Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Sau 2025, 20:32

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 03 Rgp 2008, 12:34 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1990
Variklis: 1.8
Degalai: benzas/dujos

Problema/klausimas: Sveiki, isigijau savo pirmaji bmw. Iskart susiduriau su problemomis. Pirmoji butu ta, jog neveikia prietaisu skydelio kuro matuoklio daviklis (pardaveja sake, kad jis turi rodyti ir dujas, ir benza, bet ar tai imanoma as nezinau...), taip pat kartais kuro sanaudu daviklis (nepamenu kaip jis vadinasi) kartais rodo ne nuo to galo :). Toliau bedeles kiek rimtesnes: variklis nelabai "traukia", toks jausmas, kad nedirba vienas cilindras, pati pardaveja sake, kad atsokes laidas nuo purkstuko (kur tiksliai yra tas purkstukas? Ar imanoma paciam sutvarkyti?). Taip pat variklis dirba netolygiai, apsukos sokineja nuo 650 iki 1200, bet kai pasyla viskas veikia lyg ir normaliai (cia kaip supratau del to, kad reik pirma uzkurti benzinu ir pasildyti, o tik tada masina pati automatiskai persijungia ant duju). Ir dar viena problemele: Plastmasine talpa prie radiatoriaus yra pramusta, ji uzsandarinta su kazkokiu hermetiku ar silikonu, bet davus apsuku, pro virsu siek tiek tasko. Kaip suprantu toje talpoje susidaro slegis ir jokiu skyliu orui, o tuo labiau ausinimo skysciui neturi buti, ar imanoma ta skyle uzsandarinti paciam, ar reik keisti ta "inda"? :) Beje, variklio greitas uzkaitimas, matyt, ir vyksta del to "indo". Tai tiek pradziai :). Butu gerai sulaukti pagalbos, ačiū.


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2008, 13:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1151
Izeist nenoriu bet kiek tu uz ta E34 mokejai? 200lt? seip ta inda apie kuri kalbi tai nesuglvok ten klijuot ar panasei, mesk von ir pirkis is sroto kita, dauk tikrai nekainuos max 50lt(jai visdelto sugalvosi pats klijuot tai nusipirkt tokio kaip plastilino kuris sukieteja kaip akmuo, "saltas virinimas" jai neklystu vadina). del purkstuko laido tai tai jis yra prie kiekvienoz svakes atidziau apziurek sale zvakiu i toki maza CENZŪRA kuri sukasi i varikly ateina po du laidus, ten ir yra purkstukas, patikrink juos(jai rasi kame beda tai imanoma ir paciam sutvarkyt, jai ne vaziuok pas elektrika). del duju rodymo ant daciko salone tai dar matyt niekad neteko kad rodytu taspats dacikas, nors... o del apsuku sokinejimo tai problema gali buti ir paciose dujose dar velnias zino kur cia tau viriklistas gali pasakyt(is tiek simptoku kiek pasakei nlb ka galima spet) arba jau variklis eina saibom po truputi (kaip manau visi pritars NE I BMW DUJAS DET!!!) Sekmes


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2008, 14:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.05
Pranešimai:
88
Nu jo kazin kokia cia tau pakliuvo ta bmw :) Del traukos tai labai stebuklingos nesitikeciau is 518 su dujom, nors girdejau kad jei tvarkingas tai visai normaliai vaziuoja ir su 1.8.


StandartinėParašytas: 03 Rgp 2008, 16:51 
  
 
 
Mokejau 2100lt :) prietaisu skydelio problema isprendziau, liko tik pakeisti radiatoriaus "inda" ir galini amortizatoriu, o seip atrodo viskas normaliai (apsukas sutvarkiau pareguliaves trosa, dabar ant duju apsukos sokineja tik kuomet variklis saltas, pasilus dirba normaliai).


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2008, 16:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.29
Amžius:
40
Pranešimai:
349
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525dA '03
tas "indas" yra aušinimo skysčio išsiplėtimo bakelis :roll: ka ten daug galvoti - nusipirkai apžiūrėjas autolaužyne kitą (neskilusį) ir pasikeitei, kol dar galutinai neužkaitinai motoro.

(pamąstymas)
Kas liečia pulsavimą, negali "kirstis" laisvos eigos vožtuvas (LEV)?

_________________
Jonas


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2008, 20:24 
  
 
 
Buvau lauzyne, isigijau "inda" uz 70lt (buvau rades uz 40lt, bet pasirode itartinai), ryt bandysiu savo jegom pasikeisti. Butu gerai jei kasnors nepatingetu ir parasytu kaip reiktu greiciau nuimti radiatoriu, bei kokiu irankiu tam reik :). Nerimauju del to, kad variklis ne is karto reaguoja i akseleratoriaus paspaudima, palyginus su Mazda 99m 1.3, skirtumas gan didelis. Gal jau varikliui sakes? :( Kiek kainuotu diagnostika?
P.S. Patikrinau visus cilindrus (pajungdamas paeiliui po viena "pypke"), atrodo visi dirba normaliai. O kur tie purkstukai nlb suprantu... :shock:


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2008, 23:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.06
Amžius:
36
Pranešimai:
213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 318i 91' ex
E36 318iS 96' ex
E39 523i 97'
purkstukai yra isiurbimo kolektoriuj, tiksliau prie galvos isiurbimo angu. nenuardes kolektoriaus nelabai juos pasieksi.


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2008, 23:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.06
Amžius:
36
Pranešimai:
213
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 318i 91' ex
E36 318iS 96' ex
E39 523i 97'
net neisivaizduoju kaip sunkesnis E34 su m40 motoru gali imti 11l duju, kad ir ipurskiminiu :) jei E36 su tokiu pat motoru is 12l benzo niekaip neislipa :)


StandartinėParašytas: 06 Rgp 2008, 15:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
yra kaip yra,pas mus ta masina gal jau kokie 5 metai yra. tik yra viena nedidele salyga - ji idialaus stovio kiek imanoma 8)

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 08 Rgp 2008, 17:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.02
Amžius:
35
Pranešimai:
679
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E60 530d
E46 330d
Skype:
wolga_
ka jus norit ta sakykit,bet mano 518i 8 l duju trasoj mieste 10 L :)


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2008, 08:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.02
Amžius:
35
Pranešimai:
679
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E60 530d
E46 330d
Skype:
wolga_
dujos paprastos...variklis neuzmustas..em..masina kaip masina..tik ji nera skirta gonkem..vaziuja normaliau kai isibegeji..seip kai sureguliuota viskas ir sutvarkyta..vaziuoja tikrai normaliai,bent jau man,pradedanciam vairuoti :) masina tokia kasdienine,skirta daugiau po miesta maltis.. :) tai tiek,klausk kas domina ;)


StandartinėParašytas: 09 Rgp 2008, 10:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
tarp musiskio dujos tesioginio ipurskimo. vazineja uz dyka :D

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 11 Rgp 2008, 08:22 
  
 
 
Justinho rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1990
Variklis: 1.8
Degalai: benzas/dujos

Problema/klausimas: Sveiki, isigijau savo pirmaji bmw. Iskart susiduriau su problemomis. Pirmoji butu ta, jog neveikia prietaisu skydelio kuro matuoklio daviklis (pardaveja sake, kad jis turi rodyti ir dujas, ir benza, bet ar tai imanoma as nezinau...), taip pat kartais kuro sanaudu daviklis (nepamenu kaip jis vadinasi) kartais rodo ne nuo to galo :). Toliau bedeles kiek rimtesnes: variklis nelabai "traukia", toks jausmas, kad nedirba vienas cilindras, pati pardaveja sake, kad atsokes laidas nuo purkstuko (kur tiksliai yra tas purkstukas? Ar imanoma paciam sutvarkyti?). Taip pat variklis dirba netolygiai, apsukos sokineja nuo 650 iki 1200, bet kai pasyla viskas veikia lyg ir normaliai (cia kaip supratau del to, kad reik pirma uzkurti benzinu ir pasildyti, o tik tada masina pati automatiskai persijungia ant duju). Ir dar viena problemele: Plastmasine talpa prie radiatoriaus yra pramusta, ji uzsandarinta su kazkokiu hermetiku ar silikonu, bet davus apsuku, pro virsu siek tiek tasko. Kaip suprantu toje talpoje susidaro slegis ir jokiu skyliu orui, o tuo labiau ausinimo skysciui neturi buti, ar imanoma ta skyle uzsandarinti paciam, ar reik keisti ta "inda"? :) Beje, variklio greitas uzkaitimas, matyt, ir vyksta del to "indo". Tai tiek pradziai :). Butu gerai sulaukti pagalbos, ačiū (rašykime lietuviškai).


1. Prietaisu skydelio kuo matuoklio daviklis GALI rodyti ir benza ir dujas, jei tik pajungta.
2.Kuro sanaudu daviklis ant laisvu apsuku rodo "ne nuo to galo", taip? visom BMW taip rodo ant laisvu-nepergyvenk ;)
3.Kai auto su dujomis, kol saltas variklis, VISADA apsukos sokineja ir sokines.
4.Variklis kaista, nes is radiatoriaus vandeni purskia laukan, taigi, neausina tavo varikliuko. PATARIMAS: nevazinek taip, nes varikli perkaitinsi. Vat tada tai tikrai bus "nedidele problemele", ir BMW forumieciai tikrai nebepades ;)
SEKMES ;)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery