Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Spa 2024, 05:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Lie 2008, 15:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.21
Amžius:
40
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex E36 320i,
ex E38 740i,
E39 530D 2001m.
Automobilio, apie kuri norite paklausti E38
Pagaminimo metai: 94
Variklis: 4L
Degalai: benzinas/dujos

Problema/klausimas: pastaruoju metu pastebejau, kad maniskio E38 su 4l benzininiu varikliu kazkaip irgi ilgiau suka starteris negu anksciau buvo... gal saltas ir iskart kuriasi, o pasiles variklis kazkaip ilgiau starteris suka kokias 2s... siaip starteris greit suka, akumas naujas... kodel taip yra?
beje nesenai dejau brc dujas... gal po to cia taip dabar galvoju ir nepamenu...


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2008, 21:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.23
Amžius:
40
Pranešimai:
156
Miestas:
Nyderlandai
Skype:
energie321
pas mane ta pati beda dar nesenai turiu se masina 728 benzdujos..bet ilgai tenka sukt ..kol salta viskas gerai , o kai uzsyla zymiai ilgiau tenka sukt starteri..o juk vedas pirma ant benzo paskui junges dujos..kame čia beda negi nieks nezino??? :shock:

_________________
Man is a pupil, pain is his teacher...


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2008, 00:55 
  
 
 
Viena is priezasciu gali buti oro srauto matuokle. Pabandykit diagnostika pasidaryti. O pries tai galetumet ir paieska pasinaudot, nes sita tema jau ne viena karta diskutuota.. :roll:


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2008, 07:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.27
Pranešimai:
128
Automobiliai:
bmw E32 730i bmw E38 740i
sveiki.viena is priezasciu gali buti ta kad,jai masinoj stovi duju iranga tai pasikeitus orui reiketu is naujo pareguliuoti duju iranga,kita beda galetu buti zvakes,o greiciausiai tai manyciau apsinese purkstukai.oro srauto matuokle turetu buti tvarkoj jai tik zinoma neapturejot tokio bajeriuko kai nusiciauto masina :oops: .


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2008, 10:45 
  
 
 
Na matai, as darau tokia prielaida, kad dujos idetos su purskalu. O tos dujos niekada neleidzia kurtis ant duju, visa laika kuriesi ant benzo. Taip kad duju irangos reguliavimas ne prie ko. Jeigu butu purkstukai apsinese, tada sunkiai kurtusi ir salta. Del zvakiu lisas teisus, butu ne pro sali patikrinti. O kai oro srauto matuokle parejusi, tai variklis kai saltas, kiek zinau, nelabai ta matuokle svarbu, visviena kompas i ja neziuri. Vat kai siltas variklis, tada del neteisingu duomenu neteisinga misini padaro.


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2008, 11:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.18
Amžius:
38
Pranešimai:
113
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E-38 M60 730 95
drauguj lygiai tas pats buvo, krastoj diagnostika dare tai parode liamda zonda desini. Nes kol variklis saltas tai liamdos nereikalingi, o kai isila, jai neklystu, iki 60 laipsniu tada kompas ima info nuo liamdu... kai pasikeis duosiu zinoti ar padejo


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2008, 11:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.27
Pranešimai:
128
Automobiliai:
bmw E32 730i bmw E38 740i
nenoriu gincytis,nes nezinau tiksliai,bet kai turejau masina su dujom,tai dujininkas sake kad beveik kiekvieno sezono pradzioj reik dujas reguliuoti,nes keiciasi oro dregme,temperaturos ir t.t.cia del duju.o del liamda zondu kad jie ir visi butu pareje,tai kurtis turetu taip pat,itakos neturetu jokios buti,del to kad misinio ar tai riebumas ar tai liesumas neturi itakos masinos vedimusi(kalbu apie proto ribose misinio liesuma ar riebuma,pagal uzduotus gamyklos parametrus)misinys turi itaka galiai.manyciau kad reiktu ziureti zvakes ir purkstukus.as asmeniskai kai pradejo masina kurtis blogiau tai pasikeiciau zvakes ir prasivaliau purkstukus-to pasekoje,predejo kurtis gerai,padidejo galia,sumazejo kuro suvartojimas ir dingo tas baltas dumelis is galo.


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2008, 13:57 
  
 
 
Virs dvieju metu vazineju su masina su dujiniu purskalu. Nieko ten nereikia reguliuoti jeigu neparejo kokia detale, kompas pats pareguliuoja, tam jis ir ima parametrus nuo benzininio kompo ar kitu mazgu... Tik reikia karts nuo karto keisti duju filtra (atrodo panasiai kaip tepalinis, tik mazesnis).

Na nevermind, tema ne apie dujas. :roll:


StandartinėParašytas: 06 Lap 2008, 18:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.23
Amžius:
40
Pranešimai:
156
Miestas:
Nyderlandai
Skype:
energie321
ant salto motoro trauka gera ,tik susyla pasikartosiu akivaizdziai apsukos prislobsta..atjungiau oro sraut matuokle tas pats pakeiciau zvakes tas pats LZ atjungus ar prijungus tas pats..kad dar gali but? kaip su tuo veleno davikliu buna gal zinot ar i siluma reaguja ?
:?

_________________
Man is a pupil, pain is his teacher...


StandartinėParašytas: 17 Lap 2008, 17:57 
  
 
 
sveiki pas mane buvo tokia pat problema kai salta sunkiai kurdavosi pakeiciau kuro filtra ir ok seip gali buti dar membrana reikia prie kompo jungtis ir ten parodys


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery