Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Rgs 2024, 02:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Rgs 2008, 10:35 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti BMW 740
Pagaminimo metai: 1997
Variklis:4,4
Degalai:benzinas /dujos

Problema/klausimas: Vairo metimas ,nestabilumas veziose,

Laba diena visiems , manau , kad pakelsiu daugumai "septintuku" savininkams,
ne viena karta forume skaiciau apie nestabiluma sio automobilio, taigi pats susiduriau su ta problema,
pirmas zingsnis buvo patvarkyti visa vaziokle- nepadejo, vai9ra reikejo laikyti abiem rankom, kad neiskristi is kelio,
zingsnis antras- suvedimas, padarytas peugeot servise Savanoriu prospekte Vilnuiuje, labai geras meistras vardu Jura- rekomenduoju, puikiai ismano BMW ir labai kruopsciai dirba.
Kadangi problema ne dingo
Trecias zingsnis- pakeiciau atraminius po amortizatoriais
rezultatas- stabilumas atsirado gale- masina pradejo laikyti gala, vaziot pasidare zymiai lengviau,
ketvirtas zingsnis- pakeistos taip vadinamos"kliuskos" gale,
penktas zingsnis zingsnis- vairo kolonele- pakeiciau, lig ir nieko, bet vis tiek po vezias meto, bet atsirado kita beda, paspaudziant akseleratoriu- maszina slenka i kaire paskuj issilygina, zodziu,
sestas zingsnis vairo ir stabilizatoriaus traukes keitimas, ne restauravimas(kas irgi imanoma) bet butent keitimas
ir galu gale- reduktoriaus "salenbloku" keitimas, priekines sakes keitimas, zodziu laukiu paskutiniuo zingsino remonto pabaiga, tada pasakysiu kaip rezultatas.
be viso ko noriu pasakyti- 7-kas gudri masina, vazioklej viskas yra itin svarbu, nors viena detale netvarkoj- nelaukim gero vaziavimo, + iki visko, njei paskutinis remontas nepades girdejau labai nemalonias problemas, -1) amortizatoriai, kas bent jau mano komplektacijai yra labai brangu, nes yra EDC funkcija, arba, krastutinumas- kebulo nelygumas, ta prasme savaime po avarijos neteisingai atstatyta geometrija, dar variantai- vairo kryzme, arba ratai, o yrpac padandos, tiksliai nepasakysiu, bt kai kuriu gamintoju padangos visai netinka naudoti tarpusavy pvz dunlop ir continental, (mano atvejuj)
taigi, broliai, jei yra dar kokiu minciu, su pagarba isklausisiu patarimus ir meginsiu, ir tikiosi mano problemos kam nors bus is Jusu i nauda, visiems sekmes


StandartinėParašytas: 16 Rgs 2008, 18:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
o tu siaube tai kiek jau prikisai i ta masina??? #-o
siulau labai pigu buda pamatuok ar tarpai abejose pusese vienodi tarp priekiniu ir galiniu ratu


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 09:23 
  
 
 
tas jau padaryta pries visa tai darant, bet ačiū uz patarima, beje, nelabai ten ka ir prikisau, paziurejus kokia ji buvo ir kokia dabar-dangus ir zeme


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 13:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.10
Amžius:
43
Pranešimai:
304
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E28 2,0
EX E30 2,0
EX E28 2,3
EX E34 2,5
E38 740, 4.4
na jo, ta pati beda ir pas man, keciau ir restauravau visa priekine pakaba, paverziau vairo kolonele, laisvumo ner, per vezias meto, turiu itarima kad viena atramini keist reikia ir storas gumas dar ant stabilizatoriaus traukes, bet iki to kolkas dar nepriejau.

_________________
тройка, пятёрка, ТУЗ !


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 15:22 
  
 
 
nu pranešiu, kai padarysiu, nes stebuklu nebuna, faktiškai, visas galimas priežastys išvardinau, jau ta e 38 žinau kaip "Dieve musu", viskas kas liečia pakaba išmokau mintinai, pats esu gan pedantiškas techninej pusej, manau vis tiek surasiu kame kampas,


StandartinėParašytas: 17 Rgs 2008, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.10
Amžius:
43
Pranešimai:
304
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E28 2,0
EX E30 2,0
EX E28 2,3
EX E34 2,5
E38 740, 4.4
mnujo, galima sakyti perrinkai viska ir seip matosi kad nusiteikes rimtai :)
As tiek kisti kazkaip nepasiruoses, tykiuosi kad mano bedos baigsis po gumu ir atraminio keitimo...

Beje, minejai kad vairo stiprintuva keitei, tai i nauja ar naudota ? gal pameni kiek kainavo ?

_________________
тройка, пятёрка, ТУЗ !


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 09:44 
  
 
 
ne vairo stiprintuva, o vairo kolonele, kiek zinau, tai ne tas pats, kainavo naudota 400 lt, bet pries statant yra firma salia "melgos" prie maximos bazes, tai reiktu ja patikrinti, jie uzsiima tais dalykais, ir tik tada statyti ir aplamai gal ir nereikes ja tau keisti, jie siaip ir tavarko jas, gal dar tavoji remontuotina, jei ka tel 865949396 Georgijus, sekmes..


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 11:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.10
Amžius:
43
Pranešimai:
304
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E28 2,0
EX E30 2,0
EX E28 2,3
EX E34 2,5
E38 740, 4.4
Marschall rašė:
ne vairo stiprintuva, o vairo kolonele, kiek zinau, tai ne tas pats, kainavo naudota 400 lt, bet pries statant yra firma salia "melgos" prie maximos bazes, tai reiktu ja patikrinti, jie uzsiima tais dalykais, ir tik tada statyti ir aplamai gal ir nereikes ja tau keisti, jie siaip ir tavarko jas, gal dar tavoji remontuotina, jei ka tel 865949396 Georgijus, sekmes..


Dekui, zinau ta firma, buvau ten, pasiunte mane graziuoju, sako nenuemus nepaversim :)
Radau kit ameistra paverze nenuemus :)

_________________
тройка, пятёрка, ТУЗ !


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 13:01 
  
 
 
manau issiaskinsim kas po kam, nes kaip jau minejau stebuklu nebuna, priezastis to turi buti, o atraminius prieki keisi ar gale?


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 14:23 
  
 
 
As pas save turbut keisiu priekinius amortikus su atraminiais (gal dar prie to pacio stabilizatoriaus ivores irgi). Nes bilda biskutuka kai uzvaziuoji ant kokio bortuko, toks "tukst" metalinis nemalonus garsas yra.. O visa kita arba tvarkoje, arba pakeista.. Gale turbut irgi reikes pakeisti atramines gumas, bo kai per kanalizacijos dangcius arba per duobutes pervaziuoji truputi jauciasi tampo uzpakali, priekis lyg ir gerai...


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2008, 09:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.10
Amžius:
43
Pranešimai:
304
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E28 2,0
EX E30 2,0
EX E28 2,3
EX E34 2,5
E38 740, 4.4
Marschall rašė:
manau issiaskinsim kas po kam, nes kaip jau minejau stebuklu nebuna, priezastis to turi buti, o atraminius prieki keisi ar gale?


priekinius, gale viskas ciki, stovi stabiliai. Atraminiai ten beroc su gumom kartu aina ? mazum kainas pameni ?

_________________
тройка, пятёрка, ТУЗ !


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2008, 18:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
o tai koki atraminiai be gumu??? :lol:


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2008, 10:05 
  
 
 
nu ne karve kainuoja tie atraminiai, apie 100 lt berod linkferder firmos, guma su metalu viename, gan sumkus daiktas, o vot amortizatoriai ,tai kaina hmmm, ivairi ypac mano komplektacijos srote 700 lt, tarp kitko, pakeites sakes galines ir reduktoriaus salenbloka pasidare daug stabiliau, bet vis gi manau teks keist amortizatoius ir man, vistiek man dar kazkas nepatinka, o gal jau manija prasidejo, nezinau,,,


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2008, 10:27 
  
 
 
Tik patikslinu: Lemforder vadinasi


StandartinėParašytas: 06 Spa 2008, 12:15 
  
 
 
tai vot ,biciuliai, su vairo metymu problemos baigiasi, visas reikalas buvo tame, kad reduktoriaus salenblokai buvo susideveje, tai pirma, antra: atraminiai, trecia: prekines padangos blogos ir restaurotos vairo traukes bei stabilizatoriai, visa sita sutvarkius gavau, pagaliau, ko norejau, viskas ciki, beliko tik greiciu deze sutvarkyk ir jau dabar maszina ledine bus,


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery