Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 04:16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 99 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Lie 2008, 18:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.20
Pranešimai:
17
Miestas:
Klaipeda
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1999
Variklis: 3.0d
Degalai: Dyzelinas

Problema/klausimas: Sveiki, turiu klausimu del E39 pirkimo. Renkuosi tik tarp automatine deze turinciu. Per metus vaziuosiu apie 20 000 km. Beveik apsisprendziau rinktis 3.0d vietoj 2.8 is esmes del kuro ir galios santykio. Zinau, skaiciau apie ta sudetinga 3 siurbliu kuro padavimo sistema, neilgaamziskiausia, sudetingos konstrukcijos, nerestauruotina turbina su besikeicianciu menciu atakos kampu ir pan. Vistiek 3.0d mano akyse tikrai unikalus ir toks kuri kaskart uzvedes dziaugciausi. Kuro ir galios santykis tikrai priversiantis ilgokai paieskoti geresnio ir tai nezinia su kokia sekme. Tai pagrindinis mano apsisprendimo argumentas pries 2.8 benzinini, nes pastarasis ziema turbut prasys 15-16 l/100km? o vasara 13-14l? ir tai turbut tikrai tikrai nekamsciuose (trauks neispudingai, ar ne??? 2 metus turejau E36 su 2.0l varikliu - palyginimui)- o turint omeny siuolaikines labai nekuklias kuro kainas plius dar ir turi tendencija toliau kilti..blogiausiu atveju as jas tikrai prisiminciau noredamas nuvaziuoti daugiau nei "tikrai reikia" tol kol neuzdirbsiu bent 4-5 k i men.


Suprantu kad bukle priklauso nuo kainos. Skirsiu apie 23-24k lt pirkiniui. Turbut bus tokiu kurie pasiulys pasikabint E39 plakata ir pirkt fiat'a nes gero 3.0d uz tokia suma nenupirksi (to nezinau, laukiu nuomoniu is susidurusiu)???. Cia vel auto su 2.8 benzininiu - kad bent neatrodytu nuvaikytas tai jau irgi buna papuostas 19-22 000 ir daugiau lt kaina. Tai jau man labiau tas gudrus dyzelis prie sirdies, nes uz ta benzinini auto manau daugiau 16 k moketi nenoreciau.


Suprantu kad dyzelio remontas ir visa kita greit gali sukainuoti tiek kad butu labiau apsimokeje pilti kura i 4.4 beznina, bet cia jau turbut surizikuociau. O gal bus sakanciu kad uz ta suma turbina bus tikrai tikrai netvarkinga ar parejusi, o jei ne tai tikrai per artimiausius metus pareis? Gal ir kvaili klausimai nes i juos atsakys tik kompai servizuose ane? Nu bet garantijos nera, todel paklausysiu jusu nuomoniu patikimumo klausimu. Labiausiai laukiu istoriju tu kurie eksplotuoja 3.0d, ar turi toki seimoj ir pan. jus geriausiai zinot ar verta :wink:



Toliau del to ka jis turi salone. Kokie ten tie borto kompai buna? Mano E36 buvo 18 mygtuku vadinamas "pilnas" - rode viska ir tai buvo vienas is pagrindiniu privalumu, ko butinai noriu ir E39. Kaip juos skirti, nes kiek ieskojau tai irgi buna ir mazesni ir didesni? Sedynes taip pat nevisur su sildymu? Velniskai noreciau elektriniu, tu kur dar ir perpuse lankstosi - ar cia tos kur komfortines, su masazu? Kiek maciau retas variantas. Ka dar buna "moka" ir kokios aplamai dar jos buna? Buna tas gongas pasukant rakta pries uzvedima - kiek girdejau tipo kaip ir borto kompo diagnostikos atlikimo kaip ir pranesimas - irgi visur turi buti ir veikti? Zinau autopilotas - ant vairo reguliuojasi. Kokiu dar gudriu zaisliuku jis turi ir kaip juos atskirti? Webasto skaiciau - visuose 3.0d yra, tik vienur reguliuojasi kitur ne? Sildo varikli, bet tikrai ne salona? ir jei nesireguliuoja tai kada jis ta varikli sildo?


http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbima ... id=1798623 esu nusitaikes i sita varianta ir jau beveik susikroviau lagaminus ir vaziuosiu apziurineti. Auksciau isvardinti klausimai pades apsispresti. Kaip suprantu ir kiek sugebejau atrasti tai pas sita viena is geresniu komplektaciju? TV kuris buna juose tai turbut turi gausybe ivariu nustatymu kuriu neturi tie su paprastesniais magais? ar ta pati tik ekrane? neskaitant navigacijos..

Prirasiau daug, norejau kad suprastumet kokio BMW as noriu. Ir vistiek greiciausiai ne viska prisiminiau paklausti.. ačiū tiems kas turi ziniu ir netinges papasakoti.

P.S. populiariaja paieska naudojausi visa vasara


StandartinėParašytas: 29 Lie 2008, 18:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
Is pradziu irgi daug norejau, po 4 menesiu besijeskant liko tik 4 prioritetai: sedanas, dizelis, mechanika, oda. Surasti toki tvarkinga buvo labai sudetinga. Laksciau i Kauna 2 kart per savaite, autopliusa atmintinai jau zinojau. Viso pirma auto turi buti tvarkingas, kitaip kuo daugiau navarotu, tuo daugiau skirsi £$ remontui. O siam auto remonto kainos tikrai gali buti ispudingos. Perkant savo tikrai permokejau (zinojau tai pirkdamas) bet kol kas nesigailiu. Del dizelio remonto: reikia surasti toki, kad neremontuoti :D . Jau virs 10metu vairuoju tik dizeli, didesniu ir sudietingu remontu paliginus su benzu neturejau. Tai jei geras variklis ir ziema kursis lengviau uz benza. Perkant diagnostika butinai, ir gerai butu, kad kas nors ismanantis dar paziuretu. Tai sekmes.
Del BC, pas mane isvis masinite, maziau problemu su pikseliais. O ten visas funkciajas galima iskvesti, bet ar jos man reikalingos? Ir sedant i masina niekas nepipsi, dar ko betruko.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 29 Lie 2008, 19:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.05
Amžius:
38
Pranešimai:
305
Miestas:
Roskilde
Automobiliai:
E36 1,6
E39 530d
Skype:
warforhonor
Nikas:
KamiKazE
Ta webasto kuri nesireguluoja, uzkurus masina padeda greicia issilti varikliui iki darbinies temperaturos.
Nieko daug nepripasakosi, ziurekis ka rasi. Ir BUTINAI tikrink autoservice pries pirkadamas. Nes daliu kainos tikrai ispudingos.
Beto filtru/tepalu keitimas dabar nebe 200lt(E36) kainuos o apie 700-900lt.


StandartinėParašytas: 29 Lie 2008, 21:26 
  
 
 
fanas rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1999
Variklis: 3.0d
Degalai: Dyzelinas


http://auto.plius.lt/pirkejams/skelbima ... id=1798623 esu nusitaikes i sita varianta ir jau beveik susikroviau lagaminus ir vaziuosiu apziurineti. Auksciau isvardinti klausimai pades apsispresti. Kaip suprantu ir kiek sugebejau atrasti tai pas sita viena is geresniu komplektaciju? TV kuris buna juose tai turbut turi gausybe ivariu nustatymu kuriu neturi tie su paprastesniais magais? ar ta pati tik ekrane? neskaitant navigacijos..

Prirasiau daug, norejau kad suprastumet kokio BMW as noriu. Ir vistiek greiciausiai ne viska prisiminiau paklausti.. ačiū (rašykime lietuviškai) tiems kas turi ziniu ir netinges papasakoti.

P.S. populiariaja paieska naudojausi visa vasara



Sveikas si BMW esu apziurejes balandzio menesi, ir jis taip dar ir vargsta, siaip varikliukas ir automatas geri man neuzkibo,
tik kad kebula sudarankiai padare bilenkaip, didzioji dalis perpusta, ir poto keleivio puseje per viduri is lauko matosi ,kad per viduri stoike pakelta ir normaliai neatitampytas, braukiant ranka ir vizualiai ziurint pakilimas per viduri yra. Salonas priekyje neblogas, o gale ant sedynes yra ispaudinetos zymes-duobutes.


StandartinėParašytas: 29 Lie 2008, 21:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.20
Pranešimai:
17
Miestas:
Klaipeda
To "saviax" tikejaus kad galbut kazkas bus apziurejes :) to ir reikejo tiketis kad tokia komplektacija turintis bus gerai dauztas, o blogiausia - blogai sutvarkytas. Nuotraukose graziai atrode. O kas kur nesupratau : " didzioji dalis perpusta"? Tai overal - akivaizdziai nevertas demesio?


StandartinėParašytas: 29 Lie 2008, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.20
Pranešimai:
17
Miestas:
Klaipeda
Ar tikrai tepalu keitimas sukainuos iki 900 lt? Tikejaus kad kokie 500 su gerais tepalais turetu but. Nors gal ir logiska, juk i filtru kainas nesigilinau.

Del tu navarotu. Tikrai sutinku kad idealaus tikrai nerasi nebent jau pacia didziausia kaina ieskoti. Bet is esmes privalumu jis turetu tureti.. Jo salonas turetu moketi padaryti daugiau nei belekokia kita vidutine auto. Kazkaip tai ir laiko mane prie BMW.

O gal kas turi minciu kad 2.8 labiau vertas demesio?


"mmmmm" as ta autopliusa skersai isilgai issziurejau. Auto tikrai yra, bet ne tada kada reikia pirkti :D visi jie vis kazko neturi o jei turi tai va kaip saviax kur ziurejes buvo.. As tikrai suprantu kad jos dauztos yra. Ir as istikruju manau kad daugiau nei 70 %, na bent jau uz tokia kaina kai kitu ir 40 000 siekia. Apie tikra rida as isvis nekalbu.. Cia reikia ieskoti ne nedauztos o kaip pats pasakei - gerai sutvarkytos :roll:


StandartinėParašytas: 29 Lie 2008, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.04
Pranešimai:
282
Miestas:
Kaunas
Su dabartinem benzino ir dyzelio kainom as dyzelio neimciau, nebent yra pastovei kur usipilti pigiai dyzelio tada verta. Pas drauga 2.8 automatas vasara benzo vidutiniskai 12-13 ziema iki 15 cia su 16'os ratais Kaune, del traukos as nezinau, man asmeniskai benzininio automobilio dinamika labiau patinka nors tie dizeliai ir valit, bet vistiek kaskas neto su jais, aisku dabar mane visi dyzelistai apkolios, bet cia daug gali gincytis tiesiog vienam viena patinka kitam kita, pravaziuok su abiem jei yra galimybe apsispresi pats, abu variantai istikro geri, 2.8 islaikymas bus pigesnis ir keiciant tepalus ir gedimo atveju (nekalbu vien apie varikli,o apie visokias pompas, siurblius ir tt). Tas 530D vargu ar tau rys 8 litrus dyzelio kaip deklaruoja cia kaikurie veikejai, nebent jie gyvena miestuose kur yra 2 sviesoforai. Realiai negalvoju, kad cia kaska sutaupysi pasirinkes viena ar kita varianta, gali drasei ziureti abudu variantus, tik pasirinkes benza uz ta pacia kaina turetum gauti zymei daugiau komplektacijos, geresnius metus ir tt.


StandartinėParašytas: 29 Lie 2008, 23:34 
  
 
 
fanas rašė:
To "saviax" tikejaus kad galbut kazkas bus apziurejes :) to ir reikejo tiketis kad tokia komplektacija turintis bus gerai dauztas, o blogiausia - blogai sutvarkytas. Nuotraukose graziai atrode. O kas kur nesupratau : " didzioji dalis perpusta"? Tai overal - akivaizdziai nevertas demesio?


Kiek atsimenu keleivio puse abejos durys ir galinis sparnas, kitoje puseje zinok tiksliai nepasakysiu bet dureles irgi buvo ant klaustuko ar nedazytos, stogas irgi dazytas, tai dar papyz..vojau kad sakau stoga dazet ir normaliai neparuoset, biciukas kur pardavinejo tas pats algis sake kad dazyta tik galines dureles keleivio, o poto kai pradejom aiskintis tylejo raudonavo ir nieko nesake tik kad nuleis.. :shock:

CD chaindzerio nera isluptas, po kapotu siaip tvarkinga ir variklis ir deze tikrai manau kad geri, tik kai pralekiau dar stabdant staigiai vairas drebejo ir vaziuokle truputi barskejo tai dar +lt reikia kisti.. :evil:

Kai as ziurejau kainavo 7650e nuderejau iki 7050e, buciau pirkes tik nepatiko kad nagai kisti ir normaliai nesutvarkyta, geriau nusipirkt tokia musta ir paciam susitvarkyt nei pirkti ant klaustuko.

Reziume: kad pigiai ir gerai nebuna, nes per pastaruosiu tris menesius daug 530d apziurejau ir pigesniu ir brangesniu, esme tame kas iesko tas suranda :D


StandartinėParašytas: 30 Lie 2008, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.05
Amžius:
38
Pranešimai:
305
Miestas:
Roskilde
Automobiliai:
E36 1,6
E39 530d
Skype:
warforhonor
Nikas:
KamiKazE
mmmmm rašė:
Tepalu keitimas tikrai nekainuos 900lt,nebent aisku varysi i krasta,kur viena varzta kainuot 100lt kainuoja :D
As keiciau tepalus,total quartz 5w30,tai uz juos,pakeitima,tepalo,kuro ir oro filtrus sumokejau 350lt,bet cia su nuolaidelem tokiom nedideliom,filtrai visi fram irgi geri,tad nepergyvenk. Zinoms jei keisi dezes tepalus tai kainuos dar mazdaug tiek pat.



+ seperatoriaus filtas +100lt jei dar tepalai castrol sintetiniai irgi kaina.
....

Matai su R16 tau 2.8 rys 12-13 litru. Man su r18 paspaudus gerai ryna maziau.


StandartinėParašytas: 30 Lie 2008, 16:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
pirk mano ir dar tepalu 8l pridesiu ir kilimelius orig guminius :D Rietave kaip buvau sale stovejo 2000m 530d mechanika pilnas ispildymas iskyrus 10 koloneliu ir automatinis vairo pakelimas, kainavo 22.000 su centais ir tipo 110.000km prabeges, ir tipo ledinis :) tai man su savo sale jo gerai stovet buvo, nes ir durnas butu suprates kad kazkas su ta auto nito :) tepalu keitimai: apie 200-250lt 8l paskuj filtras tepalo ir kuro, apie 100-150. seperatoriaus filtras apie 80-100. toliau ejna greiciu deze filtras apie 250 lyg seniai beziurejau, tepalai gal kokie 200-300 tiksliai nzn, oro filtras 90-150lt, salono filtrai du po 45 papigiai originalus 90 lyg, reduktoriaus irgi nzn :) toliau freonas lieka ir kitos smulkmenos, tokios kaip sarnyrai, traukes, pagalves, purkstukai, zvakes, turbina ir t.t :D

o kas liecia sanaudas tai bent jau man kompo rekordas 5l ant 100km prie 70km/h o max mieste 16 rode :) o taip norma trasoi 6-7 mieste ~10. autom.

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 31 Lie 2008, 00:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Na kas liecia 530d,tai tikrai paliko dideli ispudi,teko toki vairuoti visa diena,tai tikrai ispudingas dyzeliukas,vaziuoja itin maloniai,o ir dirba svelniai,sanaudos taipogi nedideles (na nebent priprates pre kleksincio golfo,tada jos tikrai dideles :D).Taciau uz 24000lt tikrai manau pesimistiskos mintys paimti gera,taciau kaip sakoma-kas iesko,tas randa,o gal....Kas liecia 528
(pats dabar su tokiu vazineju,steptronicas),tai taipogi maloniai vaziuojanti masina (kam labiau patinka benzinas),ispudis taipogi pakankamai geras,taciau jei atvirai-mieste per pika ir siaip vazinejant trumpais atstumais bent jau su automatu tai galima veziotis benzino kanistrus
(mazo ko,dar baigsis benzinas,o jis tikrai greit garuoja :D ).Tai va tokios tokeles.Siaip visumoje 2.8 varikliu tikrai esu patenkintas ir maloniai nustebintas dinamikoje.


StandartinėParašytas: 31 Lie 2008, 11:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
BMW reikia pirkti su kuo didesne kubatura, nes jie visi vienodai kuro vartoja, bet skirtingai traukia :D


StandartinėParašytas: 31 Lie 2008, 15:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
bet del ryjimo tai mieste mechanika cipuotas 530 ima man 8-9 jei spaust, trasa 5,5 greitis iki 140. o automatas mieste 10 o trasa 5,2.

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 31 Lie 2008, 17:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.20
Pranešimai:
17
Miestas:
Klaipeda
labai nelengva apsisprest. As dyzelio neturejes. Tik db labai daznai tenka pavairuot ir jei jis turi minusu tai tik todel kad yra 1.9 dti is renault (turiu omeny vaikyste kaime primenanti variklio garsa ir pan). 2.8 benzininio manau nenoreciau vien todel kad nutupus kokiam kamstyje, ar siaip gera pusdieni pasitampius populiariausiose vietose kur eismas daug intensyvesnis nei iprastai tai tikrai netikiu kad tilpciau bent i 15. Kaip "bavaras" sake gali tekti ir kanistrus veziotis. Nes mano E36 ir 14 ir 15 litru, jei ne daugiau, rezultata parodydavo (aisku be jokiu vanos'u ir t.t. bet vistiek). Apie ziema net nekalbu. O 3.0d nu taip gal i 11 turetu tilpt (ispudis is temu forume). Ir aplamai jis jau nebe tu senu laiku variklis, kurie daug birbdavo ir daugumai savininka pristatydavo kaip labai labai taupu ar net skupu zmogu. Vat tik vienintelis dalykas yra ta kaina. Kuo toliau tuo sunkiau sekasi patiketi kad rasiu patinkanti uz 24. Tuo atveju gal ir ta pati 2.8 bet uz mazesne kaina pasiimsiu.. Yra variantu su dar didesniais varikliais ir dar mazesnem kainom (del kuro kainu?). Ir "fruktazz" nepirmas is kurio girdziu kad ir didesnieji nedaug daugiau ryja. Gal ir butu logiska mastant apie tuos Nm ir pan, ar ne? Net paciam keista klausti kiek daug/mazai rys didelis BMW variklis :D

saviax rašė:
Reziume: kad pigiai ir gerai nebuna, nes per pastaruosiu tris menesius daug 530d apziurejau ir pigesniu ir brangesniu, esme tame kas iesko tas suranda


O ieskojai sau? Jei taip tai ar radai ir uz kiek?


StandartinėParašytas: 31 Lie 2008, 19:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Prvaziuodamas ~20.000km y metus pildamas kura is koloneles, su 3.0d palygint su 2.8 nesutaupysi tikrai nieko, jai neiseis dar brangiau, jau neskaitant brangesnio paties automobilio. Pas mane E39 touringas 2.8varikliu (~100kg sunkesnis uz sedana), automatas, vidurkis paskutiniu 6000km lygiai 11l. Y kamscius papuolu retai, bet paspaust tikrai megstu.
Beto visada galima ydet dujas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 99 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery