Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 18 Lap 2024, 16:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 02 Bal 2008, 21:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.14
Amžius:
39
Pranešimai:
1399
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
X5 xDrive30d '09
Skype:
fructazz
Mariuss rašė:
Kokios kainos amortizatoriu tikrinimo butent Kaune su prietaisais?



Tikrinausi peugeot centre, silainiuose, tai mokejau lyg ir 35lt. Bet istikrino visa vaziuokle ;)


StandartinėParašytas: 03 Bal 2008, 07:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.16
Amžius:
50
Pranešimai:
15
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525d M57D25 2002 ex
E61 535d M57D30TU 2004 ex
E53 4.8is 2006
Mariuss rašė:
ne vistiek nesuprantu: vaziuokle tvarkoje- patikrinta, kas reikia buvo sutvarkyta.Paspaudinejant amortikus, masina viena karta nusileidzia nezymiai, o nesiubuoja kol sustoja tad nemanau, kad amortizatoriai kalti. O ar negali buti kad tos atramines gumos susideveje, susispaude ar iplyse, ko pasekoje atsiranda laisvumas? Spaudinejant amortika to nesijaucia, bet per duobes yra kazkas juntama, kad sokinetu. Mistika kazkokia. Pries metus buvo viskas gerai, atsiputes galejai vaziuot, o dabar spoksok i kelia ir kartais su abiejom rankom [-o< tenka jau pavairuot.

Kokios kainos amortizatoriu tikrinimo butent Kaune su prietaisais?

Akstei [prie masinu turgaus] rudeni tikrinau amrtikus ir pakaba 20 lt paeme


StandartinėParašytas: 03 Bal 2008, 08:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
48
Pranešimai:
558
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530d 2001-11
Toyota Sienna XLE Limited 2011
Nu ką, važiuoklė patikrinta dar kartą - amortizatoriai geri, visos kitos važiuoklės dalys taip pat problemų nekelia. Priekinės ašies suvedimas 8 m/km, kai norma - žemiau 7, o 7-14 yra riba. Ką gi, vakar persimontavau naujas vasarines ir pasidariau abiejų ašių suvedimą. Niekur dar neteko užmiestin išlėkt, tik vienoj vietoj spustelėjau iki 110 km/h miesto pakraštyje, atrodo nestabilumo nebėr. Reikia tikėtis, kad čia padangos buvo kaltos.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2008, 13:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.12
Amžius:
48
Pranešimai:
129
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530D 02'
Dziaugiuosi uz tave, Kazbekas, greit radai kas ne taip, o manes dar laukia vairo traukes ir salenblokai priekiniai, o jei vibracija ir toliau bus, tai reiks dar ir prie kardano lysti.... :?


StandartinėParašytas: 03 Bal 2008, 13:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
placios padangos, ismindyti keliai nuo furu, gaunasi slikscios "provezos", stabilumas labai stipriai nukencia....

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2008, 13:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
48
Pranešimai:
558
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530d 2001-11
Toyota Sienna XLE Limited 2011
magu rašė:
Dziaugiuosi uz tave, Kazbekas, greit radai kas ne taip, o manes dar laukia vairo traukes ir salenblokai priekiniai, o jei vibracija ir toliau bus, tai reiks dar ir prie kardano lysti.... :?


Nenusimink, bičiuli, liko dar ir man šis tas. Šiauliuose niekas netvarko (bent jau nežinau) webasto. O jis pas mane neveikia, tik zyzia vos pravėrus dureles. ir visiškai jam vienodai žiema ar vasara, -15 ar +15 laipsnių. O prie to paties ir pakaitinimo žvakės iš po nakties veikia, net jei mašina užvedama po pietų, kai lauke jau kokie +10 ar +12. Žodžiu, reikalų turim :) Bet daugiau (spjaunu per petį tris kartus) viskas gerai.
P.S. Kai persimausi kaliošiukus, parašyk temoj apie vasarines padangas, kokie MAXX TT įspūdžiai.


StandartinėParašytas: 03 Bal 2008, 18:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.12
Amžius:
43
Pranešimai:
362
cia kalba eina ne apie furu provezas ir tas masinos metymas yra kitoks. Ne i tema. Na blemba keisiu padangas ir tada ziuresiu.


StandartinėParašytas: 05 Bal 2008, 13:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
prie to pacio norejau paklaust, jeigu pas mane zema ir kieta vaziuokle tai cia ji vadinasi mkinio tipo ?


StandartinėParašytas: 05 Bal 2008, 18:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.09
Amžius:
41
Pranešimai:
343
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW e60 525d
ex. BMW E39 528 96'
dujos
Skype:
Skrilis
Juozukas rašė:
prie to pacio norejau paklaust, jeigu pas mane zema ir kieta vaziuokle tai cia ji vadinasi mkinio tipo ?


reik ziuret kokia tavo masina isvaziavo is bmw gamintoju.. ta gali padaryti nusiuntes jiems uzklausima.. Ten nurodyta, kokios komplektacijos tavo masina buvo..

_________________
viskas yra gerai


StandartinėParašytas: 06 Bal 2008, 18:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.12
Amžius:
43
Pranešimai:
362
tai va nieko gero, pasikeitus padangas niekas nepagerejo, tik tie patys prakaituoti delnai ir adrenalinas. Siandien tokiu veju daugiausiai 120km/h galejau vaziuoti gaudydamas masina. Belieka diagnostika daryt.


StandartinėParašytas: 06 Bal 2008, 18:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
48
Pranešimai:
558
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530d 2001-11
Toyota Sienna XLE Limited 2011
Mariuss rašė:
tai va nieko gero, pasikeitus padangas niekas nepagerejo, tik tie patys prakaituoti delnai ir adrenalinas. Siandien tokiu veju daugiausiai 120km/h galejau vaziuoti gaudydamas masina. Belieka diagnostika daryt.


Kokios paties padangos? Mano vasarinės 235/45 R17 ir vėl jaučiu savotišką nestabilumą, bet jis kitoks nei su žieminėmis, dabar tai jaučiu tampymą po provėžas. Bet man tik keistas vienas dalykas: kodėl kiti "lakūnai" skraido keliais 130-150 km/h su daug platesnėm už mano padangom ir nepanašu, kad jų padangos gaudytų provėžas. Ir dar pernai važinėjau su savo, kurios beveik plikos kaip subinė buvo ir viskas buvo gerai. Kartai kyla mintys imt atsiprašyt tų senų padangėlių, pabučiuot jas ir vėl susimontuot :mrgreen:


StandartinėParašytas: 06 Bal 2008, 20:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.12
Amžius:
43
Pranešimai:
362
padangos kolkas 205. Jokio skirtumo cia ar platesnes ar siauresnes. Kalba eina ne apie provezu metyma, o apie kitoki. Na kai pas mane buvo gale poplikes tai mete gala, pasikeitus i geresnes viskas pasikeite. Dabar jau niekas nebepadeda.


StandartinėParašytas: 07 Bal 2008, 00:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.12
Amžius:
48
Pranešimai:
129
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530D 02'
Nu nezinau, siandien vakare tik uzsidejau savo naujus ratus 235/40R18 ir i trasa, tik ka gryzau. (apie TT parasysiu ryt, kai i Vilniu sulakstysiu). Pramyniau apie 50km link Klaipedos, nu ir niekas ten pro tas provezas nemeto. Myniau 80-180km/h. Man nesijaucia ar ten provezos ar ne, varo ir viskas, man kita beda vibracija atsiranda ir dingsta, nuo 80-130 km/h, o vaziuojant greiciau viskas puiku. Ar gali del vairo traukiu ir priekiniu salenbloku taip but? Nes man kazkaip nepanasu, bandysiu dar kardano gumas tikrint..... O kas liecia jusu bedas, vejo gusiu gaudyma, gal pamastom. Vaziuokles pas mus vienodos, tik skiriasi amortizatoriai, spyruokles ir tai kad mano suzeminta ar taip Kazbekas? Tai gal tikrai cia tada beda, nu pamastymas toks, juk tas vejo gusio gaudymas, tai issaukia toki lengva automobilio siubavima, o siubuot gali del nepakankamo amortizavimo, del laisvumo tarp vaziuokles ir kebulo...... Truksta standumo kebului vaziuokles atzvilgiu, vejas su furom varto kebula i puses, tai del ko taip gali buti. Nu nezinau, bet man viskas i amortizatorius vistiek sukas. O nebandet stovincios auto pasiubuot i sonus? Idomu kaip kitiems E39 turetojams.


StandartinėParašytas: 07 Bal 2008, 00:35 
  
 
 
na, is pradzio del drebejimo tam tikram greicio intervale.. pas mane tas pats dedasi.. tik pas mane dreba 110-130 km/h intervale.. ir kai stabdau, tai vairas dreba kazkur iki kol pasiekia 70 km/h..
taip pat ir mano masina nestabili, 120 km/h vaziuojant dar delnai neprakaituoja, bet daugiau 160 km/h vaziuot baisu... na, bet pas mane dar ziemines padangos, kurie viena gerokai padilus, plotis 205. buvo luzusios galines spyruokles, bet pakeiciau, galinis guolis buvo parejes, bet ir ji pakeiciau. artimiausia savaite planuoju uzmaut naujus ratus R17 235/45 ir atrestauruoti visus keturis amortizatorius, o po to padaryt visu ratu suvedima ir isvirtima. ir tikiuosi kad bent jau nestabilumas dings... o su drebejimu tai neisivaizduoju kas gali but.. ir kodel tik kokiam greicio intervale dreba... paleidus vaira, masina praktiskai vaziuoja teisiai.. gal ir vaziuotu, jei ne vejai ir kelio nelygumai..
spali teko vaziuoti su kitu E39.. 523i 97 metu, tai su juo labai saugiai jauciaus vaziuodamas 200 km/h paprastam vingiuotam rajono keliuky.. prie kelio buvo tiesiog prilipes..


StandartinėParašytas: 07 Bal 2008, 09:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
48
Pranešimai:
558
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530d 2001-11
Toyota Sienna XLE Limited 2011
Žinok, dabar vėjas mašinos nelabai įtakoja. Šeštadienį vėjo nebuvo, o mašina vis tiek nestabili buvo. Dėl amortizatorių - bandžiau aš juos rankomis - nu tikrai nesiūbuoja mašina. Bandysiu dar kur nors užsukt diagnostikai, o paskui sulyginsiu abu diagnostikos lapus ir pamatysim, ką gausim. Bet nuvažiavęs į servisą aš perspėjau išsyk, kad remontuot neketinu, moku pinigus ir noriu tik sužinot, kokios problemos.
Aš jau prisigalvojau visokių variantų pradedant oportunistiniais ir baigiant pačiais targiškiausiais, tokiais, kaip pažeista geometrija ir t.t., bet suvedimą kuo puikiausiai padarė neurzgė meistras, kad jam kas nors neišeina. Galų gale juk pats kompo ekrane mačiau tuos laipsnius.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 47 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery