Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 17 Lap 2024, 13:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Bal 2008, 17:19 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1997
Variklis: 525 tds (125kW)
Degalai:dyzelinas

Problema/klausimas: Sveiki, vat susiduriau su problema. Saltas variklis kuriasi ir dirba labai gerai, bet pakaites pradeda mesti dumus, tamsius, gan gausiai. Buvo toks ivykis, kad "numire" akumuliatorius ir nebuvo kitos galimybes kaip deti kitos masinos, taip pad dyzelio, bet mazesnio galingumo. (maziau amperu). Gali buti, kad kas nors issiderino su kompu? Diagnostikos dar neatlikau (gal zinot kiek mazdaug ji kainuoja?), bet po to akumuliatoriaus idejimo pradejo cypti turbina, po kiek laiko nustodavo ir veikdavo normaliai, o dbr is vis nebeveikia. Vaziavau, po cypimo pasipyle dumai. Buvau nuemes slangas - Sparnuote nei kliba, nei uzstrigusi. Gal kam yra taip buve. :?
p.s. Atleiskit jei kartoju, bet lygtais tokios temos dar nebuvau rades. :oops: ačiū uz patarimus. Arba jau kasti savo BMW duobe :lol:


StandartinėParašytas: 17 Bal 2008, 18:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Nei tu kask, nei tu ka .. Visu pirma jei rankos neatbulos, perziurek visas slangas nuo turbinos ..

O jei tingi, vaziuoji ieskai dyzelisto, kad pasijungti ant kompo ...

Klaipedoje bent pas kelis garazinius diagnostika 30 lt, kitur nezinau ..

P.S. Pas Tave cipuotas, kad 125 kw, ar cia susigalvojai ???


StandartinėParašytas: 17 Bal 2008, 21:26 
  
 
 
Gali buti, kad chipuotas. VSvilpia nuo pat pradzios akseleracijos, bet ji isijungia(didz. trauka) tik nuo 3x1000 apsuku, tai kazkaip dvejociau. Siaip dokumentai su 125kW. Jauciasi, kad geriau traukia, nei paprastas TDS.
Diagnostika reikes padaryti, nu ziuresiu. Vat del dumu klydau, dumai lygtais sviesus, bet gausu ju. Antifryzas nemazeja, tepalu nedaugeja, shlangu nepucia. [-o< tikiuos kad ne galva trukus... tik vat ta turbina erzina kad ji issijungusi. :|

p.s. gal tai gali buiti, nes kuro filtras nekeistas? :lol:


StandartinėParašytas: 17 Bal 2008, 22:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Daug kas gali buti, burti ir spelioti beprasmiska ...


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 20:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.26
Pranešimai:
53
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 TDS '96 Manual
prie to pačio, norėčiau paklausti: buvau nuėmęs vamzdį, kur stovi priekyje, kuriuo ateina oras iš intercoolerio, viduje buvo tepalo. tai čia jau chana turbinai? 525 tds, 96m.


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 21:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.31
Amžius:
42
Pranešimai:
57
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525tds '98
jei turbinai chana,tai jau nepavaziuotum,dustu variklis nuo per didelio kiekio dyzelio!!! vaziuok i diagnostika ir nesuk sau galvos :wink:


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 21:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.26
Pranešimai:
53
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 TDS '96 Manual
dėkui, nuraminai. šiaip, mašina traukia gana gerai, nuo 2000 rpm einai jau visai smagiai. kad dūmus kokius mestų, tai taip nėra. diagnostikoj buvau, nieko gero nepasakė. tipo, kažkas su kuro padavimu - gali tuoj pat sustoti, o gali 100 metų važiuoti. kas nepatinka, tai sparnuotė visada sukas, tarsi termomova būtų užstrigusi. bandžiau stabdyti - neina. ir temperatūra vos virš mėlynos žymės pakyla, bet orą pučia karštą. borto kompas rodo 9,6 kuro sąnaudas - daugoka.


StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 22:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
alexparty77 rašė:
jei turbinai chana,tai jau nepavaziuotum,dustu variklis nuo per didelio kiekio dyzelio!!! vaziuok i diagnostika ir nesuk sau galvos :wink:

=D> :D


Paskutinį kartą redagavo =MP= 18 Bal 2008, 22:37. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 22:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Andrieiro rašė:
dėkui, nuraminai. šiaip, mašina traukia gana gerai, nuo 2000 rpm einai jau visai smagiai. kad dūmus kokius mestų, tai taip nėra. diagnostikoj buvau, nieko gero nepasakė. tipo, kažkas su kuro padavimu - gali tuoj pat sustoti, o gali 100 metų važiuoti. kas nepatinka, tai sparnuotė visada sukas, tarsi termomova būtų užstrigusi. bandžiau stabdyti - neina. ir temperatūra vos virš mėlynos žymės pakyla, bet orą pučia karštą. borto kompas rodo 9,6 kuro sąnaudas - daugoka.


manau siurblį turėjo omeny ...


StandartinėParašytas: 19 Bal 2008, 22:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.31
Amžius:
42
Pranešimai:
57
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525tds '98
turejau 318tds,parejo turbina ir masina visai nevaziuoja tik laisvom apsukom gerai dirba,o paspaudus gaza iskart dusta,nes negauna pakankamai oro,vat. turbinos remontas man kainavo 700lt. pusei metu garantija dave!


StandartinėParašytas: 20 Bal 2008, 22:43 
  
 
 
Na va issiardziau slangas iki turbo, nusukau intercooleri, o ten... Tepalas ir gan daug... Nors ne gan, bet DAUG. :shock: Turb'os sparnuote siek tiek pazeista, vieno sparnelio galas uzlinkes, likusieji geri, bet asele sukasi, nekliba, sparneliai nieko neliecia, tepalo varvejimo irgi nera, bet is kur tiek tepalo intercooleri? ! :? nesuprantu... nuo oro filtro iki turbos slanga sausa, bet tra toks vamzdelis "alsuok;iu" vadinmas, nzn kaip pas jumi, tai va jis ateina is variklio virsaus, teka pro oro filtra, ir isikisa i slanga, einancia i turba. ten jau slanga siek tiek sudrekusi, gal tepala tasko per tenais? #-o


StandartinėParašytas: 21 Bal 2008, 12:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.20
Amžius:
43
Pranešimai:
569
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525tds M51 98'
Skype:
oggiss
Greičiausiai bus turbinos salnikas

_________________
Turbo Diesel


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery