Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 27 Lap 2024, 00:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Sau 2008, 22:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Bisky turiu klausimu apie automata-steptronika/triptronika? Ar galima vaziuojant yprastu automato rezimo, pacem pazemint ar paaukstint pavara? Ar automatu galima riedet tarkim nuo kalniuko, pastacius y padety N, ar visiskai sustojus pvz. prie sankryzos reik yjungt neutralia pavara? Jai nebutina, tai ar galima? Ar tas junginejimas kenkia? Ar yra ant automato padetys kaip ziemos rezimas, ekonomas ir t.t. ar tai jau atstoja triptronikas?
Dar del kuro sanaudu, nu kad mieste su automatu daugiau naudoja, tai čia normalu ir aisku, nu bet kodel ir uzmiesty jo sanaudos didesnes? Ar tarkim daug maz stabiliai ir panasiais rezimais vaziuojant kaip su mech. deze sanaudos butu tokios pat? Ar automatas dar del kazkokiu priezasciu naudoja daugiau kuro, nei vien nevisiskai tikslingo pavaru jungimo?


StandartinėParašytas: 08 Sau 2008, 22:17 
  
 
 
Ant D niekur nerieda,o ant N elementaru,kad riedes,o N gali ijungt kada nori,net ir vaziuojant.. ;)


StandartinėParašytas: 08 Sau 2008, 22:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.12.05
Amžius:
40
Pranešimai:
295
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
BMW e63 650i
MB CLS500
Girdejau, kad nera gerai i N metyt vaziuojant, sugadinsi automata metant i N. Ir, kad nera jokio tikslo jungt i N nes kuro manau, kad nesusitaupys....:)

_________________
Ex - Bmw E36 coupe
Ex - Bmw E38 730i - malonumas
Ex - BMW X5 - super automobilis :)
EX- bmw e65 730d
BMW e63 650i
BMW e65 750i


StandartinėParašytas: 08 Sau 2008, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
Riediet,kiek zinau negalima,nes nesitepa deze,kitaip sakant nereik jokiu "isradimu" daryt su automat deze. Ir tiek visi pastatymai ant neutralo prie raudonos irgi yra tik gadinimas.
O del pavaru metymo tai bent jau pas mane pastumi rycega link saves (is padeties D) tada persijungia i sporta, o jeigu vaziuojant ar stovint pastumi ricega i kuria nors puse, deze savo ruostu imeta atitinkama pavara. Reigu per ilgai uzlaikai drozdamas-deze pati paaustina pavara. Jeigu vaziuodamas pora kart pazemini pavaras masina pati prisistabdo taip su varikliu ir meta pavara. Zodziu viskas labai apgalvota,kad neprilauzyt.

O del kuro sanaudu,tai automatas iki tam tikro greicio laiko ant "praslydimo"


StandartinėParašytas: 08 Sau 2008, 23:46 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.28
Amžius:
40
Pranešimai:
501
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325i Coupe '94
bent kiek as ziurejau tai automato (as apie E36) perdavimas geresnis, ir trasoje turetu maziau kuro naudoti, nes ant to pacio greicio apsukos buna zemesnes, taip raso ir manual'e jei neklystu

_________________
parašo nėra


StandartinėParašytas: 09 Sau 2008, 00:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
O y P statyt galima iskart sustojus, ar ir isjungus varikly?


StandartinėParašytas: 09 Sau 2008, 00:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.28
Amžius:
40
Pranešimai:
501
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 325i Coupe '94
jungiu sustojes, variklio negesinu. nezinau cia gerai ar blogai.

_________________
parašo nėra


StandartinėParašytas: 09 Sau 2008, 08:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.11.29
Amžius:
42
Pranešimai:
736
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 730i (Ex)
E32 730i ShadowLine (Ex)
E38 740i (Ex)
E65 745i (Ex)
E38 750i ShadowLine (Ex)
E66 750Li (Ex)
F02 750Li (Ex)
E53 X5 4.8iS (Ex)
E70 X5 LCI (Ex)
E71 X6M LCI (Ex)
G05 X5 45e
E38 740i
Skype:
evelstorm
na, nekritikuosiu smarkiai, bet kaikurie gerai cia pavare... :roll:

"P" - parkingas, jungiamas masianai PILNAI sustojus, nesvarbu ar uzgesintas variklis ar ne.
"R" - atbuline, jungiama irgi masinai pilnai sustojus.
"N" - neutrali, jungiama tempiant masina pvz. JOKIU BUDU nepatariu jos junginet kai masina rieda, t.y. is D i N(tipo kuro taupymo sumetimais, nesamone :shock: )
"D" - drive. Nebutina jos isjunginet prie raudonos (ant N arba P) nebent labai jau ilgas kamstis ir skauda koja spaust stabdi, nu tai jungi "P" ir skaitai sau knyga kokia.. :mrgreen: o seip "D", vaziuojant, sustojant, vel vaziuojant ijungta gali but be problemu.

"S" - sport funkcija, pailgina pavaras (leidzia kilt apsukoms iki REDLINE)

pas ka deze tiptronikas (galimybe jungt pavaras paciam) +/- :
patogus gal dalikas, nors kiek mano pazystamu turi tokias, tai naudojo gal pora kart, pabandymui, bet seip tai nenaudoja, sako: kam? Kuo puikiausiai veikia automatas ir pats..
beje, uzkilus apsukoms iki Redline, deze pati permeta i aukstesne pavara (Audi A8 pvz to nedaro kazkodel :) )

automatine deze savaime aisku siek tiek padidina sanaudas, taciau suteikia daugiau komforto vaziuojant (kamsciuose tai net 200% daugiau komforto :mrgreen: )

sekmes besinaudojant automatais :twisted:

_________________
Menas būti išmintingam - žinoti, į ką nereikia kreipti dėmesio ...


StandartinėParašytas: 09 Sau 2008, 10:48 
  
 
 
nz as asmeniskai ieskojau paprasto automato, elementaru kad tuos begius pac nejunginesi, noretum junginet imtum mechanika, ar pac junksi begius, ar ant D+Sport taippat vaziuosi manau + kad papastos dezes automato tvarkymas palyginus centai pries triptronica ir t.t nesidomejau kazkaip begiu reiksme automate, bet is nuogirdu 2 begis traukimui gerai, 3 ziemos salygomis, 4 nezinau. nz kiek cia tiesos, bet pac tempiau kita auto 2 begiu ysijunges ir pasiteisino


StandartinėParašytas: 09 Sau 2008, 10:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.01.12
Amžius:
50
Pranešimai:
99
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36
cornis rašė:
bent kiek as ziurejau tai automato (as apie E36) perdavimas geresnis, ir trasoje turetu maziau kuro naudoti, nes ant to pacio greicio apsukos buna zemesnes, taip raso ir manual'e jei neklystu

140km vaziuojant 3000 apsuku bent pas mane tiek rodo.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2008, 12:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.27
Amžius:
43
Pranešimai:
871
Miestas:
Kėdainiai
Automobiliai:
visos Ex
nu chebra visu pirma tai pas BMW steptronic'as

antra negaliu atsidziaugti automato darbu, jungiasi labai sklandziai
kiek esu skaites tai jeigu stovi kamsciuose ilgiau tai patartina i P perjungti
R i D ir atvirksciai tik visai sustojus. o daugiau tai nieko ten ypatingo.
jeigu gera deze papuls tai negalesi atsidziaugti
mano jau ketvirta masina automatas


StandartinėParašytas: 09 Sau 2008, 14:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.06.23
Amžius:
36
Pranešimai:
1428
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
neturiu kuo pasigirti :)
galima paklaust ?
Koks tikslas mieste vazinetis ir paciam pavaras jungineti su tuo steptronicu ?

Ir dar sustojus perjunginejant padetis tarp kiekvienos palaukti? cia tai isvis nesame :D


StandartinėParašytas: 09 Sau 2008, 14:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.15
Amžius:
35
Pranešimai:
168
Miestas:
Kaunas
Cituoti:
O y P statyt galima iskart sustojus, ar ir isjungus varikly?


Didelio skirtumo siuo atveju nera,tik pas kaikuriuos modelius,uzgesinus varikly ant P neina rakto istraukti :) o jungineti begiu nepatartina,visgi tai yr automata sir leiskite jam viska daryti.Ir prie kiekvienos sankryzos irgi nezaiskit su deze :lol:

_________________
Vairavimo menas reikalauja auku. E30


StandartinėParašytas: 09 Sau 2008, 15:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.21
Amžius:
37
Pranešimai:
869
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Buvo:
E46 330d '04
E46 330d '02
E46 320d '00
E36 325tds '98
E46 330d '00
E36 328i '95
E36 320i '94
Pats usinu automata ir kamstyje kai koja pavargsta perjungiu i N ir rankini uztraukiu, kad neriedetu. Cia gerai ar blogai? Mano supratimu juk nekenkia dezei, be to i N perjungt tai tik viena pozicija, o i P tai jau trys! Plius i D is N jungiant maziau rankos pastangu reikia :) .

_________________
3


StandartinėParašytas: 09 Sau 2008, 19:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.08.01
Amžius:
44
Pranešimai:
229
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 318d Touring
ex: E39 2.5 tds Touring
Syncro rašė:
Didelio skirtumo siuo atveju nera,tik pas kaikuriuos modelius,uzgesinus varikly ant P neina rakto istraukti :) o jungineti begiu nepatartina,visgi tai yr automata sir leiskite jam viska daryti.Ir prie kiekvienos sankryzos irgi nezaiskit su deze :lol:


sumaisei. ant N gal negalima. tam P ir yra kad paliktum masina o rakteli istruktum ir issinestum.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery