Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 11:58

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 102 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 01:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
D.S rašė:
tai gal ka ir iseis pagimdyti. aisku ne sportui bet manau vaziuoti tikrai butu smagaiu. tik dabar kaip padaryti taip kad varikio galios kompas negaletu apriboti? :roll:


nemanau, kad tau kas nors pavyktu, nes galiniai ratai turetu idealiai lygiai suktis, o jei pradeds pristabdineti rata, tai visvien tik vienas ratas buksuos, o kitas bus uzstabdytas. Beto manau, kad tas uzstabdymas yra simbolinis, kad galetum nuo ledo nuvaziuoti, jei vienas ratas eina asfaltu, o kitas buksuoja ledu. Finale uzkaitinsi varikli ir stabdzius :)


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 01:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
cia butent apie tai diskutuoja, bet tingiu skaityti http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=632454


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 08:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
na cia aisku primastei gerai, bet itariu su tokia chimija tik stabdziu kaladeles nurausi :roll: :mrgreen:
ps. E39 jau visi turi taip vadinama ASC+T (nors net krastoj jis vadinamas tik ASC), ir prabuksuojantis ratas pristabdomas stabdziu pagalba (pats esu isbandes praeita ziema), tai jau E46 tikrai tai bus irgi. o cia kaip matau daug kas reiskiasi apie tai net nenutuokdamas....
ant E46 gazo sklende jau bus elektrine (ant E39 irgi buna) ir itariu kad ASC veiks tos pacios gazo sklendes pagalba, ir ka nors atjungus iskart kompas mes klaidas... :roll:


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 09:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
tai mes jau atlikom viena bandyma tik laiko nebuvo zodziu ant greito primetem kaipo to variklio dusinimo isvengt [cia E39 4l.] kaip tu ir sakiai jei kanors atjungi iskart klaida net jei troseli istrauki vistiek klaida. bet paskaui as sugalvojau kad is asc sklendes galima isimt pati liezuveli kuris uzdaro oro padavima i varikli jis laikosi ant dvieju varzteliu. ji nuemus lieka tik asele ir kompas gali darineti ta sklende kiek nori. [ bet isbandyti jau nespejom]


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 10:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
43
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
ne visi E39/E46 turi asc+t, tevas su E39 važinėja ir ten asc, kuris glušina tik variklį ir nieko daugiau, o davikliai ir blokai bendri, nes pagal abs'o daviklius kompai mato kiekvieno rato greitį.
Tema :shock: :lol: #-o

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 10:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.10
Amžius:
42
Pranešimai:
330
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E91 325xi N53B30
ex.E46 330d M57N
ex. E46 328i M52TUB28
To D.S.

Truputi nesuprantu ko tu slieku ieskai atjunginedamas ir draskydamas tas ASC sklendes po kapotu, jei tai gali atlikti vienu paprastu mygtuko paspaudimu salone :lol:

O padriftinti tau nepavyks, nes pas tave nera blokiruotes. Atjungus visas prabuksavimo ir stabilumo kontroles ir bandant driftinti tau prasisukines vidineje posukio puseje esantis ratas, o isoreje esantis elgsis iprastai. Taigi gausis one wheel drive driftingas :lol:

_________________
ačiū


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 11:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
3coupe rašė:
To D.S.

Truputi nesuprantu ko tu slieku ieskai atjunginedamas ir draskydamas tas ASC sklendes po kapotu, jei tai gali atlikti vienu paprastu mygtuko paspaudimu salone :lol:

O padriftinti tau nepavyks, nes pas tave nera blokiruotes. Atjungus visas prabuksavimo ir stabilumo kontroles ir bandant driftinti tau prasisukines vidineje posukio puseje esantis ratas, o isoreje esantis elgsis iprastai. Taigi gausis one wheel drive driftingas :lol:


Taigi visa tema aiskina, kaip jis nori padaryti, kad eitu driftinti :D o tu cia vel viska nuo pradziu..


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 11:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Masta J rašė:
ne visi E39/E46 turi asc+t, tevas su E39 važinėja ir ten asc, kuris glušina tik variklį ir nieko daugiau, o davikliai ir blokai bendri, nes pagal abs'o daviklius kompai mato kiekvieno rato greitį.
Tema :shock: :lol: #-o


E39 ASC+T nuo 97 metu ejo.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 11:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
Linius rašė:
E39 ASC+T nuo 97 metu ejo.

pas mane 96 bet yra :) nes isbadziau kiek duodu gazo ant sniego ledo, tai buksuoja ne vienas ratas, o tai vienas tai kitas, tai abu iskart, bet nera taip kad vienas svilpt pradetu :mrgreen: na tikiuosi supratot ka norejau pasakyt :)


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 11:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
43
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
Linius rašė:
E39 ASC+T nuo 97 metu ejo.

Gal kaip option'as, nes tevo mašina 99 metų, o asc paprastas, kai mirksi lemputė - tai dusina variklį, kai asc išjungi, voliojasi vienas ratas, kuris turi mažesnį pasipriešinimą.

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 12:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.20
Amžius:
38
Pranešimai:
487
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E36 m40b18 sedan
ex E36 m52b28 coupe
ex E30 m40b16 coupe
ex E36 m42b18 coupe
Now E36 m52b20 cabrio'97
na tai tai ASC+T pristabdo ratus kaip suprantu?Bet kazkodel napajauciau as su savo,kad su stabdziaiis dirba auto :shock: :roll: nors pagal option lista vokietis pas mane yra imetes ASC+T, nors auto 95m.
S214A AUT.STABIL.-CONTROL+TRAKTION(ASC+T) Автомат.сист.контр.устойчивости (ASC+T)


Paskutinį kartą redagavo Povilass 23 Gru 2008, 13:29. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 13:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.23
Amžius:
47
Pranešimai:
93
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 330
studentas rašė:
na cia aisku primastei gerai, bet itariu su tokia chimija tik stabdziu kaladeles nurausi :roll: :mrgreen:
ps. E39 jau visi turi taip vadinama ASC+T (nors net krastoj jis vadinamas tik ASC), ir prabuksuojantis ratas pristabdomas stabdziu pagalba (pats esu isbandes praeita ziema), tai jau E46 tikrai tai bus irgi. o cia kaip matau daug kas reiskiasi apie tai net nenutuokdamas....
ant E46 gazo sklende jau bus elektrine (ant E39 irgi buna) ir itariu kad ASC veiks tos pacios gazo sklendes pagalba, ir ka nors atjungus iskart kompas mes klaidas... :roll:


Dar vienas zinantis islindo #-o kaip ir rasiau paprasta ASC nepristabdo jokiu ratu, ir jei ant ledo buksuoja tai vienas tai kitas ratas, tai nereiskia kad juos kazkas pristabdo :^o
O ASC+T buvo statoma nuo 97m i galingesnius variklius nuo 2,8l(aisku galejo but imontuotas ir pagal spec. uzsakyma, bet cia jau retenybe)


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 13:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
matjus rašė:

Dar vienas zinantis islindo #-o kaip ir rasiau paprasta ASC nepristabdo jokiu ratu, ir jei ant ledo buksuoja tai vienas tai kitas ratas, tai nereiskia kad juos kazkas pristabdo :^o
O ASC+T buvo statoma nuo 97m i galingesnius variklius nuo 2,8l(aisku galejo but imontuotas ir pagal spec. uzsakyma, bet cia jau retenybe)


Ir dar vienas zinantis islindo :D tada paaiskink kaip tai padaro, kad ant ledo, tai vienas ratas kabina, tai kitas :!:


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.23
Amžius:
47
Pranešimai:
93
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 330
Tam yra skirtas reduktorius :!: tik vel nepradekit isvedziot, kad jis skirtas tik tam, kad prasisuktu ratas kuris turi mazesni pasipriesinima.


StandartinėParašytas: 23 Gru 2008, 13:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.20
Amžius:
38
Pranešimai:
487
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E36 m40b18 sedan
ex E36 m52b28 coupe
ex E30 m40b16 coupe
ex E36 m42b18 coupe
Now E36 m52b20 cabrio'97
tai skiriasi asc nuo asc+t, ar nesiskiria?ir kuom? :roll: :-k


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 102 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery