Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 11:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Bir 2008, 08:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
dejatel rašė:
ten pat pasake kad uzsiorinti netgi teoriskai sita sistema galetu tik tuo atveju jei bakelis butu visai sausas.


Vat, vat. Jeigu ir kažkokiu mistiniu būdų užsiorintų, tai ir nusiorintų be problemų - tereikia vairą pilnai išsukti į abi puses ir visas oras išstumiamas per įpilimo bakelį (variklio skyriuje).
Taigi zvimbia tikrai ne dėl patekusio oro.


StandartinėParašytas: 21 Bir 2008, 22:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.19
Amžius:
36
Pranešimai:
545
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
MB W168 A170 cdi '01
BMW E39 525iA touring M54 '02
ex.: BMW E34 525 tds Touring '94
Nikas:
Dinus
Pas mane taipogi yra self - levelingas. Artimiausiu metu spręsiu dilemą , ar keisti pakabą į paprastą , ar remontuotis tą pačią.
Tik pas mane yra ir dar vienas niuansas - labai sunkiai sukasi vairas #-o Nuo ko tai galėjo atsitikti ? Kas galėjo sugesti ? Vairo stiprintuvo siurblys ?

_________________
V8


StandartinėParašytas: 25 Bir 2008, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Del sunkiai besisukancio vairo beda galetu buti, kad sulenta vairo kolonele, arba siurblys atitinkamo spaudimo nesukuria.

Del pakabos zvimbimo, tai nuleidus i standartini auksti (526mm), zvimbimas neisnyko, bet pastebejau dar viena dalyka, kad galo kaire puse nuo desines skiriasi 10-15mm. Zvimbia toj pusej, kuri yra zemiau. Kokios idejos? Amortizatorius? Slegio akumuliatorius?

_________________
geriau senas BMW nei naujas VW.


StandartinėParašytas: 25 Bir 2008, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.14
Pranešimai:
27
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 m10 85'
E34 525 m50 94' touring
gogy rašė:
Kokios idejos?

pradziai reguliatoriu i restauracija. pas mane taip pat zvimbejo zemesne puse bet pas mane 8mm skirtumas. 1cm galima paklaida.


StandartinėParašytas: 21 Lie 2008, 22:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.21
Amžius:
42
Pranešimai:
66
Miestas:
Pfullendorf
Automobiliai:
bmw E34 520i universalas
del sunkiai sukamo vairo...
patikrini visas zarnas ar jos neleidzia.
pompa su dirzeliais,ar jie neperlaisvi,ir as pompa neskleidzia garsu.
vairo kolonele kaip jau kazkas sake.
viso vairo mechanizmus pradedant padangomis (net nenutuokiu kodel turetu sunkiai suktis,vienintelis dalykas kai jos per placios) visa priekine asi (pakelk masina ir rakomis pasuk ratus i abi puses,taip pajusi ar visi sarnyrai laisvai vaiksto,ir ar vairo svirties (ar kaip ji ten lietuviskai vadinama lancioji dalis) nera sudilusi.
tepalo kieki,bei uzvedes pasukinek vaira ar tepalo lygis keiciasi (taip suprasi ar pompa paima tepala,gal but reikia tiesiog nuorinti.
patikrink tepalo spaudimo ventili (jis buna uzdarytas tik laivu sukiu metu,vaziuojant jis atsidaro ir taip pompos spaudimo perteklius nueina atgal i tepalao bakeli) gali patikrinti stovint vietoje uzvestu varikliu suki vaira ir sukeli apsukas,turetusi jaustis kad vairas kazkokiam laikui pasunkeja,bet cia nevisada tinkamas budas tikrinti,autoservise patikrins tai tiksliau.
p.s. tokius vizualius tikrinimo budus naudoju,tepalo spaudimui matuoti reikia prietaisu,jai nieko nerandama,tai pirmiausia isvalom sistema ( isplauni tepalo bakeli,nuemi atgaline slangute,pastoviai dapilineji nauja tepala ir sukineji vaira,gana daznai buna tik kas nors uzsikimse,bet tenka tiesiog viska ardyti ir ieskoti)


StandartinėParašytas: 24 Lie 2008, 18:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.19
Amžius:
38
Pranešimai:
9
Miestas:
Shakiai/jrb/smalne
Automobiliai:
E34 535 m30 91
Nelabai suprantu ko jus sukete galvas jei cia toks self leving kaip ir pas 740 il tai keiciau kazkada i paprstus atjungus tik paemiau ir zaglushkes spec uzdejau. ir visos :idea: problemos

_________________
E 30 forever and every day:)
Bayerische Motoren Werke


StandartinėParašytas: 24 Lie 2008, 20:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.14
Pranešimai:
27
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 m10 85'
E34 525 m50 94' touring
AliX rašė:
self leving kaip ir pas 740 il

ar tikrai? kiek zinau tai ten dar ir reguliojama pakaba priekis+galas ?
koks kebulas?


StandartinėParašytas: 13 Gru 2008, 23:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.08
Amžius:
37
Pranešimai:
64
Miestas:
Oslo
Automobiliai:
Ex: vw pasatukas 1.6benzinas 87m
Dabar: E34 525i touring
Skype:
plocha1987
sveiki prikelsiu sena tema, man katik ismete tokias klaidas OBC OWNERS MANUAL, SUSPN LEVELING
pas manes irgi buvo self levelingas, bet buwo amortizatoriai velniop iseje, tai pasikeiciua y paprasta pakaba... o su paprastais amortizatoriais vaziuoju virs metu,beje wakar pasikeiciua naujus amortikus, o spiruokliu pakolks nesikeiciau, bet galas lb nusedes, ar gali del to mesti tas klaidas?... ir tik dabar kazka ismete del self levelingo, tai nesupratau... ir atrodo kad vairas pradejo sunkiau suktis, arba čia jau man paranoja :cry: :cry: galit padet issprest problema, laukiu kokios nors pagalbos didelis Diekuj

_________________
!!! I love BMW cars !!!


StandartinėParašytas: 15 Gru 2008, 00:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.14
Pranešimai:
27
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 m10 85'
E34 525 m50 94' touring
bandyk kist i spiruokles kaska (gumas) tada pavazinesi ir bus matyt meta ar ne. o seip tai truputi info truksta, kokie buvo? kokie nauji? jei dabar minkstesni tai ir vaiksto masina labiau nei su senais+sedusios spiruokles. pakietink pradziai kaip sakiau ir bus viskas aisq.


StandartinėParašytas: 15 Gru 2008, 17:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.08
Amžius:
37
Pranešimai:
64
Miestas:
Oslo
Automobiliai:
Ex: vw pasatukas 1.6benzinas 87m
Dabar: E34 525i touring
Skype:
plocha1987
Ot mistika.... Siandien vaziavau reikalais, tai nebemete jokios klaidos... palikau nebesuprates... kaip niekur nieko, po apacia nieko nemaciau kad leistu kas...

_________________
!!! I love BMW cars !!!


StandartinėParašytas: 16 Gru 2010, 21:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.14
Pranešimai:
27
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E30 318 m10 85'
E34 525 m50 94' touring
sveiki.
prikelsiu sena tema, kadangi kaskada jau buvo kabeta apie self levelinga.
Sausi griztu i LT porai savaiciu, ir reiketu pasikeist amortikus i paprastus- E34 m50b25 touring.
klausimai butu tokie
kokius amortikus det?
kokios kainos?
kur keist? kokiam servise? kur pigiau? kur patikimiau? domina Kaunas ir Klaipeda.
aisq reiks kad visas detales surastu.
spiruokles jauciu naudotas reikes prasyt, o amortikus naujus.
ko daugiau reikes? kaip ten su vairo stiprintuvo pakeitimu? reikia keist ar ne?
kaip daryt su sistema? tiesiog det zagluskes ar daryt gryztama?
praejus kuriam laikui gal kas turit neigiamu atsiliepimu del pasikeitimo is self leveling i paprastus? gal kas pablogejo?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 56 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery