Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 10 Sau 2025, 12:04

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Sau 2008, 20:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
Permėčiau veikiantį variklį su viskuo (siurblys, davikliai).Kompo nekeičiau.Prieš tai variklis stovėjo su mechanine gr. dėže.Užsivedė, nors ir labai sunkiai (suprantama-pilna sist. oro).tačiau iškilo problėma-visiškai nereaguja i gazą.Spausk kiek nori, dirba tik ant laisvų.Gražiai dirba:).
Dar problema ta, kad mašina pirkta su parėjusiu varikliu, ir kas jai dar ten buvo nežinia.Tai kame šaknys-siurblys, kompas, gazo el. valdymas, senos klaidos kurios blokuoja kažką, o gal del to, kad trūksta skysčio automat. greičių dėžėje...

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


Paskutinį kartą redagavo rambis 02 Sau 2008, 19:45. Iš viso redaguota 2 kartus.

StandartinėParašytas: 01 Sau 2008, 20:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.01.12
Amžius:
45
Pranešimai:
624
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex.Bmw E38 M52B28. 98m.
exbmw e60 3.0d 04m
bmw e90 2.0d 09m
X5 e70 3.0sd 10m
darai diagnostika Savaime aisku , kad bus klaidu kruva I greitine tepalo pripili norma :wink:

_________________
Best Machine of World


StandartinėParašytas: 01 Sau 2008, 21:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
Dar viena mintis kilo pasirausus forume.Galėjau aš visiškai sumaišyti tas 3 vaakumo šlangeles.Būkit žmonės, mestelkit kokią nuoroda kur kokia jungiasi.
1.Į trasą einančia iš stabd. stiprintuvo.
2.Į įsiurbimo kolektorių
3.Į (nežinau kaip pavadinti) gal diaframą kur stovi ant turbinos šlangos
Tai va KUR jungiasi žinau, o nuo ko-ne.Ir dar gali būti sumaišyta vožtuvėlio padėtis ant vieno ant šlangelės, na to-baltai juodo.Padėkit, pažiūrėkit pas save nors vienos iš ju.

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


StandartinėParašytas: 01 Sau 2008, 21:48 
  
 
 
patikrink ar siurbliu nr vienodi.


StandartinėParašytas: 01 Sau 2008, 22:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.02.17
Pranešimai:
117
Miestas:
aaa
rambis rašė:
Dar viena mintis kilo pasirausus forume.Galėjau aš visiškai sumaišyti tas 3 vaakumo šlangeles.Būkit žmonės, mestelkit kokią nuoroda kur kokia jungiasi.
1.Į trasą einančia iš stabd. stiprintuvo.
2.Į įsiurbimo kolektorių
3.Į (nežinau kaip pavadinti) gal diaframą kur stovi ant turbinos šlangos
Tai va KUR jungiasi žinau, o nuo ko-ne.Ir dar gali būti sumaišyta vožtuvėlio padėtis ant vieno ant šlangelės, na to-baltai juodo.Padėkit, pažiūrėkit pas save nors vienos iš ju.

Prisuk ekseleratoriaus pedalo varzta,kuris sukioja patenciometra.


StandartinėParašytas: 02 Sau 2008, 19:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
Viskas ten su pedalu OK.Šiandien ilgiau pakankinau varikliuką, sušildžiau, nuorinau.Vis vien spaudžiant labai vangiai kyla apsukos.Įjungus pavarą visai neina pavažiuoti-mašina dirba, bet be gazo su automatu nei iš vietos.Tai va,logiškai mastant esmė ta, kad kompas liko senas ir tikriausiai netinka jie su siurbliu :( .Reikia statyti savo kompa kuris ir buvo su įdėtuoju varikliu.Įstačius variklis neužsivedė :cry: .Suktis sukasi, bet jokios gyvybės. Tikriausiai kaltas įmobilaizėris raktelyje-tiksliau jo neatitikimas.Klausimas toks-jei aš pakeisčiau ne tik kompą, bet ir visą spynele su įmobilaizerio žiedu, ar tai padės? Ir ar iš vis tai įmanoma padaryti? Mašinos abi TDSai universalai ir abi 96m. skiriasi tik pora mėn. ir tai , kad viena automatas, o kita ne.

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


StandartinėParašytas: 03 Sau 2008, 01:58 
  
 
 
rambis rašė:
Viskas ten su pedalu OK.Šiandien ilgiau pakankinau varikliuką, sušildžiau, nuorinau.Vis vien spaudžiant labai vangiai kyla apsukos.Įjungus pavarą visai neina pavažiuoti-mašina dirba, bet be gazo su automatu nei iš vietos.Tai va,logiškai mastant esmė ta, kad kompas liko senas ir tikriausiai netinka jie su siurbliu :( .Reikia statyti savo kompa kuris ir buvo su įdėtuoju varikliu.Įstačius variklis neužsivedė :cry: .Suktis sukasi, bet jokios gyvybės. Tikriausiai kaltas įmobilaizėris raktelyje-tiksliau jo neatitikimas.Klausimas toks-jei aš pakeisčiau ne tik kompą, bet ir visą spynele su įmobilaizerio žiedu, ar tai padės? Ir ar iš vis tai įmanoma padaryti? Mašinos abi TDSai universalai ir abi 96m. skiriasi tik pora mėn. ir tai , kad viena automatas, o kita ne.

as tau sakiau patikrink siurbliu nr,jei netinka nr tai nepades ir kompu keitimas.imobilaizeris ten neprieko isvis.arba kuriasi arba ne,del imobilaizerio.galimas dalykas,kad kuro kiekis mazas automatui.bet pirmiausia siurbliu nr.


StandartinėParašytas: 03 Sau 2008, 08:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
Tai mastant logiškai-pakeiti variklį kartu su siurbliu, o pravodkė tą pati (ir kompas tas pat), mašina užsiveda, bet blogai dirba.Randu, kad skyrėsi siurblių Nr.Ką daryti? Lengviau pakeisti siurblį ar įdėti iš donoro jo kompą? Įdėjus mašina visai nesiveda, tada kas blokuoja užvedimą- imobilaizeris? Tai toliau galvojant keiti visą spynelę su visu įmobilaizeriu. Kas dar gali būti?
Mastau taip todėl, kad turiu dvi mašinas-viena sudaužyta bet dirbančia iš kurios viską ir imu, o kita lavonas, nežinia nuo ko mirusia, bet su geru kėbulu.Dabar nuėmiau visa variklį su visais davikliais siurliu, na su viskuom.Užvest užvedžiau, bet "biški" nesigazuoja.Siurblių Nr. skirtingi.

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


StandartinėParašytas: 03 Sau 2008, 16:01 
  
 
 
jei siurbliu nr skirtingi,tai ir neveiks kaip reikia.neuztenka pakeisti tik siurbli ir kompa.komplekte eina:siurblys,kompas ir ju "provodke".imobilaizeris cia visai neprieko.


StandartinėParašytas: 03 Sau 2008, 19:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.02.23
Amžius:
54
Pranešimai:
68
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Opel Zafyra 2.2 DTI,BMW E34 525 TDS 1996 06mėn.
Tai ką, reikės keisti siurblius :? .Dar neaišku koks ten siurblys.Tikiuosi pakeitus siurblį viskas bus OK.Na,jei siurblys geras.

_________________
Jei bijai tai nedaryk, jei darai , tai nebijok!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery