Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Vas 2025, 00:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Rgp 2008, 21:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
285
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Darbinė + E36 Coupe žmonai
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:92
Variklis:2.0
Degalai:bendzinas

Problema/klausimas: Skaičiau daug straipsniu jau apie variklio kaitimo prižastis ir per paieška ir iš skaudžios tėvuko patirties, vienu metu maniau kad kalta pompa, šiuo metu itariu termostata.

Kad vaiklio galva trukusi labai abejoju, nes :
1) aušinimo skystis palaiko (cold) numeruote (reiškias nedingsta)
2) tepalų dangtelis nepabalęs
3) pilkų dūmų nėra
4) aušinimo skystis be pašalinių priemaišų


Esmė tame, kad kol važiuoju ant mažu apsuku, variklis nekaista, jei pvz vaziuoju ant 4000 apsūkų ir pan. užkaista, bet palikus ant laisvo bėgio temperatūra normalizuojasi, vėl palaikius aukštus apsisukimus ypač važiuojant į kalną temperatūra vėl kyla, bet vėliau jos krenta, banžiau žiūrėti tuo pačiu metu pečiuko šildymą, nei kiek nešildo. šildo tik kai mašina pastovi 5-10 min. o vėliau vėl šaltas oras. Nežinau kodėl, bet itariu vandens pompa, kuri "gal ne visada dirba" ar tai imanoma. ar tai labiau termostato požymiai.

Nes kaip minėjau mašina nors 1h laikyk nat laisvų apsuku, bet variklis nei kiek nekaista ir pečiukas nešildo.


Iš anksto ačiū,jei kas nors kiek galės patart, nes nesinori mėtytis pinigėliais [-o<


P.S buvau nuvažiaves i statčiausia įkalnę, nuorinau.

_________________
ŠVOK - HVAC


Paskutinį kartą redagavo Thomeez 25 Rgp 2008, 21:27. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 25 Rgp 2008, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.24
Pranešimai:
73
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 3.0l
visu pyrma bandychiau gerai nuorint


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2008, 21:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
45
Pranešimai:
32
greiciausiai beda bus termostatas


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2008, 21:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
285
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Darbinė + E36 Coupe žmonai
GedasBMW rašė:
visu pyrma bandychiau gerai nuorint


Šį reikalą padariau iš kart nupirkęs aušinimo skysčio ir ivažiaves į aukščiausią įkalnę šalia namų, nuorinau, išėjo nemažai burbuliuku, dapyliau antifreez'o, bet esmė ta pati :( ne pirmas bemsiukas, esamam E34 nekaito variklis, bet žiema nešilė, tai pakeitus termostatą pradėjo šildyt.


Tai gal aš šį kart papuoliau ir ant pompos ir ant termostato :roll:

_________________
ŠVOK - HVAC


StandartinėParašytas: 25 Rgp 2008, 21:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
285
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Darbinė + E36 Coupe žmonai
sharunas rašė:
greiciausiai beda bus termostatas

Na jei pagalvojus, termostatas varo didžiausiu ratu, tai būtų kaip ir suprantama dėl ko nešyla pečiukas, bet prie ko čia temperatūros kilimas :?:

_________________
ŠVOK - HVAC


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2008, 07:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.09.06
Amžius:
38
Pranešimai:
154
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 320i
Termostatas kaltas galėtų būt tik tuo atveju, jei jis užstrigtų toje padėty, kai uždarytas didysis ratas. Bet aš abejoju ar taip gali būt. Dažniausiai termostatas tiesiog išlūžta, ir didysi ratas visada atdaras lieka.


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2008, 11:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
kad sakai, jog nepucia silto oro, tai kamstis oro, arba pompa, daugiau nelabai kas.
bet kad ant laisvu normalizuojasi, tai tikrai ne pompa, del jos davus apsuku kaiptik pradeda pust silta ora ir mazeti temp...
termostatas - kai uztringa ir neatsidaro, kaista pastoviai, nebent iki tol, kol atsidaro. jei neuzsidaro, nepasyla greit, ypac uzmiestyje. bet pustu silta i salona...
mova - man pasireiske stovint vietoje, tada pakilo iki kitos padalos. kita karta vaziuojant iki kitos padalos. kartais sukabina kartais ne.
pamegink stabdyti sparnuote pasilusiam motorui iki normos ir dar karta nuorinti (svarbiausia ne kalnas, o pilnai ijungta siluma ir duodama apsuku iki ~2k orinant).

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2008, 12:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
285
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Darbinė + E36 Coupe žmonai
Ačiū labai, bandysiu dar kartą nuorint ... o gal čia pompa streikuoja, tai dirba tai nedirba .... na ir galvosūkį nusipirkau :(

_________________
ŠVOK - HVAC


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2008, 18:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
285
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Darbinė + E36 Coupe žmonai
Bandziau siandien nuorint, na nesamone kazkokia ..... atsukus dangteli radiatoriaus ir didinant apsukas, neina is tos mazos skylutes tosolas, kiek apsuku bedaryciau nebega ir viskas, o kai jau labai ikaista visas tosolas sukyla i virsu ....


Siandienos vazinejimas irgi keistas, visa diena vazinejau su ijungtu peciuku, tai visa laika daresi taip, pucia salta ora, pakyla siluma iki padalos kuri yra po darbines temperaturos ir pradeda pust karsta ora, pasildo ir krenta tada iki darbines padalos, po kiek laiko pradeda vel pust saltesni ora ir kilt temperatura ir taip pastoviai kyla krenta, kyla krenta ... isvis kazkokia mistika.

_________________
ŠVOK - HVAC


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2008, 19:09 
  
 
 
Gali but termomova ir dar gali buti, kad pries tai ta masina turejas zmogus vietoj antifryzo pildavo vandeny, ko pasekme butu prikalkejas radiatorius. O kai jis prikalkeja, tai nebegali atausint skyscio. Del to gali kilt yvairiu problemu.


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2008, 20:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
285
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Darbinė + E36 Coupe žmonai
Dynamo rašė:
Gali but termomova ir dar gali buti, kad pries tai ta masina turejas zmogus vietoj antifryzo pildavo vandeny, ko pasekme butu prikalkejas radiatorius. O kai jis prikalkeja, tai nebegali atausint skyscio. Del to gali kilt yvairiu problemu.


Net nezinau, bet sparnuote tai sukasi, ar del jos gali buti tokie reiskianiai :roll:

_________________
ŠVOK - HVAC


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2008, 21:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
ji ir sukasi, bet kai pamatai skirtuma tarp tos kuri sukasi ir tarp tos, kuri veikia, tada klausimu nekyla :) pamegink sustabdyti pilnai pasilusiam varikliui, jei sustos lengvai, keiti nauja. kai ji gerai veikianti buna, ji uzia net.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 26 Rgp 2008, 21:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
285
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Darbinė + E36 Coupe žmonai
all in music rašė:
ji ir sukasi, bet kai pamatai skirtuma tarp tos kuri sukasi ir tarp tos, kuri veikia, tada klausimu nekyla :) pamegink sustabdyti pilnai pasilusiam varikliui, jei sustos lengvai, keiti nauja. kai ji gerai veikianti buna, ji uzia net.



na uzt tai neuzia, bandziau stabdyt, kai nuorinejau, tai ypatingu pastangu nereikejo ... bet ka ta termomova gali daryt kad tai cirkuliacija butu, tai nebutu ...tai kaista, tai nekaista, kaip sakoma iki red line nedaina, bet sekancia padala po darbines siekia ....

Ačiū Jums už pagalbas ... ir už mintis prie ko prikibt, nes aš jau pasimetes ... tikrai varga sau pasiemiau ... bet ji jau man labai patiko ir noriu susitvarkyt... zinoma kuo mazesne saskaita, del to man reikia Jūsų patarimu. Dar karta ačiū.

_________________
ŠVOK - HVAC


StandartinėParašytas: 27 Rgp 2008, 14:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.04.19
Amžius:
40
Pranešimai:
254
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E46 Touring 2.0 (110kw)
ex. BMW E36 Coupe 2.0 (110kw)
Pas mane panasei buvo kol apsukos nedidelis max iki 3 000, tai viskas normalaiai
taciau jei pagazuoji daugiau ar ivaziuoji i kalna, variklis kaisdavo, isjungi vel uzvedi norm,
taciua ko daugiau vazineju to daugiau tai daros ir galiausiai pradejo pastoviai kaist variklis,
tai issiardziau ir pakeiciau vandens poma, nes pasirodo sparnuote jos jei sukimba tai viskas ok,
bet kai pradeda prasisukineti variklis sila.
Siulyciau ispradziu pasitikrinti vandens pompa, ir kas ko patarciau pirktis su metaline sparnuote.
Prie tuo pacio isardzius vandens pompa galima butu patikrinti ir termostata.


StandartinėParašytas: 27 Rgp 2008, 17:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Ziurek pompa....

_________________
Antanas.E36Coupe


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery