Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 23 Sau 2025, 21:58

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Vas 2008, 17:38 
  
 
 
Pagaminimo metai:94
Variklis:525tds
Kuras:dizelis
Sveiki yra problema su automatu (buksuoja), siaip pakalneje stovi net gal siek tiek bando kabintis ir i prieki atrodo kad viskas kaip ir gerai, bet keliant apsukas pradeda buksuoti toks jausmas lyg koki salnikai suplyse ir slegi prarandineju,gal yra kokiu zmogeliuku su kuriais galeciau pasikonsultuoti, issiaiskinti iki galo kame arbuzai?


StandartinėParašytas: 01 Vas 2008, 22:00 
  
 
 
man tai atbulinis dinqdavo tai tepalo ipyliau per matokli ir viskas susitvarke.o tepalo lyqis matojamas tik uzkurus varikli. :!:


StandartinėParašytas: 02 Vas 2008, 01:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
kazka protingo manau pasakys tie kurie automatus tvarko, paziurek ar nera po greiciu dezes tepaliuko, jei yra tai turbut tepalo truksta, + reik keist tarpine ir t.t jei nebus tai turbut dezei pyp :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 02 Vas 2008, 03:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.14
Amžius:
34
Pranešimai:
42
Miestas:
Vilnius
:shock: nu mechaninej tai sankaba buksuoja , o cia :shock:


StandartinėParašytas: 02 Vas 2008, 11:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
seip buksuot kaip ir neturetu, nes kompas iskart klaida ismestu kad polny pz.. gal beda kitur

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 02 Vas 2008, 13:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.13
Amžius:
47
Pranešimai:
657
Miestas:
Europos bendrija
Automobiliai:
ex E12 M10B18 '80
ex E34 M20B25 '90
ex E34 M20B20 '89
ex E32 M30B30 '93
ex E39 M57 '02
F11 B47 '17
Skype:
anekdotas1
tomskis rašė:
:shock: nu mechaninej tai sankaba buksuoja , o cia :shock:


čia taip pat sankabėlė gali buksuot, nes čia jų gerokai daugiau nei mexaninėj

zaibaz rašė:
......issiaiskinti iki galo kame arbuzai?


pirmiausia patikrink tepalo lygį, arba geriausia - pakeisk juos. jei nepadės, tada tau STIPRIAI NEPASISEKĖ :(

_________________
Baisiai Mandras Wairuotojas


StandartinėParašytas: 06 Vas 2008, 21:38 
  
 
 
tepalai keiciami labai daznai jam, teko tvarkyti ausinima, keiciau tepalus, pries auto pirkima velgi buvau keites ir vis del to suprantu kad mano automatui galas arteja arba man jau paranoja, o kokia funkcija atlieka pusle? mestelejo man meistriukas vienas kad gali buti ji kalta tipo ji slegi laiko


StandartinėParašytas: 07 Vas 2008, 12:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.10
Amžius:
50
Pranešimai:
1058
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
[E38] 728 96'
[E36] 316 94' ex
[E34] 525 88' ex
Apie kokiu tepalu keitima kalbi? :shock: Tau sakoma apie tepalu lygi dezeje.Kaip teisingai patikrinti pasiieskok paieskoje-buvo kalbeta(nes buna su matuolkem dezes ir be ju).Trumpai tariant tepalas automatinej dezej matuojamas dirbant varikliui,pavaru svirtis P padetyje o pats variklis darbines temperaturos,t.y. karstas(jokiu budu nematuok ka tik uzkurto,nes bus netikslu)

_________________
Balta... Mėlyna... Wauuu, koks grožis...


StandartinėParašytas: 07 Vas 2008, 22:53 
  
 
 
tai ta jau ir penktoi klasei tai jau zinojau :D, viska padariau kaip priklauso, bet visvien kazkaip ne taip dirba kaip priklauso, galiu nupasakoti: vaziuojant lygiu keliu ir spaudziant akseleratoriu greitis kyla pakankamai tvarkingai bet jei tik kokia ikalne tai is karto kyla didesnes apsukos ir pan, toks jausmas kad buksuoja, o permesdamas begi apsukos nepakinta, jos stovi ties 2.2 ir jei permeta begi tai pakrenta ant 2.1 per daug leidzia diskeliam suktis nepilnai susikabinus, tad ir tepalas virti pradeda ir visa nesamone darosi, ir dar ka pastebejau metant begi is p gan smarkiai isimeta , su tokiu mustelejimu o toliau viskas normaliai, tai cia dezes smegenis (voztuvai) ar mechanine dalis?


StandartinėParašytas: 08 Vas 2008, 12:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.30
Amžius:
36
Pranešimai:
49
Miestas:
Vilnius
Pas mane irgi vos tik pakalnė ir meta žemesnį, kai p jėgos neturėtų. Tačiau aš manau, kad ne čia esmė (bent jau pas mane). Diagnostika parodė, kad zondas ir matuoklė pagedusi, zondą pakeičiau, truputi pagyvėjo mašina ir rečiau jau pasireiškia tas bėgio žemesnio metimas. Tik pas mane į kalną vbažiuojant apsukos mažėja :/


StandartinėParašytas: 08 Vas 2008, 19:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.11
Amžius:
38
Pranešimai:
611
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex: E30 320
ex: E34 520 (24v)
ex: E34 525i
ex: E34 524td Auto
Ex: E34 525tds Auto
Ex: BMW E60 530D Auto ///M
Now E61 530d 173kw Manual Sport
+ BMW E34 535i (m30) Manual (LSD)
+ E34 V8 3.0 Auto
Man atrodo tai normalu, kai i pakalne meta zemesni begi.. Jai sunkiau vaziuot ji meta zemsne pavara, kad palengvintu varikliuj darba, aisku gal vaziuotum su kokiu 3.5litro varikliu gal taip nebutu, nes jis net nejaustu tos ikalnes.. :) Na nzn gal as klystu :)

_________________
BMW........


StandartinėParašytas: 08 Vas 2008, 22:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.10.30
Amžius:
36
Pranešimai:
49
Miestas:
Vilnius
Manau yra dalis tiesos dėl to, kad su 3,5 litro tai pnesidarytų, iš tikrųjų būtų įdomų sužinot kitų savininkų automobilių elgesį su 2 l automatu.


StandartinėParašytas: 09 Vas 2008, 12:25 
  
 
 
kad meta begi zemesni tai sutinku bet kad apsukos nenulipa nuo 2 t tai cia nenormalu, nes vaziuoji ramiai, o norint kad masina judetu reikia ties 2t ir laikyti, tai man ir kuro sanaudos padidejusios ir tos traukos nera, nes toks jausmas lyg vaziuotum su mechanke su iminta iki puses sankaba lyg buksuotu lyg karviu banda ant kablio temciau, vienu zodziu tokiu atveju kur gedimo ieskoti ar paciame automate ar puslei ar el dali


StandartinėParašytas: 10 Vas 2008, 16:34 
  
 
 
suportus tvarkiau keiciau slangutes, rem komplektus sudejau, vienu zodziu stabdziai nauji( diskai tuo paciu buvo keisti)
tai ant neutralo ji rieda labai smagiai bet vat pabandziau is vietos vat i maza kalniuka ikopti su pilna masina bandziu ir ka tu be 2500 aps neissiverciu, o pabandziau su kitu auto automatu tai pradeda gan gerai jau kabinti nuo 1400 ir begejasi kuo puikiausiai
tai vat draugai barngus pagelbekit ziniomis, gal kas esat remontave , arde tas dezes kaip ten sudetinga? nes manau pats ieskosiu gedimo, nes garaziniam ****** tikrai tukstanciu neduosiu, lai uz....


Paskutinį kartą redagavo DmK 07 Bal 2010, 00:28. Iš viso redaguota 1 kartą.
cenzura


StandartinėParašytas: 13 Vas 2008, 02:14 
  
 
 
hidrotransformatorius , kas tai? tai pusle ta vadinama


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 26 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery