Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 16:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 20 Geg 2008, 13:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.05
Amžius:
109
Pranešimai:
481
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E90lci 320d efficientdynamics mt
(ex) E46 328i mt
martynasr rašė:
Papildant tą pačią temą: turiu dvi firmas, kurios apsiimtų jau šią savaitę.

Kestauto ir Ausegra. Ar yra tekę su jom dirbti, geri/blogi atsiliepimai?

Ačiū:)

Per paiešką reikėjo patikrinti. Kestauto nemeta jokių rezultatų, o Ausegra štai ką išmetė
Be to, pasižiūrėk atsiliepimus http://www.autohelp.lt


StandartinėParašytas: 04 Bir 2008, 01:10 
  
 
 
Sita masina jau matyt seniai sutvarkyta, bet patarimas kitiem. Tokioj situacijoj uzgesini, ir palieki. greiciausiai parejo ziedai, uz tai ir malasi tuos garsus skleisdami.

O varno draugui tarpine pramuse, kuri buna po variklio galvute ir laiko sandaruma to sujungimo, kad ausinimo skystis neteketu ten kur nereikia:)


StandartinėParašytas: 09 Bir 2008, 23:47 
  
 
 
ixiux rašė:
Sita masina jau matyt seniai sutvarkyta, bet patarimas kitiem. Tokioj situacijoj uzgesini, ir palieki. greiciausiai parejo ziedai, uz tai ir malasi tuos garsus skleisdami.


Lėtai tvarko, tai dar nepabaigė. Pikta ant meistrų - dirba tik kai nuvaziuoji pakontroliuot, bet kaip ir draugo servisas, tai pavadinimo neminėsiu.

O problema, ixiux kiek kita. Bet taip konstruktyviai parašei, gal galėsi pakomentuoti.

Nulūžo įsiurbimo kolektoriaus sklendė, kažkaip pateko į cilindrą ir sukalė vožtuvus - pirmo ir trečio cilindrų. Žodžiu įvertinus visą žalą geriausias sprendimas buvo keisti variklį, ką ir padariau - juolab kad pavyko gauti apynaujį anglišką.

Pamoka - jeigu dingo trauka, neignoruokit:) Manau viena sklendė buvo strigus ir po to nulūžo visai. Užsieniniai forumai rašo, kad tos sklendės - tipiška senesnių 2.0D ir 3.0D liga. Nors manas ir naujas, 110kW. Naujo kolektoriaus nepirksiu, netgi Krasta sako atjungti šlangelę kad sklendes liktu atidarytos ir nesukt sau galvos, o tokių auto savininkams patariu arba padaryt tą patį arba bent pažiūrėt ar pas jus ten viskas tvarkoj.


StandartinėParašytas: 19 Kov 2013, 22:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.29
Amžius:
41
Pranešimai:
46
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E36 325TD 93' sedanas
EX E36 320 94' cupe
E46 320 D 98' sedanas
Sveiki, rekomenduoju KESTAUTO, šiandien atsiėmiau savo E46 2.0 D, super, viską sutvarkė ko prašiau ir dar patarė, ką reikėtų sutvarkyti. Profesionalus požiūris į klientą.


StandartinėParašytas: 19 Kov 2013, 23:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.23
Pranešimai:
31
Automobiliai:
E46, 320d, 110kW, 2002
ka.andriuslt rašė:
Sveiki, rekomenduoju KESTAUTO, šiandien atsiėmiau savo E46 2.0 D, super, viską sutvarkė ko prašiau ir dar patarė, ką reikėtų sutvarkyti. Profesionalus požiūris į klientą.


Gerai, kad rekomenduoji, bet bent parasytum kas blogai buvo, ka tvarke, kiek suplojai ir pns.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery