Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 04:18

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Lap 2008, 20:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.12.09
Amžius:
36
Pranešimai:
232
Miestas:
Vilnius
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1998
Variklis:2.5
Degalai:benzinas

Problema/klausimas: kuo 2.8 variklis pranasesnis uz 2.5 ? koki geriau rinktis ar vanos ar double vanos ? ir ar isvis buvo be vanos'o 2.8 varikliai? variklis bus dedamas ne i E39 , ir bus bandoma kazkiek sukelti ag, kokiame variklyje lengviau keliasi ag kiekis?


StandartinėParašytas: 19 Lap 2008, 20:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
43
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
Draudimas civilinės atsakomybės 2,5 varikliui pigesnis. O paskuij jau nesvarbu ar 2,8 ar 4,4.

As uz 2,8L. Pats geriausias galios/sanaudų santykis

_________________
geriau senas BMW nei naujas VW.


StandartinėParašytas: 19 Lap 2008, 20:51 
  
 
 
nera BMW E39 su 2.3 varikliu. :) yra 523 su 2.5 varikliu 125kW ir jis buvo gaminamas 1995-2000, o 528 yra su 2.8 varikliu ir 142kW, kuris buvo gaminamas 1995-2001... nuo 2001 iki 2003 pradejo eiti modelis 525 su 2.5 varikliu ir 142kW... nezinau tas naujas variklis kazkuo mandresnis uz 523 ar tiesiog tik padidintas kilovatu kiekis ir padarytas toks, koks buvo E34 525 modelyje (plytoj)...
jei reikia daugiau galios ir greicio, tai rinksciaus 2.8 varikli.. tik buk atsargus, nes tie varikliai, kaip ir, manau, visu E39 benzininiu motoru turi polinki perkaist, del bedu su termostatu ir vandens pompa...

beje, pats lygiai metus vazineju su 528.. pravaziavau 35000km.. tai nupirkes susiduriau su termostato problema, buvo visa laika atsidares, tai normaliai neuzsildavo (gerai kad neuzsidares ir uzsikirtes, tada jau kazin ar butu motoras sveikas)... ir neperseniausiai vandens pompa pakeiciau, nes ten plastmasine sparnuote, tai nuluzo, ir pradejo kaist motoras.. gerai kad labai anksti pastebejau temperaturos rodykles pasvirima, tai neperkaitinau variklio... idejau neoriginalia vandens pompa su skardine sparnuote, kainavo 150lt...


StandartinėParašytas: 19 Lap 2008, 21:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
m50 geriau, jei zadi ag kelt, be jokiu vanosu, o jei rupi ekonomija ir naujoves tai m54 su doble vanos

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 19 Lap 2008, 21:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.01.12
Amžius:
45
Pranešimai:
624
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex.Bmw E38 M52B28. 98m.
exbmw e60 3.0d 04m
bmw e90 2.0d 09m
X5 e70 3.0sd 10m
MantOzas rašė:
. ir neperseniausiai vandens pompa pakeiciau, nes ten plastmasine sparnuote,

[-X orginali yra su metaline sparnuote, reiskias jau buvo keista :wink:

_________________
Best Machine of World


StandartinėParašytas: 19 Lap 2008, 21:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
sanimda rašė:
m50 geriau, jei zadi ag kelt, be jokiu vanosu, o jei rupi ekonomija ir naujoves tai m54 su doble vanos

geras poziuris =D>

MantOzas rašė:
beje, pats lygiai metus vazineju su 528.. pravaziavau 35000km.. tai nupirkes susiduriau su termostato problema, buvo visa laika atsidares, tai normaliai neuzsildavo (gerai kad neuzsidares ir uzsikirtes, tada jau kazin ar butu motoras sveikas)... ir neperseniausiai vandens pompa pakeiciau, nes ten plastmasine sparnuote, tai nuluzo, ir pradejo kaist motoras.. gerai kad labai anksti pastebejau temperaturos rodykles pasvirima, tai neperkaitinau variklio... idejau neoriginalia vandens pompa su skardine sparnuote, kainavo 150lt...

Cia jau kazkas dare pardavimui, normaliai su tokiomis problemomis nesu nei karto susidures.


StandartinėParašytas: 20 Lap 2008, 18:32 
  
 
 
nemanau, kad Vokietijoj BMW centre kazka dare.
savo penktuka pirkau tiesiai is Vokietijoje esancio BMW centro, su visom servizo knygom.
o jei nezinai, kad vandens pompa ir termostatas E39 ligos, tai matyt mazai apskritai apie E39 zinai. :)
o del plastmasines vandens pompos sparnuotes nesu tikras, kad ten originali, bet man iseme plastmasine, o ir meistrai sake, kas ten buna plastmasines.


StandartinėParašytas: 20 Lap 2008, 22:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.06
Amžius:
46
Pranešimai:
153
Miestas:
vilnius
Automobiliai:
bmw ........
tai butent kad buvo keista jei plasmasine sparnuote,original tik metalines :roll:

_________________
Kai tu juokiesi,pasaulis juokiasi kartu su tavimi.Kai tu verki,pasaulis juokiasi toliau......


StandartinėParašytas: 20 Lap 2008, 23:06 
  
 
 
o jus kodel tokie isitikine kad originali TIK metaline? :) kam keist jei metaline? metalas juk nenulus. :)
jei dabar tarkim kokioj Krastoj galima isigyti E39 vandens pompa su metaline sparnuote, tai nieko nuostabaus, nes BMW pastebejes liga, ja pataise ir pradejo gaminti vandens pompas su metaline sparnuote. :) o originaliai gal pirmuose E39 (gal net ir E30) buvo plastmasines sparnuotes, tik del daznos problemos jos buvo pakeistos i metalines ir kas susiduria su ta problema pakeicia i metaline, o jus nusiperkat jau su metalinem? :)
sorry, kad gincijuos, as nezinau kaip 100% buvo kaip tik pradejo gaminti E39 (mano yra 95-11 gamybos, pats pirmas modelis), net nematau prasmes keist metaline sparnuote i plastmasine. :) servizo, kur tvarkiau savo masina, savininkas sake, kad cia dazna problema, nes tos plastmasines sparnuotes laiko 5-6 metus ir jei nekeiti po ziemos antifrizo tai ir pareina daznai jos.


StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 01:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
MantOzas rašė:
nemanau, kad Vokietijoj BMW centre kazka dare.
savo penktuka pirkau tiesiai is Vokietijoje esancio BMW centro, su visom servizo knygom.
o jei nezinai, kad vandens pompa ir termostatas E39 ligos, tai matyt mazai apskritai apie E39 zinai. :)
o del plastmasines vandens pompos sparnuotes nesu tikras, kad ten originali, bet man iseme plastmasine, o ir meistrai sake, kas ten buna plastmasines.


Pakolkas tikrai neteko susidurti, nei su termostatu, nei su pompa. O, kad cia ligos, tai nepasakyciau, nes tai yra technika ir ji veliau ar anksciau vistiek genda. O jei cia liga, tai pas E39 tiek tu ligu ivairiu yra, kad ... #-o :mrgreen:


StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 09:22 
  
 
 
nu E39 tikrai turi nemazai taip vadinamu ligu :) su nemaza dalimi tu nevisai rimtu teko ir man susidurt. :)
o as tik atkartoju ka meistrai keli snekejo. :) jie matyt dazniau susiduria su sitom problemom. :)


StandartinėParašytas: 28 Lap 2008, 00:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.15
Amžius:
37
Pranešimai:
28
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
e90 320d 2009
Liga galim pavadint kai ant daugelio butent to modelio bmw luzta kokia nors dalis ar daviklis ir panasiai, o jeigu mashinai kazkas sugedo ir koks meistriukas pasake kad cia liga tai yra nsm. tada visos mashinos ir visos dalys yra ligos :D


StandartinėParašytas: 28 Lap 2008, 00:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
fuxas rašė:
Liga galim pavadint kai ant daugelio butent to modelio bmw luzta kokia nors dalis ar daviklis ir panasiai, o jeigu mashinai kazkas sugedo ir koks meistriukas pasake kad cia liga tai yra nsm. tada visos mashinos ir visos dalys yra ligos :D


ligu tikrai yra, bet liga as pavadinciau ta atveji, kai is simptomu visiskai aisku, kas sugedo ir nereikia spelioti. Tokie dalykai kaip kondicionieriaus ventiliatoriaus varzos, veleno daviklis, vairo koloneles barskejimas ir t.t.


StandartinėParašytas: 20 Lap 2010, 18:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.14
Pranešimai:
576
Automobiliai:
E39 523i 1997m
gal kas foto imesti galit su 1 vanosu E39 ir su 2 vanosu.nes nezinau kaip atskirti tuos vanosus


StandartinėParašytas: 21 Lap 2010, 00:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
single vanos (vienas)
http://www.jeae.dk/Motorer/M52.jpg

double vanos (du)
http://www.forum-auto.com/uploads/20041 ... _vanos.jpg

_________________
Uždaro klubo narys


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery