Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 04:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 123 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Lap 2008, 11:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.26
Amžius:
44
Pranešimai:
1340
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E9 3.0 CSi M30 '72
E24 635 CSi M30 '89
E31 850 Ci M70 '93
K43 K1200R '08
baikit fleiminti ir gincytis galima, negalima :) :) toks jausmas kad visi nori pademonstruoti savo zinias cia....

Kur kas idomiau butu nuspresti konkreciai kaip ka daryti o ne matuotis... o esme, kiek as suprantu, sios taures yra ja padaryti is viso! :) Tokia, kurioje ne tik idomu butu lekti, bet idomu butu ir ziureti. Per 4 val varzybas viena akim bandziau ziureti nacionaline klase, ir zinot ka, tikrai idomu buvo ziureti kaip kapojosi 3-4 latviu automobiliai (draiveriai). Tai va, jie iki isprotejimo bombinti, sukasi, bet jie panasus, o cia gal tiesiog reiketu palikti absoliucius standartus variklius tam kad nekist daug daug $$$?
taip, pasiulymai del svorio/galingumo santykio logiski, bet gal auto suvienodinti? t.y. tuos pacius paleisti? kad ir kompaktus... (nors as asmeniskai noreciau kad tai butu E36 2/4 doorsai)
USA E30 klaseje yra net parasyta kokia leistina pakaba, manau jie tikrai isbande. galima ju taisykles adaptuoti...
na nebent cia jau karas tarp potencialiu lenktynininininku vyksta ir bandoma pasidalinti vietas... ;-)

_________________
Protect me from what i want


StandartinėParašytas: 12 Lap 2008, 11:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.08.22
Amžius:
40
Pranešimai:
158
Miestas:
Kaunas
romkasponka rašė:
M42 motorui 8krpm nera daug, jis standartinis isvis be jokiu perdarymu tik su chipu sukasi 7200 ;)


Tas, anot taves, "priestvaninis" M20, be jokiu perdarymu, tik su chipu, sukasi iki 7200rpm pas mane... Nacionalines klases esme yra PIGUMAS, ta prasme nupirkai Bmw (pvz. E36 325), idejai saugumo iranga, siokius tokius amortizatorius (visiems vienodus), geriausias is pigiausiu padangas (visiems vienodas) ir vaziuoji, esme tame yra, kad salyginai pigiai vaziuoji ir rezultatas priklauso tik nuo vairuotojo, o ne nuo technikos paruosimo... Uz 10000-13000 lt startuoti rimtose varzybose butu geriau nei gerai... O jei pradeti knaisiotis po variklius, pakabas ir t.t., tai ziurek, kad bent 20.000 lt uztektu startui... Norintys ir galintys sau leisti "bolido" paruosimui 20.000 ir daugiau lt, neprentenduokit i nacionaline klase, ka jums ten veikti su "ubagais"? Paskutinis sakinys buvo retorinis, giliai i sirdi neimkit... Mano, asmenine, nacionalines klases vizija yra tokia, kad turedamas 10000-13000 lt galetum startuoti ziede, kur rezultatas priklausomas nuo vairuotojo, o ne nuo tech. masinos paruosimo, nes atsibodo turbut ne vienam sukti ratus per "track day" ir svajoti apie geresnius laikus kai bus pinigu isvaziuoti i ziedines lenktynes...


StandartinėParašytas: 14 Lap 2008, 11:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
kazla rašė:
Tas, anot taves, "priestvaninis" M20, be jokiu perdarymu, tik su chipu, sukasi iki 7200rpm pas mane... Nacionalines klases esme yra PIGUMAS, ta prasme nupirkai Bmw (pvz. E36 325), idejai saugumo iranga, siokius tokius amortizatorius (visiems vienodus), geriausias is pigiausiu padangas (visiems vienodas) ir vaziuoji, esme tame yra, kad salyginai pigiai vaziuoji ir rezultatas priklauso tik nuo vairuotojo, o ne nuo technikos paruosimo... Uz 10000-13000 lt startuoti rimtose varzybose butu geriau nei gerai... O jei pradeti knaisiotis po variklius, pakabas ir t.t., tai ziurek, kad bent 20.000 lt uztektu startui... Norintys ir galintys sau leisti "bolido" paruosimui 20.000 ir daugiau lt, neprentenduokit i nacionaline klase, ka jums ten veikti su "ubagais"? Paskutinis sakinys buvo retorinis, giliai i sirdi neimkit... Mano, asmenine, nacionalines klases vizija yra tokia, kad turedamas 10000-13000 lt galetum startuoti ziede, kur rezultatas priklausomas nuo vairuotojo, o ne nuo tech. masinos paruosimo, nes atsibodo turbut ne vienam sukti ratus per "track day" ir svajoti apie geresnius laikus kai bus pinigu isvaziuoti i ziedines lenktynes...


Nesamonė, dar pasakyk iš šroto pasiimsi motora ir leksi su juo. =D> Juokingai truputi skamba. Nekalbant apie tai, kad sudėjus gerus komponentus jie tikrai ilgiau gros uz standartinius. Nuo technikos paruošimo nepriklausyti negali, nes čia yra techninė sporto šaka, kur technika lemia daug. Užtektu padaryti standartinę kapitalkę geram meistrui ir tas galingumo skirtumas atsiras iš niekur. Ka tada sakysi, kad kapitalkės negalima daryti? Čia juk ne šachmatai. Kaip tu sukontroliuosi pigioje klaseje viska, kur samdysi techninius ekspertus? Nesugeba rimtesniuose čempionatuose sukontroliouti visų, o tu nori pigioje nacionalinėje klasėje kažką sukontroliuoti. Neturi pinigų - žaisk šaškėm arba važiuok vienas lenktynes per sezoną. Galų gale galima padaryti lenktynes su draiverių keitimu ir taip būtu galima išlaidas padalinti iš dviejų. Tokie reikalavimai apie kuriuos jus šnekate iškarto pasmerkti žlugimui.


StandartinėParašytas: 14 Lap 2008, 12:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.14
Amžius:
45
Pranešimai:
304
Miestas:
Kaunas-Garliava
na idomu kas koki biudzeta turetu paruoses bmw taures lenktynems.

_________________
325 coupe M50 HIBRIDAS TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION


StandartinėParašytas: 14 Lap 2008, 14:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.08.22
Amžius:
40
Pranešimai:
158
Miestas:
Kaunas
romkasponka rašė:
Nesamonė, dar pasakyk iš šroto pasiimsi motora ir leksi su juo. =D> Juokingai truputi skamba. Nekalbant apie tai, kad sudėjus gerus komponentus jie tikrai ilgiau gros uz standartinius. Nuo technikos paruošimo nepriklausyti negali, nes čia yra techninė sporto šaka, kur technika lemia daug. Užtektu padaryti standartinę kapitalkę geram meistrui ir tas galingumo skirtumas atsiras iš niekur. Ka tada sakysi, kad kapitalkės negalima daryti? Čia juk ne šachmatai. Kaip tu sukontroliuosi pigioje klaseje viska, kur samdysi techninius ekspertus? Nesugeba rimtesniuose čempionatuose sukontroliouti visų, o tu nori pigioje nacionalinėje klasėje kažką sukontroliuoti. Neturi pinigų - žaisk šaškėm arba važiuok vienas lenktynes per sezoną. Galų gale galima padaryti lenktynes su draiverių keitimu ir taip būtu galima išlaidas padalinti iš dviejų. Tokie reikalavimai apie kuriuos jus šnekate iškarto pasmerkti žlugimui.


Neatsakinesiu i daugeli tavo teiginiu, nes pradesim bereikalinga diskusija, prie progos galesim aptarti... As tik bandau pabrezti, kad Nacionaline Bmw klase, tam, kad pritraukti daugiau dalyviu, turi buti pigi, o pigumas autosporte remiasi i technikos paruosima: gali startuoti su E36 turedamas 12000 lt, bet gali startuoti ir su E36 turedamas 30000 lt... Variklio kapitalinis remontas, cia jau kiekvieno sportininko asmeninis reikalas, gali vaziuoti ir jo nedares, bet variklio galios kelimas jau remiasi i pinigus, o tai ne kiekvienas gali leisti sau... Taip pat ir su pakaba, stabdziais ir t.t. Kuo yra bloga mano mintis, kad vaziuotu beveik standartiniais Bmw? Neriboti ismetimo sistemos perdarymu (kolektorius standartinis, nes "sportinis" reikalauja papildomu pinigu), oro paemimas- standartinis, amortizatoriai pvz. Koni arba Bilstein iki 2000 lt, stabdziu kaladeles be apribojimu, stabdziu diskai standartiniai, galimos "rasporkes" ir "Powerflex"... Visa kita- standartas...


StandartinėParašytas: 14 Lap 2008, 15:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
kazla rašė:
Neatsakinesiu i daugeli tavo teiginiu, nes pradesim bereikalinga diskusija, prie progos galesim aptarti... As tik bandau pabrezti, kad Nacionaline Bmw klase, tam, kad pritraukti daugiau dalyviu, turi buti pigi, o pigumas autosporte remiasi i technikos paruosima: gali startuoti su E36 turedamas 12000 lt, bet gali startuoti ir su E36 turedamas 30000 lt... Variklio kapitalinis remontas, cia jau kiekvieno sportininko asmeninis reikalas, gali vaziuoti ir jo nedares, bet variklio galios kelimas jau remiasi i pinigus, o tai ne kiekvienas gali leisti sau... Taip pat ir su pakaba, stabdziais ir t.t. Kuo yra bloga mano mintis, kad vaziuotu beveik standartiniais Bmw? Neriboti ismetimo sistemos perdarymu (kolektorius standartinis, nes "sportinis" reikalauja papildomu pinigu), oro paemimas- standartinis, amortizatoriai pvz. Koni arba Bilstein iki 2000 lt, stabdziu kaladeles be apribojimu, stabdziu diskai standartiniai, galimos "rasporkes" ir "Powerflex"... Visa kita- standartas...


Man tai jokio malonumo nera vaziuoti su tokia pakaba kaip tu sakai, jau geriau tada išvis nevaziouti..


StandartinėParašytas: 14 Lap 2008, 15:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Garbės Narys
Klubo Garbės Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.08.31
Amžius:
49
Pranešimai:
2398
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 540 M62 '99 Touring
romkasponka rašė:
Man tai jokio malonumo nera vaziuoti su tokia pakaba kaip tu sakai, jau geriau tada išvis nevaziouti..

Vienam netenkins standartinė pakaba, kitam variklis per silpnas, kitam išmetimas netinkamas ir t.t. Bet tik palyginus nebrangūs automobiliai galėtų pritraukti daugiau dalyvių. Tiems kam norisi užsibombinti ir tai leidžia piniginė, darykit atskira klasę, kurie nesivaržytų su standartinę.

Aišku didžiausia problema bus kontrolė, nes dabartiniuose, griežtai kontroliuojamose varžybose galvojama kaip čia apėjus reikalavimus, o šioje vietoje tai praktiškai kas antras bandys ką nors nepastebimo pasidaryti.
Ir jei nebus griežtos kontrolės, tai 'pigi' klasė išsigims į varžybas, kur lenktyniauja piniginės.


StandartinėParašytas: 14 Lap 2008, 15:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.14
Amžius:
45
Pranešimai:
304
Miestas:
Kaunas-Garliava
gaves sportininkas tasku, tegul vaziuoja ant dyno pasitikrint :mrgreen:

_________________
325 coupe M50 HIBRIDAS TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION


StandartinėParašytas: 14 Lap 2008, 16:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.14
Amžius:
45
Pranešimai:
304
Miestas:
Kaunas-Garliava
truputeli skaiciau KUMHO BMW CHAMPIONSHIP REGULATIONS.masinos klasifikuojamos pagal svorio ir galingumo santyki. jie vaziuoja 18 raundu, 2 kartus masinos tikrinamos ant dyno. varikliai yra uzbliombuojami. na jai ka domina, http://www.bmwrdc.com/_files/Regulation ... _Draft.pdf
istikruju,jei butu ju klase C, tikriausiai bandyciau vaziuoti.

_________________
325 coupe M50 HIBRIDAS TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION


StandartinėParašytas: 15 Lap 2008, 16:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.13
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E46 320
E36 compact 318 ti
E39 525
kontroliuojama ir tikrinama( matuojama, ardoma...) turbut bus tik E30 , E36 compact klase kuri bus artima standartinem nasinom.O laisva klase ir bus laisva iki 3.0l. Tik padangos visiems bus vienodos 195/50r15.Tiesa ,dar bus svoriu lentele.Cia dalis minciu is tech. reikalavimu projekto, kuri jus galesite artimiausiu metu apsvarstyti


StandartinėParašytas: 16 Lap 2008, 19:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.14
Amžius:
45
Pranešimai:
304
Miestas:
Kaunas-Garliava
daleiskim E30 ir E36 is ir ti, ir laisva klase. mano galva, is tos laisvos klases kitam sezonui, turetu buti padarytas naujas pogrupis automobiliams kuriu buvo daugiausia panasiu. pav. savo galingumu ar litrazu. arba isvis padaryti sarasa kas kokia auto turi ir tada skyrstyti i pogrupius.

_________________
325 coupe M50 HIBRIDAS TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION


StandartinėParašytas: 16 Lap 2008, 20:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.11.13
Pranešimai:
10
Automobiliai:
E46 320
E36 compact 318 ti
E39 525
tai kad per 2 savaites reikia federacijai pateikti tech reikalavimus ir visa dokumentacija apie klase


StandartinėParašytas: 18 Lap 2008, 12:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
bmwmotorsport rašė:
Tik padangos visiems bus vienodos 195/50r15.Tiesa ,dar bus svoriu lentele.Cia dalis minciu is tech. reikalavimu projekto, kuri jus galesite artimiausiu metu apsvarstyti


įsivaizduoju laisvą klasę ir 195/50R15 :shock:


StandartinėParašytas: 18 Lap 2008, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.02.17
Amžius:
43
Pranešimai:
177
Miestas:
kaunas,e10
Automobiliai:
e24+s38b38 84m.
E34 m5 93m. gone
arba dar jei nesvarbu koks variklis tarkim visi iki 2.0l bet oro isiurbime privalomas toks vamzdis kokiu 5-10 cm ilgio ir tam tikro diametro,kad tarkim jis nedarytu jokios itakos kokiem 1.8 o 2.0 ar tuo labiau 2.5 jau oro truktu.ir manau nebutu jokio tolko modifikuot nes vistiek gerkle uzglusinta


StandartinėParašytas: 18 Lap 2008, 23:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
54
Pranešimai:
638
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 318iS sport edition
Skype:
rolandas70
Nikas:
Barmenas
romkasponka rašė:
įsivaizduoju laisvą klasę ir 195/50R15 :shock:

Kad ir tie patys Latviai. Ne padangose esmė su E30. Kaip jau kažkas minėjo: " ... 50/50 auto/driver ... "

_________________
E36 318is sport edition build


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 123 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery