Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 05:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Lap 2008, 23:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Sveiki.Ar varikliui ikaitus iki raudonos zymos ir kompiuteriui ismetus perspejima gesinti varikli,laiku tai padarius-ar yra tikimybe perkaitinti varikli?Jei uzgesintas motoras iskart po to,kai rodykle pasieke raudona temperaturos zyme?Ir kitas klausimas,ar tiesa,jog perkaitinus varikli,kartu sugenda ir automatine deze?


StandartinėParašytas: 20 Lap 2008, 23:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.01.12
Amžius:
45
Pranešimai:
624
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex.Bmw E38 M52B28. 98m.
exbmw e60 3.0d 04m
bmw e90 2.0d 09m
X5 e70 3.0sd 10m
Teoriskai neturejo perkaisti, o praktiskai visko buna. Dabar salink motoro uzkaitimo problema ir stebek, jei jis uzkaito ne del tarpines ar galvos defekto.

_________________
Best Machine of World


StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 00:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
papildysiu del dezes, tokios nesamones dirdeti dar tikrai neteko. prie ko cia variklio kaitimas ir automotine deze...


StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 02:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.01
Pranešimai:
955
Automobiliai:
E36 325i m50 vanos coupe 93m.
E46 330i 01m.
nemanau kad perkaitinai.tam ir perspeja kompas laiku kad neperkaitint


StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 11:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
galimybe yra, nes ten jau virti turejo viskas. bet kadangi daug nevaziavai, didesne tikimybe, kad ir viskas ok bus :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 19:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
girdėjau kitokią versiją dėl gesinimo užkaitus:
pastebėjus , kad užkaito variklis nereikia staiga gesinti jo, o sustoti šalikelėj palikus ant laisvų apsukų. tai reikia dayti dėl to kad slėgis/ar temperatūra staiga dar labiau sukyla išjungus variklį kai nėra cirkuliacijos, o palikus ant laisvų dar vėsta. -žinoma netiktų tokiam atvejui jei visiskai sulūžo sparnuotė ir nėra, kam to variklio ataušinti , arba jei antifreezas išbėgo lauk.
kas dėl dėžės, tai visai logiškai pasakyta , nes tas pats antifreezas ir dėžę aušina.
juk automatas o ne mechanika...

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 22 Lap 2008, 00:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
46
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Geriausias variantas butu isjungti varikli, bet palikti ijungta degima, kad ventiliatorius ausintu. Jei iskart sustojai, tai nieko neatsitiko. Taip greitai dazniausiai netruksta. Tik nesenai apturejau ta malonuma, tai galiu daug papasakoti :)


StandartinėParašytas: 22 Lap 2008, 00:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.09
Amžius:
41
Pranešimai:
146
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 540i M62 manual
E39 528i
E30 cabrio
B@M@W rašė:
Geriausias variantas butu isjungti varikli, bet palikti ijungta degima, kad ventiliatorius ausintu. Jei iskart sustojai, tai nieko neatsitiko. Taip greitai dazniausiai netruksta. Tik nesenai apturejau ta malonuma, tai galiu daug papasakoti :)


Apie kuri cia ventiliatoriu kalbi?


StandartinėParašytas: 22 Lap 2008, 01:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.01.12
Amžius:
45
Pranešimai:
624
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex.Bmw E38 M52B28. 98m.
exbmw e60 3.0d 04m
bmw e90 2.0d 09m
X5 e70 3.0sd 10m
all in music rašė:
galimybe yra, nes ten jau virti turejo viskas.

Na tai dar priklauso ka supyles esi i sistema, geras antifrizas uzverda tik prie 136 C(koks beje ir rekomenduojamas naudoti), jei ne vanduo tai virti dar neturejo. O seip manau jog su motoru bus tvarka.

_________________
Best Machine of World


StandartinėParašytas: 22 Lap 2008, 03:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.25
Amžius:
41
Pranešimai:
268
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Audi Q7
ex E39 530d
Neturetu but dideliu problemu. Teko paciam patirt sita "malonuma". Kai staiga rodykle sove i virsu, kompas ismetes "Coolant temperature" (ar panasiai) ir isijunge avarinis variklio rezimas (berods ~2-3k apsuku max). Kadangi nebuvo galimybės tuoj pat sustot, tai dar teko pariedėt taip apie kilometrą... Kaip paaiškėjo problema buvo termostate. Tuoj bus beveik pusė metų, padarinių nesijaučia. Tad manau nieko ir nenutiko.
Kas dėl ventiliatoriaus, tai palikus įjungtą degimą turėtų veikt kondicionieriaus ventiliatorius, kadangi jam tikrai nešalta. Vis kažkiek apipučia variklį. Bet kur kas geresnis būdas tai pečiuką statyt ant max temperatūros ir max pūtimą. Mano atveju (M57) temperatūrą iki normos numušė ir laikėsi stabiliai.


StandartinėParašytas: 22 Lap 2008, 03:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
mr rašė:
Neturetu but dideliu problemu. Teko paciam patirt sita "malonuma". Kai staiga rodykle sove i virsu, kompas ismetes "Coolant temperature" (ar panasiai) ir isijunge avarinis variklio rezimas (berods ~2-3k apsuku max). Kadangi nebuvo galimybės tuoj pat sustot, tai dar teko pariedėt taip apie kilometrą... Kaip paaiškėjo problema buvo termostate. Tuoj bus beveik pusė metų, padarinių nesijaučia. Tad manau nieko ir nenutiko.
Kas dėl ventiliatoriaus, tai palikus įjungtą degimą turėtų veikt kondicionieriaus ventiliatorius, kadangi jam tikrai nešalta. Vis kažkiek apipučia variklį. Bet kur kas geresnis būdas tai pečiuką statyt ant max temperatūros ir max pūtimą. Mano atveju (M57) temperatūrą iki normos numušė ir laikėsi stabiliai.


Uzstrigo termostatas?


StandartinėParašytas: 22 Lap 2008, 11:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.25
Amžius:
41
Pranešimai:
268
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Audi Q7
ex E39 530d
Taip. Uzdarytoj busenoj ir liko tik mazasis ratas. Galbut jau uzkuriant buvo uzstriges, bet iki pradedant kilt pravaziavau stebetinai nemazai.


StandartinėParašytas: 22 Lap 2008, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
kai pamatai kai kaista ir kad red jau, tai negalvoji apie ventiliatorius :) bet siaip tai jo, geriau yra negesinti is karto, o palikti padirbti ant laisvu su max siluma ijungta. bet ir pats turbut gesinciau iskarto :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 22 Lap 2008, 14:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.07
Amžius:
38
Pranešimai:
3728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 328Ci
ex : E36 318tds
Skype:
ann.t.m.2
all in music rašė:
kai pamatai kai kaista ir kad red jau, tai negalvoji apie ventiliatorius :) bet siaip tai jo, geriau yra negesinti is karto, o palikti padirbti ant laisvu su max siluma ijungta. bet ir pats turbut gesinciau iskarto :D


na aš išsigandęs turbūt irgi gesinčiau , o toliau jau galvočiau ką daryti. :D

_________________
1. nebrangiai,2. kokybiškai 3. greitai - štai kaip dirba garažiniai - rinkitės bet kokius 2 variantus :D


StandartinėParašytas: 23 Lap 2008, 11:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.17
Amžius:
36
Pranešimai:
3533
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex.E34 520 M20 89'
ex.mazda 323 BG
ex.Mazda 626 GE crashed
ex.E36 316 M43 94'
ex.Aubi B4 94'
ex.Nissan Primera 97'
Aubi A4 TDI
buvau uzkaites kamstyje,vilniaus centre :D tai dar apie puskilometri pavaziavau,nusukau nuo kelio...
uzgesinau iskart.
bet po to kazkas sove i galva,kad reikia atsukt radiatoriaus kamsti,tipo kad spaudima isleist...nes kiek suprantu auksta temperatura ir spaudimas pridaro bedu :roll:

_________________
...nes tai BMW


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery