Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Lap 2024, 01:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 12:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.01
Amžius:
40
Pranešimai:
83
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 5.30d M-pack
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2002
Variklis:3.0 arba 2.5
Degalai:benzinas

Problema/klausimas:
Sveiki, turiu 5.30 d, bet su juo prasidejusios problemos man labai nepatinka...
Turiu ideja keisti auto i 5.30i arba 5.25i. nuo >2002 m.
Visu pirma ar labai skiriasi kuro sanaudos?
Ar kas bandet deti i tokius variklius tiesiogini duju ipurskima,
ar sukelia problemu, kur statet dujas ir panasiai, kokie papildomi nioncai reikia zinot apie siuos variklius???
nes jeigu pirksiu benza tikrai desiu dujas.

Atsakymai netenkina, kam tau toks variklis + dujos ar panasiai..
Daug vaziuoju del to atsipirks.

_________________
----


StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 13:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Объем двигателя 2979 см3
Мощность 231 л.с.
При оборотах 5900
Крутящий момент 300/3500 н*м
Объем топливного бака 70 л
Время разгона (0-100 км/ч) 7.4 (7.6) c
Максимальная скорость 250 (244) км/ч
Расход топлива на шоссе 7.7 (8.1) л/100км
Расход топлива в городе 13.7 (15.7) л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 9.5 (10.7) л/100км


-----------------------

Объем двигателя 2494 см3
Мощность 192 л.с.
При оборотах 6000
Крутящий момент 245/3500 н*м
Объем топливного бака 70 л
Время разгона (0-100 км/ч) 8.1 (8.9) c
Максимальная скорость 238 (232) км/ч
Расход топлива на шоссе 7.2 (7.9) л/100км
Расход топлива в городе 13.1 (14.4) л/100км
Расход топлива Смешанный цикл 9.4 (10.3) л/100км

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 14:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.19
Pranešimai:
49
Automobiliai:
E53 3.0d
Dujos atsiperka per 25 000 km. Jei atspipirks, tai kodel nedet? Varikliui nekenkia jei gera iranga, be to ir gamta pasaugosi...


StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 20:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
pas mane yra 99m. 2.8ltr, variklis tiesiog su dziaugsmu priima dujas, as patenkintas. pigiau vaziuoju nei tu su dyzelinu :D
dujos BRC kainavo 3700lt pries metus.
kolkas jokiu problemu nebuvo, dar ir netikrinau pas dujininkus, nors rekomenduoja.


StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 20:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Telsiuose montuoja taskines dujas, kurios gamintos lenkijoje, su idejimu 2500 lt, sako jokiu problemu ...


StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.24
Amžius:
37
Pranešimai:
105
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E38 740i M62 96'
Min2tis rašė:
Telsiuose montuoja taskines dujas, kurios gamintos lenkijoje, su idejimu 2500 lt, sako jokiu problemu ...

Lenkiškos dujos dar neįdėtos į mašiną jau yra problema. Dalys gana greitai susidėvi, dėl ko padidėja kuro sąnaudos ir atsiranda visokiausių problemų. Turi mažiau reguliavimo galimybių, negu itališkos, todėl sunkiau jų darbą suderinti su variklio. Jei temos autorius nuspręs dėtis dujas, siūlau nepagailėti 1000Lt ir rinktis itališką dujų įrangą: BRC arba OMVL.


StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 21:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Kiek teko su jais kalbetis, tai iranga sake analogiska italiskai, tik trimis nuliais pigesne ... Na ne vienam juos rekomendavau, apie tokias problemas neteko is ju atsigirsti ...
Dabar bendradarbe des dujas i 607 irgi lenkiskas, bet Kretingoj, kaina 2600 .. tai pasidomesiu, kaip jai seksis eksploatuoti tas lenkiskas dujas ...


StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 21:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.05
Amžius:
42
Pranešimai:
426
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 330i m-sport
ex E34,E39,e53
cia kylacios benzino kainos taip veikia ar siaip kas pasidare,nes anksciau kiek teko skaityt tai dujos tik viriklem buvo :lol:


StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 21:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Andrius0404 rašė:
cia kylacios benzino kainos taip veikia ar siaip kas pasidare,nes anksciau kiek teko skaityt tai dujos tik viriklem buvo :lol:


nu aisku kad ne is gero gyvenimo dujas statosi ...


StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 23:25 
  
 
 
530i ir 525i ims panasiai benzino - ~14l/100km mieste :)

na o jei daug pravaziuoti zadi su dujom, tai tik BRC siulyciau (kitokiu rimtu net ir nezinau), nes kitokiom as jokiom nepasitikiu...
:)

kaip pvz:
i '99 ford galaxy 2.3i dohc dejom lenkiskas dujas prabegimas buvo ~70 000km (tikrinom pajunge kompa)
su dujom pravaziavom ~200 000 km, po to nuejo variklio galva.

i '02 ford galaxy 2.3i dohc dejom BRC duju iranga su tiesioginiu duju ipurskimu. Pirkom dauzta, buvo pravaziaves berods 17 000km...
pravaziavo virs 400 000 km su dujom ir tik tada nuejo variklio galva...

na siaip ar taip, dujom varomiem varikliams anksciau ar veliau gresia tas pats... :) tik jei tinkamai priziuresi (vis reikia nuvaryti, kad patikrintu, kazka pravalytu ar pan..), tuomet tas variklis dar ilgiau tau tarnaus :)

siaip as pats dabar pirkciau tik benzina ir deciau dujas, tik ziureciau koki 540i ar pan, nes pigiai ir galingai vazinetis juk malonumas :D
dyzeliu jau zmones kratytis pradeda... :)


StandartinėParašytas: 16 Geg 2008, 10:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.30
Amžius:
41
Pranešimai:
407
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E34 525
EX E38 740
EX E39 525d
EX Suzuki SVS650
EX E60 530d
Yamaha FZ6 S2 + Yamaha WR400
visai neseniai tokia pat tema buvo. taip kad netingek pasinaudot paieska :^o


StandartinėParašytas: 16 Geg 2008, 13:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.07.01
Amžius:
40
Pranešimai:
83
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 5.30d M-pack
Na man atrodo apsisrendziau, pardavineti saviski 5.30 D ir imsiu 5.30 i nes uzkniso jau visokie daavikliai ir brangus variklio islaikymas....

Svarsciau ar 5.25 i ar 5.30i ir apsisprendziau 5.30i del to kad mazai kuo skiriasi kuro sanaudomis o valit zymiai geriau.

Turejau jau E34 5.20 o draugelis E34 5.25 jo geriau traukdavo o duju tiek pat..


Reziume 5.30i + BRC dujos. + maza masinos rida.

_________________
----


StandartinėParašytas: 16 Geg 2008, 16:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.04
Pranešimai:
282
Miestas:
Kaunas
lenkiska duju iranga pigesne, bet pas ja dazniau reikia keisti purkstukus, perinkti reduktoriu zodziu apsilankyti servise dazniau, bet purkstukai ir reduktoriaus viduriai pigesni, visdelto siulyciau imti ne lenkiska, be BRC yra ir kitu geru firmu duju irangos, nors pagrinde kogero lietuvoje brc deda. Dar esu girdejes keleta atsiliepimu, kad su lenkiska stag iranga zymei labiau jauciasi dinamikos sumazejimas negu italiska.


StandartinėParašytas: 18 Geg 2008, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.09.29
Amžius:
48
Pranešimai:
43
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d touring 2001
Cia buvau imetes kitoje temoje panasiu "ar deti dujas klausimu" Noreciau pasakyti, kas liecia del taupumo ir atsipirkimo dujines irangos (paliekant nuosalyje ar cia labai blogai ar ne detis dujas), tai, kad E39 2001 525i vidutiniskai valgo 10,5litru benzino 100km (litras benzo apie 4litus), taigi gauname 42lt 100km. Jai sakysime kad dujos 2lt litras ir ju valgo apie 12litru simtui km, tai gauname 24litus 100km. Finale matome, kad ekonomija beveik dviguba- 18lt sutaupymas. jai numiname apie 20 000km per metus tai benzas kainuotu apie 8400lt, dujoms isleistume apie 4800lt. kaip matome dujos sutaupo per metus apie 3600 litu!!! Manau, kad tai tikrai nemenka suma:) per metus atsipirktu ir investicija i naujausios kartos duju iranga. Taciau siu dienu duju kainomis tiek pat isleistume ir dvilitriui varikliui kaip 520d ar 320d, tai jai kyla noras taupyti, gal paprasciausiai mazesnio litrazo dyzelio reiketu pasidairyti, tuomet nereikes ir duju montuoti:) cia tik mano subjektyvus pamastymai, bet skaiciaivimai turetu buti geri:)
P.S. Vdutines kuro sanaudos imtos is BMW manual'o.
P.S. labai faina butu vazineti BMW benzinu ir per metus negaileti isleisti 10000 lt kurui :twisted: arba tureti darba pasoneje:)


StandartinėParašytas: 18 Geg 2008, 14:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.09.29
Amžius:
48
Pranešimai:
43
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530d touring 2001
pats asmeniskai jau buvau apsisprendes imti 2001-2002 525d ar 530d nes E39 veza:) bet velnias kai saliara soko virs 4lt, supratau, kad arba reikia tik ieskoti E46 dvilitrio arba sautis dujas, nors jos, kaip dauguma sako, ir ne pats geriausias pasirinkimas.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery