Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 15 Lap 2024, 16:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 193 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Lap 2008, 10:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.13
Amžius:
38
Pranešimai:
184
Miestas:
Prienai
Automobiliai:
BMW E60 535d
Nu cia gaunasi mistika..reiks Vitoldui numest ta linka su partais,paziures kuri ten tiksliai gali buti.


StandartinėParašytas: 13 Lap 2008, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
siulyciau keist 1, 6 mano supratimu yra paprastas tuscias bakelis kuriame susikaupia slegio rezervas ir reikiamu momentu daviklis acidaro ir jis pucia i turbina, jei jo nebutu tai nedapustu reikiamu baru arba ilgai laukt reiktu :} 1 daviklis yra arciausiai turbinos, jam atitenka didele temperatura nuo jos ir t.t o tas kitas yra uz isiurbimo kolektoriaus, prie jo kiek pamenu neprieisi nenuemes isiurbimo kolektoriaus, o ta pirma gali pasikeist pats, slangeles jei noresi keist tai metras jei neklystu apie 60 ar 80lt, nepirk kinietisku nes jos turi but atsparios karsciui :) ir reikes duobes, nes prie turbinos neprijungsi is virsaus, nu gal keist ir nereikes, as tai keiciau visas, gal kokia viena trumpaja ir tvarkiau nupjaudamas galus

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 14 Lap 2008, 21:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.13
Amžius:
38
Pranešimai:
184
Miestas:
Prienai
Automobiliai:
BMW E60 535d
Nu nusipirkau ta [CENZŪRA] uz 340lt Bmw salone nauja.Pats idejau,atsidares kapota,ten nuardai variklio
plasmases,filtra oro nuimi,ir truputi i apacia ten jis stovi prisuktas...Vnz pakeiciau,slanguliu nekeiciau,nors tokios nuo karscio kaip sakant gal paskrude,bet galiukai viskas ciki lyg,matosi kad atsparios ir ten karscio gauna....Vnz po keitimo,viska surinkau,ir islekiau i trasa...Lop topu nematavau dar,bet aijna lyg geriau.Ta prasme iskart gazo duodi,iskart reguoja,o kaip nedapute slegio,tai truputi palaukt reikdavo,gal apie 1,5 sec///ar 1 sec// o dabar tik gastelnu ir pzdc rauna,zveris...su draugu dviese vaziavom,bandem ten truputi tai 100 per 7,4, ,manau kazkas taip ir turi buti.Aisku pas mane dabar ratai R-15 zieminiai, pavasari kaip bus vel uzdeti R-18-235 tai 1 sec bliaus maziausia.


StandartinėParašytas: 15 Lap 2008, 00:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
jo, viskas gerai kas gerai baigiasi :) labai nepatarciau drozt, visdelto dyzelis o ne koks 328i kad i dragus vaziuot :} galima aisq, bet manau neverta lauzyt gero daikto, tuolabiau nebenaujo..

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 15 Lap 2008, 06:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.13
Amžius:
38
Pranešimai:
184
Miestas:
Prienai
Automobiliai:
BMW E60 535d
Matai neaisku kokia itaka tas cipas darys viskam...siaip as ne koks "Dregsteris" /// Megejas daugiau paspausti trasoje...Vaziuoju i darba,maktelnu 160-200..bet epizodiskai...siaip ijungiu pilota ir veza...manau kad ten gastelni gal nieko,svarbu is vietos nedraskyt,kad skersas aitu,nors jis to labai nori... :D


StandartinėParašytas: 18 Lap 2008, 11:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1019
Miestas:
Vilnius
Sveiki, diagnostika parode, kad 3.0d tai veikia tai neveikia "oro įpūtimo reguliatorius prie turbinos"; gal kas galit parodyt tiksliau kuri ten detale?


StandartinėParašytas: 18 Lap 2008, 23:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/53 ... l-11_2337/

1nr turbut apie sita kalbi :) beto Dainiuks - kur tos turbinos zaliuzes randasi, kiek girdejau pliotkus kad 530d turbinos nesirestauruoja, tai jei nesirestauruoja tai kiek supratau ir nesiardo ar as klystu ?:}

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 19 Lap 2008, 08:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.11
Amžius:
41
Pranešimai:
129
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F31 318 D
E91 320 D '06 Chip tiuning
E90 320 D
E39 525 TDS '97 Chip tiuning
Skype:
linux3126
Idomiausia, kad daugiausia zino, supranta ir komentuoja tie, kas dar necipavo ir net tuo sesidomejo! Mol cia tik variklio lauzymas...
O as savaji 525 TDS 97m. automata uzcipavau ir tuo patenkintas!
Aisku reikia rinktis ne dezute ijungiama tarp fiskiu (kuri reguliuoja tik turbina, arba tik siurbli, ar pan...), o perprogramuoti pagrindini kompiuteri, pakeitus programa - tarsi kitas variklis.
Kadangi vazineju su automatu - ismatuoti, kiak arkliu prisidejo as negaliu, bet padidejusi trauka jauciasi akivaizdziai. Cipuotojas teige, kad 25-30%, ir as linkes juo tiketi!!!
Oficialiai teigiama, kad kuro sanaudos turetu mazeti. Realiai labai sunku tai nustatyti, nes vis norisi pasidziaugti ta galia, o tada ir sanaudos jau kitos. Kai prisiverciau isvazineti baka ramiai, tada sanaudos tikrai buvo mazesnes apie 0,5-0,7 l.
Labai panazios nuomones ir 530 D 99m automato savininkas, kuriam atliktas toks pat cipavimas.

Reziume: spausi iki dugno turesi laaabai daug galios ir dideles kuro sanaudas, ramiai vaziuosi, net sutaupysi.

P.S. Del to, kad tai "variklio lauzymas" - kiekvienas gamintojas palieka variklio resursa tobulinimui. Ir pats net ji tobulina.
Pvz. i mano 525 TDS irasyta programa yra priderinta naujasnio BMW dyzelio GAMINTOJO programa.
Kitas dalykas: gamintojas orentuojasi i VIDUTINI vairuotoja (chip tuningo ne kiekvienam reikia - 65 metu moteriske chipuoto BMW gali visai nesuvaldyti), o tokiu fanatu, kaip mes, visada atsiranda ir jiems palikta erdve.

_________________
MFG - Message From God! / Mit Freundlichen Grüßen! / Myliu fukses gražias! Kas dar?


StandartinėParašytas: 19 Lap 2008, 08:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.11
Amžius:
41
Pranešimai:
129
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F31 318 D
E91 320 D '06 Chip tiuning
E90 320 D
E39 525 TDS '97 Chip tiuning
Skype:
linux3126
Zinomiausias man pazysdys yra su Subaru (ralistas sirdyje, kaip ten bebutu):
Impreza
Impraza WRX
Impreza WRX STI
Impreza WRX STI specil C
Impreza WRX STI Peter Solberg edition
It t.t.
Tie patys varikliai, o galia auga nuo vargano pusantro simto iki puspenkto!!! Va jum ir paliktas resursas (aisku daug detaliu tenka pakeisti, kad tiek pasiekti)

_________________
MFG - Message From God! / Mit Freundlichen Grüßen! / Myliu fukses gražias! Kas dar?


StandartinėParašytas: 19 Lap 2008, 17:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
teisingai gamintojai iraso default programa kad butu eiliniam vartotojui, jei nori truputi daugiau dedi chip, bet kad automobilio tarnavimo laikas sumazeja tai irgi faktas, nebent tu nespausi iki dugno, bet kam tada cipuot :} beto kaina kolkas labai jau uzkelta tiem chip, uz keliu min darba + nieko savo neprideda (daliu)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 19 Lap 2008, 18:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.08
Amžius:
41
Pranešimai:
124
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E 34 525i, ex E34 525 tds, ex E46 330d, ex E91 320d, e90 330d, 2WD Dyno
Skype:
startline_chiptuning
Taip,perashyti uztrunka kelios minutes bet sukonstruot faila gera uztrunka ilgokai :|
O kokia kaina tau butu patraukli shiai dienai? :)


StandartinėParašytas: 19 Lap 2008, 23:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
max 600lt, dabar kol krize sakyciau reik dziaugtis kad ir tiek duoda :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 20 Lap 2008, 08:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.11
Amžius:
41
Pranešimai:
129
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F31 318 D
E91 320 D '06 Chip tiuning
E90 320 D
E39 525 TDS '97 Chip tiuning
Skype:
linux3126
O man uz 300,- Lt padare (aisku per pazintis) tai manau, kad labai nebrangei... :)

_________________
MFG - Message From God! / Mit Freundlichen Grüßen! / Myliu fukses gražias! Kas dar?


StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 00:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.13
Amžius:
38
Pranešimai:
184
Miestas:
Prienai
Automobiliai:
BMW E60 535d
Nu kol kas veza jis mane zveriskai...Teko draginti,is eigos paspaudziant su E46 330d 2003 metu, 149 kw... Ka gi ,likau suzavetas,vaziuoja mano lygiai su juo,gal anas kazkiek geriau kokia 0,100 sec ,bet netolsta jis visiskai...iki 200 pakelem....bandem gal 6 kartus...viena karta as pirmas isokau ir nepavijo :D vnz lygiuojuosi su tokiu :D

Beto iskilo tokia problema,gal zino kas yra...Vnz vakar aijnu i savo bmw,is galo ziuriu ratai truputi isvirte i isore....Beto vaziuojant ir perjungiant begy is 1 i 2 sukaksi kardanas...draugas sako kad kazkokios gumos ,kazkur kur ipresuotos galiniam tilte...Kas zino kiek cia gali kainuoti su remontais? servise kokiam paprastam? Kadangi bijau kad padangas supjaus.


StandartinėParašytas: 21 Lap 2008, 19:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.31
Amžius:
47
Pranešimai:
49
Miestas:
Vilnius
Sanimdai , turbina ardosi kuo puikiausiai ir zaliuzes issiima ir jas reikia pravalyti kur vaiksto kad nestrigtu nuo suodziu nes jos reguliuoja turbinos slegi o jau vakuminis voztuvas reguoliuoja zaliuziu padeti, o kad jos nesirestauruoja tai todel kad joms dar netiekiamos atsargines dalys.
O del kardano smugio gali buti daug kas , kardano gumine mova , galine kardano granata ,kryzme, ir pats reduktorius gali tureti liufta.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 193 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery