Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 00:26

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 14:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.16
Amžius:
46
Pranešimai:
49
Miestas:
Kretinga-Klaipėda
Automobiliai:
dabar E39 528i touring benzinas/dujos
Automobilio, apie kuri norite paklausti E39 528i touring
Pagaminimo metai: 1997
Variklis: 2,8
Degalai: Benzinas/dujos

Problema/klausimas:
Siandien nuvariau termostata keist (rodykle nepakildavo iki vidurio), tai pasirodo pas mane jis visai isimtas buvo. Tai idejom. Viskas ore lyg. Pradejau vaziuoti ir... labai ilgai neisijunge dujos (lyg saltas variklis butu). Tada sustojau po kiek laiko uzvedziau ir pradejau vaziuot, tai isijunge. Bet nesildo salono. Nustatau temperatura kad ir 28 laipsnius, tai uzia viskas ir t.t., bet pucia salta ora ir ant auto padeties jauciu, kad i kojas salta pucia. Kaip ora bereguliuociau (i kojas, i veida, pacia auksciausia, zema temperatura) - pucia tik salta. Vel sustojes buvau. Uzgesinau, vel vaziuoju - dujos vel nesijungia. Vel gesinu, vel vaziuoju - lyg vel isijungia dujos, bet silto oro nera.
Termostato nebuvo, vazinejau ir silta ora pute ir dujos be priekaistu funkcionavo... :cry: Tik rodykle kartais virs melynos nelabai tepakildavo...
Masina is Italijos, Lietuvoj as pirmas, jei ka...
Ka daryt?

_________________
...o bet tačiau nors, jei nebūtų geresnių - būčiau pats geriausias!..


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 14:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
blogai nuorino, yra oro kamstis sistemoje. duju neismanau, bet ten yra reduktorius, ar pan, kuriam reik ausinimo skyscio, tai gal del to pacio oro burbulo ir neisijunge...
vesk atgal, tegu chaltura tvarko.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
49
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Ipurskimine duju sistema turi savo arba naudoja gamyklini variklio ausinimo skyscio temperaturos davikli, kuris stebi variklio temperatura ir leidzia sistemai automatiskai perjungti is benzino i dujas, kai variklis isyla. Jei variklis neisyla arba daviklis to nemato, dujos ir neisijungs. Del salono sildymo - greiciausiai bus paliktas oro burbulas, reikia gerai nuorinti sistema - pasinaudok paieska, apie tai buvo forume daug rasyta. Del duju neisijungimo - gali buti ir kokie nors davikliu laidai pazeisti po remonto. Varyk pas tuos pacius meistrus, tegul tvarko. Ar variklis gerai isyla - rodykle stovi per viduri ir neslankioja? Man paciam yra buve, kai Kauno Kemi "meistrai" buvo termostata atvirksciai ideje, net ir taip buna...toli nenuvaziavau, nes mazdaug per 2 minutes variklis pradejo kaisti, sustojau, atausinau ir pats isemes termostata ji apsukau.

_________________
E60 535xi, F30 320xi


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 18:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.16
Amžius:
46
Pranešimai:
49
Miestas:
Kretinga-Klaipėda
Automobiliai:
dabar E39 528i touring benzinas/dujos
Vienzo nubildejau atgal pas meistrus. Viskas ore. Tiesiogine ir perkeltine prasme. :D Ora isleidom, tai kai uzsisukau silumos, tai kaip Taskente. :D Ir dujos susitvarke. Matyt del to pacio buvo.
Ačiū Dievui, [-o< kad kartais taip lengvai problemos issisprendzia!

_________________
...o bet tačiau nors, jei nebūtų geresnių - būčiau pats geriausias!..


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 18:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
Konfedas rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti E39 528i touring
Pagaminimo metai: 1997
Variklis: 2,8
Degalai: Benzinas/dujos

Problema/klausimas:
Siandien nuvariau termostata keist (rodykle nepakildavo iki vidurio), tai pasirodo pas mane jis visai isimtas buvo. Tai idejom. Viskas ore lyg. Pradejau vaziuoti ir... labai ilgai neisijunge dujos (lyg saltas variklis butu). Tada sustojau po kiek laiko uzvedziau ir pradejau vaziuot, tai isijunge. Bet nesildo salono. Nustatau temperatura kad ir 28 laipsnius, tai uzia viskas ir t.t., bet pucia salta ora ir ant auto padeties jauciu, kad i kojas salta pucia. Kaip ora bereguliuociau (i kojas, i veida, pacia auksciausia, zema temperatura) - pucia tik salta. Vel sustojes buvau. Uzgesinau, vel vaziuoju - dujos vel nesijungia. Vel gesinu, vel vaziuoju - lyg vel isijungia dujos, bet silto oro nera.
Termostato nebuvo, vazinejau ir silta ora pute ir dujos be priekaistu funkcionavo... :cry: Tik rodykle kartais virs melynos nelabai tepakildavo...
Masina is Italijos, Lietuvoj as pirmas, jei ka...
Ka daryt?

jei klaipedietis esi atvaziuok i serviziuka silutes pl 3. prie transkonos. nuorinsim ir dar jai kas blogai sutvarkysim.


StandartinėParašytas: 01 Spa 2008, 09:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.16
Amžius:
46
Pranešimai:
49
Miestas:
Kretinga-Klaipėda
Automobiliai:
dabar E39 528i touring benzinas/dujos
Judam į priekį. Situacija tokia:
Kadangi, jau tokios problemos užpuolė, pradėjom žiūrėt kas kur. Taigi - termostatas geras naujas (temperatūra stovi stabiliai, nekaista, rodyklė stovi kaip įkalta), vandens pompa gera (buvo išimta, tikrinta, sparnuotė neprasisukus), Skysčio pro niekur neleidžia (pakeičiau gumeles po išsiplėtimo bakeliu ir buvęs lašėjimas dingo). Beliko tik, kad oro yra. Tai pradėjom visaip minkyt ir, atrodo, nuorinom kaip reikalas. Orą šiltą pučia, dujos įsijungia kai tik sušyla (arba jei šiltas variklis, praktiškai iškart). Atrodo viskas OK.
Bet. Važiuojam ir po valandėlės nepilnos normalaus važiavimo pamatau kompe "Check coolant level". Kadangi žinau ką tai reiškia, sustoju susinervinęs, atsidarau kapotą, biškį prasuku bakelio dangtį, skystis pakyla, važiuoju toliau, viskas veikia normaliai. Ryte prieš važiuojant pažiūriu skystį. Atrodo mažokai (ant dugno), dapilu (iki čiut daugiau kaip pusė). Važiuoju labai nedaug tai net variklis normaliai nepašyla, nieko negaliu pasakyt.
Po dienos sėdu važiuot į darbą. Nuvažiavus atstumą, po kurio jau rodyklė pabėga iš mėlynos zonos ir viskas turi sudirbt, vis dar nedirba dujos, nešildo. Pabandau paorint pasukus orinimo varžtelius, po to gerai pagazuoju. Pramuša. Šildo. Įsijungia dujos. Nuo darbo važiuojam pietaut vėl ant benzo ir šaltai. Vėl orinam. Padeda. Pabandom neužsukt mirtinai kamščio. Bėga lauk. Vakar vakarop vėl gerai nuorinam. Gerai užsukam kamštį. Viskas veikia OK. Grįžtu namo į Kretingą, ryte atvarau į Klaipėdą į darbą. Viskas OK. Atidarom prie darbo kapotą - vėl išpūsta šlanga... :( Tai ką, negi dabar tik galvą imti??? :( Kokie komentarai?

_________________
...o bet tačiau nors, jei nebūtų geresnių - būčiau pats geriausias!..


StandartinėParašytas: 03 Spa 2008, 20:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.13
Amžius:
38
Pranešimai:
387
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
Kojos
Konfedas rašė:
Judam į priekį. Situacija tokia:
Kadangi, jau tokios problemos užpuolė, pradėjom žiūrėt kas kur. Taigi - termostatas geras naujas (temperatūra stovi stabiliai, nekaista, rodyklė stovi kaip įkalta), vandens pompa gera (buvo išimta, tikrinta, sparnuotė neprasisukus), Skysčio pro niekur neleidžia (pakeičiau gumeles po išsiplėtimo bakeliu ir buvęs lašėjimas dingo). Beliko tik, kad oro yra. Tai pradėjom visaip minkyt ir, atrodo, nuorinom kaip reikalas. Orą šiltą pučia, dujos įsijungia kai tik sušyla (arba jei šiltas variklis, praktiškai iškart). Atrodo viskas OK.
Bet. Važiuojam ir po valandėlės nepilnos normalaus važiavimo pamatau kompe "Check coolant level". Kadangi žinau ką tai reiškia, sustoju susinervinęs, atsidarau kapotą, biškį prasuku bakelio dangtį, skystis pakyla, važiuoju toliau, viskas veikia normaliai. Ryte prieš važiuojant pažiūriu skystį. Atrodo mažokai (ant dugno), dapilu (iki čiut daugiau kaip pusė). Važiuoju labai nedaug tai net variklis normaliai nepašyla, nieko negaliu pasakyt.
Po dienos sėdu važiuot į darbą. Nuvažiavus atstumą, po kurio jau rodyklė pabėga iš mėlynos zonos ir viskas turi sudirbt, vis dar nedirba dujos, nešildo. Pabandau paorint pasukus orinimo varžtelius, po to gerai pagazuoju. Pramuša. Šildo. Įsijungia dujos. Nuo darbo važiuojam pietaut vėl ant benzo ir šaltai. Vėl orinam. Padeda. Pabandom neužsukt mirtinai kamščio. Bėga lauk. Vakar vakarop vėl gerai nuorinam. Gerai užsukam kamštį. Viskas veikia OK. Grįžtu namo į Kretingą, ryte atvarau į Klaipėdą į darbą. Viskas OK. Atidarom prie darbo kapotą - vėl išpūsta šlanga... :( Tai ką, negi dabar tik galvą imti??? :( Kokie komentarai?

pabandyk termostata isimt ir pavazinet


StandartinėParašytas: 27 Spa 2008, 15:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.16
Amžius:
46
Pranešimai:
49
Miestas:
Kretinga-Klaipėda
Automobiliai:
dabar E39 528i touring benzinas/dujos
Atrodo (duok Dieve) pabaiga.
Meistrai ilgai ieškojo, prietaisai jokių bėdų visai nerodė. Tai nuėmė vistik galvą ir pasirodė, kad ten mažas įtrūkimas... Teko keist galvą. Krūvelė pinigų ir variklis, praktiškai, po kapitalinio remonto! :roll: Niekam nelinkėčiau.

_________________
...o bet tačiau nors, jei nebūtų geresnių - būčiau pats geriausias!..


StandartinėParašytas: 27 Spa 2008, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
43
Pranešimai:
1027
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
320i, mazda 323F, 323i, 325i, citroen xsara picaso, 530d
todel ir termostatas isimtas buvo,pas bmw yra nerasyta taisykle ,jei isimtas termostatas zinok yra bedu su varikliu,pries perkant senais laikais xuligankes ,kregzdes visada tikrindavom apatini slanga ar termostatas yra,o kai blogai nuorinta ,ar skyscio mazai ,jei vaziuoji ant duju uzsala duju reduktorius,net buna apserksnyja,maciau ne karta tokius bajerius


StandartinėParašytas: 30 Spa 2008, 14:39 
  
 
 
Tikras š...as su tais turginių bajeriais...Nusipirko draugas nuo tralo A6 2l(Audi100 kėbulo).Kai viską tvarkėsi,pamatė,kad išimtas termostatas.Įdėjo,po kelių dienų-visa kompresija aušinimo sistemoje...Ką tu ten pamatysi,kai mašina antram aukšte ant tralo,daug maž tvarkinga,kaina irgi neprasta :evil: .


StandartinėParašytas: 30 Spa 2008, 15:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
43
Pranešimai:
1027
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
320i, mazda 323F, 323i, 325i, citroen xsara picaso, 530d
jei masinos variklis saltas uzkuri ,palauki kokiu 10 min ir jei syla abu ausinimo slangai ,geriau nusisukt ir nueit nuo tokios masinos,kad ir aiskintu,pardavejas ,kad taip turi but ,nes poto kainuoja remontas nepigiai


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery