Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 10:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 92 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Gru 2008, 10:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
apsauga retai pas ka buna :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 05 Gru 2008, 14:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
ten apsauga ir kartu ir garso izoliacija,gan nemazas gabalas.bmw centre paklausiau tai 90 euru uz ji uzprase :( , brangokai.but gerai ji isidet ,nes ant variklio nuo ratu tasko.


StandartinėParašytas: 05 Gru 2008, 15:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
Kodas: 3321
BMW 3 E36 variklio apsauga vnt 115.00 Lt
cia Ronikoj LT

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 05 Gru 2008, 21:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
detale nr 1.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=70


StandartinėParašytas: 07 Gru 2008, 23:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
praskambinau visu davikliu laidus, varzos 0.2 ~ 0.3 ohm.tai cia manau normaliai.supurskiau visus sujungimus iskaitant ir kompo kontaktus su ,,electronic contact cleaner''viska sudejes pravaziavau detonacija nesijaute.po kiek laiko pravaziavau- problema vel atsirado.
dar butu toks klausimas,kokia itampa ateina i babinas?ijungus degima turi but baterijos itampa. pas mane i visas babinas ateina 11,7voltu.


StandartinėParašytas: 08 Gru 2008, 11:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
kadangi visur vienoda itampa, tai turbut ir normaliai... manuale nera parasyta, kiek turi buti, bet ten kitaip itampa paduodama, nebutinai akumo turi buti.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 08 Gru 2008, 14:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
manuale raso baterijos itampa. akumas pas mane 12.7 o i babinas ateina 11,7voltai. kazkur vienas prapuola, tai pat ir i purkstukus ir dar kelis daviklius.idomu kaip ant kitu bmw gal pas save kada matavai? galvoju kad i babinas itampa pareina nuo DME reles,arba nuo spyneles.... reiks patikrint tiksliai.


Paskutinį kartą redagavo mindaugas14 08 Gru 2008, 14:58. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 08 Gru 2008, 14:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
kazkur buvom tema nagrineje apie purkstuku valyma ir vienas parase, kad turi buti lyg ir 9 V i purkstukus, net ne 12... tai gal ir su babinom tas pats...
ir juk uzvedus itampa ~14V buna...
anyway - kiek atsimenu babinu itampa DME reguliuoja, tai DME pats kaltas tada butu, jei jau kasnors ne taip :) bet kazin, ar nuo to.
matai, jei atjungus kompa / akuma vaziuoja gerai auto, tai cia kazkas is davikliu turetu buti, nes per adaptacija viskas ok buna... arba pats DME.
jei itampo isvis neduotu, tada jau laidus kaltinti butu galima, o dabar visur vienoda itampa duoda...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 08 Gru 2008, 15:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
sita itampa ne nuo dme ji is kitur ateina, o dme duoda nulini signala, taip pat ir su purkstukais.nagrinejau schemas.negaletu buti 9 voltai. i daviklius, tokius kaip; temperaturos, tps ateina 5 voltai tiesiai is DME, o babinos, purkstukai,turetu but tiek pat kaip ir akumas, kompas jiem duoda minusa.


StandartinėParašytas: 08 Gru 2008, 15:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
dar gali rele pagrindine pasitikrint, ar pasikeisti ir pamegink babinas atjungimo budu patikrinti.
dar tamsoj be dangtelio apdailos variklio uzvesk auto ir paziurek, ar per babinas nemusa. cia jau pora forumieciu zaibu rado pas save taip.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 08 Gru 2008, 15:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tiesiai is akumo gauna tik starteris, visi kiti prietaisai per "kazka"... per reles, DME ar pan.
kiek pas tave itampos rodo uzvedus? matuojant kur + yra dezutej su raudonu + ir - salia tos dezutes?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 08 Gru 2008, 16:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
va, pamegink patikrint rele, tokia pati priesrukinems yra.
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Repair.htm
"DME Relay

Many people I have spoken to have had problems with the relay that controls the DME computer itself. It's not uncommon for the main relay to have its contacts become corroded and fail to work 100% of the time. Even if the relay is intermittent, it might show up as the engine running rough, or stalling, or any other number of failures. One of the first steps I would take is to identify this relay (on E36 BMWs, it's relay number two, the white one, next to the fuel pump). Try swapping it out with a known good one if you have one, or swap it with another one on the board (like the one for the fog lamps). Try starting the car. If you see an improvement, then you might have found the problem. Start with the relay - it is the easiest and cheapest item to replace.
"

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 08 Gru 2008, 18:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
ant raudono nematavau dar,tas raudonas man atrodo tiesiai nuo akumo,ten uzvedimui nuo kitos masinos. reiks pamatuot.nezinojau kad priesrukiniu ir DME rele tokia pat :D. Tai as ir galvoju kad tas vienas voltas gal ir dingsta pakeliuj per kokia rele. o kaip nuo spyneles kai ijungi i ka ten srove pasiduoda i starteri i DME rele ar dar kur?


StandartinėParašytas: 09 Gru 2008, 11:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai nuo to raudono + dezuteje ir pravodke gauna energija :)
tai as irgi nezinojau, bet svarbiausia ant reliu kontaktai ir numeriai kanalo. o kad sios vienodos, ir pelican ir suzinojau :)
as ne elektrikas, bet starteris tiesiai is akumo turetu imti energija, o davus degima, per reles ir viskas kitkas. DME rele daug ka aptarnauja, pamegink tiesiog sukeisti tas reles, gal ir itampa pasikeis. DME rele jungia kompa, degima ir t.t. (per DME), siurbliukas ir LZ pasildymas turi atskiras reles (siemens LZ reles neturi man rodos, ten kompas reguliuoja pasildyma).

bet sakau, butu beda, jei DME neuzmaitintu kokios nors babinos, ar purktuko, o kad neteisinga itampa, nelabai turbut... bet rele pamegink pakeisti ir pamatuok kiek ten rodys prie raudono + ir mases.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 09 Gru 2008, 17:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
pabandysiu :) vakar ziurejau tavo tema, su apsukom pas tave problemos?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 92 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery