Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Lap 2024, 04:07

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Rgs 2005, 15:07 
  
 
 
1988metu sausi BMW pradejo naujos kartos E34 tradiciniu penktosios serijos sedanu gamyba.Tai Lietuvos keliuose dazni ir gerai pazystami penkiu vietu,ketveriu duru 4720mm ilgio, 1750mm plocio, 1410mm aukscio ir 2760mm ratu bazes BMW plesrunai.
Sio modelio pasirodymas tapo rimtu BMW koziriu rinkoje.Puiki isvaizda, neprilygstama surinkimo kokybe, tiksliai subalansuota vaziuokle, garantuojanti komfortabilu vairavima, kokybiskos salono apdailos medziagos, nepriekaistingas ju pritaikymas,labai gera ventiliacija ir sildymas, dinamines galimybes, efektyvus stabdziai, aukstas saugumo lygis - tai dalykai, liudijantys apie pacia auksciausia konstruktoriu kvalifikacija, nulemusia BMW koncerno vieta pasauliniame gamintoju penkete.
5 serijos sedanus visiskai pagrystai galime lyginti su 7 serijos(E32) BMW limuzinais.Erdvus ir patogus salonas pirmiausia orientuotas i vairuotoja - valdymo ir komforto irangos paneles pasukimas vairuotojo link butent tai ir liudija.Ilipimas, ypac i prieki - nepriekaistingas, kaip ir visa valdymo prietaisu ergonomika. Visos prietaisu ir sistemu valdymo rankeneles yra ten,kur tikisi jas rasti vairuotojas, o vairas prasyte prasosi paimamas i rankas. Apzvalgumas ribotas tik vaziuojant atbuline eiga, todel parkuojant automobili reikia buti kiek atidesniam. Nei pernelyg minksta, nei pernelyg triuksminga pakaba leidzia megautis vaziavimu ivairiomis kelio dangomis. 460ltr talpos bagazo skyriaus dangtyje patalpintas platus irankiu rinkynys, nustebines daugeli tu laiku pirkeju.
Del gale sumontuotos sudetingos daugiasvirtes pakabos sis, galiniais ratais varomas automobilis, valdomas ne kiek ne sunkiau uz automobilius,varomus priekiniais ratais.
Visais ratais varomas BMW 525iX pasirode 1991metu rugseji. Jame ne tik dar labiau apribota galines dalies uznesimo galimybe, bet ir sumontuota elektronine praslydimo kontroles sistema. Kintamos jegos vairo stiprintuvas dar labiau stiprina aktyvaus automobilio sauguma. Stabdziai idealus su tiksliai veikiancia ABS sistema.
BMW koncernas 5 serijos modeliuose pasiule pirkejams pacia gausiausia varikliu gama.Labiausiai issiskiriantys joje - 6 cilindru jegos agregatai.Kiek silpnokas 2,0l darbinio turio 129ag (520); 2,5l turio 170ag (525); 3,0l darbo turio 188ag (530) ir 3,5l darbo turio 211ag (535). Visi varikliai buvo komplektuojami su 5laipsniu mechaninemis arba 4 laipsniu automatinemis pavaru dezemis. 1988metu kova i 5 serijos modelius buvo pradetas montuoti 2,4l 115ag turbodyzeinis motoras. , issiskyres ekonomiskumu. Vaziuojant miesto rezimu toks variklis naudojo 9,5l dyzelino. Galingiausia modelio versija BMW M5 su 3,5l darbo turio 315ag varikliu ir iki 90ltr talpos padidintu degalu baku pasirode 1988m. spali. Automobilis 100km/h greiti pasiekdavo per 6,3sek.,greitai uzkariavo megstanciu prasilekti su vejeliu vairuotoju simpatijas. Tik 1992m balandi i si modeli pradetas montuoti naujas ir dar galingesnis 3,8l 327ag motoras, po menesio sulaukes dar galingesnio 340ag brolio. Deretu priminti ir tai,kad M5 modelis issiskiria nemazu apetitu mieste - 18ltr/100km, o pirkdami naudota M5 atidziai patikrinkite variklio ir pakabos mazgu bukle. 1989metais rinkoje pasirode 24voztuvais sustiprinti 520i ir 525i, kuriu galingumas atitinkamai sieke 150 ir 192ag. 1989metu rugseji pasirode ne tokie brangus 518 modeliai, negaleje pasigirti galingumu (115ag) ir dinamika, buvo skirti ramu vaziavima megstantiems vairuotojams.
5 serijos BMW Touring su universaliu kebulu buvo isleistas 1992m,ir,nors neissiskyre talpumu,pirkejai ji pamego uz paveldetasiais gerasias sedano savybes ir elegancija.1992 metais BMW gamintojai 535i modeli pakeite 540i,kuriame buvo sumontuotas isgirtais V8 formos 286ag variklis.Be to,buvo isleista BMW M5 Touring versija.Dar veliau,1993metais,pasenes 2,4l TD variklis buvo pakeistas naujuoju 2,5l darbo turio 143ag varikliu,kuris taip pat kaip ir kiti BMW varikliai buvo montuojamas tiek su mechanine,tiek su automatine pavaru deze. 5serijos BMW E34 gamyba buvo sustabdyta 1995m ir tik todel,kad savo eiles buvo sulaukes E39 modelis.

DAZNIAUSIAI PASITAIKANTYS GEDIMAI:

Rimti variklio gedimai variklio dirzo trukimo atveju
Ausinimo sistemo voztuvo gedimai
Susidevincios ausinimo sistemos tarpines 524td modeliuose
Itrukimai priekines pakabos atramu virsutiniu tvirtinimu vietose
Dazai ir sujungimai verti issirtines prieziuros
Zibintu gedimai
Ismetimo sistemos korozija
Prietaisu skydelio gedimai keiciant akumuliatoriu
Neilgai tarnaujantis akumuliatorius 518i modelyje
Vairo traukliu antgaliu susidevejimas
Triuksmingas generatorius(iki 1991metu)
Ausinimo sistemos siurblio gedimai (iki 1992metu)


Paskutinį kartą redagavo Piktas Centas 11 Rgs 2005, 15:27. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 09 Bir 2007, 23:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
36
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
pataisymas: E34 pradeti gaminti 87 gruodzio men

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery