Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 19 Lap 2024, 02:33

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Geg 2008, 00:15 
  
 
 
Pagaminimo metai: 1992
Variklis: 2.0i
Degalai: Benzinas E95

Problema/klausimas:
Sveiki, prieš kelias dienas įsigijau BMW 320i 1992 Coupe, įsigijau ne savo noru, bet čia jau kita istorija.
Dabar turiu keletas klausymėliu, iškart sakau šitame reikale gaudausi mažai. Žodžiu įtarimas kad buvęs sąvininkas yra "gezas" kuris mėgdavo pasiplėšyti ir t.t.
Na kebulas ir pakaba idealiai atrodo viskas vietoje nebarška, tačiau yra broblemos su varikliu, na bent jau man atrodo (po kelių dienų vešiu į servisą, bet gal čia kas primęs iki to ko tikėtis galima).
Užsiveda gražiai apsukos stabilios laikosi ~700, tačiau iš vietos juda LABAI nekaip, jei bandai svelniai pajudėti dažniausiai trukčioja (pastebėjau kad ant šalto variklio biški geriau būna), jei bandau daugiau gazo duoti tik apsukų duoda o mašina įsibegėje labai prastai, žodžiu visiškai nejaučiu galios įsibegėdamas, reikai pasiekti 60km/h kad važiuotum normaliai, mieste tai tikrai užknisa. Kuro sanaudos mano manymu normalios apie 9 litrus trasoje. Tačiau kaip ir minėjau dirba labai bukai variklis, gal sakau nesureguliuota kas ar dar kaip.
Dabar pagrindinė problema mano manymu yra toks nesveikas cypimas, lyg kažkas trintusi vienas į kitą. Tas garsas girdisi kai atidarai kapotą, ant laisvų nesigirdi, bet nors šiek tiek spusteli gazą iškart pasigirsta toks trinties garsas, kaip ir sakiau nelabai nusimanau apie tai bet toks garsas nenormalus yra. Garsas sklinda iš pačio variklio. Pats nieko netikrinau nei žvakiu nei kuro filtro nes tik rašant straipsni apie tai sužinojau kad ten bala žino kur jis užkištas. Man baisiausia tai kad nuo to gezo lakstymo variklis labai išvargo ir bijau kad man servise pasakys R.I.P Ar gali taip būti kad nepataisomas varaintas?

Beje man BMW labai patiko šiaip norėčiau viska susitvarkyti kad važinėti ir mieste ir tolėliau galima būtu pavažiuoti, nesidraskau, tiesiog ramiai patogiai važinėju, kokia mano atvėju patartumėte imti? Kuro sanaudos norėtusi kad būtu mažesnes.

Tai apibendrinus būtu taip: paalinis trities garsas variklyje ir labai bukas variklio darbas (prastas įsibegėjimas). Tikiuosi išaiškinau normaliai jei kas ko nesuprato patikslinsiu.


StandartinėParašytas: 13 Geg 2008, 11:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.02
Amžius:
38
Pranešimai:
127
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex E36 m40b18
jei apsukos kylo o greitis nelabai,tai greiciausiai bus sankabai r.i.p. tai tikriausiai tas garsas ir yra is to kad sankaba praslysta ir skleidzia ta garsa.


StandartinėParašytas: 13 Geg 2008, 12:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.04
Amžius:
40
Pranešimai:
291
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 2x
Man panasus reikalas yra su 1,8i matoru. Pirmu begiu neduodant apsuku arba duodant l.nedaug tai labai stipriai trukcioja. Duodi daugiau apsuku- viskas ok. Sankabos diska keiciau visai nesenai..

_________________
Jokios reklamos :)


StandartinėParašytas: 13 Geg 2008, 12:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.18
Amžius:
44
Pranešimai:
402
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E61 520d 05'
Rns- rašė:
Man panasus reikalas yra su 1,8i matoru. Pirmu begiu neduodant apsuku arba duodant l.nedaug tai labai stipriai trukcioja. Duodi daugiau apsuku- viskas ok. Sankabos diska keiciau visai nesenai..



na tixliai nezinau, bet kaip su kuro padavimu ir babinom ar paskirstymu jei 1,8//...o del cipimo .velniai zino..

_________________
Non Nobis Domine Non Nobis Sed Nomini Tuo Da Gloriam


StandartinėParašytas: 13 Geg 2008, 12:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.04
Amžius:
40
Pranešimai:
291
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 2x
andriuxas rašė:
na tixliai nezinau, bet kaip su kuro padavimu ir babinom ar paskirstymu jei 1,8//...o del cipimo .velniai zino..


Purkstukus ultragarsu isploviau, zvakes naujos, paskirstymo dangtely apsioksidave kontaktai nublizginti, kompresija daugmaz po 13-14 atm...kas dar gali buti? ar gali knisti prota LZ (kuro sanaudu pakolkas nezinau)?

_________________
Jokios reklamos :)


StandartinėParašytas: 13 Geg 2008, 14:30 
  
 
 
Mindeklp rašė:
jei apsukos kylo o greitis nelabai,tai greiciausiai bus sankabai r.i.p. tai tikriausiai tas garsas ir yra is to kad sankaba praslysta ir skleidzia ta garsa.

Na jo apsukos tai visai durnos. Vos vos gazo duodi ir staigiai iki 1.5 iskyla, o buna normaliai palengva, bet dazniausiai soka virs 1.5 nors atrodo net nespaudi. Labai uznkisa tarkim kai parkuojantis neimanoma ramiai pastatyti ant 1.5 gazuoja, na nepasakyciau kad as nejauciu masinos tikrai.
Ir su tokiom apsukom masina tikrai nekaip ant pirmo begio pajuda, darbe vazineju su civicu 1.3 tai atsisedu i savo 320 tai kaip ant autobuso kokio, reikia bet netraukia. Ryt varau i servisa kad paziuretu ta trinties garsa ir kodel taip netraukia man atrodo cia susija.


StandartinėParašytas: 15 Geg 2008, 08:27 
  
 
 
Nu ką, nuvežiau į servisą, padarė variklio diagnostiką, viskas su varikliuku tvarkoje, tačiau atsukus žvakes vienoje buvo pastebėta tepalo žymės, leido per tarpinę.

Žodžiu viską susumavus paklojau netoli 600Lt

Diagnostika variklio ir ABS ~ 150Lt
Vožtuvų dangtelių tarpinės keitimas ~ 170Lt su pakeitimu.
ABS daviklis ~ 280Lt su pakeitimu.
Viso ~ 600Lt

Tas trinties garsas pasirodo buvo oros įpurškiamas. Trauka pagerėjo, važiuoja normaliai netrūkčioja.
Keista buvo tik tai, kad paskambinęs į Krasta Auto ir paklausias kiek kainuoja ABS daviklis priekinis man pasakė, kad 160, bet kai nuvažiavau sako čia bloga kaina ištikro. Tai tikra kaina 240...


StandartinėParašytas: 16 Geg 2008, 08:43 
  
 
 
[quote="KilaDila"]Nu ką, nuvežiau į servisą, padarė variklio diagnostiką, viskas su varikliuku tvarkoje, tačiau atsukus žvakes vienoje buvo pastebėta tepalo žymės, leido per tarpinę.

Žodžiu viską susumavus paklojau netoli 600Lt

Diagnostika variklio ir ABS ~ 150Lt
Vožtuvų dangtelių tarpinės keitimas ~ 170Lt su pakeitimu.
ABS daviklis ~ 280Lt su pakeitimu.
Viso ~ 600Lt

auzka tu mokejai tokius pinigus?! tarpines pakeitimas labai paprastas. ABS davyklio pakeitimas ir lengvas.kita karta pagalvok ar verta tokius pinigus moket servise jeigu ir pats gali viska padaryt .iskyrus aisku diagnostika! tiesa kokiam servise atliko darbus???


StandartinėParašytas: 16 Geg 2008, 09:04 
  
 
 
zirinovskij rašė:
auzka tu mokejai tokius pinigus?! tarpines pakeitimas labai paprastas. ABS davyklio pakeitimas ir lengvas.kita karta pagalvok ar verta tokius pinigus moket servise jeigu ir pats gali viska padaryt .iskyrus aisku diagnostika! tiesa kokiam servise atliko darbus???

Žinau, nes kai darė ir stebėjau tai supratau kad ir pats tai galėjau atlikti, dabar jau žinosiu, abs daviklio pakeitimas tai tikrai juokas.
Servisas tai Sąvanorių pr. 178 "Ausegra". Realiai galėjau sutaupyti tik už tarpinės keitimą ir ABS daviklio įstatymą. Detalės pirkau is KrastaAuto. Diagnostika ABS ir Variklio gan brangi, nors norėjau pasidaryti kad galva neskaudėtu, dabar žinau kad viskas ok. Dar tiesa reikia priekini stiklą keisti nes skilęs, kur tai galima padaryti? Minėjo man servise kad kainuotu apie 320 su pakeitimu.


StandartinėParašytas: 16 Geg 2008, 12:19 
  
 
 
ura servisiukas AUTOVEGA 178.VILNIUJA ir dar yra NAUJAJAM LENTVARI( GYVENVIETES PAVADINIMAS) TEN STIKLAS 200.LT IR DARBAS 100LT


StandartinėParašytas: 16 Geg 2008, 12:22 
  
 
 
REGIS STIKLAS KORIJETISKAS NES ORIGINALAS KASKAIPTAI NUKREIPIA SAULES SPINDULIUS TAI TIPO MATOMUMAS GERAS O KORIJETISKAS PAPRASTAS STIKLAS


StandartinėParašytas: 16 Geg 2008, 14:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
KilaDila rašė:
Nu ką, nuvežiau į servisą, padarė variklio diagnostiką, viskas su varikliuku tvarkoje, tačiau atsukus žvakes vienoje buvo pastebėta tepalo žymės, leido per tarpinę.

Žodžiu viską susumavus paklojau netoli 600Lt

Diagnostika variklio ir ABS ~ 150Lt
Vožtuvų dangtelių tarpinės keitimas ~ 170Lt su pakeitimu.
ABS daviklis ~ 280Lt su pakeitimu.
Viso ~ 600Lt

Tas trinties garsas pasirodo buvo oros įpurškiamas. Trauka pagerėjo, važiuoja normaliai netrūkčioja.
Keista buvo tik tai, kad paskambinęs į Krasta Auto ir paklausias kiek kainuoja ABS daviklis priekinis man pasakė, kad 160, bet kai nuvažiavau sako čia bloga kaina ištikro. Tai tikra kaina 240...

o tai ka padare su oro padavimu? papildomai ora kurnors trauke, ar kitur beda?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 16 Geg 2008, 20:38 
  
 
 
all in music rašė:
o tai ka padare su oro padavimu? papildomai ora kurnors trauke, ar kitur beda?

Na tai pasirodo ten normalus garsas yra, as kaip gyvenime turejas tik Opel Kated ir Mazda 323 Kibiras tai pamaniau cia kazkas netaip...
Bet siaip patenkintas esu del masinos.


StandartinėParašytas: 19 Geg 2008, 11:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
tai del tepalo zvakes kanale trukciojo?

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery