Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 31 Sau 2025, 06:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E46 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Vas 2008, 12:07 
  
 
 
vytas123 rašė:
atsimenu draugelis uzmuse tds per pusdieni,driftuodamas karts nuo karto dienos begije.idomu kaip siuolaikiniaj dizeliai?

O koks varikliui skirtumas kai ji uzspaudi ar tiesiai vaziuoju ar ne? Tas variklis manau vistiek butu uzlinkes. LeMana laimi su dyzeliais, dakarus iveikia ...


StandartinėParašytas: 07 Vas 2008, 12:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.24
Amžius:
45
Pranešimai:
623
Miestas:
Ziegzdriai
Automobiliai:
E90 320d N47D20C 2010 LCI M Power kit
E46 325ti M54 2002
pas dyzelius yra turbina
o turbinai sukeliamas slegis droziant nera gerai
kalbu apie stock masina

le mana palikim le manui


StandartinėParašytas: 07 Vas 2008, 13:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
46
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
Turbininiams varikliams svarbu, kad neperkaistų oras iš turbinos, o tam labiausiai pagelbėja DIDELIS interkūleris, kuris geriausiai veikia, kai į jį patenka daug oro. O kad to oro daug patektų, automobilis turi važiuoti. Vadinasi, kad nenukentėtų galingumas o ir pats variklis, reikia deginti padangas ne per ilgiausiai, ir leisti ataušti turbinai, t.y. šonaslydis neturėtų labiau pakenkti, nei atmosferiniam varikliui, nes automobilis dažniausiai važiuoja o ne sukinėjasi vietoje. O kuras pofig. Reaktyvinis variklis, pvz., gali būti kūrenamas ir dyzeliu ir benzinu ir žibalu...
(P.S.: pasikoregavau :P)

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


Paskutinį kartą redagavo Taspas 07 Vas 2008, 13:54. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 07 Vas 2008, 13:30 
  
 
 
O jus abu suprantat ka kalbat?
Bullit - koks skirtumas ar turbinis variklis ar ne, jei as i posuki eini 80kmh neslysdamas ar slysdamas? O slegis pas dyzelius tai jau nuo 1500 rpm yra dyyyydelis.
Taspas - intekuleris stovi uz turbinos ir ausina is jos iseinanti ora, o ne i ja ieinanti :wink: taip, kad siuo atveju interkuleris nepades, siaip turbinos buna ausinamos skysciu.


StandartinėParašytas: 07 Vas 2008, 15:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.24
Amžius:
45
Pranešimai:
623
Miestas:
Ziegzdriai
Automobiliai:
E90 320d N47D20C 2010 LCI M Power kit
E46 325ti M54 2002
Taspas rašė:
Turbininiams varikliams svarbu, kad neperkaistų oras iš turbinos, o tam labiausiai pagelbėja DIDELIS interkūleris, kuris geriausiai veikia, kai į jį patenka daug oro. O kad to oro daug patektų, automobilis turi važiuoti. Vadinasi, kad nenukentėtų galingumas o ir pats variklis, reikia deginti padangas ne per ilgiausiai, ir leisti ataušti turbinai, t.y. šonaslydis neturėtų labiau pakenkti, nei atmosferiniam varikliui, nes automobilis dažniausiai važiuoja o ne sukinėjasi vietoje. O kuras pofig. Reaktyvinis variklis, pvz., gali būti kūrenamas ir dyzeliu ir benzinu ir žibalu...
(P.S.: pasikoregavau :P)



na taip bet jeigu tu ten saules paisysi vietoj tai daugiau sansu sudrozti nei atmosferika


StandartinėParašytas: 07 Vas 2008, 15:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.24
Amžius:
45
Pranešimai:
623
Miestas:
Ziegzdriai
Automobiliai:
E90 320d N47D20C 2010 LCI M Power kit
E46 325ti M54 2002
Ju|ius rašė:
O jus abu suprantat ka kalbat?
Bullit - koks skirtumas ar turbinis variklis ar ne, jei as i posuki eini 80kmh neslysdamas ar slysdamas? O slegis pas dyzelius tai jau nuo 1500 rpm yra dyyyydelis.
Taspas - intekuleris stovi uz turbinos ir ausina is jos iseinanti ora, o ne i ja ieinanti :wink: taip, kad siuo atveju interkuleris nepades, siaip turbinos buna ausinamos skysciu.


tu pats nesupranti ka kalbi
padrozk dyzeli redlinais saulutes paisydamas pamatysi

kai ant didelio slegio visa laika turbina pvz kokiam ziede vaziuojant ne ziedineje masinoje susidrozia kaip reikalas
ji gali paprasciausiai neatlaikyti apkrovu pora valandu ant 5000 rpm pvz


StandartinėParašytas: 07 Vas 2008, 20:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.01.29
Pranešimai:
361
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E46 330ci ZHP '05
stai i ka issirutuliojo mano nekaltas klausimas... turbo dysel drift :)

_________________
Jeigu yra pirmadienio rytas - neišvengiamai bus ir penktadienio vakaras...


StandartinėParašytas: 07 Vas 2008, 23:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.24
Amžius:
45
Pranešimai:
623
Miestas:
Ziegzdriai
Automobiliai:
E90 320d N47D20C 2010 LCI M Power kit
E46 325ti M54 2002
:mrgreen: joa


StandartinėParašytas: 08 Vas 2008, 01:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.31
Amžius:
40
Pranešimai:
883
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328 lightweight ex
E46 2.8 CI EX
tayota tacoma 3.4 turbocharger
honda cbr 1100 xx
e60 m5 cat remove schnitzer
e83lci 3.0sd chip
e39lci 3.0i mtech
as apie saules jog 2.5 tds neatlaike,idomu kaip 3.0 d :roll:

_________________
Netrinkit blogu atsiliepimu


StandartinėParašytas: 10 Vas 2008, 12:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.27
Amžius:
43
Pranešimai:
105
Automobiliai:
E46 330cd
vyrai, idomia tem isgeneravot :)

beje pats jau turiu 330cd beveik metus ir kartais tikrai uzknisa prasisukantis vienas ratas startuojant (ramiai ir be jokiu redline) ar taip paspaudus ir pataikius ant metalinio kanalizacijos dangcio. ypac tai isriskejo uzsimetus ziemines padangas 205/40. apie blokiruote tados ir pradedi galvoti. o kas liecia sudrozima dyzeliu tai manau viskas prasideda nuo tepalo, mazgu susidevejimo/kokybes ir proto :) realiai variklis sis yra puikus pavizdys apie sportiska ir taupu varianta bmw-uke.

ir dar priedui> Tapai : ar buvo kada kad tepalo lygis sumazetu po 10/15 tkm ir reiketu dapilinet vazinejant visokais variantais - ramiai ir kartais ~ 220 km/h

_________________
It's aint about chicks weight, it's about her performance


StandartinėParašytas: 11 Vas 2008, 00:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.13
Amžius:
41
Pranešimai:
177
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
ex: E36 316i, 1993m
ex: E46 328ci, 2000m
e90 320d, 2005.09m
cia gal truputi isiterpsiu i jusu pokalbi kolegos,nenoriu kurt naujos temos,bet noreciau gryzt prie pirmu pasisakymu del isvirtimu ratu:

man teko ne viena ir ne dvi E46 matyt sveikas sveikuteles USA,bet ju ratu isnesimas gana idomus..cia visu buna europiniu /---\,o ten praktiskai visos masinos buna siek tiek \---/ sitaip(aisku ne taip ziaurei kaip pavaizdavau),ir atrodo kad suluzusios galines vaziuokles ten jos belekaip...gal kas zinot ka nors apie tai :roll:

_________________
BMW-Be Most Wanted


StandartinėParašytas: 11 Vas 2008, 10:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
46
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
KarolisK rašė:
<...>ir dar priedui> Taspai : ar buvo kada kad tepalo lygis sumazetu po 10/15 tkm ir reiketu dapilinet vazinejant visokais variantais - ramiai ir kartais ~ 220 km/h

Aš dar tik 7000 pravažiavau. Bet tepalo dapylinėti nereikėjo. Turbina ledinė, tai gal todėl :)

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 11 Vas 2008, 10:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.27
Amžius:
43
Pranešimai:
105
Automobiliai:
E46 330cd
Aš dar tik 7000 pravažiavau. Bet tepalo dapylinėti nereikėjo. Turbina ledinė, tai gal todėl :)[/quote]

man teko po 15tkm visa litra dapilt #-o gerai kad netycia patikrinau ir pastebejau. turbina tvarkinga, niekur tepalo nesimato. krastoj iskart paklause ar su masina neskraidau, tai pasakius kad syks nuo sykio buna, nenusistebejo. tai dabar idomu ar taip ir turetu buti ar pro kazkur po lasesi ir leidzia

_________________
It's aint about chicks weight, it's about her performance


StandartinėParašytas: 11 Vas 2008, 10:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.01
Amžius:
46
Pranešimai:
350
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
123ed
Skype:
taspas
Manau, kad litras tepalo ant 15tkm lakstant yra visai menka duoklė.

_________________
Makita, Hitachi, Nilfisk-Alto ir kiti profesionalūs elektriniai, akumuliatoriniai, pneumatiniai, hidrauliniai, rankiniai įrankiai bei įrankių priedai - www.gitana.lt


StandartinėParašytas: 11 Vas 2008, 12:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.24
Amžius:
45
Pranešimai:
623
Miestas:
Ziegzdriai
Automobiliai:
E90 320d N47D20C 2010 LCI M Power kit
E46 325ti M54 2002
tikrai taip


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery