Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 12:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 23:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.28
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Miestas:
Kaunas
1) kai kuriama masina starteriu, tai tiek pats variklio sukimo greitis, tiek ir pagreitis tarp ramybes busenos ir sukimo yra salyginai nedideli. bet jeigu kuriama masina ant buksyro, tai tarkim vaziuojant 30km/h ir ijungus trecia saiba, tai apsukos soka iskarto iki tarkim 2k. ar tai turi neigiamos itakos, tarkim paskirstymo dirzui, ar dar kam ? manau paskirstymo dirzas tuo
metu gauna santykinai didele apkrova, bet ar tai pastebimai trumpina jo gyvenima ? prie to pacio bet atskiras klausimas - kiek didesne tikimybe jam ne nutrukti, bet persokti ?

2) o jeigu masina neuzgesta, bet tarkim vaziuoju taip: dugnas - pilnai atleistas gazas - dugnas, ir tt, ir taip tampau masina, tai kadangi dirzelis visa laika sukasi, tai didesniu apkrovu jam neturetu but... ar apkrova nuo tokio rezimo padideja ? ar tarkim sportinese masinose del to (del didesniu apkrovu) reikia dazniau keisti paskirstymo dirza ? (negu sakykim defaultiniai 80 kkm :) ? jei taip, tai kas kiek tarkim ralyje keiciami dirzai ?)

3) jei neijungus pavaros spaudziu dugna, girdejau tokia nuomone, kad del disbalanso labiau dyla indeklai ir dar kazkas .. cia nors kiek yra iesos ? jei taip tai kokiom motoro dalim cia nesveika ? ar nesveika tik teoriskai, ar pastebimai didesnes apkrovas sakykim tie patys indeklai gauna ?

noreciau kad atsakytu ne siaip "nuomones" ar "pamastymus", o, noreciau atsakymo
is patirties pirmais dviem klausimais, ir is fizikos/mechanikos/patirties
treciam :)

_________________
Masina sudaro skardos ir provodke, viskas kitas yra detales.


StandartinėParašytas: 22 Lap 2008, 04:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Jei kalbi apie BMW motorus, tai nera dirzo, o yra grandine, o tai reiskia, kad persokimas yra neimanomas. O del tavo gazavimu, tai ..... tiek dirzas, tiek grandine suka voztuvu veleneli, tai nematau reikalo jiems prasisukti. Tai buna tada, kai dirzas yra ismirkes pro salnykus varomame tepale ir nukerta dantukus, bet cia netvarkingose masinose ir ne BMW modeliuose. Nezinau apie koki cia varikli kalbi, tai sunku ir teigti.


StandartinėParašytas: 22 Lap 2008, 04:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.11
Pranešimai:
328
m20 su dirzu ponas jai ka , neklaidinkit zmogaus [-X , m30 irgi jai ne klistu .
nevisi variklai su grandinemis

_________________
"Те, кто быстр на прямой - любители; в поворотах - средний класс; быстрейшей является моя теория быстрого вождения" (с) Рёйске ID


StandartinėParašytas: 22 Lap 2008, 04:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.11
Pranešimai:
328
1)pas bmw ir specalai padaritas papildomas purkstukas ( nezynau kaip dabar ant nauju bet vat ant senu ir) kad kurent jis sukeltu didesnes apsukas , viskas normaliai kad kurent sokteli truputi apsukos , net iki tu dveju tukstanciu, vat jai iki kokiu 3 ar jau 4 tukstanciu sokteltu ir letai leistus tada blogai .
del dirzo nereik bijot jis nepershoks nes jame ir dantukai - o jai neticia persoktu tai reiske arba jau butu nudiles pilnai ir nepriverztas - tai zmogaus kuris ekspluotoja mashina nedaziurejimas ...

3) nesamone tikra - tu jau uzvedus mashina ar tu spaudi ar nespaspaudi variklis pradeda dilti , ar tai indeklas ar bent stumoklis - laikant gaza didesne trintis didesnis nusidevejimas sakikim taip dirbant ant laisvu mazesnis......

_________________
"Те, кто быстр на прямой - любители; в поворотах - средний класс; быстрейшей является моя теория быстрого вождения" (с) Рёйске ID


StandartinėParašytas: 22 Lap 2008, 10:46 
  
 
 
Kai gamintojas pagamina alkunini velena ir smagrati, tada jis juos viena prie kito prisuka ir subalansuoja. Del to as nemanau, kad ant laisvo begio numynus gaza ideklai kencia.


StandartinėParašytas: 22 Lap 2008, 10:59 
  
 
 
Vladislav rašė:
m20 su dirzu ponas jai ka , neklaidinkit zmogaus [-X , m30 irgi jai ne klistu .
nevisi variklai su grandinemis

m30 su grandine [-X


StandartinėParašytas: 22 Lap 2008, 14:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.28
Amžius:
38
Pranešimai:
131
Miestas:
Kaunas
o kas kiek km sporte keiciami paskirstymo dirzai ?

ps as cia klausiu apskritai apie variklius, ne vien tik bmw (o ir ju nemazai modeliu su dirzais juk eina)

_________________
Masina sudaro skardos ir provodke, viskas kitas yra detales.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery