Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 05:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Spa 2008, 22:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.05
Amžius:
38
Pranešimai:
305
Miestas:
Roskilde
Automobiliai:
E36 1,6
E39 530d
Skype:
warforhonor
Nikas:
KamiKazE
Butu idomu suzinoti kokiu performance upgradu dyzeliniams varikliams.
Turbut visu pirma tai cipas butu.
Gal kas nors esat ka nors dare?


StandartinėParašytas: 14 Spa 2008, 22:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.07
Amžius:
44
Pranešimai:
229
Miestas:
EU
KamiKazE rašė:
Butu idomu suzinoti kokiu performance upgradu dyzeliniams varikliams.
Turbut visu pirma tai cipas butu.
Gal kas nors esat ka nors dare?


as dariau pas Sauliu Domeikavoje
700Lt kompo perprograminimas (kas cia per mada cipu vadint, cipas tai mikroschema gi :) )
skirtumas tapke uzmynus juntamas (as is vietos nedrodziu (gaila dezes), bet uzmiescio keliais kartais megstu paminkyt) :)


StandartinėParašytas: 14 Spa 2008, 22:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
buvo čia vienas nipomniu niko, 530d su 142kw lyg pakeite ismetimo kolektoriu is naujo 7 paskuj turbina irgi is naujo 7, paskuj ismetima palengvino lyg, slangeles vakumines naujas keite nes senos neatlaike spaudimo, ir chipas tai kiek pamenu sake ~300ag prisuko :) gaila man tos auto nesulauks gilios senatves :D bus arba i siena ipuoles, arba i griovi, arba daug litu reikes ikist kad prikelt ji po kokiu 2m :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 14 Spa 2008, 23:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.07
Amžius:
44
Pranešimai:
229
Miestas:
EU
sanimda rašė:
buvo čia vienas nipomniu niko, 530d su 142kw lyg pakeite ismetimo kolektoriu is naujo 7 paskuj turbina irgi is naujo 7, paskuj ismetima palengvino lyg, slangeles vakumines naujas keite nes senos neatlaike spaudimo, ir chipas tai kiek pamenu sake ~300ag prisuko :) gaila man tos auto nesulauks gilios senatves :D bus arba i siena ipuoles, arba i griovi, arba daug litu reikes ikist kad prikelt ji po kokiu 2m :)


cia jau ziaurus variantas :)

perpramavimas prideda apie 20+ kW, programa naudoja Vimotos
gavosi apie 160 kW mano masinai (ten pagal kompa kazkaip paskaiciavo)


StandartinėParašytas: 14 Spa 2008, 23:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.05
Amžius:
38
Pranešimai:
305
Miestas:
Roskilde
Automobiliai:
E36 1,6
E39 530d
Skype:
warforhonor
Nikas:
KamiKazE
O ka dar be cipo? as apie cipa jau skaiciau.


StandartinėParašytas: 14 Spa 2008, 23:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.07
Amžius:
44
Pranešimai:
229
Miestas:
EU
KamiKazE rašė:
O ka dar be cipo? as apie cipa jau skaiciau.


daugiau slegio pucianti turbina, oro padavimo sistema, automatiskai turbut tada ausinima reikia gerint...


StandartinėParašytas: 14 Spa 2008, 23:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.05
Amžius:
38
Pranešimai:
305
Miestas:
Roskilde
Automobiliai:
E36 1,6
E39 530d
Skype:
warforhonor
Nikas:
KamiKazE
o kaip tas ilgaamziskumui atsileips? Bijo dyzeliukai tokiu dalyku ar normaliai?


StandartinėParašytas: 14 Spa 2008, 23:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
apie tai vimotos puslapije siulyciau paskaityt, raso kad 3d geri ir gerai atlaiko 300 ir daugiau ag, bet ilgaamziskumas tai tikrai sumazeja, nebent perinksi puse auto :) o rmask kokia tu masina cipavai ? kad tiek pigiai kainavo :) 3d ziurejau 1000lt jei iki 2002 ar 04m naujesnes 1200 su 6 cil

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 14 Spa 2008, 23:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.07
Amžius:
44
Pranešimai:
229
Miestas:
EU
sanimda rašė:
apie tai vimotos puslapije siulyciau paskaityt, raso kad 3d geri ir gerai atlaiko 300 ir daugiau ag, bet ilgaamziskumas tai tikrai sumazeja, nebent perinksi puse auto :) o rmask kokia tu masina cipavai ? kad tiek pigiai kainavo :) 3d ziurejau 1000lt jei iki 2002 ar 04m naujesnes 1200 su 6 cil


tokia pat, kaip tavo tik zalia ir karavanas :)

dariau pas:
869836497
Saulius


StandartinėParašytas: 14 Spa 2008, 23:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
aisq :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 15 Spa 2008, 21:48 
  
 
 
Kiek su vitoldu vimotoj kalbejau, tai keciai isiurbima, ismetima, turbina, pralaidesnius purkstukus, kartais siurblio plundzerius ( kazkas tokio ), o ant galo tik kompiuterio perprogramavimas, kad viska sustiguoti. Is esmes po tokiu pakeitimu sankama tikrai reikia keisti. Gal ne ta pacia diena, bet ilgai netemps. Ir aisq stabdzius :twisted: Kai klausiau del ausinimo variklio ir interkulerio, tai sake, kad sitiem dalykam uztektu ju.

Asmeniskai ant savo 320d tai pralaidesniu purkstuku neradau, kurie tiktu. ant 530d, manau, turetu tikti 740d.


StandartinėParašytas: 16 Spa 2008, 22:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
kokie dar purktukai ir plundzeris siurblio?! pas Bmw 2l ir 3l juk COMMONRAIL! seniem varikliam reikedavo pralaidesniu purkstuku ir galingiasnio plundzerio, bet commonrail'am tikrai nereikia. o M57, nu 3l varikliams geriausia deti ismetimo kolektoriu nuo X5 ar 730 nuo 05m. ir turba ju iki 06m, dar kolektoriu isiurbimo be sklendziu kad nesulektu i vidu ir aisku programa Vimotoj. o jei dar yra noras reiktu truputi IC didesnio ir pralaidesnio ismetimo.

ai dar- dyzeliui svarbiau ne Ag ar Kw kaip daug kas cia akcentuojat, o Nm!

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 17 Spa 2008, 00:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.08
Amžius:
41
Pranešimai:
124
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E 34 525i, ex E34 525 tds, ex E46 330d, ex E91 320d, e90 330d, 2WD Dyno
Skype:
startline_chiptuning
Tu nepyk,bet cia kazka bishki nenushnekejai,nori daugiau nm reik didint ,injection quantity' ta galima daryti ilginant purkshtuku atsidarymo laika, jis negali buti per ilgas! kodel? turbut visiem aishku:)aishku galima kelti slegi siurblio kad sutrumpinti purkstuku atsidarymo laika, bet pompa ir limitus turi :D, bet jeigu vis mums per mazai nm,reikia deti platesnius purkshtukus, kad per ta pati duration'a galetume ipurkshti daugiau degalu!ar ne taip? :lol: ar tu zinai kazkokiu magishku budu nm padidinti? ar pripusdamas daugiau oro to pasieksi :?


StandartinėParašytas: 17 Spa 2008, 14:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
jau geriau kita (galingesne) auto pirkt nei keist puse daliu ir plius darbas kainuos, laikas beto auto tarnavimo laikas sumazes ir speju sunkiau parduot bus tokia :)

_________________
Uždaro klubo narys


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery