Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 30 Rgs 2024, 17:39

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E36 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 19 Rgs 2007, 15:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
dar vienas irodymas, kad pozymiai skiriasi ir reikia aiskintis serviso pagalba ir ju iranga, nes kitaip brangiai remontas gaunasi...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 09 Lap 2007, 17:56 
  
 
 
o kas gali buti, jei pas mane pradzioj papulsuodavo variklis, kol saltas dar budavo, paskui kai pasildavo tai normaliai viskas, tik benza labai valgydavo. O dabar apsukos laikosi ties 1300 visada ir uzkelus, nuo kokiu 3000 letai leidziasi. Gal kokiu minciu kas turi?


StandartinėParašytas: 09 Lap 2007, 19:39 
  
 
 
seip kiek anksciau turejau bedu del pulsavimo tai visalaik buvo kaltas lz, o dabar kai ryte uzkuri pulsuoja beveik iki uzgesimo ir vel pagauna taip kokia 1minute poto normaliai.pasidariau diagnosti viskas tvarkoi klaidu neismeta co normalus,o kas yra taip ir neaisku,sako gali but kad pats lz yra pasilpes.


StandartinėParašytas: 11 Lap 2007, 13:56 
  
 
 
nu joa, as irgi vesiu pirmadieni daryt diagnostini, jauciu lz ir bus kaltas :(


StandartinėParašytas: 12 Lap 2007, 15:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.29
Amžius:
36
Pranešimai:
84
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 ci
man tai anksciau tik truputi papulsuodavo ir tiek, o db tai lb smarkiai pradejo kai salta buna ir paskuj uzgesta jei gazo neduodi.... :? o jei neuzgesta tai ant 1,1k pasilieka.... :? varau ir as sia sav tvarkyt.... jauciu kad LEV bus kaltas...

P.S. norejau paklaust perkant is sroto LEV ka reik zinot kad negero neikistu??? ir kiek naujas LEV kainuotu?


StandartinėParašytas: 12 Lap 2007, 17:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.23
Amžius:
38
Pranešimai:
36
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530 2003'
Ar tinka 1.6 motorui kitokio motoro LEV?jei tinka tai kokios kubaturos?


StandartinėParašytas: 13 Lap 2007, 01:24 
  
 
 
Geadz rašė:
auto: E36, matoras: m40b18.
buvo bedos, kad isvis pulsuodavo iki atrodo uzgesimo ir mesdavo juoda duma. atradau beda, kad oro srauto matuokle. pasikeiciau, gal koki 30km pralekiau ir atsirado vel toks pulsavimas bet jau svelnesnis nei buvo. uzkurus supulsuoja ir po keliu kartu issilygina. taip kartojasi kai po vaziavimo sustoji.. ar gali to problema buti zvakes? nes po pirmos bedos as jas tik pravaliau.(buvo pajuodusios). trauka nedingusi.


As su 325 ta pacia beda turejau - viska teisingai taisej, tai oro sr. matuokle (dar galejo buti lembda zondas, arba kompo gliukas) bet po taisymo reikia trumpam atjungti akumo klemas, kad "smegenys i vieta atsistotu" su nauja oro sr. matuokle... prijungus jau turetu buti OK.
O jei nebus gerai - tai visai panasu kad pati nauja matuokle leva (sau as radau gera, tik is 4 karto - man bande ikisti sugedusias)
;)


StandartinėParašytas: 14 Lap 2007, 22:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.29
Amžius:
36
Pranešimai:
84
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E46 ci
tai gal kas galit del LEV patart??? :please:

_________________
Juodumas uz baltumo vairo :D


StandartinėParašytas: 06 Sau 2008, 23:04 
  
 
 
kai pirksi LZ pasiimk testeri ir pamatuok kaitinimo siulp varza, jeigu neklystu abudu balti laidai, varza turi buti pakankamai maza apie 50 omu, tiksiai varzos neprisimenu, bet jeigu tarp tu dvieju koju varza yra tai yra tikimybe kaz LZ geras, nep dazniausiai pirma nusprogsta kaitinimas, o poto ir pats LZ, kitaip neidejes jo nepatikrinsi. Naujas BOSH kainuoja apie 250, kazkokie NO NAME nuo 130 iki 150Lt.


StandartinėParašytas: 08 Sau 2008, 19:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Dirbant varikliui atjunkit liambda ir ziurekit kaip su apsukom - pulsuoja ar variklio darbas susinormalizuoja. Tas pats ir su matuokle. Jei atjungus liambda apsukos nebesokineja ir variklis nebedusta - liambdai xana. Kaip suzinot kokia tinka? Nueinat i http://www.bmwfans.info --> susirandat liambda zonda (prie ismetimo sistemos) --> paspaudziat ant jo kodo ir naujai atsidariusiame lange iskart matote nuo kokio kito automobilio zondai tinka.

Diagnostika nera visagale ir ne visada parodo paprastus gedimus ;) Bet aisku jei nieko neraukiat apie mechanika, tai geriau patiketi automobili tam kuris bent kazkiek toje srityje raukia.


StandartinėParašytas: 08 Sau 2008, 21:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
LZ dazniausiai parodo be problemu, netgi anksciau, nei pradedi jausti, kad kazkas netaip :wink:

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 09 Sau 2008, 00:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
As tiesiog nelabai tikiu, kad tokiems seniems kibirams diagnostika parodo visas bedas ;) Cia jau is savo asmenines praktikos kalbu. Juk galima padaryt, kad ir mirus liambdai kompas vistiek rodys, kad ji yra gyva ;)


StandartinėParašytas: 09 Sau 2008, 00:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.05.12
Amžius:
40
Pranešimai:
97
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 523 Touring 98m.
aukor rašė:
As tiesiog nelabai tikiu, kad tokiems seniems kibirams diagnostika parodo visas bedas ;) Cia jau is savo asmenines praktikos kalbu. Juk galima padaryt, kad ir mirus liambdai kompas vistiek rodys, kad ji yra gyva ;)


bereikalo tu cia taip ;) pas mane panasi problema - ryja benza ir pulsuoja kartais. jau buvau pasiruoses LZ keist, bet nuvariau i diagnostika, prijunge prie kompo ir pasirodo oro srauto matuokle meta klaida (oro padavimas). Paziurejo live data variklio - liambda veikia gerai, varzos keiciasi kaip ir priklauso. Meistriukas dar pasake man isvaziuojant - "del to as ir megstu BMW kad pas juos viskas paprasta" ;) Manau apsimoka sumoket 50lt ir nekeist ir taip gerai veikianciu daliu.


StandartinėParašytas: 09 Sau 2008, 01:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.28
Amžius:
42
Pranešimai:
379
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Nissan Silvia S12'84
Opel Monza GSE'84
Mazda MX-6'93
Mazda 6'09
Man buvo kai del kazkaip nusilanksciusio laiduko vos nepakeite matuokles, tai po to ir nelabai as tikiu tom dignostikom ;) Geriausias kompas kolkas as pats :)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery