Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Rgs 2024, 18:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 99 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Rgp 2008, 13:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
kai turiu ir toki ir toki, galiu paligint, 530d pagal mane lenkia visom prasmem ta 528, tik geras pakainuoja truputi. o del traukos tai su tevo uzbombintu 530d ana savaite 750il padariau be didesniu problemu.

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2008, 14:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
43
Pranešimai:
1027
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
320i, mazda 323F, 323i, 325i, citroen xsara picaso, 530d
mano 530 d kazkaip taip gavos ,kad is sankryza atsistojau su vw tuareg tik nezinaukoks variklis buvo ,bet tikrai dyzelis ,bet jis mane ant starto padare koki 1 metra ,galiausiai pralenke visa masina,kai ijungiau 3 siaba pradejau lygintis ,bet buvo kliutis ir reikejo numest gaza ,sitie 142 kw varikliai gerai sukas,bet jei butu (o gal yra 160-165kw)tai zveriukai (bent E46 su 3d 160 su kaipeikom yra)tai eina super
mano nuomone 528 duju ims tikrai 14 mieste,priklauso kaip vaziuosi jei pasmaugsi ir 17 ,net ir daugiau
as tau siulyciau ,juk yra zakascikai ,pasakai kokia gali moket suma kokis nori masinos ,mazdaug navarotu ,ir manau tikrai ras ,nes jie pranes tinka ar netinka(gal truputi permokesi ,bet manau masina patenkintas turetum likt )


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2008, 14:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.06
Pranešimai:
47
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E70, E87 - now

ex: E53,E38,E46,E39,E36
neseniai pardaviau E39, mechanika, tai 2.8 vazinejant mieste (kaune, dienos metu, bet ne pikas) ~ 12 L; savaitgaliais (arba nakti) ~ 10 L, piko metu 13,5-14 L, trasoj: 100-110 kmh ~ 7.5L, 200+kmh - 18L, ziema (trumpais atstumais) - 16L

dinamika: mano mechanika vs 3.0d steptronic (142kW): iki 120 kmh 3.0d buvo padetas i vieta (virs 120 kmh nebuvo bandyta del vietos trukumo).
Mano isvada po sio drag'o - 3.0d turi gera sukimo momenta, bet per mazai apsuku, panasiai vaziuoja ir a6 2.5tdi su visom raudonom raidem, bet irgi "nepaima" iki 120 kmh 2.8 :)

mano akimis 3.0d privalumai: mazesnes kuro sanaudos (pikas mieste: ~11 L)
trukumai: didesne kaina, brangesne eksplotacija. Jei rinksies 3.0d, ieskok facelift'o (nuo 2001m.) - galingesnis +grazesne optika


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2008, 16:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.20
Pranešimai:
17
Miestas:
Klaipeda
Nu va su kuro sanaudom jau aiskiau. Tik automatui pridesiu po litra turbut. Vazineju irgi trumpais atstumais tai ziema jau oho ho nemazai susisuktu.

O sakykit pvz jei jau man toks aktualus dalykas tos sildomos, elektrines komfortines sedynes ir visi kiti navarotai tai gal tureciau ziureti ir i E38? Komforta megstu tik kad jis nebutu toks patogus mieste. E39 ziuriu nes man jis toks nei didelis nei mazas. Tai turetu buti aktualu intensyviam eisme ir t.t. O kas liecia varikli tai galeciau imti koki 4.0 su jau imontuota duju iranga. Bandziau primesti kad duju jei daugiau kaip 22l neimtu tai iseitu tas pats kas vazineti su benzinu kuris rytu 11l. Ir kaina ju paprastai mazesne. Aisku metai senesni, bet neturi reiksmes. Nebent tai kad pavaru deze nuo 96 m kazkelinto menesio eina steptronic ir variklis ne 4.0 o 4.4 - turbut teisingai. Ar cia apie 7'er klaust nedera? :lol:


StandartinėParašytas: 02 Rgp 2008, 16:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.23
Amžius:
43
Pranešimai:
1027
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
320i, mazda 323F, 323i, 325i, citroen xsara picaso, 530d
ronin rašė:
neseniai pardaviau E39, mechanika, tai 2.8 vazinejant mieste (kaune, dienos metu, bet ne pikas) ~ 12 L; savaitgaliais (arba nakti) ~ 10 L, piko metu 13,5-14 L, trasoj: 100-110 kmh ~ 7.5L, 200+kmh - 18L, ziema (trumpais atstumais) - 16L

dinamika: mano mechanika vs 3.0d steptronic (142kW): iki 120 kmh 3.0d buvo padetas i vieta (virs 120 kmh nebuvo bandyta del vietos trukumo).
Mano isvada po sio drag'o - 3.0d turi gera sukimo momenta, bet per mazai apsuku, panasiai vaziuoja ir a6 2.5tdi su visom raudonom raidem, bet irgi "nepaima" iki 120 kmh 2.8 :)

mano akimis 3.0d privalumai: mazesnes kuro sanaudos (pikas mieste: ~11 L)
trukumai: didesne kaina, brangesne eksplotacija. Jei rinksies 3.0d, ieskok facelift'o (nuo 2001m.) - galingesnis +grazesne optika


labai noreciau paziuret kaip eina 3d 142kw mechanine su ta audi a6,manau paduduotum ir liktum vietoj,
turiu E39 530 142 kw esu l.patenkintas tiek traukimu ,tiek kuro sanaudom ,masina 2002metu


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2008, 09:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.20
Pranešimai:
17
Miestas:
Klaipeda
"kaires puses liamda zondas parejes tai kuro sanaudos truputi didesnes"- pardavejas sake. Cia BMW 740. Cia kazkoks daviklis matuojantis deguoni ismetimo dujose - teisingai? Sake padidejusios kuro sanaudos truputi, bet is esmes tai neturetu buti didele problema? Kiek kainuotu pats liamda ir darbas?


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2008, 09:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
fanas rašė:
"kaires puses liamda zondas parejes tai kuro sanaudos truputi didesnes"- pardavejas sake. Cia BMW 740. Cia kazkoks daviklis matuojantis deguoni ismetimo dujose - teisingai? Sake padidejusios kuro sanaudos truputi, bet is esmes tai neturetu buti didele problema? Kiek kainuotu pats liamda ir darbas?



naujas laimda kainuoja simtais. bet tai as nesuprantu taves kolega, pradejai nuo taupaus varianta baigei fuel wasting monster? 740 perspeju mieste ima 16-17 minimum + gedimas - 20~.

o siaip ka sako pardavejas visiskai nieko verta informacija, varyk i servisa diagnostikai.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2008, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.20
Pranešimai:
17
Miestas:
Klaipeda
Del diagnostikos as net neabejoju. Tik paklausiau, kad zinociau ar verta galvot apie jy, bet taip ar taip velu - skelbimo nebera. Ne, as ekonomiskumo tikrai neieskau. Ieskau geriausio santykio tarp sanaudu ir galios, kaip kazkas sake - kad nereiktu gadintis nuotaikos kas kart uzsukus i degaline. Matai, nera lengva suprast, netgi kai prirasau kaip nzn kas :D. O kitas dalykas tas kad nerandu 528, tai ir ziuriu "alternatyvas"


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2008, 10:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.04
Pranešimai:
282
Miestas:
Kaunas
fanas rašė:
O kas liecia varikli tai galeciau imti koki 4.0 su jau imontuota duju iranga. Bandziau primesti kad duju jei daugiau kaip 22l neimtu tai iseitu tas pats kas vazineti su benzinu kuris rytu 11l.


Labai optimistiski tavo paskaiciavimai, as galiu tau garantuoti, kad viskas su tom dujom nesiklostys taip kaip tu galvoji t.y. daugiau ar maziau problemu tikrai bus, o ju salinimas kainuos pinigus. Su tokiom benzino kainom tai jo duju iranga dabar apsimoka deti, bet vistiek nedaryk labai labai dideles klaidos ir nepirk maisnos su jau imontuota duju iranga, o jei perki ziurek, kad ji butu montuota lietuvoje, normalioje firmoje, butu visi dokumentai ir tt. Idealiausiu atveju duju iranga montuok pats. O jei turgui bandys makaronus kabint apie "originalia duju iranga" tai gali toki pardaveja siusti ant 3 raidziu.


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2008, 11:50 
  
 
 
lemda 1 kainuoja 385lt mazdaug krastoje, v8 stovi 2 keist reik abi, jei nori sutaupyt laiko ateityje.keicias lengvai, per 20min. jei masina ant duju lemda greiciau pareina, dujos blogis (bet ir alkoholis blogis) taip kad...
pas mane v8 ir kitokios masinos nepirkciau, jei tik galimybes leidzia pilt kura.


StandartinėParašytas: 27 Bal 2009, 13:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.14
Amžius:
37
Pranešimai:
205
Miestas:
Siaule
Automobiliai:
E39 530dA ex
E38 740iA ex
Lexus LS400 ex
E61 525dA ex
E39 525dA ex
E91 320dA
Skype:
sonixthekingpin
Nikas:
Jason
Tai reziume Fanas koki E39 motora nusipirkai ? (perskaiciau visus postus) kad ir kaip tas 530d viliojanciai skamba , pasiliksiu prie benzino (neturejes dyzelio) .Beto visai praverte čia jusu tos diskusijos , nes pac dabar ziurinejuosi E39 sedano nuo 99m.

_________________
Ratlankiu restauravimas


StandartinėParašytas: 27 Bal 2009, 15:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.16
Amžius:
59
Pranešimai:
180
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
bmw 530 d, 2000 m,
X 3 2005m
ex. 316, MB, 318,324,525tds
Na pakvarsinsiu ir as jums galvas :D . Vazineju su dyzeliu jau virs desimt metu. Man irgi buvo samprata, kad dyzelis tik traktoriams, bet nuomone pasikeite. Dabar 530d, nerealus. Na, yra ta turbo duobe, kazkuriam momente, bet smaginimasis net ir po 160 km/h jauti kad variklis tikrai yra, o ne kanalizacijos sulinys, degalams pilti. Kuro sanaudos trasoj prie 140 apie 6 litrus, 190 km nesiekia 9 litru (pravazinejas tikrai daug). Mieste Vilniuj apie 7.5litro. Na nemiegu as uz to vairo. Svarbu kokio stovio variklis yra. As visas auto perku pats uzsienyje ir dazniausiai Belgijoj. Pas juos kilometrazas visada daug mazesnis (nekalbu, kad yra atsukinejamas). Vokieciai priziuri, bet pas juos iprasta vaziuoti i darba, kad ir 100 km. Nes per Vokietija pervaziuot jau apie 800 km. Del tepalu keitimo kainos pilasi apie 7 litrai tepalo kaina apie 200 lt, filtras mann apie 100 lt ir panasiai oro filtras. Nezinau is kur kai kas gauna 900 lt? :shock: Kuro filtra keiciu kas antras tepalu keitimas. Vaziukle atstatineju mazdaug kas du metai (80 000-100 0000km). Net X-3 Krastoj tepalu keitimas kainuoja apie 450 su filtrais. Nereikia labai gazdintis. Prancuziskos auto islaikymas kainuoja ne kiek nepigiau. Nebijokit dyzelio, jis be galo vykes. Problemu turi visi auto.


StandartinėParašytas: 27 Bal 2009, 15:22 
  
 
 
190km/h - 9ltr cia nebent nuo kalno..


StandartinėParašytas: 27 Bal 2009, 15:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.02.16
Amžius:
59
Pranešimai:
180
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
bmw 530 d, 2000 m,
X 3 2005m
ex. 316, MB, 318,324,525tds
Ne, ANGELE, ne nuo kalno. Ir cia nesigiriu, nes nerimta. Vokietija pervaziuju nakti, kai autobahnas tustesnis ir tai tikrinu ir pagal kompo parodymus ir pagal kilometraza. Ten ir kalnai ilgiausi ir nuokalnes (laisvu begiu nevaziuoju, nes taip nesitaupo). Plius kelionese skubu ir apie taupyma negalvoju, nes 2000 km vaziuoju be miego. Bet tai tikra tiesa. Pas mane kaciarga- ne automatas. Nors automatas mazdaug apie puse litro turetu daugiau ryti, nezinau kaip jei vaziuoji virs 160 km.


StandartinėParašytas: 27 Bal 2009, 17:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.05
Amžius:
38
Pranešimai:
305
Miestas:
Roskilde
Automobiliai:
E36 1,6
E39 530d
Skype:
warforhonor
Nikas:
KamiKazE
as autostradoje praleidziu 80% laiko... Greitis beveik visada 160km/h tai kuro sanaudos 7,9-8,2 litrai kartu su miesto rezimu...
Cia 530d. Pastebejau, kad kuro sanaudos nevisada didesnes vazuojant greiciau. Pvz prie 150 man masina nori imti daugiau kuro palaikyti toki greiti nei prie 160... O gal cia tik del to, kad kompas priprato 160 vazuoti.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 99 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery