Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 02:40

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 22:01 
  
 
 
Kai nupirkau neveikė kondyškės ventiliatorius. Meistrai už pažiurėjima pasiprašė 50 lt. sakė kad reiks varikliuką keisti. Pats išardžiau, pasirodo tik angliuka teko pasikeisti. Tas pats ir su kondyškės kompresorium. Buvo užstriges. Sakė reik keisti. Kaine Šrote užiprašė 600 lt. Pats pasigrioviau, išsivaliau guolį, suklijavau mova ir gedimo kaip nebuta. Net sistemos išleisti nereikėjo.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 22:15 
  
 
 
O pas tave 4 purkstukas veikia, signala duoda? Nes simptomai panasus, pas mane bent jau identiski buvo. Ar ant skydelio purkstukas nedega?


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 23:42 
  
 
 
Ne. Purkštukas nedega. Viskas veikia OK. Tik traukos nėra.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 23:43 
  
 
 
Gal žinai kaip jį patikrinti


StandartinėParašytas: 06 Lap 2005, 23:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.11
Amžius:
44
Pranešimai:
308
Miestas:
Dauguma
Skype:
audiolitas
[quote="Audrius"]:roll: gali nekeisti,auto vaziuos,bet jei jau darai tai daryk normaliai,nes skiriasi pursktuku slegis,tachometras nerodys,nes jo parodymai skaiciuojasi nuo daviklio esancio po starteriu (alkuninio veleno padeties daviklis)quote]


purkstukai skiriasi senesni (paprasto siurblio) 130 bar, elektroninio 150 bar. jeigu visi vienodi tai nebus skirtumo, pats vazinejau su ankstesne auto su 150 bar, nors priklause 130 nesijaucia jokio skirtumo.


StandartinėParašytas: 07 Lap 2005, 19:51 
  
 
 
Dėkui už paaškinimus.
Šendien apžiūrėjau ta perdaryta BMW. Viskas gana paprasta. Tachometras veikia, ekonomaizeris ne. Siurblys įdėtas paprastas, net vanduo nepajungtas. Kiek suprantu vanduo reikalingas šaltam varikliui pakelti laisvų apsukas.
Jei viskas gerai rytoj varau pas savus specus, bandysim keisti. Kai bus kokių nors rezultatų, parašysiu. :!:


StandartinėParašytas: 08 Lap 2005, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
42
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
marius rašė:
Audrius rašė:
:roll: gali nekeisti,auto vaziuos,bet jei jau darai tai daryk normaliai,nes skiriasi pursktuku slegis,tachometras nerodys,nes jo parodymai skaiciuojasi nuo daviklio esancio po starteriu (alkuninio veleno padeties daviklis)quote]


purkstukai skiriasi senesni (paprasto siurblio) 130 bar, elektroninio 150 bar. jeigu visi vienodi tai nebus skirtumo, pats vazinejau su ankstesne auto su 150 bar, nors priklause 130 nesijaucia jokio skirtumo.

:D o tai apie ka as snekejau? :D


StandartinėParašytas: 08 Lap 2005, 22:16 
  
 
 
Kol kas nieko naujo. Netgi pas mus provincijoj eilės norint patekti į normalų garaža :wink: Žadėjo poryt priimti. Gaila kad pats neturiu salygų ir laiko.


StandartinėParašytas: 10 Lap 2005, 23:08 
  
 
 
Pas meistrus papuoliau. Dar karta viska gerai ištyrinėjom. Išvada, siurblio keisti turbut visdėlto neverta (Audrius teisus). Kaltas tik didesnysis kompas (nors dėl mažesniojo dar nesu visai tikras). Dabar esu pakeites mažesnį, jokio efekto. Bet kai įsidėjau kita didesnį (iš tikrai gero auto), mašinos neina atpažinti. Traukia kaip pašėlus. Taigi teks ieškoti kompo.

Gal kas turit minčių kur gauti (bet tik tikrai gera). Man reikia didesniojo 13 61 2 244 126 5T7.

Laukiu pasiulymų.


StandartinėParašytas: 12 Lap 2005, 17:20 
  
 
 
Viskas. Problemos išsprestos. Pakeičiau abu kompus ir viskas tvarkoje. Mažesnyjį įsidėjau iš to perdaryto auto, o didesnį šiandien nupirkau. Mokėjau 200 lt. Trauka iškart atsirado. Bandžiau, 180 eina, gal dar biskį ir daugiau. Kaip 91 m. prabėgusiai 340 tūkstantčių manau normalu.

Dėkoju visiems už informacija. :D


StandartinėParašytas: 14 Lap 2005, 22:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.11
Amžius:
44
Pranešimai:
308
Miestas:
Dauguma
Skype:
audiolitas
zzomas rašė:
Viskas. Problemos išsprestos. Pakeičiau abu kompus ir viskas tvarkoje. Mažesnyjį įsidėjau iš to perdaryto auto, o didesnį šiandien nupirkau. Mokėjau 200 lt. Trauka iškart atsirado. Bandžiau, 180 eina, gal dar biskį ir daugiau. Kaip 91 m. prabėgusiai 340 tūkstantčių manau normalu.

Dėkoju visiems už informacija. :D


524 turi eiti ~192 km/h, paskui isijungti ribotuvas. pas mane kai buvo td kompas eidavo kaip ir priklause ~195, kai pakeiciau i tds kompa tai ~205 kiek ir skaitosi maksimalus greitis. pakalnen atrodo dar eitu, bet kaip ir kas prilaiko :evil:


StandartinėParašytas: 21 Spa 2006, 23:33 
  
 
 
Man pakeitė elektroninį siurblį į mechaninį(524td). Tachometras veikia, o ekonomaizeris ne. Pigiau gavosi pakeis siurblį į mechaninį, nei pirkt elektroninį(čia su mech. siurb. kaina + šlangos, trosai + darbo kaina).


StandartinėParašytas: 23 Vas 2011, 18:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.07
Amžius:
37
Pranešimai:
19
Miestas:
Vilkija
Automobiliai:
E34 2.4TD 91
E39 3.D 2002
Skype:
dvygantas
sveiki as taipogi ruosiuos statyt mechanini siurbli turiu keliata klausimu apie ji nes neesu mates kaip jis te tikrovej pajungtas atrodo
imesiu linka fotkiu:

http://www.mediafire.com/imageview.php? ... gw6csv61cc

http://www.mediafire.com/imageview.php? ... qbzdj41m82

1 ar tuos voztuvelius uzmaityt abu reikes nuo siurblio el. kur tas vienas laidelis?
2 kokia funkcija sitas atlieka čia gaza didina kol saltas?
3 čia grystamas i baka?
4 gryztamas is forsunkiu?
5 čia patsosas?
ir tas virsui juodas guminis čia alsuoklis ar da maunas ant jo kas?


StandartinėParašytas: 24 Vas 2011, 00:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.11.18
Amžius:
36
Pranešimai:
24
Miestas:
Skuodas
Automobiliai:
Bmw 524td E34
Na pas mane yra perdarytas kuro siurblys is elektrinio i mechanini siurbly, na tavo pateiktus sklausimus galiu atsakyti lengvai:

1.Srove elektriniams voztuveliams reikia pajungti nuo buvusio siurblio fiskes tik nebepamenu koks ten kontaktas paduoda +12v pastoviai ijungus degima, ta gausi pats atsirasti su testerio ar lemputes pagalba.
2. Sita mesk lauk maziau problemu bus paskiau, kuo paprasciau tuo geriau.
3.Pas mane sitas stuceri susijungia su griztamuoju is forsunkiu ir su griztamuoju i baka.
4. Pas mane sitam yra uzsukta probke, uzsandarinta.
5. Sita nuspaudus uzgesina varikli, ji gali ismest lauk ta rankenele ji lengvai atsuka bus maziau svorio :lol:

P.S. kai perdarysi neveiks apsukos ir reikes isideti gazo trosa viskas ten jau yra tereiks isideti tik pati trosa prie pedalo, bent jau pas mane taip buvo :D

_________________
No Smoke-No Power


StandartinėParašytas: 24 Vas 2011, 14:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.07
Amžius:
37
Pranešimai:
19
Miestas:
Vilkija
Automobiliai:
E34 2.4TD 91
E39 3.D 2002
Skype:
dvygantas
seip butu idomu suzinot kur 4 aina orginaliai gal yra zinanciu?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery