Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 09:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 97 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Bir 2008, 13:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
nieks nesake,bet kai keiciau matesi kad tirstesnis,nes tas sintetinis buwo nesenai najas supiltas tai isleidau swaru beweik kaip nauja ir uzpilant ta 10W40 matesi kad jis tirstesnis. Na nebent ten koks kitoks buwo uzpiltas,sprendziau is to kad ten 5w40 nes bagazinej 1ltr bonkute to tepalo radau.

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 04 Bir 2008, 13:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai tas naujas yra skystesnis prie aukstesniu temperaturu, todel daugiau ir kaleno... pakeitei tepalus is tirstesniu i skystesnius :)

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 04 Bir 2008, 13:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4364
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Galiu pasakyti iš patirties - Mobil 1 ir Neste 1 5W50 akivaizdžiai skiriasi šalto tepalo klampumas, nors pagal idėją turėtų būti labai panašus. Taigi vertinti tepalo klampumą ne variklyje nederėtų, nes realus klampumas lyginamas prie +40C ir +100C...

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 04 Bir 2008, 15:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.17
Amžius:
38
Pranešimai:
1265
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d M57 03'
all in music rašė:
tai tas naujas yra skystesnis prie aukstesniu temperaturu, todel daugiau ir kaleno... pakeitei tepalus is tirstesniu i skystesnius :)

tai kad kaip tik kai pakeiciau saltas wariklis labai kalendawo o susilus nustodawo wisai arba kartais silpnai pakalendawo. o su tais sintetiniai wisad panasiai,gal kai susildawo truputi maziau.

_________________
Geriau buti zinomu pijokeliu negu anoniminiu alkoholiku.


StandartinėParašytas: 04 Bir 2008, 17:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.15
Amžius:
36
Pranešimai:
1690
Miestas:
Vilnius
Skype:
aartemjevas
pas mane pries tia buvo kazkokie 10w40, kai keiciau tepalus pirkau castrol magnatec 10w40, tai kompensatoriai labiau kalt pradejo. tai pagal tuos kaicius nieko ir nesuzinosi :roll:


StandartinėParašytas: 05 Bir 2008, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai isplove gal geriau? :D

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 05 Bir 2008, 17:21 
  
 
 
keist dazniau tepalus keist reik ir bus viskas gerai, neuzmusi varilio 8)


StandartinėParašytas: 05 Bir 2008, 20:51 
  
 
 
jei sudile alkuninio indeklai ,nepades nei tepalu nei hidrokompensatoriu nauju pakeitimas-pirma reiketu pasimatuoti tepalo slegi 8)


StandartinėParašytas: 05 Bir 2008, 21:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.15
Amžius:
36
Pranešimai:
1690
Miestas:
Vilnius
Skype:
aartemjevas
prie ko cia indeklai jei kompensatoriai kala?


StandartinėParašytas: 05 Bir 2008, 22:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.21
Amžius:
43
Pranešimai:
151
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW
per mazas slegis tepimo sistemoj ir nepaduoda pakankamai tepalo, manau.

slmz rašė:
prie ko cia indeklai jei kompensatoriai kala?


StandartinėParašytas: 05 Bir 2008, 22:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.15
Amžius:
36
Pranešimai:
1690
Miestas:
Vilnius
Skype:
aartemjevas
tada klausimas kaip pamatuot tepalo slegi? ir koks jis turi but?


StandartinėParašytas: 05 Bir 2008, 23:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.06
Amžius:
37
Pranešimai:
5459
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ant pėsčiųjų perėjos
Skype:
sigis007
nu tai jei indeklai, tai jie tikrai skleistu garsa, kurio su kompensatoriu kalenimu tikrai nesupainiotum :wink:

_________________
Fighting on the internet is like running in the special Olympics... Even if you win, you are still retarded


StandartinėParašytas: 06 Bir 2008, 08:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.15
Amžius:
36
Pranešimai:
1690
Miestas:
Vilnius
Skype:
aartemjevas
o kokiu garso pavidalu jis girdisi? :D kalimu, uzimu?


StandartinėParašytas: 12 Bir 2008, 21:30 
  
 
 
Keistai cia jus snekat, visi expertai ir visi su savais bajeriais :)

Pas mane M40 ir turiu tokia pacia problema (pagala meistrus kompensatoriai) trauka normali, redlaina laisvai jama ir siaip kaip E36 nors ir 1.8 bet man priesingai norisi tolygesnio - svelnesnio vaziavimo kartais, o ne spust ir eina... ypac pradedant vaziuot, nezinau kodel, bet dar ir trukciojimas yra jeigu nelaikai sankabos arba nepaspaudi normaliai na taip jautriai ant kitu masinyciu nebuna siaip, taciau tarkime neesme, vaziuot galima.

Del kompensatoriu yra jie visi 8, kainas jus ir patys zinot, pakeitimas man siule apie 150-200lt taciau patys meistrai rekomendavo jeigu kaip sau, traukia normaliai, nekeisciau. Bet mane asmeniskai garsas tikrai knisa ir jis praktiskai vienodas ar variklis saltas ar darbines temperaturos, na tik kai paspaudi ~3000-4000aps. tai garseja ir isvis uzknisa salone sedint jautiesi kaip traktoriuke caksi ir erzina jeigu muzikos neklausai :) Nezinau kaip buvo keisti tepalai ir eksploatuota vokieciuose, bet 15metu sugebejo islaikyt nepakeites nei sailentbloku orginaliu nei traukiu o ka kalbet apie variklio remonta... nezinau ar tai gerai, prariedejus jau pakankamai kaip ir dauguma tokiu metu kregzduciu, taigi manau jei tiek laiko islaike, tai priziureti turejo. Man pasikeitus tepaliukus Eolte i pusiau sintetinius 5W40 berods, tai skirtumo ner, o gaila :(
Kitoje temoje maciau pilieciai aptarineja keitima ir kad yra meistru kurie sugeba pasakyti kuri arba kuriuos kompensatorius reikia keisti, maciau viena kuris ir buda nustatyt ka keisti pasake... tik idomu ar tai realu ar imanoma tai padaryti :) Keisti visus - brangu, pakeisti viena kita butu realiau ir as buciau UZ, tepaliuka patirstinti realiai nei zinau su kuo nei kazkaip tikisi kad tai isspres problema.

Taigi, bus protingu minciu ir praktiniu patarimu kurie mazesnemis sanaudomis duoda tenkinanti rezultata, tai mielai isklausysim, bet is tu kuriems M40 kompensatoriu neturi, tai gal ir apseisim be komentaru :D

Dekui.


StandartinėParašytas: 15 Bir 2008, 21:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.06
Amžius:
37
Pranešimai:
5459
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ant pėsčiųjų perėjos
Skype:
sigis007
Cia pas koperfilda turbut kreiptis reikia ar Kaspirovski, kad nustatyt kalenancius kompensatorius, burimas is kavos tirsciu :^o jei keiti, tai keiti visus.

_________________
Fighting on the internet is like running in the special Olympics... Even if you win, you are still retarded


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 97 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery