Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Lap 2024, 04:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Rgp 2008, 20:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.05
Amžius:
51
Pranešimai:
45
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E-39 520d M47
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 2000
Variklis: m47
Degalai: dyzelis

Problema/klausimas: norejosi paklausti ar imanoma pakelti rankinio kaladeles su tuo isipletimo varztu kuris stovi apacioje rankinio kaladeliu nenuemus stabdziu disko.

_________________
BMW-maniakas.


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2008, 20:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.04
Amžius:
40
Pranešimai:
210
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E-39 525tds Touring 97m. M51
As buvau nuvares i servisa, nes rankinis nelaike, tai sake pakele ir viskas, nekeite kaladziu. Dabar stabdo kuo puikiausiai.


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2008, 20:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.17
Amžius:
39
Pranešimai:
2149
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX: E39 520 M52 96';
E34 520 M50 90'
imanoma, per rato prisukimo varsto skyle :) tik viena dazniausiai buna taip kad pirmiausia ne i ta puse buna sukama :mrgreen: :oops:


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2008, 10:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.05.18
Amžius:
47
Pranešimai:
279
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E46 318d
O tai i kuria puse reikia sukti vairuotojo (kaires) puses rato ir i kuria puse reikia sukti keleivio (desines) puses rato kaladeliu ispletimo varztus?

_________________
Tai tik mano nuomone


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2008, 10:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.05
Amžius:
51
Pranešimai:
45
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E-39 520d M47
Dar gerai paieškojęs per pajiešką ir radau, kad galima sukti per rato varžto skylę. Nebandžiau dar, bet reikės pabandyti. Pasikeičiau viska (stabdžių diskus kaladėles rankinio ir darbinio stabdžio) susireguliavau viskas buvo ledas, bet turbut biške padilo nes pradžioj per kokius 3 rankinis tepasikeldavo, o dabar daugiau. Nesinori vėl viską ardyti, kad patempti tai galvoju turėtu ir nenuardžius temptis. Ačiu už patarimus bandau per rato varžto skylę.

_________________
BMW-maniakas.


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2008, 21:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.20
Amžius:
41
Pranešimai:
268
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS
galima patiamti rankeni nuemi cehola nuo rankinio ir ten ira du trosai vienas kairis kitas desinio rato ie tempi kol laisvumas dings bet kad ligiai sureguliot tai geriausei darit ant stabdziu sdendo arba ant keltuvo kad butu galiniai ratai pakelus arba bandit ant kelio:)


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2008, 21:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
44
Pranešimai:
144
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F07 N57S
ex E60 M57/T2
ex E39 M52
ex E32
Pirmiausiai pabandyk įtempti toselius kur yra po rankiniu.
Jei nepadės, tai nuėmus ratą pro varžto skylutę su atsuktuvu
suki dantratuką ir taip veržiasi. Pridedu aprašymą.


Prikabinti failai:
Untitled.jpg
Untitled.jpg [ 116.23 KiB | Peržiūrėta 28827 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 07 Rgp 2008, 11:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
43
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
Paaiškinsiu, kaip taisiklingai sureguliuoti rankinį. Pakeli ratą, aiškiai geriausiai būtu abu, išsuki vieną varžtą, nuėmi rankinio apmušalą, pakeli rankinį per tris dantukas, ir eini žiūrėt kaip ratas sukasi, jei laisvai, tai troselį suki tol kol vos vos pasuksi su dviem rankom ratą, nes užtraukus iki septinto dantuko turi pilnai laikyti. Atleidi rankinį ir žiūri, ar laisvai ratas sukas, jei laisvai tada reiškias įtempimas geras, gali dar sukti rankinio kaladėlių plėtimosi varžtą, kol pajusi, kad kaladėlės lengvai liečiasi į stabdžiu diską, ta patį ir padarai su kitu ratu, dažniausiai būna vienodai. Susireguliavau pats, nuvariau į technikinę ir net keista buvo, kad paklaida 0,1 buvo.

Sėkmės

_________________
Turbo Diesel


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2008, 22:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.14
Amžius:
36
Pranešimai:
53
Miestas:
Telšiai
Automobiliai:
E34 524td 90
E38 740i M62 96
E39 525tds 99
Visu pirma rankini reguliuojant reikia atsileisti trosus iki galo tada su tuo ratuku sukeli kalades ir prisireguliuoji rankena


StandartinėParašytas: 11 Gru 2008, 13:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.01
Amžius:
36
Pranešimai:
486
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Skype:
Edvazas
Nikas:
Edvazas
Tai kas galetu paaiskinti kaip is tikruju tiksliai reikia susireguliuoti rankinio kaladeles?

_________________
Chrysler Voyager 2,5CRD 01'
Ex BMW E39 525tds 97'
Ex Rover 620 SDi 95'
Ex BMW E34 520i M50 91' placiapriekis
Ex BMW E34 520i M50 91'
Ex BMW E34 525i M20 88'


StandartinėParašytas: 11 Gru 2008, 13:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
40
Pranešimai:
1151
Einhell lb tiksliai viska paaiskino, tik kad dar pries visa tai reiketu kaip kaskas sake atlesti rankinio stabdzio stoselius kurie einu prie pacios svirties .


StandartinėParašytas: 11 Gru 2008, 14:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.04
Amžius:
44
Pranešimai:
16
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 tds 97'
Einhell rašė:
Paaiškinsiu, kaip taisiklingai sureguliuoti rankinį. Pakeli ratą, aiškiai geriausiai būtu abu, išsuki vieną varžtą, nuėmi rankinio apmušalą, pakeli rankinį per tris dantukas, ir eini žiūrėt kaip ratas sukasi, jei laisvai, tai troselį suki tol kol vos vos pasuksi su dviem rankom ratą, nes užtraukus iki septinto dantuko turi pilnai laikyti. Atleidi rankinį ir žiūri, ar laisvai ratas sukas, jei laisvai tada reiškias įtempimas geras, gali dar sukti rankinio kaladėlių plėtimosi varžtą, kol pajusi, kad kaladėlės lengvai liečiasi į stabdžiu diską, ta patį ir padarai su kitu ratu, dažniausiai būna vienodai. Susireguliavau pats, nuvariau į technikinę ir net keista buvo, kad paklaida 0,1 buvo.

Sėkmės


Siaip sakyciau cia teisingai paaiskinta antra rankinio stabdzio reguliavimo proceduros dalis
Is pradziu vistik butinai reiketu reguliuoti mineta rankinio stabdzio reguliavimo varzta.
Tai atliekama taip:
pakeliamas ratas ir issukamas vienas, bet kuris rato varztas, imamas prozektoriukas, rato skyle be varzto leidziama i zemiausia padeti (cia gali buti pokstas, nes bent jau mano masinoje skyle reikejo pasukti taip, kad laisva skyle butu labiausiai desineje), tuomet su prozektoriuku pasisiesvieciant surandamas krumpliaratis, kurio dantukus su atsuktuvo persukant reguliuojasi varzto ispletimas. Si krumpliarati reikia uzverzti kiek pajegiama, t.y. kaladeles turi buti maksimaliai issipletusios ir zinoma ratas turi visiskai nesisukti. Tuomet krumpliarati reikia atleisti per 12 dantuku
Beda bent jau mano auto buvo tame, kad reguliavimas matyt buvo darytas labai seniai, o jei ir buvo tai tas kas ji dare tikrai patingejo ta varzta tinkamai sutepti. Todel stabdziu disko nuemimas muvo neisvengiamas, teko ji nuimti, prasukineti ir sutepti ta varžta ir tuomet viska sudejus atgal reguliuoti. Beje, rankini stabdi su nuimtu disku reguliuoti negalima, taip pat patartina, jei st. diskas issinesiojes, tiksliau jo dalis kur stabdo rankinio stabdzio kaladeles, rankinio stabdzio reguliavimo vazta pries nuimant diska kiek imano suspausti, kitaip kaladeliu isgrauztas griovelis st. diske gali trukdyti nuimti st. diska.
beje dar pamirsau, kad reguliuojant varžta rankinio stabdžio trosai turi buti atlaisvinti.
na o atlikus sia procedura atliekama dalis, kuria aprase Einhell


StandartinėParašytas: 04 Spa 2010, 08:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
Prikeliu seną temą.
Prireikė pasireguliuoti rankinį.
Dešinės pusės kaladžių plėtimo varžtą sukti aukštyn, kairės - žemyn.
Ar taip?

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


StandartinėParašytas: 04 Spa 2010, 08:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Pradziai galima ant pacio ricego, salone trosa patemt, nebutina iskart prie ratu pult.


StandartinėParašytas: 04 Spa 2010, 11:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.12
Amžius:
41
Pranešimai:
434
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E70 X5 N62 07'
ex BMW:
E39 530d M57 03'
E39 520i M52 97'
E30 318 M10 84'
Galima, bet noriu teisingai pasidaryt.

_________________
Turtingas ne tas, kuris daug uždirba, o tas, kuris mažai išleidžia.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery