Gal pamaniau ne visi angliskai moka...
Kaip pasiekti OBC kodus:
Yra du mygtukai ant 540's kontrolės prietaisų skydas. Mygtukas į žemesnį, kurį paliekama spidometro, yra atstatos mygtukas kelionės ridos skaitikliui, kurį aš kviesiu Reset ar R mygtuku. Mygtukas į žemesnę tachometro teisę yra tikrinimo kontrolės raktas, kurį aš kviesiu Check ar C mygtuku. Jei jūs neturite abiejų šitų mygtukų — ir tikrinimo kontrolės indikatoriaus — ant jūsų kontrolės prietaisų skydo, tai tikėtina nedirbs jumyse.
Pirmas žingsnis turi pradėti automobilį. (Tai gali taip pat dirbti, jei raktas yra pasuktas, kad dėtų 1 ar 2, nespoksodamas variklis; aš nebandžiau.) Dabar laikosi Check mygtuke. Tikrinimo kontrolės indikatorius perskaitys "TIKRINIMO KONTROLĘ gerai". Tęskite laikyti mygtuką. Po kelių sekundžių indikatorius nueis tuščia vieta, ir po to, kai kelios sekundės daugiau indikatorius rodys "TESTĄ-NR. 01". Dabar išleiskite Check mygtuką.
Šiame punkte jūs galite spausti Check mygtuką trumpai, kad važiuotumėte dviračiu per kiekvieną pasiekiamą testą, ar sulaikytumėte tai kelias sekundes, kad išjungtumėte bandomąjį būdą.
Kiekviename teste, jūs galite spausti Atstatos mygtuką, kad važiuotumėte dviračiu per bet kokius parodymus, kurie galėtų būti pasiekiami einamajame teste (tačiau, kai kurie testai naudoja Atstatos mygtuką, kad PAKEISTŲ einamąją vertę, kuri galėjo būti labai blogai perskaityta likusia dalimi šio puslapio prieš Atstatos mygtuko naudojimą!). Yra tai, kas prieina dėl testo 01. Pirma linija yra pradinis parodymas, ir kiekviena einanti po linija yra rodyta kiekvienam Atstatos mygtuko paspaudimui. Šitie parodymai yra paprastai centruojami tikrinimo indikatoriuje, bet aš nebandysiu pamėgdžioti tai čia. Aš pridėjau komentarus, kad paaiškinčiau parodymus, aš manau, kad aš suprantu.
TESTAS-NR. 01
FGSTNR: GM615xx (VIN serijos numeris, cenzūruotas)
K: 7744
BMWTNR: 8387061
CI:12 DI:06 BI:09
DAT: 43/98 (savaitė ir gamybos metai)
HW:04 SW:1100/1100
ZYL:08 M:4 S:4095 (cilindrai, ir kas dar?)
CAN:02 AEND:14
Yra daug informacijos čia. Jūs pastebėsite čia, kad OBC gimtoji kalba yra vokiečių — "cilindrui" atstovauja ZYL todėl, kad tai yra santrumpa vokiečių žodžiui "Zylinder ". Jūs pamatysite kitus pavyzdžius apačioje vokiečių žodžių ir metrinių vienetų, pasirodančių šituose OBC parodymuose, nepriklausomai nuo to, kokią kalbą OBC paprastai naudoja, kad susisiektų su jumis.
Pirmiausia, testai 01 ir 02 yra vienintelis testas, jūs sugebėsite į prieigą. Likusi dalis testų yra normaliai rakinama. Testas 02 yra paprastas:
TESTAS-NR. 02
(Instrumento testas)
Šis testas dirba tiktai, kai raktas yra padėtyje 1, NE, kai automobilis bėga. Spauskite Pakartotinę keltį ir visus matus, ir lempos instrument o grupėje atsigauna. Visos lempos išskyrus įspėjimo indikatorius (tokius kaip perkaitinimas ir žema nafta) eina į priekį. Aš laikau, kad "idioto žibintas" yra prijungtas tiesiogiai prie jų atitinkamų daviklių, tokiu būdu jie vis dar dirba, net jei OBC miršta.
Spidometras ir tachometras pajuda savarankiškai nuo vienos priešingybės į kitą, taip, jei jūs norite gauti savo spidometro paveikslą, skaitydamas 155, nepalikdamas garažo, tai yra būdas padaryti tai. (Tai nėra, kaip aš padariau savo autostrados video, nors.
Jei jūs spausite Check mygtuką, kad žengtumėte į priekį, kad išbandytumėte 03, tai smogtas Atstatos mygtukas, indikatorius rodys "SPYNĄ: ANT". Tai siejasi su spynos funkcija, kuri sulaikys jus toli nuo daugumos likusių testų.
Kad atrakintumėte šituos testus, sudėkite paskutinius penkis vienaženklius skaičius savo VIN skaičiumi, gamindamas skaičių iš 0 į 45. Su "SPYNA: ANT" rodytas, smogia Atstatos mygtukui vėl. Parodymas pasikeis į "SPYNĄ: 00". Jei VIN suma buvo 0, spauskite Tikrinimą. Kitaip, spauskite Pakartotinę keltį, kol jūsų VIN suma nėra rodyta, paskui spauskite Tikrinimą. Spauskite Tikrinimą vėl, kol jūs negrįžtate, kad išbandytumėte 03. Jūs žinosite, kad jūs supratote teisingai tai, kai jūs spaudžiate Pakartotinę keltį šiame teste ir gaunate kitus parodymus (ar kažkas kaip jie):
TESTAS-NR. 03
SI-L: 0610
SI-TAGE: 0000
Aš manau, kad jie turi kažką, kad padarytų su Paslaugos Indikatoriaus funkcija. Galbūt ten kelias vėl nustato tai nuo čia? Aš perskaičiau, kad paslaugos indikatoriaus laikmatis naudoja kuro vartojimą, o ne mylias ar laikas.
Man pasako, kad SI-L skaitymas rodo skaičių litrų, sunaikintų nuo paskutinės paslaugos. Ant mano automobilio, tai per aukšta, kad sietųsi su sunaikintais litrais — faktoriaus apytiksliai du — jei nėra kažkokio pradžios padengimo. Aš sulaikysiu taką to valandėlę ir pamatysiu, jei aš galiu suvokti tai.
Šiuo pagrindu, SI-TAGE turi būti dienomis nuo to laiko, kai paslaugos indikatorius buvo paskutinė pakartotinė keltis.
Yra likusi dalis, ką aš pamačiau. Pažymėkite, kad aš pakeičiau kai kuriuos iš skaičių su X, kur jie gali keistis pagal automobilio operaciją. Išbandykite 04, pavyzdžiui, turi du parodymus, susietus, kad kurstytų vartojimą.
TESTAS-NR. 04
VBR: xx.x L/100KM (atstumas)
VBR: x.x L/HR (kuro vartojimas liters/hr)
Šis testas rodo, kad einamoji norma kuro vartojimo — galvoja apie jį kaip apie skaitmeninę atstumo mato versiją. Kažkas neseniai norėjo žinoti, kaip skubiai jo automobilis vartoja kurą tuo metu, kai mano dykinėjimu pranešimai 1.3 -1.6 litrai per valandą, ar apytiksliai 50 valandų dykinėjimo ant pilno bako.
TESTAS-NR. 05
RW-VBR: xx.x L/100KM (vidutinis atstumas)
RW: xxx KM (diapazonas)
Aš gaunu apytiksliai 14.3 mylių už galoną iš viso, bet jūsų atstumas, žinoma, keisis.
TESTAS-NR. 06
TNK: 7.5/31.0/38.5L (einamieji kuro lygmenys: kairys, teisingas, visas)
TNKANZ: 39.4L PHASE1 (vidutinis visas kuro lygmuo)
Šis testas yra susijęs su degalų baku. Aš palikau skaičius viduje, kad dalyvaučiau su paaiškinimu, bet jūs gausite skirtingus skaičius. Atrodo, pirmi du skaičiai yra nepriklausomi kuro lygmens matmenys; trečias yra pirmų dviejų sum a. Mano automobilis turi tam tikrą "atsarginį" dujinį baką su "maždaug 10 litrų nominaliu galingumu", tokiu būdu galbūt pirmas skaičius yra atsarginis bakas. Pirmi du skaitiniai atšoka aplink daug, kai automobilis juda, manydamas, kad kuro lygmens davikliai greitai pakankamai atsako į renginį kuras, šlepsintis aplink bake.
Pirma vertė taip pat prasideda aukščiau, negu tai turi būti ir smukimas daugiau kaip pirmas dešimt minučių operacijos į stabilią vertę. Antras skaičius prasideda žemai ir padidėjimas, tuo metu, kai trečias skaičius lieka palyginti stabilus, bet vis dar juda aplink. Pavyzdžiui, mano pirmoje kelionėje po šitų matmenų sukūrimo, TNK vertės prasidėjo 19.6/19.7/39.3 ir smukdytas į 6.9/31.2/38.1 per kelias minutes. Aš manau, kad prietaisų skydo degalų lygio rodiklis ignoruoja pirmą vertę iki tol, kol yra kuro, kurį paliekama svarbiausiame bake, kadangi tai atrodo gana nuoseklu nuo vienos kelionės į kitą. Aš turėjau bėdą su savo OBC būti peroptimistiškas dėl jo vairavimo diapazono apytikrių apskaičiavimų tiesiai po to, kai automobilis yra pradėtas, kai bakas yra šalia tuščias, nors, ir aš manau, kad tai rodo kodėl.
Vokiečių žodis Anzahl reiškia "kiekį". Atrodo, TNKANZ vertė parodo vidutinį kuro lygmenį per kažkokį periodą. Ir kas daro šykštų PHASE1?
TESTAS-NR. 07
KTMP: xxx°C (mašininė pagrindinė temperatūra)
N: xxxxx U/MIN (mašininis RPM)
ATMP: +xx.0°C (supanti temperatūra)
Tai buvo 65°F, kai aš paėmiau šituos skaitinius (apie 18°C) ir pagrindinė temperatūra, stabilizuota apytiksliai 108°C, kuris atrodo apie teisę. Mano automobilis dykinėja apytiksliai 500 RPM, vertė, kuri yra sudėtinga skaityti tiksliai nuo tachometro.
TESTAS-NR. 08
V: xxx KM/H (einamasis greitis)
TESTAS-NR. 09
VB: xx.x V (baterijos įtampa)
Testai 08 ir 09 turi tik vieną parodymą kiekvienas, ir abu yra šiek tiek naudingi. Mano baterijos įtampa, dykinėjanti garaže, buvo apytiksliai 13.5 V.
TESTAS-NR. 10
ŽEMĖ: 02 JAV (pardavinėjimo šalis?)
TESTAS-NR. 11
EINHEIT 1: F7
EINHEIT 2: FA
EINHEIT 3: 4A
Einheit reiškia "vienetą". Vienetai 1 iki 3, tada, ir atrodo, kiekvienas turi šešioliktainį (bazuokitės 16), skaičius, jungtas su tuo. Intrigantas, ar ne? Tai pasveiksta vėliau.
TESTAS-NR. 12
VANK: xxx.x KM/H
ANK:-:-
Ant mano automobilio, VANK buvo 077.6 KM/H. ANK galėjo būti nuo vokiečių žodžio Ankunftszeit "atvykimo laiką"? Tai paaiškintų, kodėl tai buvo tuščia, kadangi aš neprogramavau maršruto, kai aš perskaičiau šitas vertes. Šiuo atveju, VANK galėjo būti vidutiniu greičiu dėl skaičiavimo laiko atvykimo, atidėto nuo paskutinės kelionės.
TESTAS-NR. 13
GONGAS?
Šis yra girdimasis ekvivalentas Testo 02. Užuot bandę žibintą, tai bando garsus. Jūs išgirsite, kad, tonai Memorandumui, Lauke Temperatūriniam Pavojui, Ribai/Kodui, ir Tikrinimo Kontrolės varpų skambėjimui.
TESTAS-NR. 14
DIAG: 1 C7 81000
DIAG: 2 00 00 000
DIAG: 3 00 00 000
DIAG: 4 00 00 000
DIAG: 5 00 00 000
Jie matyt pasikeistų, jei jūsų automobilis sukaupė diagnostinius kodus kažkokiai nesėkmei. Aš nežinau kas C7 81 priemonės; aš pamačiau savo automobilį darant atsitiktinį keistą daiktą, bet niekas blogai neįvyko. Bent jau, kiek aš žinau.
Dabar, čia mes įeiname į labiausiai intriguojantį testą:
TESTAS-NR. 15
UOSTAS A00: xxxxxxxx
UOSTAS A01: 00000111
UOSTAS A02: xx0x0001
UOSTAS A03: 00000011
UOSTAS A04: 000x0101
UOSTAS A05: 001B1111
UOSTAS A06: 00110101
UOSTAS B00: xxxxxxxx
UOSTAS B01: 00100010
UOSTAS B02: xx0x0110
UOSTAS B03: x0111001
UOSTAS B04: 000x1111
UOSTAS B05: 11100111
UOSTAS B06: 00000000
Čia mes turime kažkokią vėsią medžiagą. Atrodo, jie yra registro vertės nuo kažkokio tipo mikroprocesoriaus, rodyto susidedančiame iš dviejų dalių. 0's ir 1's parodė, čia buvo stabilūs, kai aš perskaičiau šitas vertes; x's buvo toggling tarp 0 ir 1. Aš neneskubėjau, kad pabandyčiau suvokti tai, ką šitie bitai reiškia, su viena išimtimi:
Pastebėkite "B" registre, A05-I atrado, kad šis bitas yra prijungtas prie mygtuko ant posūkio signalo stiebo, kuris kontroliuoja borto kompiuterį (OBC) parodymai, kurie normaliai pasirodo tikrinimo kontrolės indikatoriuje. Normaliai šis bitas yra 0; spauskite OBC stiebo mygtuką, ir jis eina į 1.
TESTAS-NR. 16
OELTEMP:-48°C
Tai reiškia "naftos laikiną darbuotoją," bet aš esu gana įsitikinęs, kad nafta buvo daug šiltesnė. Iš tikrųjų, aš esu gana įsitikinęs, kad nėra nieko ant mano automobilio, kuris gali būti šiuo šalčiu. Tokiu būdu tai yra paslaptis.
TESTAS-NR. 17
RCC-EMPF.:----MINUTĖ
Aš neturiu jokios minties, ką tai reiškia.
TESTAS-NR. 18
(Joks atsakymas, kad Vėl nustatytų ant šio testo.)
TESTAS-NR. 19
SPYNA: ŠALIN (spaudžia Pakartotinę keltį, kad pasuktų atgal spyną ant),
TESTAS-NR. 20
KVBR: 1000
Šis "testas" yra iš tikrųjų būdas sureguliuoti OBC kuro vartojimo faktorių. Yra daviklis kuro inžektoriaus sistemoje, kuri rodo kuro vartojimą atgal į OBC. Ši "KVBR" vertė yra panaudota, kad kalibruotų tą daviklį, naudodama kitą procesą:
1. Vėl nustatykite vieną iš OBC atstumo indikatorių ir kelionės ridos skaitiklio, ir užpildykite jūsų baką.
2. Įrašykite tikrą kuro vartojimą savo automobiliui per ilgą periodą (vienas iki du mėnuo bent jau).
3. Padalykite šį skaitymą į kelionės ridos skaitiklio vertę, kad apskaičiuotumėte jūsų tikrą atstumą.
4. Pasidalykite, šis rezultatas prie OBC parodė atstumą per tą patį period ą ir daugintis 1000.
Jūs dabar turite savo kuro vartojimo faktorių. Kad įeitumėte į faktorių į OBC, įeikite į Testą 20 ir paspaudimo Pakartotinė keltis. Tai pradės skaičiuojančią atgal KVBR vertę. Tai skaičiuos atgal į 750, paskui prasidėti 1250. Grubus vartotojų interfeisas, kad būtų įsitikinę, bet tai dirba.
Jūs turbūt neturite pakeisti KVBR vertės; numatytoji vertė 1000 turi būti tiksli. Ir jei jūsų apskaičiuotas kuro vartojimo faktorius yra už 750–1250 diapazono, yra turbūt kažkas, kas negerai.
TESTAS-NR. 21
PAKARTOTINĖ KELTIS?
Būkite atsargus čia, taip-pat-I nebandė Atstatos mygtuko ant šio, todėl, kad aš manau, kad jis vėl nustato visą OBC. Tai galėjo būti labai blogu daiktu.
Taip, ten jūs einate-I viltis faktas, kad aš nuėjau, baksnodamas aplink mano automobilyje, patenkins JŪSŲ smalsumą. Prašom nesekti mano pavyzdžio, jei jūs nežinote tai, ką jūs darote ir norite priimti potencialiai katastrofiškas pasekmes.