Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 22:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Spa 2008, 22:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
123
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 525i 88'
E39 525tds 97'
Subaru Forester 2.0 GX 98'
Regi, gal tu ką nors bandei žiūrėt tose schemose? Ar jau pasikeitei tą varikliuką?

_________________
BMW tai ir gyvenimo būdas ir hobis ;)


StandartinėParašytas: 26 Spa 2008, 02:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Dainius. rašė:
Na va aš vis dar kovoju su valytuvais. Dabar panašu kad jie visai pradėjo neveikti. Tikrinausi reles, viskas tvarkoj - jos veikiančios. Tačiau iki jų kažkodėl neateina minusas. Pliusas yra. Pagal mano turimą schemą lygtais yra kažkoks valdymo blokas kur tiems valytuvams ir turi duot signalą kad jie pajudėtų (aišku gal aš ka nors maišau). Gal kas žino kur to minuso ieškot?

Jei tos reles tvarkoje ir jas paserus valytuvai pradeda veikti tai greiciausiai bus tas vadymo blokas kiek girdejau juos tvarko kazkur lietuvoje. O jis randasi po bardacioku balta plastmasine deze jei gerai atsimenu turi is galo metalini ausintuva/ radijatoriu.


Paskutinį kartą redagavo Arunas B 27 Spa 2008, 20:17. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 27 Spa 2008, 11:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
44
Pranešimai:
144
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F07 N57S
ex E60 M57/T2
ex E39 M52
ex E32
Dainius. rašė:
Regi, gal tu ką nors bandei žiūrėt tose schemose? Ar jau pasikeitei tą varikliuką?


Problema išsprendžiau - pasikeičiau varikliuką. Už jį mokėjau 40 litų + apie 3 valandas jo keitimas.
Viskas veikia :D


StandartinėParašytas: 07 Lap 2008, 10:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
123
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 525i 88'
E39 525tds 97'
Subaru Forester 2.0 GX 98'
Na galu gale problema pas mane pasirodo buvo lygiai ta pati. Nuvežiau elektrikams, tai problemą rado tik varikliuke. Buvo visas sakė užsinešęs iš vidaus. Jį prajudinus niekas nepasikeitė. Tai vienu zodžiu tą varikliuką atrestauravo ir dabar veikia kaip naujas. Bus ilgam vėl =D> Aisq galėjau pats tą varikliuką tvarkyt, bet labai laikas buvo užspaudęs. Na kad ne pats tvarkiau tai šiek tiek ir daugiau ir pamokėjau, apie 215lt. Bet čia man dar elektrikai tikrino ir kitą elektrą mašinoje. Žiūrėjo ar nėra nutekėjimo.
Na bet nesiskundžiu, du šimtai tai ne tūkstantis. Krastoj mačiau naujas varikliukas kainuoja apie 850lt :D Vat jei tiek būtų reikėję mokėt už tokį mažmožį tai jau būtų nelinksma. :roll:

_________________
BMW tai ir gyvenimo būdas ir hobis ;)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery