Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 26 Lap 2024, 12:53

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Bal 2008, 15:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.04
Pranešimai:
10
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 3.0D
Autolora
+370 5 2136542
+370 5 2412806
+370 5 2339249
Tikiuosi ir as :wink:


StandartinėParašytas: 02 Bal 2008, 18:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Amortizatorių restauravimas
Telšiai
Tel. 868700404


StandartinėParašytas: 09 Bal 2008, 10:04 
  
 
 
ar restauruojant amortizatorius reikia keist kokias nors gumas?


StandartinėParašytas: 09 Bal 2008, 10:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
44
Pranešimai:
144
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
F07 N57S
ex E60 M57/T2
ex E39 M52
ex E32
MantOzas rašė:
ar restauruojant amortizatorius reikia keist kokias nors gumas?


Amortizatorių atramines gumas su amortizatorių apsauginėm gumom. Pirmosios dažniausiai
būna geros, bet apsaugines geriau visada pasikeist. Gali susitart su gumų pardavėju, kad jei
neprireiks atraminių amortizatoriaus gumų keist, grąžinsi.


StandartinėParašytas: 09 Bal 2008, 11:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
48
Pranešimai:
558
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530d 2001-11
Toyota Sienna XLE Limited 2011
Mantozai, aš nemanau, kad sprendžiant nestabilumo problemą gera mintis restauruot amortizatorius. Žinoma, tavo valia kaip elgtis, tik pasakysiu tiek, kad labai dažnai tokiai bėdai esant yra klausiama: "Ar yra restauruotų važiuoklės dalių? Tame tarpe ir amortizatorių." Supranti, kurlink lenkiu mintį?


StandartinėParašytas: 09 Bal 2008, 13:25 
  
 
 
suprantu, bet matai, pirkti uz 300 litu viena amortizatoriu, kai man reikia keturiu... ir neaisku dar kas ten per amortizatorius, kur ir kaip jis pagamintas ir garantija gauni kokiem 30000 km... tai jau geriau atsirestauruosiu uz 240 visus amortizatorius ir garantija 15000 km gausiu... o kaip veikia atrestauruotas, papasakosiu po savaitgalio. :) jei neveiks, tai reiskia, busiu beveik vieno amortizatoriaus kaina ismetes i bala :)


StandartinėParašytas: 09 Bal 2008, 15:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
pritariu nevisi perka padangas naujas uz 600-700lt ir dar uzsisako is uzs, ir nevisi lietnykus perka uz 2000. kas kiek uzdirba tas tiek aukoja masinai :} as ir restauruociau nes girdejau gerus aciliepimus. o kas turi daug litu gali ir zmogu pasisamdyt kad padangas pripustu :) Beto kad tobula ir nauja vaziuokle tai dar nesiskaito kad esi apsaugotas nuo nelaimingu acitikimu, jei netu nusidausi tai i tave kasnors isidaus :) ir masina su tiuningu uz 20k bus metalo lauze.
Nesakau kad vaziuokles galima netvarkyt, bet jei pas rimta meistra nuvezi ir jis pataria kad gali ir restauruot sutaupydamas litus tai manau galima pagalvot apie tai, nebent dalivauji varzybose kuriuose kekvienas varztelis turi but tvarkingas ir naujas kad jas uzbaigtum :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 09 Bal 2008, 16:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
42
Pranešimai:
4365
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Nepykite, bet yra ir pigesnių automobilių nei E39, taip kad kalbėti apie pinigų taupymą remontuojant biški gėda turėtų būti. Bent jau aš vadovaujuosi logika: perki automobilį pagal savo išgales, o ne pagal savo norus.
Naujiems SACHS duoda garantiją 2m., o ne 30000km (kad ir ta pati autodalyssanciuose), kainos tikrai logiškos (nežinau kaip E39, bet E36 M-Sports tikrai nekainuoja po 300lt). Keičiant amortizatorius jau gėda būtų sutaupyti ant atraminių guolių, demferio ir apsauginės plastmasės (tokius netgi krastoje apsimoka pirkti, nes irgi protingos kainos). Galinius dažniausia galima pasikeisti pačiam, nes nereikia jokių ypatingų įrankių.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 09 Bal 2008, 17:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
nu visokiu buna visokiu reikia. :) vieni nori vaziuot su grazia nauja masina bet taupiai tvarkyti ja, o kiti vaziuoja su sena bet netaupo remontui :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 09 Bal 2008, 18:44 
  
 
 
tai gal dar man pasiulyk paduoti savo E39. ka noriu ta ir darau su juo. ir nelygink E36 su E39. skambinau as i tuos autosancius, tai kaina 370 uz amortizatoriu. o kai dar prisiklausiau, kad ten tik pavadinimas likes is to SACHS tai tokius pinigus mes i bala nemtau prasmes, nesiku as jais. ir nenoriu tiket kad taip aklai dviems metams duoda garantija, vis tiek yra kazkokios salygos, pastoviai varyt i patikra ir pan, o po to dar ir uz serviza nuples, ir netikiu kad nera kilometrazo limito, nes as pavyzdziui per du metus nuvaziuoju daugiau nei 100000km...
su kokia noriu masina su tokia ir vazineju ir kaip noriu taip ir tvarkau ja, savo nuomones, kai niekam ji neidomi ir niekos jos neklausia, gali nekist.


StandartinėParašytas: 09 Bal 2008, 21:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.12
Amžius:
48
Pranešimai:
558
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530d 2001-11
Toyota Sienna XLE Limited 2011
Tas jauntaviškas karštakošiškumas... Rašiau jau čia kartą savo nuomonę tokiam vaikui studenčiokui, kuris kruvinom ašarom sriūbavo dėl degalų kainų. Taip, degalai labai brangūs, bet visada yra pasirinkimų keletas: gali parduot BMW ir pirkt ekonomiškesnį automobilį, gali parduot BMW ir pirkt dviratį arba vaikščiot pėsčias, o gali neparduot BMW ir kaip badvasa valgyt duoną sausą. Arba važinėt su BMW ir jo neremontuot, kol važiuoja. Bet aš ne apie tai. Tiesiog aš palaikau Prakaėljo nuomonę, kad viskam savas laikas. Nu jei tu dar neturi tokių pastovių pajamų, kurios leistų tau ne tik vegetuot, bet normaliai ir pilnavertiškai gyvent ir dar BMW išlaikyt, tai gal tada tikrai geriau ekonomiškesnį automobilį turėt? Suprantu... nuvažiavo kažkas į Airiją, užsidirbo 4500 eurų ir ieško už tokią kainą mašinos. Bet juk sulig ta diena, kai įsigyji automobilį, išlaidos tik prasideda, supraskit tai. ](*,) Ir niekas jums čia nieko neaiškina, važinėkit jūs kuo tik norit, tik nereikia kitų traukt per dantį už "padangas iš užsienio", kurios ten, beje, gerokai pigesnės. Jei įdomu, sanimda, ten pirkdamas padangas sutaupiau apie 800-900 litų. Paklausk magu, jis tikriausiai pasakys tau dar įspūdingesnę sumą, kadangi jo padangos dar didesnės. Dabar pažiūrėkim, ar nejuokingai elgiesi pats. Važiuoklę restauruoji, o ieškai "lietnykų". Aš tau nepriekaištauju, nepavydžiu ir netraukiu per dantį, tik noriu pasakyt, protingai mąstant tikriausiai geriau jau skardiniai ratlankiai ir naujos važiuoklės detalės. Ir nereikia mums pasakot apie tai, kad restauruotos detalės geriau laiko. Pats pagavok, nejau manai, kad tas, kas restauruoja šarnyrus, tau į ausį pašnibždės, kad geriau tu važiuok iš mano garažo, nes šūdas bus iš to restauravimo. Bet, tebūnie, jei jums taip gerai - restauruokit, tikrai čia jūsų reikalas, kaip sakė mantozas.
Pabaigai tik norėčiau pasakyt, kad dairiausi aš ir E60, ir E65 pernai, ir Krastoje naują E60 galvojau pirkt, tačiau nusprendžiau, kad man tai per brangu. Nu labai aš jo noriu. Ir vakar norėjau, ir ryt norėsiu, bet žinau, kad tokį įsigijęs aš tikriausiai ir į teatrą nebegalėsiu nueit, ir restorane pasėdėt, pakeliaut ir t.t. Tai kam man tada tas E60? Tikriausiai graudžiai pats sau atrodyčiau, kai po mašinos remonto ar eilinės draudimo įmokos verksmingomis akimis žvelgčiau į kalendoriaus lapelį laukdamas atlyginimų dienos.

P.S. mantozai, aš tai įsivazduoju, kad per metus nuvažiuojant 100.000 km kaip tamsta ką tik sakei, mašina turėtų tau uždirbt didelius pinigus, o ne tu jai.


StandartinėParašytas: 09 Bal 2008, 21:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.09
Amžius:
41
Pranešimai:
343
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW e60 525d
ex. BMW E39 528 96'
dujos
Skype:
Skrilis
Kazbekas rašė:
Tas jauntaviškas karštakošiškumas... Rašiau jau čia kartą savo nuomonę tokiam vaikui studenčiokui, kuris kruvinom ašarom sriūbavo dėl degalų kainų. Taip, degalai labai brangūs, bet visada yra pasirinkimų keletas: gali parduot BMW ir pirkt ekonomiškesnį automobilį, gali parduot BMW ir pirkt dviratį arba vaikščiot pėsčias, o gali neparduot BMW ir kaip badvasa valgyt duoną sausą. Arba važinėt su BMW ir jo neremontuot, kol važiuoja. Bet aš ne apie tai. Tiesiog aš palaikau Prakaėljo nuomonę, kad viskam savas laikas. Nu jei tu dar neturi tokių pastovių pajamų, kurios leistų tau ne tik vegetuot, bet normaliai ir pilnavertiškai gyvent ir dar BMW išlaikyt, tai gal tada tikrai geriau ekonomiškesnį automobilį turėt? Suprantu... nuvažiavo kažkas į Airiją, užsidirbo 4500 eurų ir ieško už tokią kainą mašinos. Bet juk sulig ta diena, kai įsigyji automobilį, išlaidos tik prasideda, supraskit tai. ](*,) Ir niekas jums čia nieko neaiškina, važinėkit jūs kuo tik norit, tik nereikia kitų traukt per dantį už "padangas iš užsienio", kurios ten, beje, gerokai pigesnės. Jei įdomu, sanimda, ten pirkdamas padangas sutaupiau apie 800-900 litų. Paklausk magu, jis tikriausiai pasakys tau dar įspūdingesnę sumą, kadangi jo padangos dar didesnės. Dabar pažiūrėkim, ar nejuokingai elgiesi pats. Važiuoklę restauruoji, o ieškai "lietnykų". Aš tau nepriekaištauju, nepavydžiu ir netraukiu per dantį, tik noriu pasakyt, protingai mąstant tikriausiai geriau jau skardiniai ratlankiai ir naujos važiuoklės detalės. Ir nereikia mums pasakot apie tai, kad restauruotos detalės geriau laiko. Pats pagavok, nejau manai, kad tas, kas restauruoja šarnyrus, tau į ausį pašnibždės, kad geriau tu važiuok iš mano garažo, nes šūdas bus iš to restauravimo. Bet, tebūnie, jei jums taip gerai - restauruokit, tikrai čia jūsų reikalas, kaip sakė mantozas.
Pabaigai tik norėčiau pasakyt, kad dairiausi aš ir E60, ir E65 pernai, ir Krastoje naują E60 galvojau pirkt, tačiau nusprendžiau, kad man tai per brangu. Nu labai aš jo noriu. Ir vakar norėjau, ir ryt norėsiu, bet žinau, kad tokį įsigijęs aš tikriausiai ir į teatrą nebegalėsiu nueit, ir restorane pasėdėt, pakeliaut ir t.t. Tai kam man tada tas E60? Tikriausiai graudžiai pats sau atrodyčiau, kai po mašinos remonto ar eilinės draudimo įmokos verksmingomis akimis žvelgčiau į kalendoriaus lapelį laukdamas atlyginimų dienos.

P.S. mantozai, aš tai įsivazduoju, kad per metus nuvažiuojant 100.000 km kaip tamsta ką tik sakei, mašina turėtų tau uždirbt didelius pinigus, o ne tu jai.


barvo!!!! =D> =D> =D>

_________________
viskas yra gerai


StandartinėParašytas: 09 Bal 2008, 21:59 
  
 
 
nu kokie cia visi verslininkai ir isminciai. jusu ziniai amortizatorius, tai tokia dalis, kuri visai normaliai restauruojasi, restauruoja ir ralio masinu amortizatorius ir t.t. ir pan. del restauruoto amortizatoriaus ratas nenukris, o nesu as lenktynininkas, kad posukiuose ar dar kur lakstyciau. man labiau aktualu, kad del blogu amortizatoriu nepareitu kitos vaziuokles dalys, kuriu nerestauruociau, o deciau naujas, nes del tokiu kaip sarnyru ar traukiu tai ir tiesiu keliu vaziuojant gali blogai baigtis.
apskritai, koks jums skirtumas, ka as darau su savo masina? ir kokius ji man pinigus uzdirba? jus jauciat malonuma kisdami pinigus i masina, o as jauciu malonuma, tuos pinigus isleisdamas kitur.
Kazlekas, jei turejai pakankamai pinigu nusipirkti nauja is salono E60 ir nepirkai jo, tai va cia as taves tada tikrai nesuprantu. nes tai yra nauja, garantine masina, 5 metus nemanau, kad kazka tokio ypatingo jai reiketu daryt. bet tu pasirinkai pigesni varianta ir remonta.
ir vapse, kodel as cia turiu teisintis. jei jums taip skauda del to, kad as restauruosiu BMW amortizatorius, tai paimkit ir nupirkit, jei pinigai kisene spaudzia.


StandartinėParašytas: 09 Bal 2008, 22:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
As sachs ar kaip ten jie vadinasi susijedes-stabiliai masina stovi ant kelio. Tik kad kiekviena nelyguma renku...
Restauruoti nerekomenduoju,nes siuo klausimu konsultavausi su meistreliais jurgeliais,tai sake tepalinius padaro neblogai, bet dujiniai nelaiko visai. Geriau susidek naujus ir pamirsk ta reikala.


StandartinėParašytas: 09 Bal 2008, 22:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.09
Amžius:
41
Pranešimai:
343
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW e60 525d
ex. BMW E39 528 96'
dujos
Skype:
Skrilis
MantOzas rašė:
Kazlekas, jei turejai pakankamai pinigu nusipirkti nauja is salono E60 ir nepirkai jo, tai va cia as taves tada tikrai nesuprantu. nes tai yra nauja, garantine masina, 5 metus nemanau, kad kazka tokio ypatingo jai reiketu daryt. bet tu pasirinkai pigesni varianta ir remonta.


apie garantijas cia mazai kas snekejo, tu geriau paskaiciuok kiek jos draudimas kainuos... tavo masinai nauju amortizatoriu fura iseitu :mrgreen: :wink:

_________________
viskas yra gerai


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery