Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Vas 2025, 02:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 12 Spa 2008, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.10
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E36 316 M43 95'
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1995 COMPACT
Variklis: 1.6 M43
Degalai: benzinas

Problema/klausimas:
Tachometras rodo, jog ribotuvas turi sudirbti ties 6500 RPM, taciau dabar visais begiais ribotuvas isijungia ties 4000 RPM. Apskritai masina vaziuoja be problemu, trauka normali, jokiu problemu nesimato. Pries savaite pakeistos zvakes, zvaklaidziai, oro filtras, tepalai. Pries visa siu detaliu keitima iki redlaino sukti nebandziau, bet speju, jog tai nesusije. Tad gal kas zino kodel taip yra? Gal esat kas susidure su sia problema? ačiū (rašykime lietuviškai) uz atsakymus.

Uzsienio forumuose teko skaityti, kad variklis gali buti isijunges i "limp mode". Kaip supratau, tai panasu i tam tikra safe mode'a. Bet ko jam truksta kad griztu i normalu darbo rezima?


StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 09:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Galiu ir klyst, bet rodos kai man atjungtas buvo liambda zondas, tai apsukos irgi daug nekildavo. O nebuvai diagnostikoj?


StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 11:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.10
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E36 316 M43 95'
Dar nebuvau, tik pries savaite nusipirkau auto. Gal patarsi kur darytis diagnostika? Labiausiai domina liambdos ir oro srauto matuoklio patikrinimas.

Skaiciau manuale, jog oro srauto matuokli galima patikrinti tokiu budu: uzsildai varikli iki darbines temp, pagazuoji virs 2500 RPM, tuomet uzgesini ir po 4 sekundziu oro srauto matuoklio laidelis turi susvyteti, nes per ji perleidzia auksta itampa, kad laidelis apsivalytu nuo apnasu. Tai vat pas mane jis nesusvytejo.

Ar galima atjungt oro srauto matuoklio laida ir be jo pravaziuoti? Tiesiog tam, kad paziureciau skirtuma. Jei skirtumo nepajausiu, vadinasi matuoklis nedirba :?


StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 11:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
galima, tik jei atjungsi dirbanciam varikliui, issisaugos klaida matuokles (gal ir vazinejant su atjungta uzfiksuos klaida), tai kai diagnostika varysi, turek omeny...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 12:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.10
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E36 316 M43 95'
Supratau. ačiū uz info. Bandysiu tvarkytis ir pranesiu apie rezultatus.


StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 14:12 
  
 
 
Ot velnias. As taip buvau padares su akseleratoriaus padeties davikliu ir OSM. Jei atsirado ta klaida, bet viskas veikia, tai masinai kazkas blogiau pasidare nuo to ar ne? Siemens elektronikoj taspats bairis su klaidom kaip boch?


StandartinėParašytas: 13 Spa 2008, 14:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
man rodos, kad kai buvau atjunges sklendes davikli, po to akumo neatjunginejau (neissitryne), o darant diagnostika, jo klaidos nebuvo.
cia matuokle jautresnis reikalas, jei atjungi - klaida, jei nutruksta siulelis / juosta - isijungia serviso rezimas (ir isijungia check lempute).

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 25 Spa 2008, 22:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.10
Amžius:
41
Pranešimai:
351
Miestas:
vilnius-varena
Automobiliai:
E46 330d '03m
E30 318iS
pas mane panasiai daresi, tai velenelis paskirstymo velenelis susidevejes buvo, atrestoravo ir 6200rpm ne problema :wink:


StandartinėParašytas: 03 Lap 2008, 12:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.10.10
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E36 316 M43 95'
Issprendziau sita beda :D Pasirodo buvo prietaisu skydelis ne nuo sito modelio, idejau normalu kompakto skydeli ir db apsukas rodos teisingai :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery