Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Lap 2024, 07:53

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Rgs 2008, 13:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Kadangi jau prikele tema, tai parasysu ir as, kiek nustate, tai kaltas radiatorius. Greiciausiai jis kazkur uzsikises :roll:


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2008, 20:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.21
Amžius:
40
Pranešimai:
174
Miestas:
Klaipėda-Šiauliai
Automobiliai:
ex: 2xE28, 2xE30, 10xE34, 4xE38, 3xE39, E60, E65
now: E34 520i touring,
F10 528i n52
Skype:
shmere1
jei necirkuliuoja ausinimo skystis (karstam varikliui) tai labai daznai buna uzsikisus pati cirkuliacijos slangele. pirmas zingnis issiaiskinti yra numovus slangele nuo radijatoriaus uzkurus turi begti skystis lauk.tada tikrinam pacia slangute iki issipletimo bakelio. dazniausiai nuosedos susikaupia issipletimo bakelyje tame cirkuliacijos kanale.jei yra nuosedu, isvalome. masina pagainiojam ir didelio slegio neturi buti, atsukus skystis matomas pakiles bet nesiverzia lauk.

p.s. temos autorius jau rado beda, cia tik patarimas kitiems.


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2008, 21:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.03
Amžius:
39
Pranešimai:
255
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 M62B35 '97
E38 M62B44TU '00
Skype:
vladasgin
o taip ir nesupratau per kur jus matot ar cirkuliuoja ar ne ? Nusukus radiatoriaus dankteli ?


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2008, 09:36 
  
 
 
zmogau bandik su termu kaska daryti


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2008, 11:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.03
Amžius:
39
Pranešimai:
255
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 M62B35 '97
E38 M62B44TU '00
Skype:
vladasgin
Taip uzvakar jau pasikeiciau, tai pairodo jsi tikrai neuzsidarydavo sandariai. Variklis kurkas greiciau dabar ikaista :lol:

Dabar tik beliko sulaukti is fructazz atsakymo kokia pas ji darbine temperatura ant M62B35 :) Pas manes dabar iki 105C ikaista, tai ir nz gal palikes oro burbula nemaza esu ;)


StandartinėParašytas: 02 Spa 2008, 14:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.09.16
Amžius:
46
Pranešimai:
49
Miestas:
Kretinga-Klaipėda
Automobiliai:
dabar E39 528i touring benzinas/dujos
Chebra, keliu šią temą, nes jau nebegaliu, reikia kažką daryti. Nepykit kad dubliuoju, bet... Štai įvykių chronologija:

Konfedas rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti E39 528i touring
Pagaminimo metai: 1997
Variklis: 2,8
Degalai: Benzinas/dujos

Problema/klausimas:
Siandien (09.24) nuvariau termostata keist (rodykle nepakildavo iki vidurio), tai pasirodo pas mane jis visai isimtas buvo. Tai idejom. Viskas ore lyg. Pradejau vaziuoti ir... labai ilgai neisijunge dujos (lyg saltas variklis butu). Tada sustojau po kiek laiko uzvedziau ir pradejau vaziuot, tai isijunge. Bet nesildo salono. Nustatau temperatura kad ir 28 laipsnius, tai uzia viskas ir t.t., bet pucia salta ora ir ant auto padeties jauciu, kad i kojas salta pucia. Kaip ora bereguliuociau (i kojas, i veida, pacia auksciausia, zema temperatura) - pucia tik salta. Vel sustojes buvau. Uzgesinau, vel vaziuoju - dujos vel nesijungia. Vel gesinu, vel vaziuoju - lyg vel isijungia dujos, bet silto oro nera.
Termostato nebuvo, vazinejau ir silta ora pute ir dujos be priekaistu funkcionavo... :cry: Tik rodykle kartais virs melynos nelabai tepakildavo...
Masina is Italijos, Lietuvoj as pirmas, jei ka...
Ka daryt?


Toliau...

quote="Konfedas"]Judam į priekį. Situacija tokia:
Kadangi, jau tokios problemos užpuolė, pradėjom žiūrėt kas kur. Taigi - termostatas geras naujas (temperatūra stovi stabiliai, nekaista, rodyklė stovi kaip įkalta), vandens pompa gera (buvo išimta, tikrinta, sparnuotė neprasisukus), Skysčio pro niekur neleidžia (pakeičiau gumeles po išsiplėtimo bakeliu ir buvęs lašėjimas dingo). Beliko tik, kad oro yra. Tai pradėjom visaip minkyt ir, atrodo, nuorinom kaip reikalas. Orą šiltą pučia, dujos įsijungia kai tik sušyla (arba jei šiltas variklis, praktiškai iškart). Atrodo viskas OK.
Bet. Važiuojam ir po valandėlės nepilnos normalaus važiavimo pamatau kompe "Check coolant level". Kadangi žinau ką tai reiškia, sustoju susinervinęs, atsidarau kapotą, biškį prasuku bakelio dangtį, skystis pakyla, važiuoju toliau, viskas veikia normaliai. Ryte prieš važiuojant pažiūriu skystį. Atrodo mažokai (ant dugno), dapilu (iki čiut daugiau kaip pusė). Važiuoju labai nedaug tai net variklis normaliai nepašyla, nieko negaliu pasakyt.
Po dienos sėdu važiuot į darbą. Nuvažiavus atstumą, po kurio jau rodyklė pabėga iš mėlynos zonos ir viskas turi sudirbt, vis dar nedirba dujos, nešildo. Pabandau paorint pasukus orinimo varžtelius, po to gerai pagazuoju. Pramuša. Šildo. Įsijungia dujos. Nuo darbo važiuojam pietaut vėl ant benzo ir šaltai. Vėl orinam. Padeda. Pabandom neužsukt mirtinai kamščio. Bėga lauk. Vakar vakarop vėl gerai nuorinam. Gerai užsukam kamštį. Viskas veikia OK. Grįžtu namo į Kretingą, ryte atvarau į Klaipėdą į darbą. Viskas OK. Atidarom prie darbo kapotą - vėl išpūsta šlanga... :( Tai ką, negi dabar tik galvą imti??? :( Kokie komentarai?[/quote]

dar girdėjau, kad yra kažkokie milteliai, kur pilasi į skystį ir jei į sistemą patenka išmetimo dujų ar pan. skystis pakeičia spalvą... Ar aš čia nusikliedėjau ir geriau apie tai net nemastyt?

_________________
...o bet tačiau nors, jei nebūtų geresnių - būčiau pats geriausias!..


StandartinėParašytas: 08 Lie 2015, 21:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.03
Pranešimai:
346
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38 740iL 4.4
Priekliu sena tema... M62 motoras, pucia virsutine slanga ir necirkuliuoja ausalas issipletimo bakelyje per ta virsuje esancia skylute....kame reikalas gali but??? nuemes ta slangute nuo radiatoriaus prapuciau su oru,burbuliuoja visas bakelis, bet per skylute nebega....galvos abi sveikos nes jau sutvarkes,variklis nekaista, pridedu foto :shock: siaip atsukus bakelis ir pagazavus ausala suryja gilyn,tai pompa kaip ir dirbanti..

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 16 Lie 2015, 23:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
pakeisk zarna

_________________
Antanas.E36Coupe


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery