Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Rgs 2024, 23:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Rgs 2005, 20:39 
  
 
 
Pas mane BMW525 90m. variklis m20

Patarkit... Kas gali būti, buvo radijatorius kiauras užtaisiau skylute, nebeleidžia, bet prijungus užtaisytą radijatorių, kai meginu nuorinti atsukus temperatūtą lygi maximumo, užkaitus varikliui nepučia šilto oro į saloną. Ir pastebėjau, kad tik prie radijatoriaus viršutinė žarna karsta buna, o apačioje kitoj pusej tik išsiputus, lygtais vanduo butų, bet šaltas.
Meginu nuorinti su vandeniu, nes nooriu isitikinti ar tikrai neleidžia radijatorius. Tai kame beda kodel nepucia silto oro i salona ir tik viena puse prie bakelio karsta o kita radijatoriaus puse saltoka.
Ir dar prie to pacio duju reduktorius uzsala, nors ir bakelis karstas buna.

Ka ne taip darau, ar cia kas jau nebegerai... dekui laukiu pamastymu.


StandartinėParašytas: 28 Rgs 2005, 21:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.12.11
Amžius:
44
Pranešimai:
308
Miestas:
Dauguma
Skype:
audiolitas
uzkaista variklis (iki uzvirimo)?


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2005, 07:27 
  
 
 
Na kai vandni ipiliau bandziau nuorinti, tai per tą varzta kur nuorinimo, garai verzesi, tai tikriausiai uzvire... Matai dar beda pas mane blodija displejus, temperaturos nesamones rodo..


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2005, 08:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.05.03
Amžius:
49
Pranešimai:
992
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 328 cabrio 96'
ex E46 330xd M53N 04'
ex E91 320d M47N2 05'
ex E34 525T M50 91'
ex E28 520 M20 87'
Skype:
genadijus74
Ant M20 variklio yra ant termostato korpuso varzhtas, per ji reikia orinti...

o jei garai kyla, tai gal tarpine pramushta...

_________________
Gena


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2005, 08:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Vertetu pasitikrinti ir termostata, gal jis uzsikirtes uzdaroj padety ?

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2005, 09:19 
  
 
 
Oa paciam imanoma pasitikrinti ta termostata, ar jau meistram rodyti, ir išviso kurioj vietoj jis yra???


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2005, 09:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
46
Pranešimai:
545
Miestas:
Mažeikiai
nu jei nezinai kur jis yra, tai geriau meistram parodyk.
chia kad neprisidirbtum kazko netaip.


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2005, 14:40 
  
 
 
Nu kai reikia nuorinta statai masina priekiu i kalniuka ar ant bardiuro prieki uzvarai (kad masinos priekis butu pakiles).
Atsuki varzta su + atsuktuvu kuris yra ant radiatoriaus.
Atsuki 2 varztus (lygtai 17) kurie yra prie termostato, t.y. ant variklio kur prisijungia virsutine slanga einanti nuo radiatoriaus i varikli. (ten yra ir termostatas). (kitu varztu 17 ten nera :) )
Pili vandeni i issipletimo bacioka kol prades begti pro varztus (tuos kurie yra ant variklio) tada uzsuki tuos du varztus.
Pili toliau kol prades begti pro atsukta varzta ant radiatoriaus (bet ten reikia is leto ir neskubant nes ten nusiburbuliuoja ir t.t. + kai jau bus pilnas paspaudinek virsutine slanga ateinancia i radiatoriu, kad isitikintumiai kad jinai pilna vandens o ne oro). usuki varzta ant radiatoriaus.
nu ir pripili pilna issipletimo bacioka. uzsuki ir neatsukineji issipletimo bacioko!
Uzvedi masina ir laikai taip 2000-3000 apsuku kad stipriau vaiksciotu ausinimos skystis.
Man nusiorindavo dazniausiai po 2 min. kai atsidaro didysis ratas. Sumazedavo ausinimo skyscio issipletimo bacioke.
Tada as atidarydavau (is leto!!!!! kad neisvarytu netycia lauk).
Ir reikdavo dapilti dar ~200 gr.

(esu tai dares daug sykiu ir jei neskubi ir t.t. viskas gaunasi puikiai + zymiai lengviau nusiorina kai masinos priekis yra pakeltas.

P.S. jei nesildo peciukas ir uzsala duju reduktorius 100 % blogai nuorini ir buna oro kamstis ir del to tau ir temp. dacikas gryba pjauna. turbut vaziujant tai uzkyla tai nukrenta temp. gal atspejau :D


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2005, 16:08 
  
 
 
Kleckas, dekui tau, na pas mane dacikas istikruju keistai gribauja, kartais pakila temperatura, bet zinai tik labai nedaug nuo viduriuko, ir tuo paciu grybauja ir benzino daviklis ir apsuku, o greitis rodo normaliai, tai ar tai reiskia apie ka tu turejai omeny...del ko nerodo...


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2005, 16:34 
  
 
 
Na jei grybauja keli davikliai, tai problema ne temperaturoje o laiduose/kontaktuose


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2005, 07:13 
  
 
 
Na vakar meginau dar sykį nuorinti, bet su benzinu užvedęs variklį ir netaip kaip kleckas sakė, nebuvo garaže kur pakleti priekio ir neatsukinėjau tu dvieju varžtų. Bet papraščiausiai piliau į bačioką vandenį ir pompavau apatinę radijatoriaus žarną, tai efektas kažkoks buvo. Nes pradėjo pusti karštą ora salone , bet keista kodel per viena pusę, tik vairuotojo pusej???? Radijatorius sušilo, bet apatinė žarna visviena kažkokia šaltoka. Tai meistrų klausiai sakė, oro kamštis yra. Ir tipo reiktu jau kažką pajungti slėgio šlangą ar kažką tokio nuleisti tą orą....

tai klausimas Kleckui ar tiems kas supranta...Tai gal būtų buve kitaip ir geriau jei būčiau pakėlęs prieki ir atsukęs tuos du 17 varžtus ir kaip sakė Kleckas daryčiau tokia eiga, kaip jis sakė...

Laikiu patarimų....dekui


StandartinėParašytas: 30 Rgs 2005, 18:56 
  
 
 
jei tu ir toliau taip grybausi ir neklausysi patarimu be kuriu sunku nuorinti (blyn vargau 30 min. kol parasiau nuo dusios, o tu vistiek pagal save), tai net ranka nebekyla tau ka nors rasyti ir patarti.
Su tavo pumpavimais nieko gero nebus :!: gali ir nekelti priekio tai nera butina, bet taip lengviau. Ir daryk viska nuosekliai taip bus 100 kartu greiciau ir lengviau nei pompuosi kokia ten tai slanga :D

Dacikai tau grybauja greiciausiai del kitko, bet man kol nebudavo normaliai nuorinta tai temp. dacikas tai pakildavo tai nusileisdavo iki normos, o kiti veike kaip ir turejo veikt (niekas niekur nesokinejo ir t.t.) .


StandartinėParašytas: 01 Spa 2005, 17:29 
  
 
 
Kleckas, dekui, nourinau visviena, nors ir siektiek kitaip, bet manau tavo pasiūlymas, buvo priimtiniausias, tai kitą kartą kai keisiu skistį pasinaudosiu, juo.


StandartinėParašytas: 02 Spa 2005, 03:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.07
Pranešimai:
303
Miestas:
Siauliai-Vilnius
Automobiliai:
E38, 4.4iL individual, 99m
Skype:
Sinduke
Nikas:
Sindy
Kam klaust patarimo, jei veliau viska po savam daryt? :?

_________________
Visi tikslai pasiekiami - svarbu labai noreti :)


StandartinėParašytas: 15 Spa 2005, 19:53 
  
 
 
sarunas rašė:
bijau buti blogu pranasu bet gali buti galvos tarpine parejus.nuemes radiatoriaus kamsti pagazuok jei burbulai kyla tai viskas aisku



NU cia tai suskelei:) ir burbuliuoja ir garai verziasi stulpas keliu metru net pakyla is radijatoriaus, ir tai nereiskia kad skilo galva ar tarpine kiaura.
As kai buvau janas ir kvailas kaip tu net galva lupau ir slifavau o pasirodo oro kamstis, nes vandens siurblys mazumele leido ir ora siurbe kuris didziajame rate oro prodarydavo ir bloke uzvirdavo:))) tad kad nusiorint reikia gerai, jei nepadeda reikia ar nebega ausinimo skystis, o tik dada pradeti galvoto apie tarpines:P


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery