Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Lap 2024, 13:30

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 277  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Vas 2008, 11:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.01
Amžius:
44
Pranešimai:
229
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 318d Touring
ex: E39 2.5 tds Touring
tfu tfu tfu pas mane kol kas bedu su siurbliu nera. tik po pirkimo degimo kampa reikejo pareguliuoti, nes tas kas keite grandine, tai na glaz buvo pastates :lol:. kuro srebe 12l vidutiniskai. ir siaip daugiau E34 savininkai skundziasi siurbliais.


StandartinėParašytas: 15 Vas 2008, 11:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.13
Amžius:
41
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VOLVO s60 D5
BMW E39 TDS+CHIP
tepalo reikia 6.75 l


StandartinėParašytas: 15 Vas 2008, 12:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
46
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39
Siurblys aisku pagrindine problema, bet ja dalinai issprendzia normalus kuras is DEGALINES, o ne is artimojo uzsienio :) Be to, kas del gedimu, tai superine masina. Nuvaziuoju po kelis tukstancius km per menesi, islaidos eksploatacijai - minimalios.


StandartinėParašytas: 15 Vas 2008, 13:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.13
Amžius:
41
Pranešimai:
172
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
VOLVO s60 D5
BMW E39 TDS+CHIP
dar prie to pacio paklausiu, kaip daznai reikia keisti kuro filtra, kas 10000 ar 20000 km ir oro filta?


StandartinėParašytas: 15 Vas 2008, 14:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
kilowatas rašė:
dar prie to pacio paklausiu, kaip daznai reikia keisti kuro filtra, kas 10000 ar 20000 km ir oro filta?

Abu komponentus geriausia keisti kas kiekviena tepalu keitima,juk ne karve kainuoja-skupus veliau moka du kartus.


StandartinėParašytas: 15 Vas 2008, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.04
Amžius:
40
Pranešimai:
210
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E-39 525tds Touring 97m. M51
tepalo tilpo 6ltr, o po pirkimo pakeitus tepalus sanaudos sumazejo 2ltr 100km. O uz filtrus sumokejau 164lt, pirkau ne kinietiskus. O keist reik kiekviena kart keiciant tepalus.


StandartinėParašytas: 15 Vas 2008, 21:05 
  
 
 
teko pasikeist kuro siurblio plundzeri, kadangi karstu varikliu sunkiai kurdavosi. Sumokejau 1500 Lt ir vaziuoju toliau.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2008, 01:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.07.07
Amžius:
38
Pranešimai:
394
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 525 TDS + CHIP
kaip kaip? ka pasikeitei?
pas mane tas pac.... saltas kaip bitute... -20c uzsikuria is puse abaroto...
kai tik siltas, o ypac vasara tai 10sekundziu gal sukti starteri reikia kol uzsikuria.... kas per siurblio plundzeris?


StandartinėParašytas: 16 Vas 2008, 01:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.22
Amžius:
44
Pranešimai:
455
Automobiliai:
E39 525D
Visu pirma varyk pas koki rimtesni dyzelista, pasijunks ant kompo ir viska pasakys, gal degimas velyvas ar ankstyvas, gal su kuro porcija kas netaip, bet jei butent tokie pozymiai, as irgi linkes manyti, kad susidevejes kuro siurblio plunzeris ..

Naujas su pakeitimu apie 1200-1300 lietuviskais, gali ieskot deveto, galima ir uz 300 nupirkti, kai kurie dyzelistai turi ivairios irangos, nardina i vandeni, patikrina ultra garsu, tad praktiskai niekuo net nerizikuoji ..Belieka susirast rimtesni meistra ...


StandartinėParašytas: 16 Vas 2008, 11:58 
  
 
 
tiksliau teko pasikeisti kuro siurblio plundzerine pora. ji begant laikui susidevi ir kai buna karstas variklis nesukelia kuro spaudimo iki reikiamo lygio. Pas mane saltas irgi is puse pasukimo kurdavosi, o va karstas jau tik gerokai pasukus starteriu (net geda budavo pries aplinkinius). As nuvaziavau pas rimtus dyzelistus kaune (Dyzelvita) jie patikrino siurbli ir pasake, kad reikia keist plundzerine pora. Kitiem dar jeigu ne taip damusti, uztenka tik pakelt kuro lygi.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2008, 12:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Simkas,paziurek per paieska,yra kruva temu apie siurblius,taipogi kontaktai zmogaus,kuris Vilniuje juos remontuoja.


StandartinėParašytas: 16 Vas 2008, 12:22 
  
 
 
as prie tu kurie vazineja tds'ais ir problemu jokiu su siurbliu. tikekimes kad ir nebus [-o<
:D :D :D


StandartinėParašytas: 16 Vas 2008, 17:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.02
Amžius:
36
Pranešimai:
115
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
Ex. E34 525 tds 94
Ex. E39 520 99
525d '03
su savo tds'u jau metus važinėju...kai nusipirkau truputi kai viska sujungi papulsuodavo apsukos, bet kuriasi tiek šiltas tiek saltas gerai...prasivažinėjau lygei metus, ir tas pats, nei labiau pulsuoja nieko, ir kuriasi vienodai...bet kai nusipirkau važiavau y kauna, siurblį žiūrėti, bet elektrine dalis sakė apynauja visai...o kai keičiau purkštuką mačiau kad jis toks perkaites (toks įvairių spalvų), tai manau plundžeriai jau biški pavargę :)


StandartinėParašytas: 19 Vas 2008, 23:33 
  
 
 
Turiu jau daugiau nei 2 metai ir jokių problemų, išskyrus tai kad pirkau su defektu ir pasikeičiau grandines ir žvaigždutes, viso kainavo ~1400lt ir jokių bėdų, šiaip toks pastebėjimas filtrą oro tai keičiu dažniau nei su tepalais, nes tik pajaučiu kad pradeda netraukti ir kuro daugiau valgo pasikeičiu ir kaip ,,vejs" :)


StandartinėParašytas: 30 Geg 2008, 12:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.30
Amžius:
39
Pranešimai:
10
Miestas:
Vilnius
Automobilio, apie kuri norite paklausti E39
Pagaminimo metai: 97-99
Variklis: 525tds, 530d
Degalai: dyzelinas

Problema/klausimas: Noreciau pasiteirauti ar imanoma rasti neuzmusta E39 dyzeliniu varikliu iki 20.000 Lt? Labiau linkstu prie TDS`o, taciau 530d patvaresnis...
Skaiciau daugybe temu cia, apie vienus ir kitus variklius. Bet esminis klausimas ar yra imanoma skiriannt tokia suma isigyti neuzvaikyta E39`ta?
ačiū uz komentarus is anksto ;)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 277  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery