Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Lap 2024, 22:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E32, E65, E66 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 158 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 10 Rgs 2008, 16:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.20
Pranešimai:
485
sickdog rašė:

gal zinai ka kalba manualas apie tepalo valgima 2.8 varykliui ? ar pas tave vien v8 manualas?


Paziuresiu, siaip domejausi tik v8 bet paziuresiu ar yra kas apie 2,8


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2008, 19:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.22
Amžius:
40
Pranešimai:
185
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E38, 2.8
Tai, kad pas mane ant salto variklio nemeta dumo, tik kaip uzkaites variklis buna iki darbines temperaturos, beto jauciasis tokia smarve!


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2008, 20:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.25
Pranešimai:
30
Miestas:
UK
Automobiliai:
318ci coupe 03'
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GE11&mospid=47508&btnr=11_1487&hg=11&fg=15 ziurek 2 detale... Dega tepalai, del to ir jaucemas specifinis kvapas :|


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2008, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.20
Pranešimai:
485
Kaifass rašė:
Tai, kad pas mane ant salto variklio nemeta dumo, tik kaip uzkaites variklis buna iki darbines temperaturos, beto jauciasis tokia smarve!


Nu jei jau sakai kad jauciasi kvapas tai gal but ir remontu kvepia


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2008, 20:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.22
Amžius:
40
Pranešimai:
185
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E38, 2.8
Nu jei jau sakai kad jauciasi kvapas tai gal but ir remontu kvepia[/quote]

Gerai o kodel ant salto variklio jokio dumo? Tik ant silto?

Reikia bandyti tepalus keisti i pusiau sintetinius. Tada bus matyti.


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2008, 22:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.10.20
Pranešimai:
485
Kaip su bmw neatsakysiu tiksliai bet kai turejau audine kazkada, tai buvo nutike, kad ji tik ikaitusi valgydavo tepalus, nes voztuvu gumytes buvo parejusios, pakeite gumytes ir baigesi tepalo dingimas. Kaip ten vyksta mechaniskai tiksliai neapibudinsiu, bet kazkas tipo: ikaitus varikliui sukyla spaudimas, ir gumytes praleidzia tepala, gaunasi rezultatas - tepalas ismetimo sistemoje, jei klystu pataisykit. Bet tavo atveju pasakiau tik variantus kas mano manymu galetu but, nors aisku toks ten ir remontas pakeist voztuvu gumytes buvo. :wink: Tad nepersu savo nuomones :wink:


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2008, 21:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.14
Amžius:
36
Pranešimai:
53
Miestas:
Telšiai
Automobiliai:
E34 524td 90
E38 740i M62 96
E39 525tds 99
o kokios firmos tepalus pyliai jei ne paslaptis


StandartinėParašytas: 11 Rgs 2008, 23:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.22
Amžius:
40
Pranešimai:
185
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E38, 2.8
o sito tikrai nepasakysiu, nes nezinau. Litras 20 lt. :?


StandartinėParašytas: 15 Rgs 2008, 13:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
Pabandyk suleisti i varikli Winn`s. Daug kam padejo.


StandartinėParašytas: 15 Rgs 2008, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.22
Amžius:
40
Pranešimai:
185
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E38, 2.8
Linius rašė:
Pabandyk suleisti i varikli Winn`s. Daug kam padejo.


O kas cia toks yra? :oops:


StandartinėParašytas: 18 Rgs 2008, 09:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
kaifas susipylk sakau castrol 10w60,visada tepalo spaudimas bus geras prie bet kokios temperaturos,ta prasme nepasidarys myzalu kaip pusiau sintetinis ant karsto variklio.krc pasidomek tuo tepalu pas tuos kas supranta :wink:


StandartinėParašytas: 19 Rgs 2008, 14:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.18
Amžius:
42
Pranešimai:
85
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E38
BMW F650
Pas mane 2.8, valgė tepalus, užkepdavo žiedai, dingdavo kompresija, nesikurdavo. Istorija ilga, variklį ardžiau 3 kartus. Antru ardymu dariau kone kapitalinį - nepadėjo. Pasirodo durnas buvau kad iš karto vožtuvų gumelių nepasikeičiau. Trečias kartas nemeluoja - keičiau tik gumeles :D ir džiaugiuosi gyvenimu (neryja nė lašo per 20.000km !)

Šiaip dar priminsiu, bet tikėkimės to nebus (pas mane nebuvo, nors jau buvau išsigandęs) pas daug 2.8 stovi nikasiliniai variklių blokai. Jie naudojant daug švino turintį benziną susiėda ir kaput - keisti visą bloką ~10.000 Lt.


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2008, 07:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.27
Pranešimai:
128
Automobiliai:
bmw E32 730i bmw E38 740i
sveiki.na as nedrysiu sakyti ka daryti su varikliu ar koki tepala keisti,bet jai galvoji apie variklio remonta ar kazka panasaus,tai pirmiausiai bent kompresija pasitikrink,o po to jau mastyk ka toliau daryti-paskruosti varikli niekada nebus velu,o jai ji paskruosi ir nieko nelaimesi,o tik pinigus sukisi,tai nebus nei protinga nei malonu.o siaip jai kompresija gera,dumo stipriai nemeta-garai nesiskaito,nes beveik kiekvienas bmw meta siek tiek garo,tai pasitikrink zvakes.patikrines zvakes galesi spresti ar gumeles ar tepalo ziedai.jai zvakes apaugusios tokiais juodais suodzias tai dega tepalas.dar paklausyk kai uzvedi varikli ar netraukia oro per pati varikli-jai girdidi toks oro svilpimas tai tai bus diafragma,ji kainuoja negaug ir pakeist ja lengva.pabandyk viska kas galetu buti be variklio ardymo ir jai niekas nepades tai tada jau ardyk motora.o remontas variklio uz 800lt.tai tikra savizudybe ir nesiulyciau ant to kabliuko uzkibti-nebent daro draugai papigiaja.juk patikrinti varikli be ardimo juk nieko nekainuoja tai kam pulti stacia galva i variklio skruodima jai net neisbandei kitu budu,gal ten kokia tai smulkmena o tu jau nori ji paskruosti.


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2008, 11:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
43
Pranešimai:
1427
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E23 728i 732i 735i
E28 520i
E30 320i 325i 325i touring
E38 728i
E53 3.0d
F10
ka butent daro si detale? --> http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15


StandartinėParašytas: 22 Rgs 2008, 13:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.22
Amžius:
40
Pranešimai:
185
Miestas:
Alytus
Automobiliai:
E38, 2.8
lisas rašė:
sveiki.na as nedrysiu sakyti ka daryti su varikliu ar koki tepala keisti,bet jai galvoji apie variklio remonta ar kazka panasaus,tai pirmiausiai bent kompresija pasitikrink,o po to jau mastyk ka toliau daryti-paskruosti varikli niekada nebus velu,o jai ji paskruosi ir nieko nelaimesi,o tik pinigus sukisi,tai nebus nei protinga nei malonu.o siaip jai kompresija gera,dumo stipriai nemeta-garai nesiskaito,nes beveik kiekvienas bmw meta siek tiek garo,tai pasitikrink zvakes.patikrines zvakes galesi spresti ar gumeles ar tepalo ziedai.jai zvakes apaugusios tokiais juodais suodzias tai dega tepalas.dar paklausyk kai uzvedi varikli ar netraukia oro per pati varikli-jai girdidi toks oro svilpimas tai tai bus diafragma,ji kainuoja negaug ir pakeist ja lengva.pabandyk viska kas galetu buti be variklio ardymo ir jai niekas nepades tai tada jau ardyk motora.o remontas variklio uz 800lt.tai tikra savizudybe ir nesiulyciau ant to kabliuko uzkibti-nebent daro draugai papigiaja.juk patikrinti varikli be ardimo juk nieko nekainuoja tai kam pulti stacia galva i variklio skruodima jai net neisbandei kitu budu,gal ten kokia tai smulkmena o tu jau nori ji paskruosti.



Taigi buvau issukes viena zvake pasiziurejau tai vienu zodziu ji ne juoda, tokia pilka, tarpai per dideli man taip atrodo (ka reiskia?) jau padeveta matosi. Reikes ir kitas zvakes patikrinti. Kompresija taip pat bandysiu tikrinti, siaip pats variklis dirba graziai, ir tarukos lyg pakanka. tik kad va ta tepala rija ir duma kai silta meta. Teisa o man kompresijos neparodys daugiau,del to, kad tepala rija?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 158 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery