Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 07:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Lap 2008, 13:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.04
Amžius:
36
Pranešimai:
519
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
e61 & er6n
Skype:
rimvydasmac
sveiki, kaip manote,ar verta isideti plaunama green filtra vietoj standartinio oro filtro? forume butent tokios temos neradau.
ir ka manote,ar tas jo plovimas veiksmingas? kainos kiek domejausi siek tiek didesnes,bet galbut per kuri laika atsiperka? kiek laiko mazdaug tarnauja tie zalieji filtrai ir ar jie kuo nors pranasesni pries standartinius nepaisant ju plovimo (kalbu apie galia ir pan.)
manau supratot,ka as cia supasakojau ir ko noriu paklausti:)


StandartinėParašytas: 06 Lap 2008, 13:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
mano manymu, jei ir daryti gerai, su atskyrimu nuo variklio skyriaus ir t.t., tai jei nieko papildomai nedarysi (ismetimas ir t.t.), tai naudos 0. tiksliau del grozio ir dar gal garso :)
o del pinigines naudos, tai ziurint kiek su ja zadi vazineti. paprasta matematika. kiek kainuoja filtras + ploviklis, paziuri kiek ketini vazineti dar su ta masina, ir skaiciuoji kiek uz paprastus filtrus gautusi per ta laika :)
na cia mano tokia nuomone :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 06 Lap 2008, 13:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.04
Amžius:
36
Pranešimai:
519
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
e61 & er6n
Skype:
rimvydasmac
cia kalba eina ne apie kugini sport filtra,o apie paprasta green filtra,kuris statosi i standartine vieta :) nieko perdarinet nereikia,tiesiog ideti i senojo vieta :)


StandartinėParašytas: 06 Lap 2008, 13:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Cia manau visiems uzeina tokiu minciu, kaip ka sustriau padaryti, bet manau poto visi apsiramina ir viskas vel ok. Naudos manau is tu filtru mazai, o pinigai dideli. Pagooglink apie tai tikrai daug pridiskutuota yra.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2008, 13:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.04
Amžius:
36
Pranešimai:
519
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
e61 & er6n
Skype:
rimvydasmac
Linius rašė:
Cia manau visiems uzeina tokiu minciu, kaip ka sustriau padaryti, bet manau poto visi apsiramina ir viskas vel ok. Naudos manau is tu filtru mazai, o pinigai dideli. Pagooglink apie tai tikrai daug pridiskutuota yra.


cia ne del sustrumo visos mintys :) jeigu paskaitysi auksciau esanti posta,tai suprasi,kad viskas dedasi i seno vieta ir tik tiek,kad yra ilgesnio naudojimo,as ten nesitikiu nei galios,nei ko nors dar ypatingo,nes ne viena tema maciau apie sport filtrus. tema sukuriau,nes noriu nuomoniu is zmoniu,kurie tokius dalykus isbande arba tikrai zino,o google pasinaudot,tai kas antroj temoj galima rasyt komentarus. Jeigu nieko protingo negali patarti,tai net nerasyk tada.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2008, 14:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
nu nesvarbu, ad kuginis, ar i deze dedamas. na deziniam tai nereik atskirti, o viskas kitkas galioja abiem :) pinigus paskaiciuoti nesunku, o naudos, be didesniu pakeitimu, nebus...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 06 Lap 2008, 21:38 
  
 
 
nu lietuvoj visi pirma apie pinigus kaip visada.. =D> kas liecia filrta i standartine vieta manau,tai tiesiog beprasmiska,nes tai nieko nepakeica,esam pas save darbe ant dyno test isbande automobilius su standartineje vietoje ir kuginius oro filtrus su SALTO oro padavimu ir tad skirtumas yra pasirinkus antra varianta,asmeniskai pas mane yra K&N 57I GEN II INDUCTION KIT ,tad gauni gera garsa ir iki 18hp . siulyciau is praktikos k&n http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx p.s tik reikia atsiminti kad standartineje vietoje filtras surenka 0,14-0.23% dulkiu o sportinis oro filtras iki 4-6 kartu daugiau,tad ji isidejus nepatraciau vazineti kaimo keliukais ir pan.


StandartinėParašytas: 06 Lap 2008, 23:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.04
Amžius:
36
Pranešimai:
519
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
e61 & er6n
Skype:
rimvydasmac
EBC, man tas filtras labiausiai patinka tuo,kad nereikia jo daznai pirkineti :) jis prailginto naudojimo :) issiplovei ir vel isidejai i vieta :)


StandartinėParašytas: 07 Lap 2008, 00:25 
  
 
 
Rimvydaz rašė:
EBC, man tas filtras labiausiai patinka tuo,kad nereikia jo daznai pirkineti :) jis prailginto naudojimo :) issiplovei ir vel isidejai i vieta :)

mano manymu gali patikti ratlankiai,body styling ir pan. bet filtras..jis turi duoti tavo auto kazkokia nauda,o jis neduoda,tik kad daugiau dulkiu pateks i tavo variklio sistema vazintejant marijampoles tvarkomais keliais,.. :wink: daugiau nieko,galios is to negausi,pasirinkimas tavo,bet si investicija beprasmiska.


StandartinėParašytas: 07 Lap 2008, 01:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
=D>


StandartinėParašytas: 07 Lap 2008, 09:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.09.19
Pranešimai:
257
Miestas:
Vilnius
Rimvydaz rašė:
EBC, man tas filtras labiausiai patinka tuo,kad nereikia jo daznai pirkineti :) jis prailginto naudojimo :) issiplovei ir vel isidejai i vieta :)


Nu nemanau, kad oro filtras čia jau tokia brangi detalė, kad reiktų ieškoti alternatyvių sprendimų mažinant išlaidas paprastiems filtrams ir trumpinant filtrų pakeitimo laiką [-X

Perki MANN, keiti 1-2 kartus per metus ir vsio.

_________________
ex: BMW E30 1,8i '86
ex: BMW E36 2,0 '95
ex: BMW E39 2,5 '96


StandartinėParašytas: 09 Lap 2008, 16:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Nepatarciau deti tau ta GREENa i standartine deze,nes nera je pakankamai kokybiski,deformojasi laikui begant karkasas(guminis remelis) ir eina oras pro sonus to filtro i varikliuka..................

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 09 Lap 2008, 16:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.13
Amžius:
40
Pranešimai:
301
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530D touring
stovi pas mane v8 green filtras vietoje originalaus- traukos nedadeda, garsas malonesnis, bet su tuo plovimu tai isivaizduok- nusiperki paprasta filtra, 10 min ir jis jau pakeistas, o su zaliuoju tai perkiesi plovikli su tepalu- 40 lt, vonioje tu jo neplausi (jau isbandyta, paskui gera valanda vonia sveiciau :) ) isploves lauki kol issdzius, o dziusta tikrai ilgai, paskui isdziuvus purski tepala, kruopsciai ir nuobodziai- rezultate geras pusdienis vien tik filtro plovimui. o plaut ji reikia dazniau nei keist paprasta, labai jis greit uzsikemsa


StandartinėParašytas: 10 Lap 2008, 11:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.10
Amžius:
42
Pranešimai:
330
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E91 325xi N53B30
ex.E46 330d M57N
ex. E46 328i M52TUB28
Kazkur buvau uzmates straipsni apie tuos visus sportinius filtrus. Buvo atliekami bandymai su stokiniais ir ivairiu firmu sportiniais. Tikrino varikliu galia ir praleidziamo oro svaruma. Tai isvadoje dauguma tu sportiniu filtu ne tik kad nepakele galios, bet dar ir sumazino, o praleistas oras i varikli, palyginus su stock popieriniu filtru, buvo labai nesvarus.
Beje bande rimtu firmu filtrus (apexi, k&n ir pan.).

_________________
ačiū


StandartinėParašytas: 10 Lap 2008, 12:09 
  
 
 
3coupe rašė:
Kazkur buvau uzmates straipsni apie tuos visus sportinius filtrus. Buvo atliekami bandymai su stokiniais ir ivairiu firmu sportiniais. Tikrino varikliu galia ir praleidziamo oro svaruma. Tai isvadoje dauguma tu sportiniu filtu ne tik kad nepakele galios, bet dar ir sumazino, o praleistas oras i varikli, palyginus su stock popieriniu filtru, buvo labai nesvarus.
Beje bande rimtu firmu filtrus (apexi, k&n ir pan.).

tu is dalies teisus,nes sportinis oro filtras yra veiksmingas,kai jis gauna salto oro srauta,nes jei tik idesi siaip,jis bus veiksmingas gal kokia 5-10min,kol variklis isils, nes karstis nuo variklio i kaitina ora,ir filtras tampa neveiksmingas,ir net sumazina gala. kas liecia nesvarumus,riekia ji priziureti,ir viskas bus ok,ir aisku nevazineti kur papuola,turiu jis skirtas tik ant asfalto. yra puikus k&n filtras butent tavo modeliui http://www.knfilters.com/search/product ... od=57-1002 draugas turi lyginai toki modlei kaip tavasis,ir tikrai yra patenkintas,tik kaip minejau,reikalinga prieziura,cia tik siap informacia,nieko nepersu.. :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery