Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 09 Vas 2025, 01:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Bir 2008, 10:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: '95
Variklis: M52B28
Degalai: benzinas


Problema/klausimas:
Atsirado pašaliniai garsai iš galo, Krastoje +- nustatė, kad gali būti kalti reduktoriaus guoliai (Tapered roller bearing), nes vienoje pusėje nesunkiai išsimauna pusašis. Ar tame gali būti problema ir ar ją įmanoma išspręsti? Jeigu taip, tai ar sudėtingas darbas ir ar reikalingi specialūs įrankiai ir kurias reduktoriaus dalis reikia keisti?
Pašalinių garsų, apart dungsėjimo nėra (neūžia).

Pagal mano supratimą, tai būtų detalė nr. 5:
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-33_0462/

ps. devėtą rasti 0 šansų, tai nori nenori teks arba tvarkyti šį arba pirkti naują. (finansiškai priimtinesnis visgi pirmasis variantas :oops:)

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 02 Bir 2008, 12:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.24
Pranešimai:
184
Miestas:
Palanga
Automobiliai:
316i 325i
PrakalejaS rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: '95
Variklis: M52B28
Degalai: benzinas


Problema/klausimas:
Atsirado pašaliniai garsai iš galo, Krastoje +- nustatė, kad gali būti kalti reduktoriaus guoliai (Tapered roller bearing), nes vienoje pusėje nesunkiai išsimauna pusašis. Ar tame gali būti problema ir ar ją įmanoma išspręsti? Jeigu taip, tai ar sudėtingas darbas ir ar reikalingi specialūs įrankiai ir kurias reduktoriaus dalis reikia keisti?
Pašalinių garsų, apart dungsėjimo nėra (neūžia).

Pagal mano supratimą, tai būtų detalė nr. 5:
http://bmwfans.info/original/E36/Cou/32 ... l-33_0462/

ps. devėtą rasti 0 šansų, tai nori nenori teks arba tvarkyti šį arba pirkti naują. (finansiškai priimtinesnis visgi pirmasis variantas :oops:)

Tu visu pirma išsistudijuok ar kaukimas keičiasi išjungus ar i jungus pavara [kai reduktorius gauna apkrova] ar tai neturi jokios reikšmės o jeigu kaukia lygiai ir ant laisvos tada reduktorius nie prie ko oreikia keisti rato pusašio guolį [kairį ar dešinį] ? Čia aišku žymiai mažiau problemų :roll:

_________________
Svarbu turėti Ne butina kad važiuotu !


StandartinėParašytas: 02 Bir 2008, 12:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Įdėmiai paskaityk mano pirmą postą - pašalinis efektas yra tik stuktelėjimas (dungsėjimas perjungiant pavaras), jokių ūžimų, kaukimų ar dar ko nepastebėta. Bėda tame, kad pusašis lengvai išsitraukė ir preliminariai pasakė, kad bus guolių bėda.
Tai dabar ir noriu išsiaiškinti kokie būna efektai, kai tie guoliai subyra ar išsidėvi ir ar jų pakeitimas naujais yra sudėtingas darbas (kiek teko internete matyti nuotraukų, tai sunkiai įsivaizduoju tą keitimą, tikiuosi, kad kažkas iš forumo bus tą daręs ir galės patarti).
naikas3x rašė:
Tu visu pirma išsistudijuok ar kaukimas keičiasi išjungus ar i jungus pavara [kai reduktorius gauna apkrova] ar tai neturi jokios reikšmės o jeigu kaukia lygiai ir ant laisvos tada reduktorius nie prie ko oreikia keisti rato pusašio guolį [kairį ar dešinį] ? Čia aišku žymiai mažiau problemų :roll:

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 02 Bir 2008, 17:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.07.14
Amžius:
41
Pranešimai:
154
Miestas:
Vilnius
Pusasio flancas i reduktoriu isitato salyginai lengvai ir fiksuojamas tik staparinio ziedo. Mano manymu, guoliai cia neturi nieko bendro

_________________
BMW E34 M50B25TU


StandartinėParašytas: 02 Bir 2008, 22:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Patarciau pradziai tau pakeisti pusasio flanso fiksavimo zieduka(tam,kad neissimautu pusasis).
Ir tam nieko isskirus keliu raktu ir galvu nieko ipatingo(irankiu) nereikia.

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 02 Bir 2008, 22:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Nori pasakyti, kad dėl 10 detalės gali atsirasti papildomų garsų reduktoriuje? :shock: 0.13Eur būtų pats tas tokiam remontui žinoma :mrgreen: , bet kažkaip nesitiki. Šiaip tepalo neleidžia. Planuoju dar ir greičių dėžę pasikeisti, gal didesnė dalis garsų dings...
Beje tie guoliai lengvai išsiima? Keičiant fiksavimo žieduką galima būtų patikrinti jų būklę (nors spėju atgal sandarinimo gumų nebesukiščiau)
E36Coupe rašė:
Patarciau pradziai tau pakeisti pusasio flanso fiksavimo zieduka(tam,kad neissimautu pusasis).
Ir tam nieko isskirus keliu raktu ir galvu nieko ipatingo(irankiu) nereikia.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 02 Bir 2008, 22:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Keiciant fiksavimo zieda reikia atsukti pusasi nuo flanso,istraukti flansa,isimti sena zieda,ideti nauja,ideti atgal flansa,prisukti pusasi.....
O del travo pasaliniu garsu mes jau kalbejom per PM. Ten suteikiau pakankamai ideju ir minciu..Dabar gi kalbejom apie lengvai issitraukianti pusasio flansa...............

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 03 Bir 2008, 08:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Pakabos defektų nerado, visa esmė smagratyje/sankaboje/gr. dėžėje/reduktoriuje. Bet dėkui už pagalbą, bandysiu šį savaitgalį pasidarbuoti.
E36Coupe rašė:
O del travo pasaliniu garsu mes jau kalbejom per PM.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 03 Bir 2008, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.09.19
Amžius:
40
Pranešimai:
1039
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E36/2 323i M52 95'
PrakalejaS rašė:
pašalinis efektas yra tik stuktelėjimas (dungsėjimas perjungiant pavaras), jokių ūžimų, kaukimų ar dar ko nepastebėta. Bėda tame, kad pusašis lengvai išsitraukė ir preliminariai pasakė, kad bus guolių bėda.

Pas mane ir labai panashi beda, tik pas mane pvz. jei nori staigiau suzhaisti su sankaba, ta prasme greichiau perjungti pavara,ir buna tox stuktelejimas, jungiu pavara ir staigiau atleidzhiu sankaba ir tox garsas "dingt" taip trumpai ir skaudzhiai :roll:
Pas Tawe ko gero ne taip, kiek suprantu Tau tik tuo momentu kai ishmini sankaba ir jungi pawara taip???


StandartinėParašytas: 03 Bir 2008, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
["Ginchius"] Kartais būna tiesiog išmynus sankabą ir junginėjant bėgius vietoje, geriausia pastebimas šis reiškinys, kai jungi 1 ir atbulinę pavaras. Detaliau paaiškės, kai visgi pakeisiu greičių dėžę, nes ji yra pagrindinis to garso šaltinis (akivaizdžiai apačioje girdisi), bet deja turiu įtarimus, kad ir reduktorius kaltas. Dėl to ir aiškinuosi reduktoriaus elementų veikimo principus ir kaip nustatyti/taisyti gedimus.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 03 Bir 2008, 14:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.07
Amžius:
41
Pranešimai:
1019
Miestas:
Vilnius
pas mane irgi garsas yra 1 ir R begiais, duociau paklausyt, bet masina servise jau senokai :twisted: o del dezes tai gal tau pradziai tik tepaliuka reiktu pasikesti?


StandartinėParašytas: 03 Bir 2008, 15:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Ten greičiausia pagrindinio dežės guolio problema, nes bėgiai dažniausia jungiasi be priekaištų, o tepalas pakeistas ir iki reikiamo lygio.
Vytenis rašė:
pas mane irgi garsas yra 1 ir R begiais, duociau paklausyt, bet masina servise jau senokai :twisted: o del dezes tai gal tau pradziai tik tepaliuka reiktu pasikesti?

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 09 Bir 2008, 12:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
48
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
siulau gerai apsiziureti reduktoriaus tvirtinima, t.y. tas vietas kur reduktorius prisuktas prie kebulo. Jei dungtelejimas geriausiai girdisi jungiant 1 ir atbuline pavara, tai gali gali buti butent sitos vietos problema.

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


StandartinėParašytas: 09 Bir 2008, 12:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Šį savaitgalį keičiau praktiškai visą stabdžių sistemą ir pastebėjau 2 reiškinius - reduktorius jau leidžia tepalą pro šonus ir greičių dėžė žiauriai dungsi (ne reduktorius). Tiesa dar greičių dėžė skleidžia "trrr" garsus atleidus sankabą. Bet kokiu atveju reikės keisti abu šiuos elementus.
Reduktoriaus tvirtinimai tikrai geri. Nebent yra koks mikro įtrūkimas, kuris neturėtų skleisti tokių garsų.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 09 Bir 2008, 15:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.29
Amžius:
48
Pranešimai:
1040
Miestas:
Kaunas
PrakalejaS rašė:
Reduktoriaus tvirtinimai tikrai geri. Nebent yra koks mikro įtrūkimas, kuris neturėtų skleisti tokių garsų.

o tai tu matei ta mikro itrukima?

_________________
lėtai važiuosi - greitai neš


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery