Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Lap 2024, 22:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Rgs 2008, 20:20 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1998
Variklis:2.5 TDS
Degalai: Dyzelinas

Problema/klausimas:Važiuojant 100km/h užeina nebepriima apsukų ir užsidega pakaitinimo žvakių lemputė. po keleto sekundžių vėl viskas gerai. Iš vietos važiuoja kai numirusi kol nepasiekia 2000 apsukų. ant laisvų apsukas priima paveluotai. Nukrito apsukos kartais užgesta(Automatas). Turbina veikia, kuro filtras pakeistas. Kokios galėtų būti problemos? P.S. dūmo nemeta.


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2008, 20:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
43
Pranešimai:
1027
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
320i, mazda 323F, 323i, 325i, citroen xsara picaso, 530d
taigi mielas drauge as nenoriu kazko blogai sakyt ,bet gali but ,kad pas tave auksto slegio siurbliui atejo labadiena :(
nezinau ,kaip pas bmw,bet pas a6 98 jei uzsidegineja bevaziuojant pakaitinimo zvakes ,tai reiskia ,siurbliui kapec
labai nenusimink ir nesigasdink ,nes gali but ,kad ir visai nesiurblys
ir dar ar patikrink ar tikrai yra kuro,gal sugedo dacikas ir knisa prota ,cia tokie simptomai ant a6 buvo kadaise ,rodo puse bako ,o kuro nulis


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2008, 21:08 
  
 
 
Bet nuo 2000 apsukų kai įsijungia turbina vėl bėga normaliai ( kuro tai yra :) ) ( gal oro srauto matuoklis, nes nepriima gazo iki 2000 apsukų. ?)


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2008, 21:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Protingiausia butu jungt ant kompo, nes cia visokiu burtu prisiklausysi ...


StandartinėParašytas: 07 Rgs 2008, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
43
Pranešimai:
1027
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
320i, mazda 323F, 323i, 325i, citroen xsara picaso, 530d
Jarube rašė:
Bet nuo 2000 apsukų kai įsijungia turbina vėl bėga normaliai ( kuro tai yra :) ) ( gal oro srauto matuoklis, nes nepriima gazo iki 2000 apsukų. ?)


gali but ir matuokle siulyciau jungt ant stendo -diagnostikos,ir ne speliot kas gali but ,nes gali ja pasidaryt uz 40lt pilnas forumas diagnostiku


StandartinėParašytas: 08 Rgs 2008, 19:36 
  
 
 
Buvau pajungęs per dvi vietas, kiek daktarų tiek ir ligų. Šiauliuose "Artonoje" pajungę prie kompiuterio parodė siurblio adatą. Paskutinis gedimas buvo prieš 3 val. variklio darbo, o pirmas prieš 108 val. Tai nieko ir nepasiūlė, tik nunulinti. Tai nuvažiavau į "Dizvą". Čia gedimų nerado, nes buvo nunulinta. Bet buvo vėlyvas degimas. suankstino iki normos ir nustatė, kad neveikia oro kiekio matuoklis. Numovus fyškę bėgėjosi gerai. Sakė pasikeisti. Nauja kainuoja 950 LT, sena ~350 LT. Atjungus Fyškę traukia normaliai, bet būna momentinis traukos dingimas (Lyg užgęstu).


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2008, 03:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
43
Pranešimai:
1027
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
320i, mazda 323F, 323i, 325i, citroen xsara picaso, 530d
tad apanasu ,kad matuokle pareina,pas forumiecius sake atsijunge matuokle laksto,ir viskas ok ,gal co blogas ,o kai pajugia matuokle variklis blogai dirba,na tada lieka 2 variantai arba siurblys arba oro srauto matuokle,reikejo iskart minti i bmw servizo ,kaip i krasta auto(taip vilniuj vadinas),nes per gaidiskus servizus ciuju litu palikai ,o rezultato nera :evil:


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2008, 19:24 
  
 
 
Šiandien radau oro srauto matuoklę Šiaulių m. "Ekspres" kontakte palei skelbimą paskambinau tai vienas "kaimietis" pardavinėjo 97m. 2,5 TDS dalis nes mašinytę sudaužė už oro srauto matuoklę norėjo 40LT Akmenės Raj. nulėkiau pas jį ir nupirkau tą daiktą. Iš Šimtinės neturėjo atmesti tai važiavom į vietinių univermagą. Per tą laiką kol keičiau 100LT jis (kaimietis) pavogė cigarečių pakelį ( L&M :D ) Čia pastebėjau vėliau išvažiuojant iš Šiaulių nunulinus kuro sąnaudas vidurkį iki ten išmetė ~8 litrus. Pakeičiau oro srauto matuoklę ir grįžau tą patį atstumą su mažesnėmis kuro sąnaudom 7,1 litro traukia gerai, tik pora sykių buvo kaip ir užgesus. Tai vėl paaukojau 50 LT ir "Dizvoje" dariau diagnostiką. Nusprendė, kad pareina siurblys. Seną be garantijų siūlo už 1000 LT arba keisti siurblio elektroniką (1500LT) gal turit pasiūlymų ? mano tel.: +37061111350


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2008, 21:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Kas cia per pasiulymai - senas siurblys be garantiju arba naujas virsus ?
Idomu ka parode ju kompas, kad pareina siurblys ?


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2008, 21:56 
  
 
 
Pajungus prie kompiuterio parodė, kad kuro temperatūros siurblyje 7 laipsniai Celsijaus o turėtų būti mažiausiai 50 laipsnių ir dar (igla padachi topliva) kuro padavimo adata. Tai pasakė, kad pareina siurblio elektronika.


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2008, 22:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Na jei tikrai nustate, kad virsus, tai pirk nauja, tikrai neturetum gailetis ...
Kaip ten meistreliai toj Dizvoj ???


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2008, 22:32 
  
 
 
Šiaip "Dizvos" per daug niekas negiria, nes labai plėšikauja. Bet Šiauliuose didelio pasirinkimo nėra. Dar bandysiu ryt skambinti į Kauną. Gal kas galėtų pasakyti per kiek laiko siurblys numirs ? Dabar važiuoja gerai tik per 100km pora sykiu prigesta.


StandartinėParašytas: 09 Rgs 2008, 22:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Tikrai nieks nepasakys - gali numirt ir rytoj, o gali dar ir puse amziaus pratraukt ...
O kur Kaune bandysi skambint ???


StandartinėParašytas: 10 Rgs 2008, 12:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
43
Pranešimai:
1027
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
320i, mazda 323F, 323i, 325i, citroen xsara picaso, 530d
nezinau ,ar taip yra pas dyzelius,bet forume skaiciau ,kad yra variklio temperaturos dacikas ir jis pareina tai kazkas panasaus buna,gal ir klystu ieskok ar tai 5 klasej ar tai vairuotojas vairuotojui


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2008, 19:57 
  
 
 
Vakar teko važiuoti link Kauno į Domeikavą. Nes Juozo telefonas arba išjungtas arba ne ryšio zonoje tai paskambinau Virgiui iš Domeikavos ir susitariau dėl remonto. Pakeitė siurblio elektrinę dalį ir viskas čiki =D> tas reikalas kainavo 1000LT P.S. dėkui kas netingėjot ir parašėt kas gali būti =D> :wink:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery