Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 09:51

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 27 Rgs 2005, 11:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.11
Amžius:
51
Pranešimai:
460
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F25 X3 2.0D
Skype:
aladdin_lt
Taigi apturejau eilini dziaugsma. Pakelus masina, pamateme kad kolonele jau apsipylusi tepalais :( Krasta aisku pareiske kad jie koloneliu neremontuoja. Tai dabar va ir klausimas kaip toliau elgtis:

1. Keistis Krastoje i nauja (kazkur 4000lt.)
2. Kazkur sena restauruoti (tik kur)
3. Gal kur pigiau galima nusipirkti?
4. Kokiam srote ju ieskoti (kokiam ir kokios ju kainos)

Dekui visiems uz issakytas mintis.


Paskutinį kartą redagavo Aladdin 27 Rgs 2005, 11:24. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 27 Rgs 2005, 11:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Nauja fantastiskai kainuoja. Ieskociau padevetos geros. Pasiziurek autopliuse, ten tikrai nemazai E39 ardymui.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2005, 11:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.11
Amžius:
51
Pranešimai:
460
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F25 X3 2.0D
Skype:
aladdin_lt
O kaip nustatyti ar padeveta gera?


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2005, 11:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.27
Amžius:
42
Pranešimai:
351
Miestas:
Vilnius
:roll: visu pirma nuemes apsaugas ji turi buti sausa,antras zingsnis reikalingi bus spaustuvai,i juos isispaudus kolonele reikes susukti i viena puse ir islindusi mehanizma paklibinti ar neturi laisvumo,analogikska situacija ir i kita puse,ta pati atlikti ir kai kolonele bus darbineje padetyje (pvz kai ratai stovi tiesiai)jei tavo dabartineje koloneleje nera issidevejimo(klibesio) tik leidzia skysti,gali arba vezti i "hidromota" arba pats aisku jei turi zalio supratimo ir laiko,ir noro nusipirkti "rem komplekta" ir pasikeisti visus rieboksliukus.


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2005, 14:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.26
Amžius:
53
Pranešimai:
34
Miestas:
Kaunas
Ar tai galetu kazkaip buti susije su vairo kolonele:

vairas tapo "laisvesnis", t.y. norint pasukti i desine, reikia daugiau sukti vaira. I kaire, lygtai, normaliai. Kitaip sakant, norint, kad ratai pasisuktu norimu kampu, vaira reikia sukti kokia 20% daugiau, negu iki siol buvo.

_________________
E61 3.0D 160kW M57N 2004


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2005, 14:57 
  
 
 
Taip bandant logiskai mastyti... nezinau kiek man tai sekasi.. as matau turbut vieninteli varianta del ko gali 20 % padidet eiga (jei tai neperdeta savaime suprantama). Ir dar i viena puse..
Praktiskai tik dantu trukumas koloneleje gali duoti toki rezultata, bet tai suktis vairas turetu pulsuojanciai kaip minimum kaip as isivazduoju..
Na dar pamascius... ar nebuvo paskutiniu metu pagautas koks bordiuras ir sulinkusi vairo trauke, ar siaip kokia pakabos detale... Jei ne tai kiek man pavyksta sugalvoti tik kolonele....


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2005, 14:58 
  
 
 
na mano manymu geriau vezk restauruot, ten tau pasakys ar isvis verta ir ar imanoma ir viskas bus aisku, jei neimanoma per srotus ( prasai garantijos bent menesiui ir istates ziuri kaip ten jei sekasi atlikt savo darba), o nauja tai truputi nerealiai $


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2005, 15:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.26
Amžius:
53
Pranešimai:
34
Miestas:
Kaunas
lomas rašė:
Taip bandant logiskai mastyti... nezinau kiek man tai sekasi.. as matau turbut vieninteli varianta del ko gali 20 % padidet eiga (jei tai neperdeta savaime suprantama). Ir dar i viena puse..
Praktiskai tik dantu trukumas koloneleje gali duoti toki rezultata, bet tai suktis vairas turetu pulsuojanciai kaip minimum kaip as isivazduoju..
Na dar pamascius... ar nebuvo paskutiniu metu pagautas koks bordiuras ir sulinkusi vairo trauke, ar siaip kokia pakabos detale... Jei ne tai kiek man pavyksta sugalvoti tik kolonele....


nepulsuoja. Traukiu dar netikrinau. Idomu tai, kad vaziuojant labai leta eiga, vaira suskus 90 laipsniu kampu, ratai nedau pasisuka, bet vaziuojant greiciau (60 km/val ir daugiau) staigiau susukant vaira 90 laipsni kampu ratai daugiau pasivercia...

Sorry, Alladin, kad cia i tavo tema taip isiterpiau, bet gera proga apie vairo koloneles problemas pasiaiskint.

_________________
E61 3.0D 160kW M57N 2004


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2005, 15:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.11
Amžius:
51
Pranešimai:
460
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F25 X3 2.0D
Skype:
aladdin_lt
Sena restauruotu tik tokiu atveju, jei ji bus be klibesiu kokiu ir nesusidevejusi, bent jau man taip hidromota sake. Restauravimas 7xx litu, darbai 1xx litu, garantija 12men. srote suradau uz 500lt. nuo 2002 metu masinos.


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2005, 15:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
Tai ar beverta dar ka nors galvoti. Imi ir nesuki galvos. Svarbu vizualiai ja gerai apziurek ir bus OK.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2005, 16:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
fricas rašė:
Bet aš nesuprantu, kas per prikolai su tom E39. Vienintelė mašina, su kuria turėjau tiek bėdų, nors ir labai tvarkinga šiaip, nedaužta ir labai nedaug nuvažiavus (rida tikrai neatsukta), mašina buvo pirkta beveik nauja. Borto kompas jau antrą kartą parėjo, daičikai mėgdavo visokie pagrybaut, dabar oro pagalvių davikliai parėję. Pradeda truputį nervint. Ir kiek žinau ne pirmas atvejis. Vienas pažįstamas visas lemputes pakeitė, kai kurias netgi po du kartus (čia 1 metų senumo mašinai). Gal čia tik liūdnos išimtys. Šiaip man E39 labai patinka (tik ne dizaino prasme - E34 man geresnis). Gera mašina, jeigu nebūtų tiek smulkių elektroninių gedimų karts nuo karto. Kol nesudrožiau E34, tai ta tikrai patikimesnė buvo, o E38 jau labai maniškė paseno, todėl ir reikia daug detalių keist.

True, tokius pat skundus girdejau is savo draugo. Jo tevas turi E39 tai irgi yra pastovus krastos klientas. Gal cia tik siaip pasitaiko, juk negali visos masinos buti tokios nepatvarios. Is kitos puses, nieko nera amzino, nenori problemos- neturek masinos. Viskas kada nors suluzta. Taip pat priklauso ir nuo zmogaus, vieni deda skersa ir nekreipia demesio i gedimus kol jie akivaizdziai nepradeda itakoti vaziavimo ar saugumo, kiti atsiradus net maziausiam gedimeliui iskarto puola tvarkyti. Taigi paklausus vienu ir kitu gautusi du labai skirtingi remonto daznumo ivertinimai.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2005, 16:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.11
Amžius:
51
Pranešimai:
460
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F25 X3 2.0D
Skype:
aladdin_lt
O tai neskaitei greitkelyje masinu palyginimu. E39, E46 ir E46 beveik visuose punktuose pirmauja pagal gedimus:( Va kad ir man - liambda zondas, dabar reiks svirti viena su ivoremis keisti, variklio pagalve, dar va kolonele... Zodziu mane krastoje jau labai gerai zino, nes pastoviai minu ju slenksti :)

As ir beje pedantas, negaliu vazineti su masina, kai zinau kad joje kas blogai. O tas zinojimas man dazniausiai brangiai atsieina :(


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2005, 16:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.04.23
Amžius:
48
Pranešimai:
347
Miestas:
Klaipeda
Automobiliai:
E61 520d
O kas nors bandete primesti masinos eksploatacijos islaidas metam. Visi remontai, inspectionai, tepalo keitimai etc, niskaitant benzino. Susidaro grazi sumele, as bandziau.

_________________
ex 525i TOURING
ex 528iA


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery