Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Vas 2025, 02:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 52 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Spa 2008, 22:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
visi auto geriau saltu motoru traukia,nezymiai,bet pajust eina,juk riebesni misini paduota,taip turi but


StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 07:04 
  
 
 
juoduxx rašė:
visi auto geriau saltu motoru traukia,nezymiai,bet pajust eina,juk riebesni misini paduota,taip turi but

Nekalbek netiesos! Ir nueik i baznycia ispazinties uz melagystes. Visi varikliai traukia geriau, kai jie buna isile iki darbines temperaturos. O jei pas jus yra kitaip, tai varykit i diagnostika, arba duokit per galva dedei vasiai is garazo, nes greiciausiai jis dalis bus sumaises.


StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 08:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.16
Amžius:
39
Pranešimai:
237
Miestas:
trakai
Automobiliai:
ex E36 m42 is
ex E38 4.4l
next exx
mano ir silta geriu traukia, bet kai lauke nekarsta tai isvis pagyvejimas jauciasi, kai kokie +10 buna :)


StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 08:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
nu nezinau,kiek klausiau draugeliu jiems tas pats ira ir ant skirtingu auto,kai saltas dar motoras geriau traukia


StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 11:40 
  
 
 
manau nes paima saltesni ora,todel ipurskimas gaunasi toks riebesnis :D
kaip ten vadinasi...tankis didesnis,del to geriau valit ;]]]


StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 12:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
na taip ir ira,bet kiti su tuo nesutinka


StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 18:49 
  
 
 
Gal tavo tie draugeliai yra isimete sportini oro filtra uz radiatoriaus?


StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 20:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.24
Amžius:
39
Pranešimai:
308
Miestas:
Jurbarkas
Automobiliai:
E36 M43B16 cupe ex E36 328is M52B28 ex E36 316i M40B16 92m
gincyjetes del smulkmenu. saltas siltas. visi ekspertai sutinka kad benzininem varikliui saltis labiau patinka. o su dyzeleis atvirksciau. bet trauka nuo to nelb turetu nukentet. gal tavo oro srauto matuokle gryba pjauna ir kai pasyla misiny norodo neteisinga. jei netingi nusiimk nuo kokios kitos masinos visa gofra su filtradeze ir pavaziuok pazesi ar skiresi ar nea. nes yra buwe man kad skyre gana ryskei. tai paekspermentave radom ir kuo suo pakstas. pabandyk juk sugaisi max 5min kol nuimsi ir kita uzdesi.

_________________
Jei matai sviesa tunelio gale, pasitrauk nuo begiu...


StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 20:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
AUTON rašė:
manau nes paima saltesni ora,todel ipurskimas gaunasi toks riebesnis :D
kaip ten vadinasi...tankis didesnis,del to geriau valit ;]]]



Ora saltas variklis paima toki pati kokia lauko temperatura be to saltam varikliu paduodama daugiau kuro ko pasekoje variklis gauna daugiau degiojo misinio ir siek tiek gal traukia geriau. Uzkaitus motorui susyla netik pats variklis, bet ir ji supantys agregatai nuo variklio spinduliuojamos silumos ko pasekoje ikaista isiurbimo kolektorius, susyla oro padavimo iki kolektoriaus vamzdziai tas pats ir oro filtras tiksiau jo deze ir oro srauto matuokle. Butent del siu susildytu agregatu oras, patenkantisi variklio degimo kamera, buna jau ne toks saltas . Bet galios pokytis neturi labai smarkiai jaustis gal siek tiek, aisku priklausomai nuo automobilio markes ir vadinamo turlingo kai jau kazkas minejo netinkamo sportiniu filtru montavimo.


StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 20:59 
  
 
 
Gal galit man atsakyt i klausima kokia prasme zmonems rasyt tiesa, jei jie vistiek toliau tiki savo kaimynu santechniku? Man atrodo as viska aiskiai parasiau, kad pasiles variklis traukia geriau, nes isiles metalas pleciasi, ir uzdaro taip visokius plyselius ir pan. Bet ne.. Netiki.. Arba tiesiog nesuvokia skirtumo tarp salto oro ir salto variklio. Vnz sunku man rinkt neizeidziancius zodzius apie tokius zmones.


StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 21:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
pas mane E36 320 ir truputi jauciasi,kad geriau traukia kai buna saltas ir tai patvirtino siandien autoservise,balansavau ratus ir idomumo delei paklausiau,jie sake,kad taip ir turi but,nes ira paduodamas riebesnis mysinys ir taip toliau,tai manau servise neturi jokio reikalo meluot


StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 21:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Dynamo rašė:
Gal galit man atsakyt i klausima kokia prasme zmonems rasyt tiesa, jei jie vistiek toliau tiki savo kaimynu santechniku? Man atrodo as viska aiskiai parasiau, kad pasiles variklis traukia geriau, nes isiles metalas pleciasi, ir uzdaro taip visokius plyselius ir pan. Bet ne.. Netiki.. Arba tiesiog nesuvokia skirtumo tarp salto oro ir salto variklio. Vnz sunku man rinkt neizeidziancius zodzius apie tokius zmones.


Su tais tarpais siltam variklyje tai vienur jie uzsidaro kitur atsidaro, bet neesme ne apie tai tema. As taip, irgi sutinku su tavim kad variklio pilnas pajegumas turi atsiskleisti pasiekus jam savo darbine temperatura. Del to salto oro tai tik prielaida del ko galetu saltas variklis geriau traukti, bet tai greiciausiai kazkas netavrkoje jei jis uzsiles praranda galia.


StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 21:11 
  
 
 
Suku galva ir nesumastau kur tau ten tarpai padideja kai variklis pasyla?


StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 21:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
as tai galvoju,kad kol motoras saltas tai ir oras i ji patenka saltas,o kai jis ikaista,kol oras patenka iki jam skirtos vietos,jis praeina ne viena variklio isiluse dali ir taip pat kaskiek susyla,tai va susiles variklis paskutinej oro atejimo i vieta stadijoj gauna siltesni ora nei saltas variklis-logiska,o kuo saltesnis oras patenka i varikli,tuo geriau,ta visi zino


StandartinėParašytas: 07 Spa 2008, 21:20 
  
 
 
Na pvz ant bmw plytiniu varikliu eina daug plastmasiniu daliu, kaip oro filtro deze, isiurbimo kolektorius. Plastmase yra blogas silumos laidininkas todel manau si teorija, kad jie sildo ora ir del to jis sushyla neturi apciuopiamu nuostoliu, todel to galim nepaisyt manau. O kitu daliu, kurios sildo ora, mes nepakeisim.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 52 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery