Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 07:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 64 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Rgp 2008, 16:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Amžius:
42
Pranešimai:
747
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
[E39] 523i
Skype:
tenets262
Nikas:
tenets
As cia jau apie e65 kalbejau,kad 600nm turi,o E38 tai tikrai 560nm :D

_________________
...Fuk the fuel economy...


StandartinėParašytas: 16 Rgp 2008, 16:31 
  
 
 
tenets rašė:
As cia jau apie e65 kalbejau,kad 600nm turi,o E38 tai tikrai 560nm :D


aa, na tada taip, pas e65 yra taip kaip tu sakai :wink:


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2008, 11:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
40
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
angelas_ rašė:
e65/e66 745d 329ag 750nm/1900aps 0-100 6,6s
e65/e66 745i 333ag 450nm/3600aps 0-100 6,3s
Pagal tavo teorija turetu buti atvirksciai, bet deja taip nera :wink:

oi tu tikrai pajausi ta 0.3s skirtuma, o ypac su 7er... Nejuokink, esme vistiek tame kad vazinedamas nevaziuoji paciu dinamiskiausiu budu, jei tai benzininis variklis turetu buti palaikoma minimaliai 3000-4000rpm. Taip kad su dyzeliuku bus kur kas smagiau ar is vietos, ar jau vaziuojant ir spustelejus.


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2008, 23:01 
  
 
 
tankas rašė:
oi tu tikrai pajausi ta 0.3s skirtuma, o ypac su 7er... Nejuokink, esme vistiek tame kad vazinedamas nevaziuoji paciu dinamiskiausiu budu, jei tai benzininis variklis turetu buti palaikoma minimaliai 3000-4000rpm. Taip kad su dyzeliuku bus kur kas smagiau ar is vietos, ar jau vaziuojant ir spustelejus.


Nesvarbu ar pajausi, ar ne. Ne apie tai kalbeta buvo..


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2008, 23:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.08.08
Pranešimai:
61
Automobiliai:
E36 350ci v12 m73
jei daugiausia uzmiestyje vazineji tai 730d verciausias demesio(vaziuosi su 7-9l/100km), jei nelabai svarbu kuro sanaudos maloniausiai vaziuoja 750i (11-13l/100km). I visus kitus net neziureciau, nes:
740d nelaiko (nemanau kad realu rast su nedidele rida) o dalys tos kur tik 4.0d ejo kainuoja kaip Ferrari dalys.
728i tik tokiu atveju jei nori tureti E38 ir kuo mazesnes kuro sanaudas rezultatas visiskas "troleibusas"
730i kaip nevienas issireiske, pats labiausiai niekam tikes, nei ekonomijos, nei traukos.
740i/744i pakankamai ekonomiski, kaip ir butu variantas bet pasakysiu tiek kad kuro sanaudos skiriasi max 1l nuo 750i, o vaziavimo komfortas su v12 100kart malonesnis, Plius v8 visi labai lepus perkaitimui ir ridai , kapitalinis NESIDARO, pasakysiu kitaip : darosi tik teoriskai, del to motorai brangus 3000-4000lt, 6000lt nuo 99metu. V12 nesu girdejes kad kam sugestu, motoro kaina 1500lt :twisted:

Jei neiperki 730d, nespjauk i 750i (butinai pasiimk pavazineti), jie nepatiks pirk tik 744i :roll: Aisku spresti tik tau paciam


StandartinėParašytas: 17 Rgp 2008, 23:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
187
Miestas:
Hilden-Deutschland
Automobiliai:
BMW 330Ci - ex
BMW 325 E30 MTech 2 ;)
o koksai svorio skirtumas siu dvieju 745 masinu? nes benzas turi tik 4ag daugiau uz dyzeli. palei tavo teorija iseina kad 4ag 0,3 sekundes pagerina laika? o kiek 30ag daugiau turinciam pageretu laikas iki 100????

_________________
BMW 325 E30 M Tech2


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2008, 00:08 
  
 
 
BMW_U rašė:
o koksai svorio skirtumas siu dvieju 745 masinu? nes benzas turi tik 4ag daugiau uz dyzeli. palei tavo teorija iseina kad 4ag 0,3 sekundes pagerina laika? o kiek 30ag daugiau turinciam pageretu laikas iki 100????


As jokios teorijos cia nepateikinejau, o tiesiog nurasiau skaicius is auto.ru ir bandziau paneigti kolegos issireiskima "Sunkus automobiliai vaziuoja is sukimo momento. Lengvuciai, pvz motociklai is arklio galiu.", nes jis mano galva yra neteisingas.
Nueik i auto.ru ir pasiziurek svorius. Dyzelis gerokai sunkesnis uz benza.
745i - 1870kg
745d - 2045kg


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2008, 00:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
187
Miestas:
Hilden-Deutschland
Automobiliai:
BMW 330Ci - ex
BMW 325 E30 MTech 2 ;)
Atsiprasau jei su zodziu Teorija izeidineju :roll: :wink: bet as esu tos nuomones ( panasiai kaip kolega, tik vat su motociklais nezinau) kad vat butent tas isibegejimas ir yra nuo Nm priklausomas...aiskus AG irgi turi savo balsa, bet ne tiek kiek Nm. palei tavo nurasyta pavyzdi mes matom, kad benzinas laimi, bet tik todel kad jis lengvesnis, kaip ir visi benzininiai uz dyzelius ( vienodas masinas lyginant) del to ir yra tas 0,3s skirtumas. jei svoris vienodas butu tada dyzelis priekyje ruktu..

_________________
BMW 325 E30 M Tech2


StandartinėParašytas: 18 Rgp 2008, 00:50 
  
 
 
Niekas nieko neizeide, tiesiog pasirode kad zmones neskaito postu idemiai, ir daro isvadas :wink:
Benzas siuo atveju islosia del to, kad jis yra lengvesnis - as pilnai sutinku. Taciau su kolegos pasakymu nesutinku, nes siuo atveju yra reiksme koks sukimo momentas, kokia galia, prie kokiu apsisukimu yra maksimalus sukio momentas, svoris ir t.t. Todel skaitau kad negalima sakys jog "sunkios masinos vaziuoja is sukimo momento". Stai ka as norejau pasakyti, nors galvojau kad bus aisku ir taip.. :wink:

P.S. AG tikrai ne paskutineje vietoje, nes gali pajamti 760i, kuris yra sunkesnis uz 745d. Pas ji yra daugiau AG, bet maziau Nm. Isibegejimas iki 100 pas ji greitesnis :wink:

P.P.S. Bet man atrodo truputi nukrypom nuo temos.. :oops:


Paskutinį kartą redagavo angelas_ 18 Rgp 2008, 00:58. Iš viso redaguota 3 kartus.

StandartinėParašytas: 18 Rgp 2008, 00:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
41
Pranešimai:
187
Miestas:
Hilden-Deutschland
Automobiliai:
BMW 330Ci - ex
BMW 325 E30 MTech 2 ;)
na matosi kad ne visiems aisku :wink:

_________________
BMW 325 E30 M Tech2


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2008, 11:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
visi cia gerai pavare, paskaites sita tema, supratau jog bmw neturi vykusiu varykliu =D> 2,8 matai nera ekonomiskas ir yra silpnas [-o< bet chebra pamirsot, kad i E38 ir 2,5 tds'us deda :D o dar ir automatus :lol: 728-pigus, netraukia, bet ekonomas. 730i-nevykes kaip ir 735i, ryja visiskai vienodai kaip ir 740i. 750i suvartoja kuro nemazai, bet buna komplektacija gera! tikrai neblogas variantas 730d, bet kaina truputi kandziojas. apie 740d girdejau visokiu atsilepimu, bet pats nebandes tai nieko negaliu pasakyt. as asmeniskai sau nupirkau 740iL, pagal mane puikus galios, komforto ir sanaudu derinys.

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2008, 12:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
force rašė:
as asmeniskai sau nupirkau 740iL, pagal mane puikus galios, komforto ir sanaudu derinys.



Kam pirkti iL, jei vairuoji pats, o ne vairuotojas tave veza? Prailgintas kebulas tam ir yra, kad vairuotojas tave veztu. Dabar nusipirkai masina orientuota i keleivius sedincius gale :D Beto, iL sunkesnis, tad tikrai negali buti puikus galios ir sanaudu derinys ;)


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2008, 13:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
fructazz rašė:


Kam pirkti iL, jei vairuoji pats, o ne vairuotojas tave veza? Prailgintas kebulas tam ir yra, kad vairuotojas tave veztu. Dabar nusipirkai masina orientuota i keleivius sedincius gale :D Beto, iL sunkesnis, tad tikrai negali buti puikus galios ir sanaudu derinys ;)


daznas LT marozas to nesupranta. man irgi juokingai atrodo zmones uz IL vairu.
---------------------------
o siaip auksciau kolega nukalbejo kaip ir visi sitoje temoje. tavo ziniai tamsta 728mechanika yra gan taupus o 728automatas be 16po miesta nevaziuoja, taigi varianats nevykes, nebent megsti mechanine deze e38am, man asmeniskai mechaniak ir E38 yra du nesuderinami dalykai, taigi double fail. gerai tiems kam tokie variantai praeina. 2.8 yra idealus motoras e39am, imho.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2008, 17:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.15
Amžius:
42
Pranešimai:
248
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex - e21, E30, E34, E36, E38
In this time - E38 740 M62TUB44
Jeigu pasikuitus po forumą ir paieškojus panašių temų tai geriau apie optimaliausią variklį temų nekurti, nes pagalbos 0, tik nereali mišrainė ir "balamūtinimas", nusipirks neužmuštą, važinės, mylės ir džiaugsis

_________________
BMW - Be My Wife - ALL MY LIFE


StandartinėParašytas: 19 Rgp 2008, 17:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Ramūnas 320 rašė:
Jeigu pasikuitus po forumą ir paieškojus panašių temų tai geriau apie optimaliausią variklį temų nekurti, nes pagalbos 0, tik nereali mišrainė ir "balamūtinimas", nusipirks neužmuštą, važinės, mylės ir džiaugsis


faktiskai tai ir yra, zmones nesupranta kad vienam pvz 2.8 per akis kitas rekia kad 4.4 nevalyt. bet cia tik forumas, realiai dar viskas kitaip, geriau klausti del komplektacijos ar konkreciu modeliu, bet ne apie optimaliausia varykli. gerai kai kazkas pateikia sausus faktus, bet kai pradeda "drapstitis purvais" kitas nori jam kazka atsakyti, taip ir buna, mishraine. geriausia yra zmogui paciam isbandyti ir paziureti kas jam tinka.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 64 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery