Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 02 Spa 2024, 09:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Lap 2008, 00:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.28
Amžius:
39
Pranešimai:
45
Miestas:
Vilnius - Panevezys
Automobiliai:
E34 525tds
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:95
Variklis:2,5 tds
Degalai:dyzelis

Problema/klausimas:
pas mane jis uzlydytas kazkokiu lydiniu (grynai toj vietoj, kur ketvertuko rodiklyte rodo), zodziu, jau chimicinta kazkas pries nusiperkant (ckant uzglusinta) . Kai kai keiciau zvakes, buvau nuemes kolektoriu su visa 4 detale ir pamaciau, kad tas vamzdelis, kur ateina i 4 detale grynai is priesingos puses, negu voztuvas tas, irgi "uzglusintas" - tarp vamzdelio ir voztuvo kazkokia isgaubta plokstele ideta. manau, kad cia irgi ne vietoj, nes jei ateina vamzdelis, tai neturi but uzkimstas. paskui surinkau viska i vieta, kad neprichimicinciau ko nors, bet neramu ko tai man. siaip mazdaug issiaiskinau, kad cia turetu eit jau is ismetimo dujos tipo dar karta i varikli (pataisykit, jei klystu). taigi dabar jos neina. kokia itaka daro toks uzglusinimas vaziavimui ir varikliui? gal cia ziauriai nesveika sitaip vazinet? gal reik ieskot kitos 4 detales? :shock:


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: schemyte
9.png
9.png [ 11.62 KiB | Peržiūrėta 10799 kartus(ų) ]

_________________
Atsargiai svajok, gali ir issipildyt...


Paskutinį kartą redagavo Geduc 20 Lap 2008, 11:19. Iš viso redaguota 2 kartus.
StandartinėParašytas: 14 Lap 2008, 00:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.23
Amžius:
42
Pranešimai:
828
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 316i m42b18 LPG
Skype:
raidase30
cia taip vadinamas EGR voztuvas (exhaust gas recirculation valve) - jo pagalba maziau kuro ryja ir geriau ji sudegina dali atidirbtu duju paduodant i degimo kamera pakartotinai. kur ten kokios slangutes eit turi nzn - bet jei susitvarkysi viska kai pturi but tai manau nuo to bus tik geriau. gal tie kas tdsais vazinejas pakomentuos daugiau :)

_________________
Taip, aš jau naudojau paiešką


StandartinėParašytas: 14 Lap 2008, 12:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Palik kaip yra.Varikliui nuo to tik sveikiau.


StandartinėParašytas: 16 Lap 2008, 16:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.28
Amžius:
39
Pranešimai:
45
Miestas:
Vilnius - Panevezys
Automobiliai:
E34 525tds
gal galima truputi argumentu, kodel geriau? kazkaip tik pasakymas, kad taip geriau, nelabai itikina... :roll:

_________________
Atsargiai svajok, gali ir issipildyt...


StandartinėParašytas: 16 Lap 2008, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.23
Amžius:
42
Pranešimai:
828
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 316i m42b18 LPG
Skype:
raidase30
Geduc rašė:
gal galima truputi argumentu, kodel geriau? kazkaip tik pasakymas, kad taip geriau, nelabai itikina... :roll:

jei gamintojas taip sugalvojo - reiskia taip yra geriausia ir geriau but negali. nes tai kas bmw inzinieriu buvo suprojektuota ir isbandyta n kartu - pasiteisino, todel tai yra imontuota tavo masinoj. jei tai butu nereikalinga - to nebutu pas tave masinoj. teisybe sakau?

o mano akim ziurint geriau yra todel kad siu siuo voztuvu:
1. ryja maziau kuro
2. ekologiskesnis auto

_________________
Taip, aš jau naudojau paiešką


StandartinėParašytas: 16 Lap 2008, 23:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.25
Amžius:
55
Pranešimai:
43
Miestas:
Telšiai
Automobiliai:
E34 525iX 92'
Nikas:
MrJuodasvilkas
gal ekologiskesnis,bet su uzglusintu EGR,kaip tik geriau nes maziau gauna suodziu ir daugiau sviezio oro


StandartinėParašytas: 17 Lap 2008, 23:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Ir dar vėsesnio oro,kas turbininiam dyzeliui tikrai nemaišo.O BMW inžinieriai šioje vietoje atidavė pirmenybę ekologijai,paaukoję kažkiek variklio galingumo ir netgi ilgaamžiškumo.O EGR ekonomiškumo tikrai neprideda.


StandartinėParašytas: 18 Lap 2008, 12:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.28
Amžius:
39
Pranešimai:
45
Miestas:
Vilnius - Panevezys
Automobiliai:
E34 525tds
hm, idomiai cia... :roll:
o gal galit paaiskint, kaip pats voztuvas veikia? jis atsidaro/uzsidaro ileisdamas ismetamasias dujas i kolektoriu, ar reguliuoja ju kieki?
sutinku, kad bmw inzinieriai gal sitoj vietoj pirmenybe ekologijai skyre, bet kazin, ar uzglusinta dalis sveika masinai... nu nzn.
sakai, saltas oras labai gerai, bet taip gi sunkiau variklis isyla (ypac ziema).
va toki straipsniuka radau apie egr, kur ir parasyta, kas buna, kai jis blogai funkcionuoja. http://www.wisegeek.com/how-can-i-tell- ... placed.htm
tik va klausimas, ar benzui ir dyzeliui toks pat poveikis gali but?

kiek tokia dalis gali kainuot? (visa ta dalis, kuri prie kolektoriaus prisitvirtina su visu vozuvu viduj (nes as isivaizduoju, kad ten tas voztuvas viduj atskira dalis? :oops: ))

_________________
Atsargiai svajok, gali ir issipildyt...


StandartinėParašytas: 18 Lap 2008, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation


StandartinėParašytas: 18 Lap 2008, 15:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Šaltas oras yra tankesnis,reiškiasi turbas jo daugiau pripučia į cilindrus ,iš čia galia didesnė (dėl ko statomi tarpininiai aušintuvai,kitaip intercooler),be to pas tave konkrečiai uždengtas atidirbtų dujų (suodžių,kažkiek variklinės alyvos)patekimas į degimo kameras.Ką tu tame matai blogo?Dėkot tik turėtum buvusiam šeimininkui už teisingą darbą.


StandartinėParašytas: 18 Lap 2008, 23:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.18
Pranešimai:
5
ir vienoj ir kitoj pusej yra teisybes! :!: taip, varikliui reikia salto ir svaraus oro :!: bet, jei tau ekonomija ir tarsa nesvarbi tai gerai kad negauna ismetamuju duju atgal i degimo kameras =D>


StandartinėParašytas: 19 Lap 2008, 19:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.24
Amžius:
37
Pranešimai:
208
Miestas:
Voorhout, The Netherlands
Automobiliai:
ex:E34 525TDS 95'
ex:E34 525TDS 95' touring,shadowline
ex:E34 m50b25 95'
ex:E39 528i touring
Mitsubishi Outlander 08'
as jy pirkau uz 50lt kaune srote juozapaviciaus prospekte jei neklystu ten prie kareiviniu buvusiu :)


StandartinėParašytas: 19 Lap 2008, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.16
Amžius:
42
Pranešimai:
543
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E23, E24, E28, ex E30, E34, E39, E53
wiruzzz rašė:
as jy pirkau uz 50lt kaune srote juozapaviciaus prospekte jei neklystu ten prie kareiviniu buvusiu :)


Jei tu ten jį pirkai, tai jo ten jau nėra. tai kam žmogų ten siunti?

_________________
geriau senas BMW nei naujas VW.


StandartinėParašytas: 19 Lap 2008, 22:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.28
Amžius:
39
Pranešimai:
45
Miestas:
Vilnius - Panevezys
Automobiliai:
E34 525tds
:lol: cia wiruzzz gal ne siunte mane, o orientacine kaina parase. dekui. :wink:
siaip pasiskaitinejau visko apie ta egr voztuva, bet gal kas gali pasakyt konkreciai, ar jis kenkia varikliui uzglusintas. aplinkai kad kenkia tai jau supratau, bet praejo kazkaip technikini, tai gal norma. vienur raso, kad dyzeliui visai blogai, kai jo nera, kitur - kad kaip tik gerai :roll: . o dauguma info intere apie benzinines kaip supratau. ar yra koks poveikis turbinai? (nes skaiciau, kad neveikiantis egr turbinos darba sutrumpina, tik nelabai supratau, kaip :oops: )
suprantu, kad jei bmw inzinieriai padare, tai taip ir turi but. bet kaip supratau, kol kas issiskiria nuomones cia del jo... gal kas yra vaziaves ta pacia masina ir su uzglusintu ir sutvarkytu? kaip pasikeite vaziavimas masinos?

_________________
Atsargiai svajok, gali ir issipildyt...


StandartinėParašytas: 20 Lap 2008, 00:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
Aš nesupratau tavęs.Matyt tu moki tik rašyti,skaityti nelabai.Pvz.,tu kaip bėgi,tau geriau kvėpuojasi su neuždengta burna,ar kaip iki nosies pakeltas megztinis,kad nespjaudytum savo mikrobų į aplinką?
Pats atjungiau EGR jau antrą TD turėjimo dieną.O tas buvo prieš 2,5 metų.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery