Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Rgs 2024, 22:22

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Rgs 2008, 21:32 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1990
Variklis:2.5
Degalai:benzs/dujos

Problema/klausimas: kaip taisyklingai nuorinti ausinimo sistema? Ir ar orinant ant laisvos eigos antifrizas turi begti per termostato orinimo varzta ar ne? Nes bandziau nuorint tai antifrizas bega tada peer ta varsta tik tada kai apsukas pakeliu iki 3000?


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2008, 20:16 
  
 
 
sveikas.nereikia ten taip orinti.nareikia ir masinos uzvesti.plytai yra ant radiatoriaus maza probke,o senam motorui prie termostato probke.pilant antifriza atsuki kad oras iseitu.jei reikia paminkai truputi slanga kad visai oro neliktu.daugybe kartu pats taip dariau ir budavo viskas ok :D


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2008, 20:18 
  
 
 
o jei motoras kais tai tada reik pompoi,termamovoi arba termostate bedos ieskot,nors dazniausiai buna pompa


StandartinėParašytas: 14 Rgs 2008, 21:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.15
Amžius:
43
Pranešimai:
46
Miestas:
Kaunas
bmw myletojas rašė:
sveikas.nereikia ten taip orinti.nareikia ir masinos uzvesti.plytai yra ant radiatoriaus maza probke,o senam motorui prie termostato probke.pilant antifriza atsuki kad oras iseitu.jei reikia paminkai truputi slanga kad visai oro neliktu.daugybe kartu pats taip dariau ir budavo viskas ok :D


tai, kad bisky tamsta neteisus, neuztenka slangu minkyt :)
siaip tai reikia daryti taip.
1.pasistatai automobilio prieki siek tiek ant kalniuko.
2.variklis uzgesintas, atsuki nuorinimo varztuka (kuris yra arba ant radiatoriaus arba ant termostato) ir pili antifriza kol pradeda jis teketi pro nuorinimo varztuka, tada viska uzsuki.
3.uzsildai motora iki darbines temperaturos.
4.gesini varikli ir atsuki nuorinimo varztuka, isleidi ora, vel uzsuki vel kuri auto. operacija kartoji tol kol per nuorinimo varztuka, uzgesinus varikli, pro ji begs iskart ausinimo skystis, be oro burbulu.

P.S. pirma kart kuriant auto ir sulaukus darbines temp.patartina atsukti salono peciuka ant karsciausios padeties ir ijungti visu pejegumu porai minuciu. (apsisaugant nuo to, kad peciuko radijatoriui gali but susidares oro kamstis.)


StandartinėParašytas: 15 Rgs 2008, 09:16 
  
 
 
na jeigu neturi kalniuko uz tenka atjungti slanga auksciausiame ausinimo taske ir laukt kol atkeliaus skystis :lol:
visgi radiatorius nera auksciausias taskas [-X


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2008, 13:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Jeigu teisingai supratau, tai klausimas yra apie ne apie "plytą", o apie M20 :roll:


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 10:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
735 - 7... rašė:
tai, kad bisky tamsta neteisus, neuztenka slangu minkyt :)
siaip tai reikia daryti taip.
1.pasistatai automobilio prieki siek tiek ant kalniuko.
2.variklis uzgesintas, atsuki nuorinimo varztuka (kuris yra arba ant radiatoriaus arba ant termostato) ir pili antifriza kol pradeda jis teketi pro nuorinimo varztuka, tada viska uzsuki.
3.uzsildai motora iki darbines temperaturos.
4.gesini varikli ir atsuki nuorinimo varztuka, isleidi ora, vel uzsuki vel kuri auto. operacija kartoji tol kol per nuorinimo varztuka, uzgesinus varikli, pro ji begs iskart ausinimo skystis, be oro burbulu.

P.S. pirma kart kuriant auto ir sulaukus darbines temp.patartina atsukti salono peciuka ant karsciausios padeties ir ijungti visu pejegumu porai minuciu. (apsisaugant nuo to, kad peciuko radijatoriui gali but susidares oro kamstis.)
Cia zaidimai neturintiems ka veikti.Visas orinimas-kaip jau kazkas minejo-pilant antifryza,laikyti atsuktus nuorinimo varztukus ir laukti kol pasirodys skystis.labai retais atvejais dar reikia uzkaitinus perorint

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 11:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
37
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Butent, daugybe kartu orinau nevedant variklio, tarkim pas mane TDS yra plona slangute kuri eina nuo radiatoriaus iki issipletimo bakelio, as tiesiog ja nuimu ten prie radiatoriaus, ir pilu sau atsiputes antifriza, poto per radiatoriu pradeda saudyt oras, po keliu sekundziu pradeda su oru jau begt antifrizas, tada ta slangele uzdedu, truputi pamaigau slangus, bel nuimu, isvaro kazkiek oro, tada uzdedu ir lekiu laimingas.. Niekada su tuo bedu nebuvo.. Panasiai M20 atsuki siek tiek 13mm varzta ten kur termostatas, ir pili antifriza, karts nuo karto ji uzsuki pamaigai slangus ir vel atsuki... Zodziu nera ten nieko sudetingo, kaip kad daugas sneka... Turejau ir "Plyta" ir M20, ir 524 ir tds ir nei vienam su orinimu nebuvo problemos... O kam patinka degint kura valandom ir tuo paciu gaizt laika tai jau ju bedos.. ;)

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 11:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.24
Pranešimai:
184
Miestas:
Palanga
Automobiliai:
316i 325i
Ijungus pečiuka pučia šilta ora ar ne ? Jiegu pučia viskas tvarkoje ir nuorinimas čia nėprieko jegu ne , Nereikia išradinėti naujo dviračio #-o

_________________
Svarbu turėti Ne butina kad važiuotu !


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 17:47 
  
 
 
Dar vienas dalykas mane snd istiko. Vaziuojant i darba, pro skyles kur turi pusti i kojas silta ar salta ora, pradejo eiti dumai. Pecius nebuvo ijungtas. Kas cia galetu buti?


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
37
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Galimas dalykas truko salono peciukas "radiatorius" jis randasi toj vietoj kur magas iskart uz jo tokioj juodoj dezej, kad iki jo prieit reikia visa vidurine dali issirinkt iki mago... Pas mane kazkada taip buvo, bet tada jis pas mane netruko, o tiesiog per sujungima patekejo, ten tarpine tokia trukus buvo.. Antifrizas papuola ant to karsto radiatoriaus ir duoda gara...

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 23:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.07.05
Amžius:
34
Pranešimai:
48
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
E36 compact 95' M43B16
Skype:
Simukas323
Sveiki... pas mane sunkiai lb kyla temperatura :( nuvaziuoji kokiu 30-40km kad temperatura pakyltu iki darbines ...Tai norejau paklausti ar del to gali buti kaltas termostatas?


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 08:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.24
Pranešimai:
184
Miestas:
Palanga
Automobiliai:
316i 325i
Praktiškai kitu varijantu ir negalėtu buti #-o

_________________
Svarbu turėti Ne butina kad važiuotu !


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 19:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
37
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Tik termostatas, pas mane tas pats tik gerai pastovejus kamstyje pasiekia 90 tada pradejus vaziuoti vel nukrenta, vis tingiu pasikeist, idomu kiek ant sanaudu atsiliepia kai variklis nepasiekes darbines temperaturos...

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.07.05
Amžius:
34
Pranešimai:
48
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
E36 compact 95' M43B16
Skype:
Simukas323
Na man jau po truputi jauciasi ant kuro sanaudu. :( .. o seip negerai varykliui? as kaip isivaizduoju.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery