Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 19:45

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 19:02 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1994
Variklis:2.5 td 85 kw
Degalai:dyzelinas

Problema/klausimas: noriu suzinoti kaip tokia deze turi veikti? pas mane jinai atleidus akseleratoriau pedala vaziuojant ekonominiu rezinu numeta apsukas ir reda kaip ant neutralines, visuose isskyrus 5 pavara. 5 pavara vaziuojant atleidus akseleratoriu apsukos nekrenta o laikosi atitinkamai greiciui. (t.y pvz prie 100km/h - 1800aps/min prie 120 km/h apie 2000aps/min) ar tai yra normalu?
Dar noreciau suzinot ar jinai stovint ikalneje turi redet atgal?


StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 19:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.25
Amžius:
43
Pranešimai:
575
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E66
ijungus P (parkinga) neturiu reidet atgal,ant begio-nelygu kokia ikalne.o apie begius -automatas taip veikia.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 20:15 
  
 
 
Tai ta prasme sios markes automatas taip ir turi veikt? Man labai keista kodel ji taip veikia nes vaziuojant 80km/h kai ijungtas yra 4 begis atleidus pedala apsukos krenta iki 1000 aps/min o prie 60km/h iki 700aps/min. Ir taip bevaziuojant paspudus truputi pedala apsukos irgi pasikelia tik truputi, o normalesne trauka atsiranda tik kai variklis pasiekia 2000aps/min. Iki 2000aps/min tai yra letas pajudejimas is vetos.
Bijau kad tai nebutu koks veriklio gedimas.
Tarp kitko gal kas gali patart koki servisa kur remontuoja automatines dezes, gan kokybiskai uz pakenciama kaina? (Vilniuje)


StandartinėParašytas: 14 Spa 2008, 22:18 
  
 
 
jis taip ir veikia zmogau, jei negirdi pasaliniu garsu dezeje, tarkim frikciniu diskeliu prabuksavimo, arba metant begius automatui nesitranko tai ir neliesk
automatas suristas su motoru, cia viskas valdoma elektroniskai, o ne mechaniskai, sita esu ir pats pastebejes kad neutrala imeta automatas riedant nuo kalno, o kartais zemina begius ir stabdo auto, manau cia jau taip turi buti
savo automata perinkau nieko nepasikeite nes masciau taip pat kaip ir tu pries tai !!!


StandartinėParašytas: 15 Spa 2008, 00:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
46
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
viskas te pas tave normaliai, nesuk sau galvos :wink:

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


StandartinėParašytas: 15 Spa 2008, 12:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
49
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
tavo automatinė dėžė turi tokią funkciją - lock-up - kai kas ją vadina "bėgių sukabinimas" ar "sūkių suvienodinimas", kuris suveikia tik įsijungus aukščiausiai - 5 pavarai - turėtum pajusti vos juntama perjungimą - toks įspūdis, kad labai švelniai įsijungė 6 pavara, nors taip ir nėra :D Būtent todėl važiuojant 5 pavara ir veikiant lock-up'ui, kai atleidi akseleratoriu apsukos nenukrenta. 1-2-3-4 pavarai ši funkcija nenumatyta, todėl apsukos nusileidžia, kai atleidi akseleratorių. Viskas gerai su tavo dėže, neieškok sau problemų. p.s. stovint įkalnėje D padėtyje mašina neturi riedėti atgal, bet gali ir nejudėti į priekį, jei įkalnė stati.

_________________
E60 535xi, F30 320xi


StandartinėParašytas: 15 Spa 2008, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.15
Amžius:
35
Pranešimai:
161
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 525 tds touring
pas mane irgi taup budavo dzaiugiuos deze kol neuzluzo , truko radijatoriukas kuris yra ausinimo radijatoriuje ir greiciu dezes tepalas su antifrizu susimaise ir ragas :) visa deze naujai reikejo perrinkti meistai pasake apie 1700 tai atsisakaiu sakau desiu mechanika , pasijuoke jie is manes bet po poros dienu tikslaiu po 30h darbo as is ju juokiaus kai atvazevau su mechanika :)


StandartinėParašytas: 24 Spa 2008, 20:54 
  
 
 
Aciū, Vyrai uz naudingus patarimus. Isklausiau daugeli nuomoniu, dabar esu susidares bendra vaizda apie si automata. Isvada: automatas taip ir turi veikt kaip veikia. Nors dabar masina pas meistrus, nes deze pries 1.5 savaites pradejo buksuot. parasysiu pirmadieni kaip ten sekesi.


StandartinėParašytas: 28 Spa 2008, 20:22 
  
 
 
Sveiki atsiemiau savo masiniuka, dabar juntamai pasikeite trauka, masina pradejo vaziuoti normaliai. Buvo luzes diskas ir ir dar kazkokia detale + rem. komplekto pakeitimas. Jei kam butu idomu kainavo 1800 su tepalais ir filtru (6 menesiai garantijos). galiu palikt numeriuka jei kam reiktu: 860027657 Aleksas (Vilnius).


StandartinėParašytas: 28 Spa 2008, 21:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
37
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Kiek sumokejai? Kaip suprantu kazkas buvo su frikciniais diskeliais ar ne?

_________________
BMW........


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery