Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 02:43

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Lap 2008, 00:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.19
Amžius:
40
Pranešimai:
38
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 TDS
Sveiki, man ir buna tokios problemos su variklio "kalatojimuosi", siaip jis atsiranda po ilgesnes keliones ir kaip atvaziuoji i miesta sakykim... tai sustojus sankryzoj variklis dreba ant laisvu apsuku, truputi paspaudi pedala iki 1000 ir vel atleidi tada isilygina darbas, bet aisku iki sekancios sankryzos ar laisvos eigos... :x , tai buvau pas viena meistreli panevezi sako truputi degimas veluoja nezymiai, sako gali čia but problema, bet pas mus kaimas nedidelis, tai jis sako nereaguliuoja siurblio... :cry:, dar aisku verte beda ant oro srauto matuokles sako gali but prie pabaigos, arba sako pabandyk isimt srauto matuokle ir su spiritu ar kokiu acetonu lengvai su sepeteliu viska nuvalyk (dulkes ir pan..), tai va ryt bandysiu eksperimentuot, matysiu gal kas pavyks.. :? jei padesparasysiu..


StandartinėParašytas: 02 Lap 2008, 17:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
Oro srauto matuokle-MAF labai jautrus ir trapus daiktas,jokiu acetonu!ir jokiu sepeteliu,arba grynas spiritas ,arba contact cleaner specialus elektronikai.ir dziovinti tik naturaliai,jokiu fenu ir nedeti ant radiatoriaus!!!brangus daikciukas :D bet jei varikliui dirbant nuimi fiske ir darbas nepasikeicia,tai geriau nagu nekist prie MAF


StandartinėParašytas: 03 Lap 2008, 18:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.19
Amžius:
40
Pranešimai:
38
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 TDS
Nu va jau po operacijos masinele... aisku, kaip pirma kart ardant, tai pazaist teko nezinant kur ka nusukt, kur ka atjungt, o dar ir stengiantis nieko nesulauzyt... :D nu tai esme po viso to nezinau ar kazkas pasikeite ar ne bet manau kad pravaliau blogiau nera (bent jau pakolkas.. [-o< )... aisku gal ir paranoikas, bet manau tikrai pagerejo trauka is vietos iki 2000 aps. seniau tokia gumine buvo... nu aisku sunku vertinti nes jei butu nauja tai galetum lygint su kazkuo... :D .... aisku nepagerejo nerealiai, juk necipavimas kad butu pastebimas rezultatas... bet jauciu tik i gera puse kolkas (reik i medi 3 kart pastuksent.. :lol: )... o del vibracijos tai vaziavau nemaza atstuma ir kaip vibracijos dideles variklio nebuvo kazko neyprasto tikrai kaip seniau... nezinau ar tai buvo priezastis, bet prie turbinos kur yra oro pasiurbimo zarna tai xamutas buvo atsileides, nes kaip emiau oro srauto matuokle tai ir nusimove lengvai su visa zarna nuo turbinos.. gal tai galejo turet itakos tiek traukai tiek variklio purtymuisi... tai susivarziau viska ...kaip sakoma pagyvensim pamatysim... :)


StandartinėParašytas: 03 Lap 2008, 20:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.01
Amžius:
36
Pranešimai:
486
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Skype:
Edvazas
Nikas:
Edvazas
kid rašė:
Oro srauto matuokle-MAF labai jautrus ir trapus daiktas,jokiu acetonu!ir jokiu sepeteliu,arba grynas spiritas ,arba contact cleaner specialus elektronikai.ir dziovinti tik naturaliai,jokiu fenu ir nedeti ant radiatoriaus!!!brangus daikciukas :D bet jei varikliui dirbant nuimi fiske ir darbas nepasikeicia,tai geriau nagu nekist prie MAF



ka tu turi omeny?

_________________
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Ex BMW E39 525tds 97'
Ex Rover 620 SDi 95'
Ex BMW E34 520i M50 91' placiapriekis
Ex BMW E34 520i M50 91'
Ex BMW E34 525i M20 88'


StandartinėParašytas: 03 Lap 2008, 22:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
ka tu turi omeny?[/quote]


jei mashina buka nuo 1000 iki 3000rpm,yra tikimybe ,kad MAF parejes,patikrint galima nuemus fishke nuo MAF ir tada pralekt,jei trauka zymiai pagerejo-MAF defektas,galima bandyt praplaut su
contact cleaner,spiritu 98%,na gal dar karb cleaner.siaip turetu buti spec MAF CLEANER,bet as nemaciau pirkti.MAF turi jautria elektronika,taip kad mechaniskai jokiu budu negalima valyti,ir dziovinti reik tik naturaliai,kambario temperaturoj,jokiu fenu ir nedet ant radiatoriaus.aisku? :D


Paskutinį kartą redagavo kid 03 Lap 2008, 22:06. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 03 Lap 2008, 22:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.01
Amžius:
36
Pranešimai:
486
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Skype:
Edvazas
Nikas:
Edvazas
:D ne nu sitas tai aisku, bet va pvz kaip ir pas mane yra toks dalykas kad kaip rasei, jeigu atjungus fishke niekas nepasikeicia tai viskas ok su MAF'u, kaip tik turetu atjungus levai traukt pradet o pasmane normaliai traukia ir su atjungtu ir su prijungtu, aisku gal sanaudos dideja ar kas. speju nieko blogo

taciau yra tosk dalykas kad siektiek veluoaj gazas, bet nu kaip koki 0,5 sek. pamenu kai paminkiau gaza pas E46 2litru dyzeli tai tik spustelini iskart pasoka, momentaliai, o pas maniski 2,5tds jauciasi kad vos vos yra uzlaikymas, taip turi but?

_________________
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Ex BMW E39 525tds 97'
Ex Rover 620 SDi 95'
Ex BMW E34 520i M50 91' placiapriekis
Ex BMW E34 520i M50 91'
Ex BMW E34 525i M20 88'


StandartinėParašytas: 04 Lap 2008, 19:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
na ar filtrai keisti neklausiu-kuro,separatoriaus,pasiziureciau vakuma,egr voztuva-egr valve ir pressure converter.ger buna voztuvas nevaiksto,apauga suodziais,o pressure converter filtrai uzsikisa arba membrana nesandari.


StandartinėParašytas: 04 Lap 2008, 22:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.19
Amžius:
40
Pranešimai:
38
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 TDS
pas ji tds pas ji separatoriaus nera..


StandartinėParašytas: 05 Lap 2008, 00:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.01
Pranešimai:
616
Miestas:
Ukm
Automobiliai:
E39 530D
o as cia apie 530d :D ,apsizioplinau...


StandartinėParašytas: 05 Lap 2008, 02:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
va va mes kaip tik bendravom su draugu vakar apie jo E39 528i ir esme yra tame,kad yra velavimas gazo nu tu ji uzmini jis taip tingiai sukyla ir tingiai leidzesi o va pas mane E39 523i uzduodi per pedala pakele ir krenta gan greiciau tai kur čia problemos paieskoti reiketu :?:


StandartinėParašytas: 05 Lap 2008, 02:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.11
Amžius:
37
Pranešimai:
2205
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
ir matau kalbeta čia yra apie grandines ir t.t tai butu vel toks klausimas E39 528i uzkurus auto davus truputi prasidirbti ir gazuojant is pacio variklio kyla toks keistas trrrrrr ir vaziuojant su saltu irgi nuo kaskur 1500 prasideda ir ties 2500 nutyla o va isilus varikliui iki normos jis dingsta,ka galetumet patart ačiū :!:


StandartinėParašytas: 05 Lap 2008, 09:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.08.29
Amžius:
47
Pranešimai:
40
Miestas:
Kaunas
Man sia savaite lygiai tokios pacios bedos prasidejo 2.0 benzinas '99.
Truputi pasilus varikliui islenda tas garsas, o isilus iki darbines normos dingsta. Idomu is kur jis ? Grandines itempejai? Vanosai ?


StandartinėParašytas: 10 Lap 2008, 17:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.08
Amžius:
44
Pranešimai:
22
Automobiliai:
[E53] 3.0D
nuodas rašė:
Nu va jau po operacijos masinele... aisku, kaip pirma kart ardant, tai pazaist teko nezinant kur ka nusukt, kur ka atjungt, o dar ir stengiantis nieko nesulauzyt... :D nu tai esme po viso to nezinau ar kazkas pasikeite ar ne bet manau kad pravaliau blogiau nera (bent jau pakolkas.. [-o< )... aisku gal ir paranoikas, bet manau tikrai pagerejo trauka is vietos iki 2000 aps. seniau tokia gumine buvo... nu aisku sunku vertinti nes jei butu nauja tai galetum lygint su kazkuo... :D .... aisku nepagerejo nerealiai, juk necipavimas kad butu pastebimas rezultatas... bet jauciu tik i gera puse kolkas (reik i medi 3 kart pastuksent.. :lol: )... o del vibracijos tai vaziavau nemaza atstuma ir kaip vibracijos dideles variklio nebuvo kazko neyprasto tikrai kaip seniau... nezinau ar tai buvo priezastis, bet prie turbinos kur yra oro pasiurbimo zarna tai xamutas buvo atsileides, nes kaip emiau oro srauto matuokle tai ir nusimove lengvai su visa zarna nuo turbinos.. gal tai galejo turet itakos tiek traukai tiek variklio purtymuisi... tai susivarziau viska ...kaip sakoma pagyvensim pamatysim... :)


pas mae 5259E39] tds ir tokia beda,kol salta viskas dirba normaliai,o tik varikliui pasilus ir ijungus laisva pavara letai vaziuojant pradeda purtytis,pergazuoji ir vel viskas normaliai iki sekancios sankryzos.Gal galit kas atsiust nuoroda kur yra ta oro srauto matuokle.Ar lengvai issiardo ir ar galma paciam issprest sita problema?


StandartinėParašytas: 10 Lap 2008, 18:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.25
Amžius:
40
Pranešimai:
1510
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
Pižo 307SW
matuokle neardoma!! Geriausias pasiulymas nuvaryti pas meistrus ant kompo... Gal koks purkstukas gryba pjauna.... Galima daug cia prispelioti


StandartinėParašytas: 11 Lap 2008, 10:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.19
Amžius:
40
Pranešimai:
38
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 TDS
Siaip matuokle neardoma bet isimti nusivalyti gali kiekvienas...


Prikabinti failai:
8.JPG
8.JPG [ 50.33 KiB | Peržiūrėta 9677 kartus(ų) ]
12358.jpg
12358.jpg [ 99.87 KiB | Peržiūrėta 9681 kartus(ų) ]
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery