Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 25 Rgs 2024, 23:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 13 Kov 2008, 18:06 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1999m.
Variklis: 3,0d, 135kW
Degalai:dyzelis

Problema/klausimas:
situacija tokia: pries menesi nusprogo turbina, subyrejo visiskai, apie remonta nei kalbu nebuvo. Pasitaike variantas nuo kito automobilio. Pasikonsultavom apziurejom - stovis tikrai geras, asele nekliba, geometrija tvarkinga. Kainos atzvilgiu trigubai pigiau nei nauja, tai isidejau. po keliu dienu pradejo turbina svilpti. aisku daugelis turbut durnins kad nereikejo devetos det, bet buvo kaip buvo... dabar man iskyla tokie klausimai: pirmas dalykas - nei vienas is forumuose minetu turbinu servisu neapsiima tvarkyti, nes sio modelio turbina specifine nerestauruojama ir neiseina padaryti, kad suteikti garantija. nu tai ka, belieka det nauja.... virs 3 tukstanciu kaina.... bet pasikonsultavus iskyla kitas klausimas - lygiai taip pat subyra ir naujos idetos turbinos. vienam is servisu sako, kad turbinas sueda is variklio ismetamos kazkokios dalys. bet situacija tokia, kad niekas dar konkreciai negali pasakyt kaip nuo to apsisaugot. patirtis rodo, kad ideda tiek naujas tiek restauruotas turbinas, kurios visiskai nelaiko. zodziu turbinu servisai salinasi sito modelio turbinu. tai ka tokiu atveju daryt? isgirtas 530d variklis turi rimta defekta, kurio nelabai imanoma pasalint, ar kaip cia istikruju yra? kas su tuo susiduret, pasidalinkit patirtim... cia jau ne remonto kainoje esme, bet esme kaip ta problema pasalint, kad turbinos klausima butu galima pamirst. dekui


StandartinėParašytas: 13 Kov 2008, 18:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.24
Pranešimai:
71
Automobiliai:
E39 3.0d
cia visi sneka apie kazkoki turbinos tepalo filtriuka gal pas tave jis uzsikises


StandartinėParašytas: 13 Kov 2008, 18:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.09
Amžius:
48
Pranešimai:
23
Miestas:
Klaipėda
Visur buna isimciu. Bet nedrysciau teigti kad tai visu 530 koks tai defektas. Nes as savo 530D jau pirkau su uzsilenkusia turbina. Nupirkau is svalkes deveta nuo kito BMW ir jau 3m. vazineju be problemu. Gal tikrai filtriuka pasiziurek dar alsuokliu ar separatorium vadina kiti. Stovi variklio virsuje. Gali per paieska susiras daug apie ji kalbeta buvo.


StandartinėParašytas: 13 Kov 2008, 19:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.02
Amžius:
48
Pranešimai:
225
Miestas:
Panevėžys
keisk krastoi bus su garantija. O seip tai kas kas negerai pas tave del to ir pirma parejo ir antra jei mechaniskai pazeista tai ziurek kas ten pazeista kuri puse ismetimo ar isiurbimo jei ismetimo tai daug variantu gali buti o jei asele parejo t.y. issiklebatavo ir tada kurtai pradejo siekt tai 100% problema su tepimu nes ten tepalas atlieka 10% tepimo funkcija ir 90% ausinimo o kokios ten temperaturos pats supranti Turbina visiskai be tepalo pasisuktu kokia 10min. Zodziu reikia jieskot priezasciu jei kita uzdesi manau bus tas pats.
Jei nepaslaptis kiek km pravaziavus?


StandartinėParašytas: 13 Kov 2008, 23:49 
  
 
 
nubegus ji virs 200 tukstanciu... na bent jau tiek rodo, netikrinau kiek cia tiesos... pirma karta turbina vopse subyrejo i sipuliukus, nelabai kazka nusprest buvo galima... autostradoj bevaziuojant visas tepalas per sona isbego ir apsipyle dumais... (siaip tepalo lygis buvo normoj, filtras buvo pakeistas)... siaip aisku cirkas su meistrais: svilpia - tikrink turbina, nuvaziuoji pas dyzelistus- turbina tvarkoj vaziuok pas duslintuvu meistrus svilpia per gofra... tie vel atgal siuncia... siaip kas del mechaniniu bruozu tai vel leidzia tepala per sona, svilpimas progresuoja... situacija tokia, kad siuo metu geru dyzeliu specialistu nera daug, arba darbas atmestinis, o va tikrai malonu kai atsiranda servisas kuriam isaiskino situacija iki galo. esme tokia: vienam turbo servise atvaziuoja po kelias sito modelio turbinas i savaite... ir kaikuriais atvejais keisk nekeites viskas baigiasi vienodai. nes pasak meistru problema, nes ismetama kazkas is variklio... ir visi turbinu servisai realiai ta pacia dainele gieda - galu reikia ne turbinoj ieskot, nes tokiu atveju uzmus ir sekancia ideta.. reiks ieskot galu krastoj, gal tel labiau isigiline. arba teks keist nuomone apie si varikli ir pakeisti masina, nes kas menesi po nauja turbina statyt visgi brangoka :)


StandartinėParašytas: 14 Kov 2008, 00:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.06
Amžius:
34
Pranešimai:
470
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
BMW E39 530i Individual 02'
BMW E39 525i TOPAZ BLUE 02' (Ex)
BMW E38 730d ORIENTBLAU 00' (Ex)
BMW E38 730d JET-BLACK 99' (Ex)
hmm,buvau susidures su turbinos keitimu. po keliu sav nuo pirkimo subyrejo turbina (masina buvo begus 213,000km),klibejo asele.. paskambinau i kelis servisus Vilniuje,pasake,kad butent sito variklio (3.0d) turbinos restauravimu jie nebeuzsiims,bo nezinia kiek laikys,daug problemu kyla su jom,garantijos jie neduoda ir galimas variantas,kad tiesiog ismesi pinigus i bala.. patare pirkt nauja,su metu garantija. taip ir padariau. pries keiciant nauja turbina buvo pakeisti visi filtrai,tepalai,tepalo separatorius.. na kol kas problemu nekyla (tfu tfu tfu) [-o<


StandartinėParašytas: 14 Kov 2008, 00:52 
  
 
 
DiMoN rašė:
hmm,buvau susidures su turbinos keitimu. po keliu sav nuo pirkimo subyrejo turbina (masina buvo begus 213,000km),klibejo asele.. paskambinau i kelis servisus Vilniuje,pasake,kad butent sito variklio (3.0d) turbinos restauravimu jie nebeuzsiims,bo nezinia kiek laikys,daug problemu kyla su jom,garantijos jie neduoda ir galimas variantas,kad tiesiog ismesi pinigus i bala.. patare pirkt nauja,su metu garantija. taip ir padariau. pries keiciant nauja turbina buvo pakeisti visi filtrai,tepalai,tepalo separatorius.. na kol kas problemu nekyla (tfu tfu tfu) [-o<


va va... man ta pati pareiske - sio modelio turbinos ne restauruojamos... blin pasijauciau kaip su raupsuota masina :D bet vienam is servisu apskritai pasake, kad ir nauja gali ilgai nelaikyt, nes problema gali buti ne turbinoj, o kazkokiu velniu gali ismesti variklis, o kai turbina tokia jautri vieta tai to uztenka. tai va man idomu tokiu atveju, ka apart filtru, tepalu, separatoriaus pakeisti, kad apsidraust nuo tokiu pokstu. nu ka, tvarkyt tai kazkaip reikes dar karta, bet ar vazinet paciam sutvarkius ir rizikuot tai cia jau klausimas. o gaila, nes siaip sie trilitriukai labai maloniai rieda.


StandartinėParašytas: 15 Kov 2008, 20:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.11.02
Amžius:
48
Pranešimai:
225
Miestas:
Panevėžys
as tavo vietoi nerizikuociau deciau nauja su garantija,o nenori ju restauruoti nes jos yra siolaikines su kintamo kampo sparneliais o ten jau reikia kruopštumo ir elgtis su ja kaip su stikline, o kam taip rizikuot jei sociai darbo su Golfu turbinom turi, ten jas su plaktukais apeina ir sukasi jos.
Na o variklis gali ismest nebent nuodegas nuo stumokliu bet jos teoriskai neturetu tureti tokios ytakos turbinai, arba stumokliai pradejo trupet nuo perkaitinimo tadajau blogaiu, bet tokiu atveju jau turetu deginti tepala. Kaip reikalai su tepalu buvo? Pas mane 300000 prabegus bet per 20000 ne laso tepaliuko nedegina, net norma nepasikeicia.


StandartinėParašytas: 16 Kov 2008, 00:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.02.16
Amžius:
50
Pranešimai:
48
Automobiliai:
E39 530d 98´
Turbinai esme tepalo slegis ir jo kokybe, reikia ir aiskintis ar pakankamas tepalo slegis turbinoj ir ar pas tepalas normalus. Dar greitai turbina gali pribaigti staigus uzgesinimas ka tik didele apkrova dirbusio variklio- tada ji buna dar karsta, tepalo cirkuliacija dingsta ir uzvires tepalas suvaro tarpines. Taigi nepatarciau turbinos keisti neisiiaiskinus kame buvo priezastis kitu dvieju gedimo.


StandartinėParašytas: 16 Kov 2008, 01:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Turbinos sparnuote sukasi mazdaug 100.000-300.000 aps/min., realiai dulkes dydzio smiltele patekusi su tepalu, gali nepataisomai sugadint (subyret). Ir nereik verst bedu ant automobilio modelio, kazkas su juo greiciausiai 300.000km atvazevo. O as tai siulyciau vaziuot pas atstova, det nauja turbina, gausi garantija ir greiciausiai suras priezasty del ko pas tave turbinos nelaiko.


StandartinėParašytas: 16 Kov 2008, 18:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
man sioks toks svilpimas buna tik ryte saltam varikliui, nors kaip masina pirkau irgi svilpe nors ir siltas dar isigandau kad turbinai p... tai pasikeiciau tepala tepalo filtra ir seperatoriu ir garsas dingo, tai pazystamas turintis 525tds sako - tau turbina yra isvis ? sakau yr :)

_________________
Uždaro klubo narys


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery