Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Sau 2025, 11:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Kov 2008, 20:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
32
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E34 525td 95'
Automobilio, apie kuri norite paklausti bmw 525td [E34]
Pagaminimo metai:1995
Variklis:2.5
Degalai:dyzelis

Problema/klausimas: Naudojaus paieska ir nieko tinkamo nesuradau, taigi norejau paklausti ar imanoma i mano masina 525 td [E34] isistatyti interkuleri ir ar duos jis kokios nors naudos, ar tai bus tik pinigu ismetimas. Ar zenkliai pakeicia interkuleris variklio darba, tarkim ar pasikeicia kuro sanaudos, trauka, kiti parametrai? Kokios kainos sio malonumo? Gal kas jau atliko siuos darbus ir galetu pasidalint patirtimi.

ačiū uz atsakymus.


StandartinėParašytas: 26 Kov 2008, 21:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
41
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Tik idejus interkuleri pabloges. Kad butu geriau reikia kito (arba perprogramuoto) ipurskimo kompiuterio.


http://www.galingas.lt
Jei supranti anglu kalba pradek nuo cia:
http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler


StandartinėParašytas: 27 Kov 2008, 09:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
46
Pranešimai:
1555
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E64 M6
G32 630xd
MB W126
GAZ 22
Arba dar variantas deti intercooleri ir dde(kompa) nuo tds, tada pajusi skirtuma :wink:

_________________
Bardahl alyvos ir tepalai


StandartinėParašytas: 27 Kov 2008, 09:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.19
Amžius:
51
Pranešimai:
154
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 528 97'
...be to tektų dar pakeisti degimo kampus, oro padavimo kiekį, kuro kiekį reguliuoti...
Čia rašau, paprasčiausiai, net neperžiūrėjęs tų variklių duomenų, bet tam yra atliekami rimti inžineriniai skaičiavimai- o ne iš lubų paimama ir įdedama turbina, interkuleris ar kt sistema. Bet koks pakeitimas įtakoja variklio darbą, keičia jo galią, sukimo momentą. Tad kas galima Jupiteriui, negalima jaučiui.


StandartinėParašytas: 27 Kov 2008, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
41
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
Jegeris rašė:
Arba dar variantas deti intercooleri ir dde(kompa) nuo tds, tada pajusi skirtuma :wink:


Kiek zinau, jus kaip tik is td persidaret i tds.


StandartinėParašytas: 27 Kov 2008, 15:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
32
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E34 525td 95'
O ar dedant ta dde kompa ir interkuleri nesigaus brangiau negu cipuot varikli nes kiek ziurejau tokie varikliai kaip mano yra cipuojami?


StandartinėParašytas: 27 Kov 2008, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.19
Amžius:
51
Pranešimai:
154
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 528 97'
Žinoma gausis, o rezultatas panašus. Tik, kad tie čipai daugiau mažiau bandyti, nors kuro sąnaudos išaugs, o ir variklis kur kas grečiau sudrožiamas...


StandartinėParašytas: 27 Kov 2008, 19:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
32
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E34 525td 95'
bet cipuotas variklis kaip tik maziau kuro valgo, nezenkliai maziau bet sako tie kurie cipuoja kad kuro sanaudos sumazeja apie 10 proc. Tai kaip ten is tikruju?


StandartinėParašytas: 28 Kov 2008, 08:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
41
Pranešimai:
448
Miestas:
Dublin
Automobiliai:
GSX600FK2
didysis_zmogus rašė:
bet cipuotas variklis kaip tik maziau kuro valgo, nezenkliai maziau bet sako tie kurie cipuoja kad kuro sanaudos sumazeja apie 10 proc. Tai kaip ten is tikruju?


Ramiai vaziuojant trasoje sumazeje. Siaip truptuti didesnes buna.


StandartinėParašytas: 28 Kov 2008, 09:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
46
Pranešimai:
1555
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E64 M6
G32 630xd
MB W126
GAZ 22
Mitas ir neismanymas,kad cipas kazkuom greiciau sueda varikli. Varikli sueda psichologinis momentas, daugiau ag turiu, daugiau minu... :mrgreen:
Nieko,ka erazmass rase daryt nereikia dedant tds kompa :wink:

_________________
Bardahl alyvos ir tepalai


StandartinėParašytas: 28 Kov 2008, 09:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.03
Amžius:
46
Pranešimai:
1555
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E64 M6
G32 630xd
MB W126
GAZ 22
tankas rašė:
Kiek zinau, jus kaip tik is td persidaret i tds.


Pas mane visiskas standartas :oops:

_________________
Bardahl alyvos ir tepalai


StandartinėParašytas: 28 Kov 2008, 15:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.19
Amžius:
51
Pranešimai:
154
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 528 97'
Jegeris rašė:
Mitas ir neismanymas,kad cipas kazkuom greiciau sueda .....Nieko,ka erazmass rase daryt nereikia dedant tds kompa :wink:

Tai tikrai mitas, reiktų bent kiek pastudijuoti variklių sandarą bei konstravimo ypatumus ir kaip tai padaroma, kiek optimizavimų atliekama, kad tas variklis pasiektų šviesą...
Beje, tas kompiuerio modernizavimas iš esmės ir kečia mano įvardytus parametrus, tik nežinia kai gerai ir kokiom sąnaudom ir tikrai ne į naudą pačiam varikliui bei ekonomijai...
Be to pasižiūrėję vieną kitą BMW su užlenktais varikliais , galit sužinoti, kad ne vienas lietuvaitis juos "čipavo".... Taigi tie varikliai tokiom apkrovom neskaičiuojami... Gamyklinius variklius perdarinėja rimtos firmos bendradarbiaudamos su tais pačiais gamintojais. O čia žaisliukai vaikam.


StandartinėParašytas: 28 Kov 2008, 16:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.23
Amžius:
35
Pranešimai:
32
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex. E34 525td 95'
Cia dar toks klausimas, ant kiek kilometru mazdaug paskaiciuotas dyzeliniu varikliu darbas? Skaiciau kad bmw dyzeliai gali drasiai pravaziuot 500 tukst. km kiek tame tiesos yra ir ar cipavimas arba interkulerio ir dde kompo idejimas nesumazins variklio tarnavimo laiko?


StandartinėParašytas: 28 Kov 2008, 18:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.03.19
Amžius:
51
Pranešimai:
154
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 528 97'
didysis_zmogus rašė:
ar cipavimas arba interkulerio ir dde kompo idejimas nesumazins variklio tarnavimo laiko?

Bet koks įsikišimas ir dar neprofesionalus į variklį tikrai nedidina jo amžiaus. Taip pat ir padidintos apkrovos, kurias sukels variklio bet koks perdirbinėjimas.


StandartinėParašytas: 28 Kov 2008, 19:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.12.02
Amžius:
45
Pranešimai:
203
Miestas:
Vilnius
Erazmai,

o Jums neatrodo, kad 525 td ir525 TDS varykliai yra vienodi?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 21 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery